W74 en verloop...

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Je kunt als leiding van F!x jezelf toch ook niet serieus nemen als je hier pleit voor een eerlijke/leuke wereld en dan doodleuk dealtjes gaat maken met stammen die gerekt worden door Planet?
 

Deleted User - 487971803

Guest
Want planet maakt er echt een enorm leuke en eerlijke wereld van? :rolleyes2:
 
Reactiescore
2.477
Ben benieuwd waar je op doelt
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Net zo iets als cfs afgeven aan de 'vijand' bij illy :rolleyes2:

Daarmee zet je echt het voorbeeld.
Jij hebt overduidelijk geen idee van de definitie van een CF. Geen van de dorpen lag op welke manier dan ook in het cluster van Illy, dus je argument slaat kant noch wal. Verder zou het fijn zijn als je op mijn post in kunt gaan i.p.v. zelf met de vinger te wijzen op een belachelijke manier. Je kunt, mijns inziens, lastig zeiken op het spel van een ander als je het verdomd naar jezelf te kijken. Wat een schrijnende AFvertoning van jou tot dusver, mag toch hopen dat F!x meer te bieden heeft.
 
Reactiescore
1.075
Voor iemand die in kamp Planet zit heb je wel absurd veel kritiek terwijl we hier intern niets van terughoren. Ik heb je hier eerder al op aangesproken en je weet dat je compleet vrij bent om problemen/onduidelijkheden aan te kaarten bij mij of de stamleiding. Is dit nou slechts een roep om aandacht, of wat wil je bereiken?

nogmaals, tis geen kritiek. IK zou het alleen nooit doen, laat staan met coruscant wetende dat hij die dorpen op een gegeven moment wel tegen je zal gebruiken.
Ik acht een samenwerking tussen illy en coruscant zelfs niet zo onwaarschijnlijk op termijn, waardoor je enkel een meer vervelende edelspam krijgt. Maar ik weet ook niet wat er exact is afgesproken ivm die dorpen.
 

Deleted User - 487971803

Guest
Jij hebt overduidelijk geen idee van de definitie van een CF. Geen van de dorpen lag op welke manier dan ook in het cluster van Illy, dus je argument slaat kant noch wal. Verder zou het fijn zijn als je op mijn post in kunt gaan i.p.v. zelf met de vinger te wijzen op een belachelijke manier. Je kunt, mijns inziens, lastig zeiken op het spel van een ander als je het verdomd naar jezelf te kijken. Wat een schrijnende AFvertoning van jou tot dusver, mag toch hopen dat F!x meer te bieden heeft.
Kerel, nu ben je als een enorme hypocriet bezig. Je post was exact hetzelfde wat ik deed, vingerwijzen zonder redenatie ;)

Iets met pot en ketel?

De reden waarom ik het een CF noem is omdat het almachtige planet de dorpen van PoS ook een CF noemde terwijl deze duidelijk buiten het cluster van dorp liggen. Ik gebruik enkel jullie woorden tegen jullie.
Daarnaast weet elke degelijke en nette twer dat die dorpen daar afgeven niet onder het mom van 'leuk' en 'eerlijk' vallen. Wellicht dat je het daarom dus niet kan vatten.

Zoals eerder vermeld, had planet niet zo een grote mond gehad dan was de wereld niet zo tegen planet geweest. Planet heeft zijn eigen glazen ingegooid.

Waar is toch die nonchalante houding gebleven dat jullie het niet erg vinden als de gehele wereld tegen jullie is? Beginnen jullie het nu toch warm onder de voetjes te krijgen?
 
Reactiescore
1.075
Geloof je het zelf? Als corus daar 50 clears voor zijn edel spam gaat neergooien kan heel planet 50 pre snipes gooien en rip 50 clears die hij beter op front had kunnen gebruiken. Het is en blijft een toren wereld, Iets zegt mij dat beide partijen weten wat ze er aan hebben maar dit nog even links laten liggen :D


iets zegt me dat wanneer er een massa komt vanuit Method, zeker wanneer de massa met illy is opgezegd en dus nog meer stacks vereist zijn, dat een block ok massa daar niet meer mogelijk is hoor, dan zijn zo 5 edelspam dorpjes daar best vervelend.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
iets zegt me dat wanneer er een massa komt vanuit Method, zeker wanneer de massa met illy is opgezegd en dus nog meer stacks vereist zijn, dat een block ok massa daar niet meer mogelijk is hoor, dan zijn zo 5 edelspam dorpjes daar best vervelend.
Met jouw tactisch vermogen moet je gewoon zwijgen. Ik heb die keuze gemaakt, en ik weet wat eraan verbonden is.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Moet je wel de afspraken die er lagen respecteren he Lolo? Niet eigenhandig de afspraken aanpassen zonder overleg.
Afspraken? Vind jij een 3 maanden opzeg realistisch in deze fase van de wereld? Hou toch even op Martijn. Ik vind wat ik voorstelde meer dan genoeg.

Als ik vervolgens vraag waarom hij 3 maanden wil, geeft meneer aan "dan kan ik dorpen bijedelen". Ja dikke doei. Nieuwe speler, nieuwe afspraken. Dat is altijd zo geweest op TW.
 

DeletedUser69389

Guest
Afspraken? Vind jij een 3 maanden opzeg realistisch in deze fase van de wereld? Hou toch even op Martijn. Ik vind wat ik voorstelde meer dan genoeg.

Als ik vervolgens vraag waarom hij 3 maanden wil, geeft meneer aan "dan kan ik dorpen bijedelen". Ja dikke doei. Nieuwe speler, nieuwe afspraken. Dat is altijd zo geweest op TW.
Afspraken zijn afspraken en je kunt die niet eenzijdig opzeggen. Dat drie maanden op tw, zeker met de duur van de huidige werelden, overdreven is ben ik met je eens. Maar die kun je niet eenzijdig veranderen in twee weken. Dat staat in geen enkel opzicht in verhouding met die drie maanden. Dan doe je een tussenoplossing zoeken. Maar 2 weken is gewoon schending van de afspraken. Dat Planet daar lak aan heeft is algemeen bekend, maar van jou zou dat toch tegenvallen.

Dat jij een nieuwe bespeler bent maakt niet heel veel uit. Want je bent komen te spelen op een account die zelf deze afspraken heeft bevestigd en dat kun je niet klakkeloos negeren omdat het niet naar je zin is.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Kerel, nu ben je als een enorme hypocriet bezig. Je post was exact hetzelfde wat ik deed, vingerwijzen zonder redenatie ;)

Iets met pot en ketel?

De reden waarom ik het een CF noem is omdat het almachtige planet de dorpen van PoS ook een CF noemde terwijl deze duidelijk buiten het cluster van dorp liggen. Ik gebruik enkel jullie woorden tegen jullie.
Daarnaast weet elke degelijke en nette twer dat die dorpen daar afgeven niet onder het mom van 'leuk' en 'eerlijk' vallen. Wellicht dat je het daarom dus niet kan vatten.

Zoals eerder vermeld, had planet niet zo een grote mond gehad dan was de wereld niet zo tegen planet geweest. Planet heeft zijn eigen glazen ingegooid.

Waar is toch die nonchalante houding gebleven dat jullie het niet erg vinden als de gehele wereld tegen jullie is? Beginnen jullie het nu toch warm onder de voetjes te krijgen?
Dat van die CF's bij PoS (geen idee wie dit moet zijn) is mij niet bekend, ik speel nog niet zo lang in Planet. Zou overigens leuk zijn als er een normale reactie uit F!x kon komen, i.p.v. deze aap. Ik snap oprecht niet waarom jullie proberen Planet op het matje te roepen voor bepaalde dingen maar zelf collectief wegkijken als er in jullie kamp iets wordt misdaan.

Heet onder de voetjes? Nee hoor. Vind 't gewoon jammer dat er zo hypocriet gedaan wordt door F!x. Denk maar niet dat ik alle acties in Planet zomaar accepteer, ik doe intern mijn woordje wel als iets me niet bevalt. Dat noobs zoals jij hier een beetje uit de hoogte komen doen is gewoon jammer.

Dat Planet daar lak aan heeft is algemeen bekend, maar van jou zou dat toch tegenvallen.

Dat jij een nieuwe bespeler bent maakt niet heel veel uit. Want je bent komen te spelen op een account die zelf deze afspraken heeft bevestigd en dat kun je niet klakkeloos negeren omdat het niet naar je zin is.
Haha Martijn toch. F!x had toch afgesproken geen bondjes te sluiten met HRLK? Afspraken zijn blijkbaar in de ogen van F!x ook niks waard. De hypocrisie straalt er alweer vanaf.
 
Reactiescore
766
Heerlijke wereld waar ik ben ingerold merk ik wel.
 
Reactiescore
2.477
Je kunt als leiding van F!x jezelf toch ook niet serieus nemen als je hier pleit voor een eerlijke/leuke wereld en dan doodleuk dealtjes gaat maken met stammen die gerekt worden door Planet?

Dealtjes met stammen, meervoud dan nog wel. Er is geen sprake van een grootschalige deal met HRLK. Dat de haat van sommige accounts binnen HRLK jegens Planet zo groot is vanwege de speelstijl die gehanteerd wordt is jullie probleem, niet het onze. Ik snap best dat ze dan bereid zijn dorpjes af te geven. Vv's of CF's zul je ons op deze wijze niet zien nemen. Verder ben ik wel benieuwd wat die andere dealtjes met stammen inhouden?

Haha Martijn toch. F!x had toch afgesproken geen bondjes te sluiten met HRLK? Afspraken zijn blijkbaar in de ogen van F!x ook niks waard. De hypocrisie straalt er alweer vanaf.

Ken je feiten. Er was in het begin sprake om HRLK te verdelen en een lijn te trekken tussen Planet en F!x, maar dat is al weer snel van de tafel gegooid na intern overleg binnen F!x. Dit heb ik duidelijk aan jullie leiding, zowel Rickert als Justin, aangegeven. Geen sprake van hypocrisie dus. Leuk dat je F!x hier probeert af te schilderen als de hypocriete partij maar misschien eerst eens de spiegel erbij nemen. Kijk maar naar de afspraken tussen Dorps en Illy, die 3 maanden NAP was plots ook niets meer waard, toch? :wink:
 
Bovenaan