Het begin van wereld 76, potentieel topniveau?

Reactiescore
2.039
Zoals ik het lees is Petra dus een premade en zijn het een bende lafaards die andere stammen eerst hebben geïnfiltreerd om de start te overleven? Dat doet me toch even denken over ons oud stamlid. Zou best kunnen dat het ook premade was... wie zal het zeggen....

Tbh was dit de grootste onzinspost die ik in jaren TW heb gelezen, een heel betoog om uit te leggen hoe fair je wel niet bent dat je niet zit te spioneren in je eigen stam zodat je zonder imago schade kunt overhoppen wanneer het geschikte moment daar is. Maargoed dit was letterlijk het beeld dat ik van 90% van de huidige wereldspelers had dus ja, lekker bezig!

Bekijk bijlage 23275
Bekijk bijlage 23277
ATL zat er niet vanaf het begin bij nee
 
Reactiescore
2.064
Persoonlijk vind ik het geen stab, stamoverstappen in early game vinden veel plaats en het is ook logisch indien je startstam niet sterk genoeg is. Kyuka en co wisten echter al wel dat ze naar de premade gingen, dus had een berichtje van: ik weet niet of ik hier blijf op zijn plaats geweest. Echter snap ik ook de beweeg redenen om het niet te doen. Mijn vraag naar @Too Hot For This Planet is dan ook, hebben jullie hem geholpen door de start te komen, met aanvallen sturen/deffen/VV'en, of was het meer dat jullie hem met rust lieten door de join? Waren er al plannen hem uit te weg te ruimen, of werden jullie overgehaald om hem te vertrouwen. Als je op mijn vragen allemaal nee beantwoord, vrees ik dat Kyuka niet direct iets verkeerds heeft gedaan.

Echter snap ik de keus niet helemaal om voor nog geen eens een week de stam te joinen. Maar het zou kunnen dat plannen in de versneltrein liepen.
 
Reactiescore
195
Persoonlijk vind ik het geen stab, stamoverstappen in early game vinden veel plaats en het is ook logisch indien je startstam niet sterk genoeg is. Kyuka en co wisten echter al wel dat ze naar de premade gingen, dus had een berichtje van: ik weet niet of ik hier blijf op zijn plaats geweest. Echter snap ik ook de beweeg redenen om het niet te doen. Mijn vraag naar @Too Hot For This Planet is dan ook, hebben jullie hem geholpen door de start te komen, met aanvallen sturen/deffen/VV'en, of was het meer dat jullie hem met rust lieten door de join? Waren er al plannen hem uit te weg te ruimen, of werden jullie overgehaald om hem te vertrouwen. Als je op mijn vragen allemaal nee beantwoord, vrees ik dat Kyuka niet direct iets verkeerds heeft gedaan.

Echter snap ik de keus niet helemaal om voor nog geen eens een week de stam te joinen. Maar het zou kunnen dat plannen in de versneltrein liepen.

Natuurlijk werd er al gesproken om deze snel groeiende PPaddenstoel op te ruimen toen we hem op 1 dag zo snel uit de grond zagen schieten, tot dat 1 van de leiding op het idee kwam om hen te rekruteren nadat ze door Kyuka werden aangesproken of er nog plek vrij was.

De speler die al een lange tijd bij ons zat en samen met hem vertrokken is heeft hem fantastisch goed geholpen met dorpen clearen dus met aanvallen is er vanuit onze kant inderdaad ook geholpen.

Iedereen kan het noemen hoe die zelf wilt, ik vind dit een stab omdat ik nog van de oudere stempel ben, iemand anders die van deze tijd is en dit allemaal gewoon is kan het natuurlijk anders benoemen. Maar het is in ieder geval alles behalve netjes te noemen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.584
Ik vind het persoonlijk erg triest hoe TribalWars zo hard achteruit is gegaan. De gebeurtenis van vandaag binnen onze stam bevestigd dit nogmaals.

Iedere wereld van die trieste figuren zoals Kyuka die onderdak zoeken bij een stam omdat ze erg zwak staan en daarna naar hun vooraf afgesproken premade vertrekken zonder hier enige info over te hebben gegeven bij het toetreden.

De beginfase overleven door andere te gebruiken, anders waren ze al weggespeeld.

Het niveau daalt wereld na wereld, pp spenders en backstabbers, triest wat er van TW is geworden, backstabwars & spenderwars...

Zit normaal nooit op dit forum maar dan weten mensen ook meteen hoe Kyuka ‘groot’ wordt. Ook nog eens 1 van onze leden mee snoepen om als MB voor hem te werken, triest.

Het is natuurlijk iets van alle tijden. Maar het is niet omdat het van alle tijden is het geaccepteerd moet worden. Ik hoor sommige reageren dat tijdelijk in een stam gaan bij de startfase een normaal iets is.

Er zijn daarin wat mij betreft wel degradaties. Welgeteld 3 om het kort te houden.


1: Je joint een stam tijdelijk, maar geeft ook aan het tijdelijk is. Je speelt hierbij open kaart, het is aan de betreffende stam om te beslissen wat hiermee te doen.

2: Je joint een stam (waarschijnlijk) wetende dat het tijdelijk is zonder dit met de betreffende stam mee te delen. Enkel heb je nog geen afspraken met een andere stam die je zal joinen waarbij je nog een onafhankelijke speler bent. Wat mij betreft zeker nog accepteerbaar.

3: Een stam joinen terwijl nog voor je in deze stam zit, eigenlijk al weet je later naar stam X (Petra) in dit geval zal gaan. Je bent hierbij geen onafhankelijke speler meer/dubbel spel spelen met zeer foute intenties.


Wat mij betreft is die 3de stap wel de stap te ver en vind ik dit ook een behoorlijke naaistreek van Kyuka. Niet dat dit hem wereldvreemd is. Daarbij word mooi aangehaald door Kyuka dat ze wel een NAP geven aan zijn ex stam. Mooie daad of komt dit hem toevallig goed uit? Vandaag nog 3 dorpen ge edeld die mooi gepositioneerd staan tegen zijn ex stam, eer de NAP verlopen is staan ze goed vol troepjes om ze tegen diezelfde stam weer te gaan benutten.


Regeltechnisch allemaal niets op aan te merken, had ook niets anders verwacht van Melvin, moreel gezien wederom beneden alle pijl en wat mij betreft meteen een flinke smet op het imago van de premade Petra. Al zullen hun er ongetwijfeld helemaal anders tegenover staan, niet dat we verwachten ze hun eigen beleid/stamgenoten zouden gaan afvallen.


Ook zou ik nog eens bespreken met et Murus Magnificum wat zijn verdere intenties zijn binnen jullie stam, want hij is namelijk de co van Kyuka op w73 als ik het goed heb. Lijkt een ongezonde situatie als ik het van buitenaf bekijk. Als Wesley zegt hij geen foute intenties heeft zou ik dat ook zomaar als de waarheid aanschouwen. Maar je kan het maar vragen, indien het ooit zo ver komt kan je hem er tenminste op terugpakken.
 

Deleted User - 487806708

Guest
Moet toegeven dat hier hetzelfde is. Ik heb in het begin een stammetje op gericht voor mij en mijn maatje. Wetend dat wij in de toekomst naar een ander stam zouden gaan. We kregen super veel aanmeldingen en berichtjes van spelers die graag in onze stam wouden. We hebben deze spelers geaccepteerd, maar wel duidelijk verteld dat deze stam tijdelijk is. Hebben hun dus ook duidelijk verteld dat er een kans is dat op later termijn de stam uit een zou vallen en de relaties misschien niet altijd positief kunnen blijven en we elkaar aan moeten vallen.

Schrik er van dat er mensen zijn die daar dus blijkbaar totaal schijt aan hebben en gewoon de wat nieuwere spelers gebruiken om zo door de beginnersfase heen te komen en daarna gewoon plat gezegd "houdoe en bedankt" roepen en de stam verlaten zonder enige info.

Keek uit naar deze wereld en een leuke strijd, maar als er nu al zo early in de wereld streken zoals dit worden gemaakt ben ik bang dat de toekomst nog meer kan verwachten....
 
Reactiescore
195
Het is natuurlijk iets van alle tijden. Maar het is niet omdat het van alle tijden is het geaccepteerd moet worden. Ik hoor sommige reageren dat tijdelijk in een stam gaan bij de startfase een normaal iets is.

Er zijn daarin wat mij betreft wel degradaties. Welgeteld 3 om het kort te houden.


1: Je joint een stam tijdelijk, maar geeft ook aan het tijdelijk is. Je speelt hierbij open kaart, het is aan de betreffende stam om te beslissen wat hiermee te doen.

2: Je joint een stam (waarschijnlijk) wetende dat het tijdelijk is zonder dit met de betreffende stam mee te delen. Enkel heb je nog geen afspraken met een andere stam die je zal joinen waarbij je nog een onafhankelijke speler bent. Wat mij betreft zeker nog accepteerbaar.

3: Een stam joinen terwijl nog voor je in deze stam zit, eigenlijk al weet je later naar stam X (Petra) in dit geval zal gaan. Je bent hierbij geen onafhankelijke speler meer/dubbel spel spelen met zeer foute intenties.


Wat mij betreft is die 3de stap wel de stap te ver en vind ik dit ook een behoorlijke naaistreek van Kyuka. Niet dat dit hem wereldvreemd is. Daarbij word mooi aangehaald door Kyuka dat ze wel een NAP geven aan zijn ex stam. Mooie daad of komt dit hem toevallig goed uit? Vandaag nog 3 dorpen ge edeld die mooi gepositioneerd staan tegen zijn ex stam, eer de NAP verlopen is staan ze goed vol troepjes om ze tegen diezelfde stam weer te gaan benutten.


Regeltechnisch allemaal niets op aan te merken, had ook niets anders verwacht van Melvin, moreel gezien wederom beneden alle pijl en wat mij betreft meteen een flinke smet op het imago van de premade Petra. Al zullen hun er ongetwijfeld helemaal anders tegenover staan, niet dat we verwachten ze hun eigen beleid/stamgenoten zouden gaan afvallen.


Ook zou ik nog eens bespreken met et Murus Magnificum wat zijn verdere intenties zijn binnen jullie stam, want hij is namelijk de co van Kyuka op w73 als ik het goed heb. Lijkt een ongezonde situatie als ik het van buitenaf bekijk. Als Wesley zegt hij geen foute intenties heeft zou ik dat ook zomaar als de waarheid aanschouwen. Maar je kan het maar vragen, indien het ooit zo ver komt kan je hem er tenminste op terugpakken.

De nagel op de kop.

Zeker dat van die NAP, alsof ze denken dat we zo naïef en niet door hebben dat dit weeral om eigen belang draait.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.039
De nagel op de kop.

Zeker dat van die NAP, alsof ze denken dat de zo naïef zijn om te weten dat ze het doen voor eigen goed en weer al op krachten te komen.
Vgm hadden jullie gewoon de mogelijkheid om de nap af te wijzen of niet?
 
Reactiescore
195
Vgm hadden jullie gewoon de mogelijkheid om de nap af te wijzen of niet?

kijk eens naar de tijdsstippen, veel tijd om iets te bespreken was er vast en zeker.

Zelfs de volle 1 minuut hadden we tussen de aankondiging van het vertrek en het vertrek zelf.
 

Bijlagen

  • E9694760-B272-46C4-9BDA-3E8754230BC9.jpeg
    E9694760-B272-46C4-9BDA-3E8754230BC9.jpeg
    53 KB · Weergaven: 34
  • 773B2B04-EE9E-4CCE-BBCF-069C8AE98E38.jpeg
    773B2B04-EE9E-4CCE-BBCF-069C8AE98E38.jpeg
    200,7 KB · Weergaven: 34
Reactiescore
3.584
kijk eens naar de tijdsstippen, veel tijd om iets te bespreken was er vast en zeker.

Zelfs de volle 1 minuut hadden we tussen de aankondiging van het vertrek en het vertrek zelf.

Het is niet omdat ze een NAP aanbieden je u er ook aan moet houden. Het staat jullie vrij te kiezen wat ermee te doen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Jij zou beter eens het huis uit gaan anders zou je niet sinds 2009 op dit forum zitten posten, maar ja niets leuker dan liggen stinken in je zetel met een Cara Pils in de hand toch?
Besef even; Jij jankt over hoe het vroeger was. Ik ben van vroeger, en nu beticht je mij ervan om van vroeger te zijn? Wat een ongelofelijke debiel moet je dan wel niet zijn zeg?

Verder heb ik een vriendin die stella voor me haalt. Carapils? Das voor plebs en studentenkringetjes.
 
Reactiescore
7.942
Jij zou beter eens het huis uit gaan anders zou je niet sinds 2009 op dit forum zitten posten, maar ja niets leuker dan liggen stinken in je zetel met een Cara Pils in de hand toch?

Iedereen kan het noemen hoe die zelf wilt, ik vind dit een stab omdat ik nog van de oudere stempel ben, iemand anders die van deze tijd is en dit allemaal gewoon is kan het natuurlijk anders benoemen. Maar het is in ieder geval alles behalve netjes te noemen.
 
Reactiescore
195
Besef even; Jij jankt over hoe het vroeger was. Ik ben van vroeger, en nu beticht je mij ervan om van vroeger te zijn? Wat een ongelofelijke debiel moet je dan wel niet zijn zeg?

Verder heb ik een vriendin die stella voor me haalt. Carapils? Das voor plebs en studentenkringetjes.

Er is een verschil tussen van vroeger zijn (ik) en non stop sinds vroeger hier actief op zijn (jij).

Leer eens begrijpend lezen en niet alleen dingen zien waar je denkt iemand op terug te kunnen pakken terwijl ze er zo niet staan...
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Er is een verschil tussen van vroeger zijn en non stop sinds vroeger hier actief op zijn.

Leer eens begrijpend lezen en niet alleen dingen zien waar je denkt iemand op terug te kunnen pakken terwijl ze er zo niet staan...
Hoe weet je dat ik hier non stop actief ben sinds vroeger dan? Wat een idiote assumptie. Volgens mij ben jij niet echt de slimste van de hoop he?

Ik wou dat ik ook een gespleten persoonlijkheid had zodat ik mezelf om de 2 posts kon tegenspreken zoals jij doet. #Jaloers
 
Bovenaan