Top/Flopstammen

Reactiescore
271
Correct dat heeft hij gezegd, maar het begon met de stelling ''zoveel geboost in help''. Omdat NT het geboost heeft, betekend niet dat QID het ook geboost heeft of andere.
Boy Meets World, speelt op QID.
Ik snap zeker dat er kritiek is op het boosten verder hoor, alleen gelijk zeggen dat er veel geboost wordt vind ik dan weer jammer.

Er wordt ook veel geboost. Dat men naast t boosten ook andere dingen doet klopt, maar als je denkt dat er weinig wordt geboost in help heb je echt je kop in t zand gestoken.
 
Reactiescore
1.168
Reactiescore
2.878
Boy Meers world zegt zelf dat er door nt gebooost is?

Zoals ik zei: Heledag 800k voorgestaan. Tussen 18.00-20.00 stond ik ineens 200k achter. Net als jullie vermoed ik dan dat dat boosten is. Zeker weet ik het niet.

Zonder boosten kan ik inderdaad die stats niet halen. Niemand niet, vandaar dat er geboost word ‘Sherlock’.

:redface:

Je kan niet altijd nummer 1 zijn. #realitycheck
 
Laatst bewerkt:

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
De rover stond na 20 minuten op 1.9miljoen, natuurlijk is dat boosten?

Stel dat alle lc een volle buit pakken = 80.

Dan heb je dus 1.900.000/80=23750 bevelen getimed in 20 minuten. Ik kan je met zekerheid vertellen dat de plunderaar niet zo hoog stond. Daarnaast is het niet aannemelijk dat iemand tot na de nachtbonus wacht om zijn spelersfarm leeg te halen?
 
Reactiescore
2.878

Touche,

Toen ik s'ochtends online kwam stond rover inderdaad op 1,7-1,8 en had ik hem niet. Ik kwam er al snel achter dat hij stilstond. Toen ben ik hem voorbij gegaan rond 08.00-10.00 en heb ik tot 18.00 een voorsprong uitgebouwd naar 800k. Heb dus niet de heledag 800k voorgestaan, enkel een groot deel.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.878
Maar toen ik rond een uur of 1 keek stond hij al op 2.1m?
Zou kunnen dat het 2.1 was. Ben niet zo scherp om half vijf, mogelijk was het vandaag 1,7. Weet wel zeker dat wij hem niet hadden en ook onder de 2 zaten.

Edit: 1,7 was de dag ervoor. Had er een screentje van.
 
Reactiescore
319
Het is gewoon zo dat spelers zonder boosters altijd zullen boven drijven als beste spelers.
 
Reactiescore
383
Rover en verzamelaar is wel wat anders eh. @xKarKiinos
Verzamelaar kun je namelijk prima om 00:01 zo hoog hebben staan, iets met timen en vooruit zenden.
De verzamelaar is niet interessant als je niet 1 van de top 3 accounts bent. Het ging wel degelijk om de rover.
Overigens als jij een 1.8m verzamelaar pakt om 00:27 in dit stadium van het spel heb je wel hele grote ballen
 
Bovenaan