Het begin van wereld 76, potentieel topniveau?

Reactiescore
195
Niet praten over het misbruik maken. Een opleidingsstam maken om deze vervolgens keihard te naaien en zonder afspraak of enige vorm van nap direct te stoppen en daarna direct dorpen pakken van spelers uit je "opleidingsstam". Dus als er een iemand misbruikt maakt en zijn kaarten achter de hand hield ben jij het.
Een opleidingsstam? Volgens mij was dit een stam met alle spelers die gingen fuseren met mensen uit mijn stam? Zo te zien brabbel je maar wat zonder enige info te weten, schattig.

Trouwens de overige 3/4 leden uit die stam kregen een NAP van 14 dagen. Probeer het nog eens opnieuw met juiste informatie, knul.

De enige speler die we misschien hebben ‘gestabt’ was siedost omdat die een stamgenoot aanviel en informatie buiten de stam verspreide.

Kruip maar gauw weer onder je steen voordat je ons met loze beschuldigingen zwart probeert te maken.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Echte parasiet die Melvin, ik ga hem eens een naaisetje opsturen zodat hij zn ballen weer aan elkaar kan naaien.
 
Reactiescore
53
Een opleidingsstam? Volgens mij was dit een stam met alle spelers die gingen fuseren met mensen uit mijn stam? Zo te zien brabbel je maar wat zonder enige info te weten, schattig.

Trouwens de overige 3/4 leden uit die stam kregen een NAP van 14 dagen. Probeer het nog eens opnieuw met juiste informatie, knul.

De enige speler die we misschien hebben ‘gestabt’ was siedost omdat die een stamgenoot aanviel en informatie buiten de stam verspreide.

Kruip maar gauw weer onder je steen voordat je ons met loze beschuldigingen zwart probeert te maken.

Nu jij weer.
Nergens een melding, enkel het verwijderen van de gedeelde fora. Helemaal niks verder qua communicatie.
Daarnaast niks fusie stam. Er is enkel gezegd dat de spelers die minder hard groeide de kans kregen zich daar te bewijzen.
 

Bijlagen

  • 20200921_190610.jpg
    20200921_190610.jpg
    55 KB · Weergaven: 58
  • 20200921_190536.jpg
    20200921_190536.jpg
    130,4 KB · Weergaven: 57
Reactiescore
195
Nu jij weer.
Nergens een melding, enkel het verwijderen van de gedeelde fora. Helemaal niks verder qua communicatie.
Daarnaast niks fusie stam. Er is enkel gezegd dat de spelers die minder hard groeide de kans kregen zich daar te bewijzen.

En waar is nu het bewijs van misbruik, stab, kaarten achter de hand houden, geen afspraken/NAP en al je andere beschuldigingen ?
 
Reactiescore
195
Jij zegt dat er een bericht uit is gegaan naar de spelers binnen de stam. Die had ik je graag laten zien als ik die gekregen had he;)
Wie ben jij dan? Vast niemand die door mij in die stam terecht was gekomen anders was je vast wel belangrijk genoeg dat er een PM naar jou gestuurd werd.
 
Reactiescore
53
Wie ben jij dan? Vast niemand die door mij in die stam terecht was gekomen anders was je vast wel belangrijk genoeg dat er een PM naar jou gestuurd werd.

Ja zeker belangrijk, zo belangrijk dat je zelfs veel aan mij vroeg. Er is gewoon geen PM uitgegaan naar iedereen. Punt.
Oh ja stab;
 

Bijlagen

  • 20200921_191639.jpg
    20200921_191639.jpg
    38 KB · Weergaven: 38

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Rip de ongekende en pp farmende spelers
 
Reactiescore
614
Minder netjes, ja, maar verder geen rare actie die iedere wereld meermaals voortkomt. Als je een beetje geïnvesteerd bent in de wereld zelf wist je allang dat ze niet zouden blijven.

De community is tegenwoordig zo klein, zelfs zonder deze wereld te spelen weet je van minimaal 60% vd accounts al welke premades ze in gaan duiken.
 
Reactiescore
148
CS is een stab stam ze hebben me keihard genaaid

unknown.png
 
Bovenaan