[Speeltopic] VF-ers tegen Wereldspelers (WvW #311)

Reactiescore
1.014
@nonkel jos
Zie hieronder de posts van Materlotti.

Goeiemiddag iedereen!! Werd tijd dat we er weer in kunnen vliegen en aangezien ik de komende dagen bijna constant achter mijn pc zit en geen baas heb die over mijn schouder zit mee te staren zou ik mij graag beschikbaar stellen als BM. Ik garandeer jullie activiteit en mooie inzichtelijke posts.

Stem dus allemaal op materlotti voor BM!
Hij start sterk, biedt zich aan voor BM, garandeert activiteit en mooie inzichtelijke posts. Nu heeft vrijwel niemand inzicht op de eerste dag, laat staan sommige op de laatste dag.
Nonkel Jos

duidelijk.

Anthraxxol
Dit was zijn 2e post. Hij brengt een stem uit op jou, terwijl jij naar mijn inziens niks vreemds/verdachts hebt gezegd. Je post af en toe wat onzin, over onderwerpen buiten dit potje om, maar ik zie geen duidelijk iets waardoor jij een lynchstem moet krijgen,
Ik ben vrij zeker dat nonkel jos slechtje is. Later vandaag volgt meer argumentatie op dit front.
Hij zegt toch echt dat jij er vrij zeker van is. Maar wie is dat nou op de 1e dag?
Hij belooft argumenten later op de dag..
Omdat ik een werkmens ben die overdag enkel tijd heeft om kort en krachtige posts te maken en geen stevige argumentatie.

Verder heb ik gisteren pas mijn rol gekregen dus dacht ik dat de deadline voor BM pas vanavond was (wat normaal gezien het geval is) Gisteren was ik heel de dag aan het werk en savonds moest ik tennissen. Ik zie dus ook nu pas dat simeco BM geworden is, iets wat denk ik een goede keuze is.
Iedereen heeft gisteren pas zijn rol gekregen ( news flash).
ik neig ook naar miketijger, maar nonkel jos mogen we zeker ook niet uit het oog verliezen. Hij is verdacht stil en iedereen die dit op zijn ban steekt vind ik ook verdacht
materlotti is stiller dan jou.
toen ik op nonkel stemde als lynchtarget wist ik niet dat ie gemuilkorfd was, maar goed, ik ben gewoon zeker dat nonkel wolf is dus volg mij maar allemaal (dit was mijn argumentatie.. volgens candiu moet je niet argumenteren als je zeker bent)
Hiju komt er makkelijk mee weg, door te beweren dat ik vind dat argumentatie niet nodig is.
Zie mijn posts eerder deze dag hoe ik daar op reageer. Volgens mij als citaat op joker.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.032
Mijn spreekrecht is mij ontnomen, @famdecibel voelden jij en je tw-team zich in het nauw gedreven? Je geeft me enkel maar meer vertrouwen dat ik in de juiste richting keek.
 
Reactiescore
1.279
Niet helemaal. Check de instellingen.
Ziener mag dag 0 al een zieneractie doen.

Materlotti is vrij zeker van nonkel jos als slechtje....
 
Reactiescore
1.014
@Sule Silmad mag ziener vanaf dag 0 al starten?
Dan is Nonkel next

Dan hebben we toch nog wat aan de ziener gehad

...
en niks aan mijn post aan nonkel hierboven
 
Reactiescore
3.586
Wel raar hij dag 0 al komt met dat hij vrij zeker is dat nonkel wolf is maar geen argumentatie voor heeft. Vrij opzichtig als Ziener gespeeld dan wel, maargoed.
 
Reactiescore
1.014
Wel raar hij dag 0 al komt met dat hij vrij zeker is dat nonkel wolf is maar geen argumentatie voor heeft. Vrij opzichtig als Ziener gespeeld dan wel, maargoed.
waardoor ik hem dus alleen maar verdachter vond..Misschien had hij dit moeten bewaren voor later, nu hij lynch is geworden door zijn korte posts ( in mijn opzicht dan)
 
Reactiescore
1.577
Omdat ik een werkmens ben die overdag enkel tijd heeft om kort en krachtige posts te maken en geen stevige argumentatie.

Verder heb ik gisteren pas mijn rol gekregen dus dacht ik dat de deadline voor BM pas vanavond was (wat normaal gezien het geval is) Gisteren was ik heel de dag aan het werk en savonds moest ik tennissen. Ik zie dus ook nu pas dat simeco BM geworden is, iets wat denk ik een goede keuze is.

Hieruit blijkt trouwens dat blond wellicht gewoon niemand gezien heeft en geen actie heeft doorgegeven.

Maar goed blond bewezen spelbederver bij deze...
 
Reactiescore
999
Candiu en Jokersbrain. Echt dramatische spelers man man man. Succes nog wolven de goedjes verdienen niet beter.
 
Reactiescore
1.014
Candiu en Jokersbrain. Echt dramatische spelers man man man. Succes nog wolven de goedjes verdienen niet beter.
Ben jij dan toch de reïncarnatie van Yube...de kikker die een ruitenwisser in zijn hart kreeg ??
 
Reactiescore
1.804
Candiu en Jokersbrain. Echt dramatische spelers man man man. Succes nog wolven de goedjes verdienen niet beter.
Kinderachtig natrappen dit?

verder lees ik morgen even na maar als nonkel effectief gezien is kan de beul misschien zijn werk doen
 
Bovenaan