Top/Flopstammen

Reactiescore
2.064
Probleem wat hier naar voren komt is duidelijk een variatie in definitie van een pmade. Dit is ook niet vreemd, er starten zoveel verschillende soorten pmades.

Het feit alleen al dat er geen leiding is, geen stamregels en noem maar op zou ik zelf zeggen dat er alles behalve sprake van een pmade is. Ik weet dat het gerucht wel is geweest dat Elko of ik een pmade zou starten: dit is echter gewoon niet waar.

Enige pmade waarvan ik weet dat die echt gestart is, is de Walk/W72 pmade in N-W.

Is ook niet waar maatje, zie pmade baken (Pit w73) en toch jullie zijn ook een pmade te noemen met ong 6 accounts en wat bij accounts. Ook weet ik dat er nog 2 pmades in de rim starten iig
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
fret mag ik u dan internen of hoe zit het???
 
Reactiescore
2.064
Ik snap je punt heus wel, maar alles bij elkaar opwegend heeft Jona echt meer goeds dan kwaads gedaan hoor. Hij en ik konden soms ook best botsen, maar soms moet je daar echt even doorheen gaan en naar the greater good kijken. Maar ik kan me voorstellen dat je daar anders over denkt natuurlijk.

Snap ik, maar dat natrappen van hem, en vervolgens wat ik hoor van imago krachten (niet met eigen ogen gezien) inactief worden ik cruciale tijden ( ook delete op quarantaine wel zelf gezien) vind ik gewoon zwak gedrag. Maar je hebt gelijk moet niet teveel oordelen
 
Reactiescore
2.444
Is ook niet waar maatje, zie pmade baken (Pit w73) en toch jullie zijn ook een pmade te noemen met ong 6 accounts en wat bij accounts. Ook weet ik dat er nog 2 pmades in de rim starten iig

Ik zou het geen pre-made noemen maar gezien er hier een discussie over de definitie is ben ik wel benieuwd of mensen dat wel vinden. Het zijn vijf account's waarvan drie account's er echt spelen en twee account's als mb spelen. De enige afspraak die van te voren gemaakt is, is de afspraak om met maximaal een mb te starten. Er is geen stammenstructuur, leiding of dergelijke afgesproken.
 
Reactiescore
2.477
Reactiescore
2.064

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Enige opmerkelijke is dat ik geen 100 boostaccounts kan bespeuren:confused2:

Ik ben gestart met 2 moraalbrekers, thats it. Waarvan er eentje de 1k nog niet gehaald heeft rofl.

Verder zit er 4,5k pp in onze start momenteel. Valt wel mee toch qua boosten? Kijk zo maar op de farm-ranglijst om te zien hoe wij het doen deze wereld.
 
Reactiescore
2.477
Ik ben gestart met 2 moraalbrekers, thats it. Waarvan er eentje de 1k nog niet gehaald heeft rofl.

Verder zit er 4,5k pp in onze start momenteel. Valt wel mee toch qua boosten? Kijk zo maar op de farm-ranglijst om te zien hoe wij het doen deze wereld.

Zeg ook nergens dat je boost, ik vind het opmerkelijk dat je niet boost? Verder veel respect voor je/jullie farmingesteldheid, al had ik dat sowieso wel van je account verwacht
 
Reactiescore
978
Ik zou het geen pre-made noemen maar gezien er hier een discussie over de definitie is ben ik wel benieuwd of mensen dat wel vinden. Het zijn vijf account's waarvan drie account's er echt spelen en twee account's als mb spelen. De enige afspraak die van te voren gemaakt is, is de afspraak om met maximaal een mb te starten. Er is geen stammenstructuur, leiding of dergelijke afgesproken.

Smooi classic 6 had 3 accounts over in de premade na een directe banwave. Classic 7 We Can was 4 accounts groot in de start. 2 bekende classic premades die de wereld wonnen. Die Klassieke werelden waren niet echt kleiner dan de huidige normale werelden.

Premade is simpel van te voren afspreken met elkaar in de stam te zitten. Of je nu met weinige dat doet, aldus een kleine premade, of met een groot aantal. Tja, boeit niet echt welke definitie dan. Of hoe zie jij de definitie van premades? Minimaal zoveel accounts?
 
Reactiescore
978
Waarom betrek je überhaupt een wereld waarin je stamlimieten hebt van 5/6 spelers hierbij? :confused2:

Classic 5 was het stamlimiet 12, waarin wij met 5 accounts alsnog als de grootste premade beschouwd werden. Dat niet een premade noemen zou ook de grootste bullshit zijn.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Premade Noo-Noo/Valar/NTD pakt rustig wereldwinst 73 :p
 
Reactiescore
2.039
Classic 5 was het stamlimiet 12, waarin wij met 5 accounts alsnog als de grootste premade beschouwd werden. Dat niet een premade noemen zou ook de grootste bullshit zijn.
En vanaf 6 is het bijna altijd 6 geweest, klessik is gewoon totaal niet te vergelijken. Ik stel overigens voor dat jullie eerst maar even de koppen bijeen steken om vast te stellen wat jullie nou een premade vinden want ik heb nu al meerdere scenario's voorbij zien komen. Zodra jullie dat voor jullie zelf zeker hebben kunnen wij kijken of we het daar mee eens zijn en of wij dat idd zijn.
 
Reactiescore
978
En vanaf 6 is het bijna altijd 6 geweest, klessik is gewoon totaal niet te vergelijken. Ik stel overigens voor dat jullie eerst maar even de koppen bijeen steken om vast te stellen wat jullie nou een premade vinden want ik heb nu al meerdere scenario's voorbij zien komen. Zodra jullie dat voor jullie zelf zeker hebben kunnen wij kijken of we het daar mee eens zijn en of wij dat idd zijn.
En cl5 was dat niet, wat is je punt?
Premade is simpel van te voren afspreken met elkaar in de stam te zitten. Of je nu met weinige dat doet, aldus een kleine premade, of met een groot aantal. Tja, boeit niet echt welke definitie dan. Of hoe zie jij de definitie van premades? Minimaal zoveel accounts?

Lijkt me dat dit nooit anders is geweest.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Ik stel overigens voor dat jullie eerst maar even de koppen bijeen steken om vast te stellen wat jullie nou een premade vinden want ik heb nu al meerdere scenario's voorbij zien komen. Zodra jullie dat voor jullie zelf zeker hebben kunnen wij kijken of we het daar mee eens zijn en of wij dat idd zijn.
Mijn definitie van een premade zou ongeveer zijn: "Een groep spelers die samen verwacht een stam/core van een stam te vormen om in de eindstrijd mee te doen om de wereldwinst - met of zonder eventuele latere aanvullingen". Hierdoor zou ik jullie groepje accounts zeker definiëren als een premade.
 
Reactiescore
3.584
Ik deel de mening van Howlin. Premade wilt zeggen met meerdere accounts afspreken samen te starten 'en' met als doel ook samen in een stam te gaan zitten op vroege of latere termijn.

Zelf op w66 ook met een groepje van 3 accounts gestart. Vanaf dag 1 hiervoor uitgekomen en het een kleine premade genoemd.

Het is natuurlijk niet omdat ik het toen zo benoemde het ook zo is. Haal het aan om te laten zien ik wel consistent ben in mijn oordeel hierover.
 
Bovenaan