Stelling van de dag

Reactiescore
8
Eens. Onlangs had ik iemand op de knieën. Muren plat dorp voor het grijpen. Kom ik 3 minuten later is de muur weer 20?
Vroeger speelde je iemand kapot wanneer hij geen dorpen en geen troepen meer had. Nu als ie geen geld meer te besteden heeft :-D
Misschien moeten we de clears zo gaan calibreren dat ze het meest pp damage aanrichten :rolleyes:
 
Reactiescore
5.701
hij heeft gewoon gelijk. al meermaals gezien dat de 'toppers' niet het niveau hebben om te staan waar ze staan zonder die zak geld.
Ben ik met je eens, allemaal maar het compenseren van skill met co’s en geld. Jammer.
 
Reactiescore
1.380
hij heeft gewoon gelijk. al meermaals gezien dat de 'toppers' niet het niveau hebben om te staan waar ze staan zonder die zak geld.

Ik zeg toch ook niet dat hij geen gelijk heeft maar wordt zo moe dat deze discussie elke keer weer terug komt terwijl het een totaal nutteloze discussie is.

Als je echt wat wil bereiken moet iedereen die dat ziet veranderen per direct stoppen met spelen en dit ook in een support aangeven
Misschien dat er dan eens een wereld komt waar pp functie uit staat he maar wat je nu doet is totaal nutteloos.
 
Reactiescore
8
Ok, kan ik wel inkomen...

Nja jullie zijn er misschien geleidelijk aan gewend geraakt, maar ik ben terug nieuw en voor mij is het echt een cultuurshock :-D

En waarom heeft discussiëren geen zin? Al was het maar om een idee levend te houden :)
 
Reactiescore
1.380
Ok, kan ik wel inkomen...

Nja jullie zijn er misschien geleidelijk aan gewend geraakt, maar ik ben terug nieuw en voor mij is het echt een cultuurshock :-D

En waarom heeft discussiëren geen zin? Al was het maar om een idee levend te houden :)
omdat er toch niks mee gedaan wordt.
Niet zo naïef zijn aub. Het is gewoon een verdienmodel van ze.

Van mij mag het eraf hoor scheelt een hoop geld maar zoals ik de wereld zie zijn er serieus gasten die er veel geld in pompen. Check alleen al die Blow me up gaan. En zijn farm stats zijn vele male minder dan van ons. Maar hey het is nou eenmaal een optie in de game en zal er nooit uitgaan als we allemaal blijven spelen. Er zit maar een ding op en dat is deze game boycotten en dat zou dan iedereen moeten doen. Pas dan ga je wat voor elkaar krijgen eerder niet en is een discussie erover zinloos.
 
Reactiescore
438
Gelukkig waren we PP aan het verdienen op w76 toen dat ene event er was waarbij je de boog/bijl/werpmessen etc in moest vullen. Heeft ons redelijk wat pakketjes opgeleverd :)

Overigens ben ik er van overtuigd dat ze niet meer hun verdien model zullen aanpassen. De enigste grote verandering die nog zal komen is de merge met .net die enkel een kwestie van tijd is.
 
Reactiescore
453
Gelukkig waren we PP aan het verdienen op w76 toen dat ene event er was waarbij je de boog/bijl/werpmessen etc in moest vullen. Heeft ons redelijk wat pakketjes opgeleverd :)

Overigens ben ik er van overtuigd dat ze niet meer hun verdien model zullen aanpassen. De enigste grote verandering die nog zal komen is de merge met .net die enkel een kwestie van tijd is.

kregen jullie dat event daar dan?
 
Reactiescore
1.962
Wereldafspraken over de overwinningsvoorwaarde? Die worden toch altijd gebroken als een partij aan het verliezen is :redface:
 
Reactiescore
1.647
Runedorpen zijn zojuist verschenen

Stelling :

is het al tijd voor wereldafspraken?

Mooiste aan deze overwinningsvoorwaarden dat je dat geneuzel niet hebt. Als mij vraagt de beste overwinningsvoorwaarden die er bestaan. Geeft ook de kleinere stammen een kans en de grotere kunnen niet zomaar zonder strijd hem in het slot gooien
 
Bovenaan