Golden Awards

Reactiescore
1.380
Deze lijst is niet gemaakt om andere spelers te bekritiseren en heeft, hopelijk, een humoristische ondertoon.
Dit is geen kritiek naar jullie toe en verbaas me er ook een beetje over dat jullie dit zo opvatten.

Heb het zeker niet als kritiek gezien maar als er iets staat wat niet helemaal klopt lichten wij het een beetje toe.

Lijtje is zekers leuk om te lezen moet je vaker doen.
 
Reactiescore
1.478
Deze lijst is niet gemaakt om andere spelers te bekritiseren en heeft, hopelijk, een humoristische ondertoon.
Dit is geen kritiek naar jullie toe en verbaas me er ook een beetje over dat jullie dit zo opvatten.
Dat heb je als je team net zoveel op het AF zit als In-Game. :)
Leuk lijstje verder hoor.
 
Reactiescore
0
Meest onderschatte stam:

Zowel Wolves als TM75 hebben ieder zo hun eigen kwaliteit er in zitten, hoewel ze een uitdagende ligging hebben, en met verscheidene stammen in oorlog zijn, liggen ze er nog steeds. Ik ben erg benieuwd wat deze stammen gaan doen in de toekomst on relevant te blijven.

een wat late reactie maar ben blij dat je dit aanhaalt, voor beide stammen heeft de vroege oorlog veel nadelen gehad. vooral voor TM75 omdat wij Wolves onderschat hebben en wanneer we elk onze weg gingen onze groei opties volledig verkeken waren en de groei dus stroebel verloopt. jammer genoeg hebben we daarom de start van deze wereld gemist. ook onze locatie is maar bah hahaha.

verder wil ik aanhalen dat dit mijn 1e post is ondanks ik het spel al 12 jaar ken ... oops. voor velen is dit account een onbekende, maar daar zal de volgende werelden wel verandering in komen :p enkel AAO en FF zullen me nog wel herinneren van w71 waar de communicatie niet soepel was ... vooral met AAO, herinner me dat de gesprekken met tom soepel waren. veel speelplezier en MINDER gezijk !
Levi
 
Reactiescore
453
een wat late reactie maar ben blij dat je dit aanhaalt, voor beide stammen heeft de vroege oorlog veel nadelen gehad. vooral voor TM75 omdat wij Wolves onderschat hebben en wanneer we elk onze weg gingen onze groei opties volledig verkeken waren en de groei dus stroebel verloopt. jammer genoeg hebben we daarom de start van deze wereld gemist. ook onze locatie is maar bah hahaha.

verder wil ik aanhalen dat dit mijn 1e post is ondanks ik het spel al 12 jaar ken ... oops. voor velen is dit account een onbekende, maar daar zal de volgende werelden wel verandering in komen :p enkel AAO en FF zullen me nog wel herinneren van w71 waar de communicatie niet soepel was ... vooral met AAO, herinner me dat de gesprekken met tom soepel waren. veel speelplezier en MINDER gezijk !
Levi

welkom op het forum dan maar!
 
Laatst bewerkt:

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Ik zou ook eens mee moeten doen met deze lijstjestopics om wat likes te farmen denk ik
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Wel veel werk :sad:
 
Reactiescore
786
waarom denk je dat het (vaak) dezelfde spelers zijn die hoofdspeler / account eigenaar zijn, we hebben het liefste zelf de zweep in handen dan op onze rug ;)

Hoor je dat, noobs @lord-toms , @Gilfoyle ,@Pedik . Kheb liever de zweep in handen en jullie krijgen liever de zweepslaagjes ;)
 
Reactiescore
228
Bovenaan