[Speeltopic] WvW #313 - Slechte modjes

Reactiescore
723
Maar dan is vgm anthraxx toch een goedje, want anders zou prosieb zijn eigen dood getekend hebben en de dood van anthraxx mocht hij wolf zijn.
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.014
Even @Sule Silmad afwachten.
kijken wat er bij Gebeurtenissen Dag 5 komt te staan.
Als er lunch staat is er nog een gewone wolf.
als er witte wolf lunch staat dan is er alleen nog een witte wolf.

ik kan niet geloven namelijk dat een andere normale wolf prolieeb lunch in laat sturen, terwijl hij op lynch stond.

echter.. witte wolf kan alleen op even nachten lunchen. En dat was het gisteren niet. Tenzij hij alleen over is?

dus afwachten hoe @Sule Silmad de lijst bijwerkt
 

DeletedUser17472

Guest
Thnx. Ik snap niks van die witte wolf, maar we zullen eens kijken. Er zijn niet echt veel actieve spelers meer.
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.707
Even @Sule Silmad afwachten.
kijken wat er bij Gebeurtenissen Dag 5 komt te staan.
Als er lunch staat is er nog een gewone wolf.
als er witte wolf lunch staat dan is er alleen nog een witte wolf.

ik kan niet geloven namelijk dat een andere normale wolf prolieeb lunch in laat sturen, terwijl hij op lynch stond.

echter.. witte wolf kan alleen op even nachten lunchen. En dat was het gisteren niet. Tenzij hij alleen over is?

dus afwachten hoe @Sule Silmad de lijst bijwerkt
Stop eens met verwarring zaaien.

Maakt geen drol uit wie de lunch stuurt. Zal altijd doorgaan als er nog een wolf is. Wit of zwart
 
Reactiescore
1.707
famdecibel
mohniels
Divine Legion
Candiu
miketijger
Dash
Anthraxxol
simeco
Jokersbrain


candiu

de reden is vooral dit lijstje. Is nergens op gebasseerd. Wmb kan een ieder die nu nog meedoet een wolf zijn. We hebben 0 garanties aangezien dit groepje spelers grotendeels inactief is geweest en zij weet even een lijstje te posten
 
Reactiescore
1.014
Stop eens met verwarring zaaien.

Maakt geen drol uit wie de lunch stuurt. Zal altijd doorgaan als er nog een wolf is. Wit of zwart
Dat is niet wat ik heb meegemaakt toen ik bij de slechtjes hoorde.
De gene die lunch instuurt is gekoppeld aan die lunch..
Als die wolf de lynch niet overleeft, dan gaat de ingestuurde lunch niet door.

Dus vandaar dat ik wacht op lijstje van Dag 5 en Nacht 5 van Sule..
Want dan weten we of er nog een gewone wolf is of dat er alleen een witte wolf is.

Jij bent nu de gene die verwarring zaait.
 
Reactiescore
1.707
Dat is niet wat ik heb meegemaakt toen ik bij de slechtjes hoorde.
De gene die lunch instuurt is gekoppeld aan die lunch..
Als die wolf de lynch niet overleeft, dan gaat de ingestuurde lunch niet door.

Dus vandaar dat ik wacht op lijstje van Dag 5 en Nacht 5 van Sule..
Want dan weten we of er nog een gewone wolf is of dat er alleen een witte wolf is.

Jij bent nu de gene die verwarring zaait.
Dat is grote onzin???

Weet niet welk potje dat geweest zou moeten zijn....
 
Reactiescore
1.014
candiu

de reden is vooral dit lijstje. Is nergens op gebasseerd. Wmb kan een ieder die nu nog meedoet een wolf zijn. We hebben 0 garanties aangezien dit groepje spelers grotendeels inactief is geweest en zij weet even een lijstje te posten

DIt lijstje is zeker ergens op gebaseerd.
Iedereen die weinig tot niks heeft gezegd dit potje is groen...met een hoopvolle knipoog naar "anders is het flauw. als je zo als witte wolf speelt"

Iedereen die iets heeft bijgedragen aan dit potje positief of negatief is oranje, dat is dus niet zeker, omdat ik eerder al aangaf, dat vanaf nu niemand eigenlijk meer zeker is, omdat "iedereen" arbeitman volgden de afgelopen dagen. Maar deze oranje mensen geef ik dus het voordeel van de twijfel.

Iedereen die rood is, vertrouw ik niet door dubieuze posts. En stemgedrag en de daarbijbehorende redenen van hun stemvoorkeur.
 
Reactiescore
1.014
Waarom zou ik rood zijn Candiu? En kan ik ergens de rol omschrijving van de witte wolf vinden.
Voor wat het nog waard is:


Naam: Witte Weerwolf
Alliantie: Neutraal
Rolomschrijving: De Witte Weerwolf wint het spel door als enige over te blijven, en heeft volwaardig toegang tot het wolvenboard. Hij kan gewoon de lunch insturen en heeft verder geen bijzondere krachten.
Bijzonderheden: Voor de overwinning moet de Witte Weerwolf alle spelers uitschakelen. Slecht kan niet winnen zolang de Witte Weerwolf nog leeft. De Witte Weerwolf wordt gezien als neutraal.

Variant:
– De Witte Weerwolf mag een X aantal keer een extra persoon lunchen/doden
 
Reactiescore
1.707
De lunch op de zwarte bm zal ongeacht of er enkel nog een witte wolf is de boeken ingaan als lunch
 
Reactiescore
1.279
De huidige lijstjes zeggen me eigenlijk niks.
Arbeitman was vrij zeker van alle lynches en het werd mij al snel duidelijk dat dit wel eens kon duiden op de rol anthraxxis.
Ik ben dan ook blind gaan varen op zijn oordeel de afgelopen dagen. als ik als goedje weet dat we een slechtje te pakken hebben omdat een zienende rol dit heeft gezien ga ik daarna weinig actief hoeven zijn.

Wat weten we verder:
Nu ja goed,

Aangezien ik geen respect meer krijg van mijn onderdanen na mijn harde werk moet ik dit maar doen. En aangezien blijkbaar niemand van jullie, zelfs de wolven niet, dit doorhebben...

Ik claim de rol Anthraxxol

Dag 1 heb ik Nonkel Jos bekeken omdat hij 2de werd in de BM stemming

Dag 2 bekeek ik Calamus omdat ik het redden van Colombino niet vertrouwde. Uit de posts van Nonkel blijkt dat hij hetzelfde deed.

Dag 3 bekeek ik Colombino omdat Calamus wolf was.

Dag 4 bekeek ik Pr0blieb omdat het duidelijk moest zijn.

Vandaag mijn zogezegde voorkennis.

Alle andere mensen zijn wat mij betreft meer of minder verdacht.
De post van prosieb moeten we met de nodige scepsis bekijken.
zowel de persoon die hij als wolf aanduidt (fam) als de persoon die hij als goed aanduidt (anthraxxis) zouden dmv omgekeerde psychologie juist wolf kunnen zijn. (als jullie begrijpen wat ik bedoel)

Uit de posts van arbeitman gaan we denk ik dus niet veel meer halen.
 
Reactiescore
534
Even uitsluitsel wat betreft de regels:

De witte wolf kan samen met de gewone wolven élke nacht een lunch insturen. Dit zal altijd de boeken ingaan als gewone lunch (Anthrax heeft dus gelijk), ongeacht wie hem instuurt.

Daar nog bovenop kan de witte wolf zelf in zijn eentje elke even nacht iemand lunchen. Dit mag ook een medewolf zijn. Dit zal de boeken ingaan als witte wolf lunch.

(@Candiu)
 
Reactiescore
1.279
Waarschuwing

Bij het nogmaals ontbreken van een lynchstem van @Divine Legion of @simeco zal de desbetreffende persoon dood vallen.

Dit vind ik overigens opvallend.
zouden de dit de beide overgebleven wolven kunnen zijn?
dat Prosieb lynch ging worden stond eigenlijk al vast. Mogelijk hebben ze beiden gedacht laat maar zitten?
 
Bovenaan