[Speeltopic] WwW #315 Strijd om Zweinstein

Reactiescore
1.001
Dat kan je ook nog slechte beul maken... ik vind je claim op dag 1 wel wederom een raar gegeven blond.
Waarom speel je zo?

Waarom speel jij zo Dash? Overigens is het aan jullie om te bepalen of jullie mijn claim al dan niet geloven. Mij maakt het niet zo heel veel uit, maar ik denk door deze argumenten boven te halen dat ik menig man toch kan overtuigen aan de goede kant te staan.

Het is ook nog niet gezegd dat ik een beul ben, kan evengoed een heks zijn of zelfs helemaal niets.

Waar kan ik de rol omschrijving van de rol gebroeders vinden? Edit: uitleg gekregen.


Mocht je beul zijn, is het dan geen idee dat je iemand doodt voor de lynch zodat we zeker weten dat jij een goedje bent? Ik weet niet wat de rol gebroeders doet, maar beul is volgens mij de enige andere goede rol die kan vermoorden.

Edit: Ik stel voor materlotti snel iemand te laten vermoorden om zichzelf te bewijzen. En zodat we geen lynch voor niks gebruiken.

Lijkt mij geen goed idee. Ten eerste is het nog veel te vroeg in het spel en ten tweede is er misschien een welp in het spel dus laat ik liever alles wat in het ongewisse. Lees de rollen maar nog eens goed door en dan ga je er misschien achter komen.




Goed, genoeg gepraat over mij. Dat lijkt mij namelijk gewoon tijdverlies.

Wat vinden jullie van mijn verdenkingen van I Like Trains?
 
Reactiescore
358
Ben ik de enige die dit een heel verdachte post vind? Niet per se dat Dash hierom slecht zou zijn, maar volgens mij kan dit wel eens een wolfje zijn die probeert het vertrouwen van de burgemeester te winnen. Een wolf weet namelijk dat Dash ene goedje is, en indien Dash op de een of andere manier zou sterven dan kan hij alvast deze post bovenhalen waarin hij hem verdedigde. Ook zie ik een burger niet snel over iemand zeggen "heel goed gevoel", of toch zeker niet zo vroeg in het spel.

Conclusie: I like trains. komt op de verdachtenlijst.

Best grappig dat uitgerekend jij hiermee afkomt na vorig potje.
 
Reactiescore
397
Waarom speel jij zo Dash? Overigens is het aan jullie om te bepalen of jullie mijn claim al dan niet geloven. Mij maakt het niet zo heel veel uit, maar ik denk door deze argumenten boven te halen dat ik menig man toch kan overtuigen aan de goede kant te staan.

Het is ook nog niet gezegd dat ik een beul ben, kan evengoed een heks zijn of zelfs helemaal niets.



Lijkt mij geen goed idee. Ten eerste is het nog veel te vroeg in het spel en ten tweede is er misschien een welp in het spel dus laat ik liever alles wat in het ongewisse. Lees de rollen maar nog eens goed door en dan ga je er misschien achter komen.




Goed, genoeg gepraat over mij. Dat lijkt mij namelijk gewoon tijdverlies.

Wat vinden jullie van mijn verdenkingen van I Like Trains?
Beter dan dat de welp alsnog voor jou gaat en jij niemand hebt mogen beulen. Je laat niks in het ongewisse. Je hebt jezelf op dag 1 grotendeels weggegeven en het is jammer dat de jager er daarna uitvloog. Ik vind alle theorieën op dit moment op weinig gebaseerd en heb het gevoel dat alle actieve spelers elkaar nu in de haren vliegen. Totdat we meer informatie hebben van belangrijke rollen is het lastig theorieën maken.

Ik vind het lastig allemaal en denk dat bappos buitengewoon stil is en nog niks in heeft gebracht op een volgstem gister.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.296
Trouwens, mag het ook even gezegd worden dat er wel heel snel gevolgd wordt op Jokersbrain? Ik voel hem even aan de tand, en hier wordt duidelijk op meegelopen.

Zijn posts waren heel wolfs, je bent niet de enige die dat ziet.
 
Reactiescore
3.586
@JokersBrain waarom stem jij Mater terwijl je ILT ook niet vertrouwt. Ik volg je even niet.

Laila zag ik deze vraag ook al stellen. Antwoord staat al in de post met mijn lynch stem.

Kort gezegd denk ik dat ITL, Matterloti subtiel zat te verdedigen wat mij doet vermoeden dat Materlotti een belangrijke (infectie) wolf is. Drm liever eerst hem dan ITL.

Maar na de nieuwe ontwikkelingen moet ik hier nog eens op terug kijken. Weet ook niet of ik de interactie tussen ITL en Materlotti geloof. Mijn tijd is beperkt dus, ga straks bepaalde dingen nog eens herzien.
 
Reactiescore
3.586
Zijn posts waren heel wolfs, je bent niet de enige die dat ziet.

Het is vooral een heel heel erg makkelijke lynch stem en het is nog lang dag.

De argumenten die jij aanhaalt vind ik dermate mager, op zulke manier kan ik van elke speler een wolf maken.

Ik volg ITL wel in deze dat CI zich hiermee makkelijk vanaf maakt. Zeker verdacht op zen minst.
 

DeletedUser17472

Guest
Laila zag ik deze vraag ook al stellen. Antwoord staat al in de post met mijn lynch stem.

Kort gezegd denk ik dat ITL, Matterloti subtiel zat te verdedigen wat mij doet vermoeden dat Materlotti een belangrijke (infectie) wolf is. Drm liever eerst hem dan ITL.

Maar na de nieuwe ontwikkelingen moet ik hier nog eens op terug kijken. Weet ook niet of ik de interactie tussen ITL en Materlotti geloof. Mijn tijd is beperkt dus, ga straks bepaalde dingen nog eens herzien.
Dankjewel. Dan wacht ik je verdere bericht af.

In tegenstelling tot de vorige potjes knoop ik er geen touw aan vast dit potje.
 
Reactiescore
3.586
Het nadenken is gebeurd. Ik zie voorlopig af van mijn theorie dat er een link is tussen ITL en Materlotti.

ITL lijkt mij goedje door verschillende redenen 1 daarvan is het opmerken dat er een aantal zijn die makkelijk mee volgen op mij. ITL de verdenkingen en uitleg laten doen, CI die makkelijk volgt met kul argumten. Vrij zeker hij wolf is.

Ik blijf Materlotti verdacht vinden maar acht de kans op wolf zijn bij CI groter. Ik snap sws niet waarom je als goedje in deze tijdsfase ver voor de DL al zo'n makkelijke lynch stem zou plaatsen.
 
Reactiescore
1.707
Vanaf morgen ga ik actief meespelen, mijn vrienden weten dat ik examen had en daarna in slaap ben gesukkeld.

Ik heb het wel doorgescand en morgen kan iemand een fixe theorie aan zijn broek verwachten.
hee, vanaf nu ben ik actief !!


goed ik heb alles teruggelezen en ik denk dat het op dit moment zaak is om mensen te pakken die moeite hebben om zich in het spel te krijgen.
Dat zijn duidelijk deze 2 heren. Calamus had ik natuurlijk op dag 1 al gevangen, maar die post die ik hier gequote heb is natuurlijk wel grappig.
Zijn vrienden weten dat Calamus erg druk is geweest met verkiezingen verkiezingen verkiezingen. Dus hij liegt in bovenstaande post.

en Combino heeft niks meer gepost na deze belofte actief te gaan zijn. We zijn onderhand genoeg uren verder om te stellen dat ook hier de belofte niet word nagekomen. Gewoon even posten om het posten.
Neen daar trapt meester wolvenvanger Anthraxxol niet in.

Aangezien Jokersbrain boven mijn bericht een eureka momentje lijkt te hebben mbt zijn stem zal ik in 1e instantie ook voor Calamus Incendiknor gaan.


daarnaast moeten we denduvel in de gaten houden. Jokersbrain noemt hem goed. Jokerbrain heeft het nooit 2x bij het juiste eind dus denduvel is slecht?
 
Reactiescore
338
daarnaast moeten we denduvel in de gaten houden. Jokersbrain noemt hem goed. Jokerbrain heeft het nooit 2x bij het juiste eind dus denduvel is slecht?

Ik denk ik neem even pauze en ik kom lezen en ik zie dit? De ene stopt met me te beschuldigen en nu komt de volgende? Gewoon omdat je joker wantrouwt?
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.038
goed ik heb alles teruggelezen en ik denk dat het op dit moment zaak is om mensen te pakken die moeite hebben om zich in het spel te krijgen.
Dat zijn duidelijk deze 2 heren. Calamus had ik natuurlijk op dag 1 al gevangen, maar die post die ik hier gequote heb is natuurlijk wel grappig.
Zijn vrienden weten dat Calamus erg druk is geweest met verkiezingen verkiezingen verkiezingen. Dus hij liegt in bovenstaande post.

en Combino heeft niks meer gepost na deze belofte actief te gaan zijn. We zijn onderhand genoeg uren verder om te stellen dat ook hier de belofte niet word nagekomen. Gewoon even posten om het posten.
Neen daar trapt meester wolvenvanger Anthraxxol niet in.

Aangezien Jokersbrain boven mijn bericht een eureka momentje lijkt te hebben mbt zijn stem zal ik in 1e instantie ook voor Calamus Incendiknor gaan.


daarnaast moeten we denduvel in de gaten houden. Jokersbrain noemt hem goed. Jokerbrain heeft het nooit 2x bij het juiste eind dus denduvel is slecht?
Excuus, ik blijf bijlezen hoor. Heb gewoon het gevoel dat er dit potje, waarin al 13 pagina's zijn volgespamd, bijzonder weinig zinnigs gezegd is geweest? Erg bizar... Kan ook zijn omdat ik de eerste dag niet fantastisch heb meegemaakt?
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ben ik de enige die dit een heel verdachte post vind? Niet per se dat Dash hierom slecht zou zijn, maar volgens mij kan dit wel eens een wolfje zijn die probeert het vertrouwen van de burgemeester te winnen. Een wolf weet namelijk dat Dash ene goedje is, en indien Dash op de een of andere manier zou sterven dan kan hij alvast deze post bovenhalen waarin hij hem verdedigde. Ook zie ik een burger niet snel over iemand zeggen "heel goed gevoel", of toch zeker niet zo vroeg in het spel.

Conclusie: I like trains. komt op de verdachtenlijst.


Zijn nog redenen maar ik was al te laat las ik net om hier op te reageren.
Ik ben nog even aan het bij lezen
 

Deleted User - 487963986

Guest
Excuus, ik blijf bijlezen hoor. Heb gewoon het gevoel dat er dit potje, waarin al 13 pagina's zijn volgespamd, bijzonder weinig zinnigs gezegd is geweest? Erg bizar... Kan ook zijn omdat ik de eerste dag niet fantastisch heb meegemaakt?

Er is wel het een en het ander gezegd denk ik?
Zoals altijd de eerste 2 dagen vind ik. Maar ben wel benieuwd naar jou punten.
 
Reactiescore
1.707
Ik denk ik neem even pauze en ik kom lezen en ik zie dit? De ene stopt met me te beschuldigen en nu komt de volgende? Gewoon omdat je joker wantrouwt?

neen ik wantrouw joker niet. ik wantrouw zijn gedachte.

er is niet voor niks een ongeschreven regel bij de slechtjes: laat joker maar leven tot het einde, want hij kiest altijd verkeerd :D
 
Bovenaan