Stelling van de dag

Reactiescore
742
Maakt toch geen donder uit? Wat een onzin kraam je uit. Geef prio dorpen aan en Inter had ze vol geknalt. Doordat jij zo enorm arrogant en voet bij stuk houd heb je het aan jezelf te danken. Maks heeft je 6 (!) getagd en zes keer gaf je geen reactie maar kwam je wel spammen.

De PRIO dorpen waren allemaal al gestackt kerel... door de mensen die wel een lijst stuurde, Ik heb de skype chat op mute staan omdat er 90% onzin word getyped wat normaal is in skype #discord fan. Ja maks taggde me 6x heb toen 6x geantwoord dat die een aantal moest noemen (ongeveer) na nog 10 min lopen te schreeuwen dat ik een lijst moest maken zonder te weten hvl deff dropte die ineens een aantal 40 deff, (zo uit men hoofd) hij had toen binnen 5 min een lijst in zijn pm


Doordat jij zo enorm arrogant

Heb ik van laurens geleerd, die denkt ook dat die de beste is maar ondertussen wel mijn vv verneuken <3
 
Reactiescore
972
De PRIO dorpen waren allemaal al gestackt kerel... door de mensen die wel een lijst stuurde, Ik heb de skype chat op mute staan omdat er 90% onzin word getyped wat normaal is in skype #discord fan. Ja maks taggde me 6x heb toen 6x geantwoord dat die een aantal moest noemen (ongeveer) na nog 10 min lopen te schreeuwen dat ik een lijst moest maken zonder te weten hvl deff dropte die ineens een aantal 40 deff, (zo uit men hoofd) hij had toen binnen 5 min een lijst in zijn pm




Heb ik van laurens geleerd, die denkt ook dat die de beste is maar ondertussen wel mijn vv verneuken <3

Uiteindelijk moest Thomas loggen om te zorgen dat hij dorpje voor dorpje kon gaan stacken, ipv dat het een halve dag eerder was en een stuk meer had kunnen zijn. Achja, je hebt duidelijk een andere visie op hoe je om stamdeff vraagt dan andere spelers, dat is duidelijk :tongue:
 
Reactiescore
454
@dialgaman

Vind die paar dorpjes winst niet zo spannend tbh
Als je na 1 dag de massa al moet stacken met een paar dorpjes winst val je toch zwaar verkeerd aan

Na de deffer die er neergezet voor een paar dorpen waren er al verschillende accounts run en dood in imago dus till next time
 
Reactiescore
1.168
Lol, met jouw front moet jij je schamen dat je 10 directe frontdorpen bent kwijt geraakt. Nu gauw terug je mand in.
 
Reactiescore
984
Er werd niet zoveel winst gepakt zoals Spread met een bepaalde massa dat doet op imago, we kunnen wel stellen dat NTD het slechtst gedeffed heeft van alle andere accounts. Maar dat verbaast me eigenlijk niet zoveel.
 
Reactiescore
454
Mwah schamen niet echt
De def van de stam was verkeerd weggezet waardoor er hier wat minder was

Zeker slechtst gedefd ja
Daarom is half imago en pit in zn kontje geneukt en staat ntd nog net zoals voor de massa

Gratz met je paar core winstjes daar ga je deze wereld zeker mee winnen
 
Reactiescore
1.365
Er werd niet zoveel winst gepakt zoals Spread met een bepaalde massa dat doet op imago, we kunnen wel stellen dat NTD het slechtst gedeffed heeft van alle andere accounts. Maar dat verbaast me eigenlijk niet zoveel.
Moeten meer stammassas van jullie komen op jouw en collas front, niet? Durven jullie niks anders ofzo :p
 
Reactiescore
1.168
Mwah schamen niet echt
De def van de stam was verkeerd weggezet waardoor er hier wat minder was

Zeker slechtst gedefd ja
Daarom is half imago en pit in zn kontje geneukt en staat ntd nog net zoals voor de massa

Gratz met je paar core winstjes daar ga je deze wereld zeker mee winnen

Haha je bent gewoon een dikke noob? Een uur voor massa aankomst was 'er niets aan de hand'. De aller aller aller eerste incomming werd meteen niet gedodged. Wees maar blij dat NooNoo een goede buur is. Zonder hem had je het niet gered. Noob.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Toch leuk, dat zo'n slechte aanvaller dan dorpen pakt. Alweer. :cool2:

Je ziet toch dat elke keer aanvallen op de core jullie echt flink fataal wordt? Kenmerkt wel de benaming van een slechte aanvaller. Elke massa van jullie is op de core geweest, en elke keer hebben jullie toch wel echt vrij weinig winsten kunnen boeken. Naar mijn mening kun je nogsteeds concluderen dat er echt veel teams op deze wereld een stuk beter kunnen aanvallen dan Collationem.

Ik zou zelfs zover willen gaan dat de hele stam het beter had gedaan als Colla niet zo egoistisch was en alleen stammassa's plannen waarvan zij kunnen mee edelen.
 
Reactiescore
454
@dialgaman zeker ben k een noob
Maar deze noob is er nog kun je van je stammies nie zegge mss als je wat meer vv draait het wat beter gaat meneer de pro
 
Reactiescore
1.168
Je ziet toch dat elke keer aanvallen op de core jullie echt flink fataal wordt? Kenmerkt wel de benaming van een slechte aanvaller. Elke massa van jullie is op de core geweest, en elke keer hebben jullie toch wel echt vrij weinig winsten kunnen boeken. Naar mijn mening kun je nogsteeds concluderen dat er echt veel teams op deze wereld een stuk beter kunnen aanvallen dan Collationem.

Ik zou zelfs zover willen gaan dat de hele stam het beter had gedaan als Colla niet zo egoistisch was en alleen stammassa's plannen waarvan zij kunnen mee edelen.

Denk ik inderdaad ook. Collationem is ook een slechte aanvaller! Toch pakken we als enige dorpjes. Vergeet daarbij niet dat jullie veel en veel meer deffmogelijkheden hebben hé. Al zou jij dat niet echt begrijpen. Maakt ook niet uit. Ik ben daarnaast ook de eerste die gewoon heeft toegegeven dat Spread het op elk vlak beter heeft gedaan.
 
Reactiescore
984
Als de wereld echt volledig gespeeld is dan zal ik vertellen waarom jullie kortzichtig zijn. Het antwoord is ook gewoon al meermaals gegeven en toch blijft "colla egoïstisch". Hoe zien jullie het nog niet in gewoon o_O

@noobteam Aan je antwoord te zien snap je er ook geen bal van dus.

@We Like Hot Chicks Kortzichtig much huh? Komt wel goed schatje.
 
Reactiescore
1.365
Als de wereld echt volledig gespeeld is dan zal ik vertellen waarom jullie kortzichtig zijn. Het antwoord is ook gewoon al meermaals gegeven en toch blijft "colla egoïstisch". Hoe zien jullie het nog niet in gewoon o_O

@noobteam Aan je antwoord te zien snap je er ook geen bal van dus.

@We Like Hot Chicks Kortzichtig much huh? Komt wel goed schatje.
Nah, t wordt al uitgelegd door mn rikkie :). Ach, heb jullie al wat mooie odd gegunt snachts;).
 
Bovenaan