Spotprenten

Reactiescore
742
waar was je zelf ? ‍Marathon lopen net ?

wil je het echt weten? Die vv die ik daar bedoel is w63 geweest dus weet jij wss 0,0 vanaf. Daarnaast heb ik vanochtend vv gedaan binnen fix en ik schaam me gewoon dat ik 1 uur eerder was opgestaan zo zielig was deze massa/aanval/ geen idee hoe planet het wilt noemen.

als je loopt te timen om 08:00 en iemand anders om 08:00:05 en weer iemand anders om 08:05:00 zit er al iets goed mis, daarnaast zijn er tussen gister avond 18:00 tot 09:00 weinig tot geen inc's bij gekomen, en nu het leukste de edels kwamen pas toen alle clears al weer terug liepen of dood waren, ik durf het bijna niet te zeggen maar ik schaam me oprecht dat ik deze wereld nog speel......

maar kerel als jij ooit vv nodig hebt he mnb
 
Reactiescore
92
wil je het echt weten? Die vv die ik daar bedoel is w63 geweest dus weet jij wss 0,0 vanaf. Daarnaast heb ik vanochtend vv gedaan binnen fix en ik schaam me gewoon dat ik 1 uur eerder was opgestaan zo zielig was deze massa/aanval/ geen idee hoe planet het wilt noemen.

als je loopt te timen om 08:00 en iemand anders om 08:00:05 en weer iemand anders om 08:05:00 zit er al iets goed mis, daarnaast zijn er tussen gister avond 18:00 tot 09:00 weinig tot geen inc's bij gekomen, en nu het leukste de edels kwamen pas toen alle clears al weer terug liepen of dood waren, ik durf het bijna niet te zeggen maar ik schaam me oprecht dat ik deze wereld nog speel......

maar kerel als jij ooit vv nodig hebt he mnb
Ja hoorde er iets van dat flink foutgelopen was.
Maar het is ook duidelijk waarom.
In vorige post werd er duidelijk gezegd dat enkel gamertje in fix kwam en niet eenoog. Op moment dat oud method leden beginnen gooien op eenoog gaat hij doodleuk fix in.
Hij word miss volwaardig lid ofwel hebben jullie hem gewoon gered en volgepropt.
Waardoor jullie nu ook vv mochten doen door hem in fix te gooien. Jullie hebben jezelf hard tegengesproken over twd als je nu ziet hoe jullie spelen daar.

Maar goed als jullie hem als lid willen jullie keuze :)
Maar hem er snel bij nemen als hij onder aanval ligt is beetje laag.
 
Reactiescore
742
Ja hoorde er iets van dat flink foutgelopen was.
Maar het is ook duidelijk waarom.
In vorige post werd er duidelijk gezegd dat enkel gamertje in fix kwam en niet eenoog. Op moment dat oud method leden beginnen gooien op eenoog gaat hij doodleuk fix in.
Hij word miss volwaardig lid ofwel hebben jullie hem gewoon gered en volgepropt.
Waardoor jullie nu ook vv mochten doen door hem in fix te gooien. Jullie hebben jezelf hard tegengesproken over twd als je nu ziet hoe jullie spelen daar.

Maar goed als jullie hem als lid willen jullie keuze :)
Maar hem er snel bij nemen als hij onder aanval ligt is beetje laag.

Want dat gebeurd niet met Jah lion ofzo? oownee dat was niet zo, daarnaast heeft het in fix zitten niks te maken met vv te mogen doen? of denk je dat alleen een stamgenoot vv mag doen? (wel prima regel voor toekomst werelden vanuit inno)
 
Reactiescore
92
Want dat gebeurd niet met Jah lion ofzo? oownee dat was niet zo, daarnaast heeft het in fix zitten niks te maken met vv te mogen doen? of denk je dat alleen een stamgenoot vv mag doen? (wel prima regel voor toekomst werelden vanuit inno)
Zijn niet echt wereldafspraken , maar de basis is iedereen wel mee akkoord denk ik dat we geen vv s tegen elkaar gaan nemen enkel van eigen stam of mbs.
klopt zou goeie toevoeging zijn !
 

Deleted User - 487957162

Guest
wil je het echt weten? Die vv die ik daar bedoel is w63 geweest dus weet jij wss 0,0 vanaf. Daarnaast heb ik vanochtend vv gedaan binnen fix en ik schaam me gewoon dat ik 1 uur eerder was opgestaan zo zielig was deze massa/aanval/ geen idee hoe planet het wilt noemen.

als je loopt te timen om 08:00 en iemand anders om 08:00:05 en weer iemand anders om 08:05:00 zit er al iets goed mis, daarnaast zijn er tussen gister avond 18:00 tot 09:00 weinig tot geen inc's bij gekomen, en nu het leukste de edels kwamen pas toen alle clears al weer terug liepen of dood waren, ik durf het bijna niet te zeggen maar ik schaam me oprecht dat ik deze wereld nog speel......

maar kerel als jij ooit vv nodig hebt he mnb

Wel raar, als er een massa van FIX op een rimspeler gaat. Vraag jij zijn VV te mogen draaien en nu blijk je in FIX te zitten. Heel raar.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
ik draai een vv binnen fix waar zeg ik dat ik daadwerkelijk in fix speel??
Tis al een aantal keer bevestigd, o.a. door stamleiding van F!x, dat jij een rekruut bent. Strookt overigens ook we met het feit dat jij minstens 2 weken doodleuk mee aan het internen bent. Dat is ook de reden waarom het vragen van een VV van accounts waar F!x het blijkbaar lastig mee heeft (Mr. dead, Ice Girl en consorten) zo smerig is. Geen enkel normaal persoon zou op een VV gaan deffen tegen zijn toekomstige stam, aangezien je dan jezelf indirect tegenwerkt. Ik ga hier geen aannames maken over de reden dat jij daar een VV vroeg, maar je verklaring slaat op niets wat mij betreft.
 
Reactiescore
742
valt mee, op w63 heb ik ook bij beide kanten gedefft (vlak na elkaar) zowel binnen GA (winnende kant) en daarna binnen bellum, zowel vv’s als accounts gehopt.

heb ook nooit ontkent dat ik niet bij fix zou horen/recruit ben, ik heb het alleen nooit toegeven of gezegd dat dit het geval zou zijn. verzwegen of geen antwoord op die vraag geven kun je het ook wel noemen.

daarnaast is de enige intern hockey nogwat voor de rest heeft abuser nog geen intern gehad deze wereld!

en heb ook nooit beweerd normaal te zijn, want dat is niemand hier die verslaafd zijn aan dit kut spelletje
 
Laatst bewerkt:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Big yikes wel als je wil vven tegen fix terwijl je ze gaat joinen. Al snap ik het wel hoor. Wereldniveau ligt zo laag dat zelfs jij pro bent hier!!!
 
Bovenaan