[Speeltopic] VF-ers tegen Wereldspelers (WvW #311)

Reactiescore
723
Van de ene makkelijke stem naar de andere? Nu wordt er weer makkelijk op fam gestemd
 
Reactiescore
1.014
Wat is je argumentatie dat Fam wolf is, in tegenstelling tot Candiu hoor ik toch altijd graag een bijkomende uitleg.
fam bewezen wof, ik heb het onraad al geroken. miketijger is de volgende wof

Het is niet zo dat ik helemaal geen argumentatie hoef.
Maar iemand (materlotti) die post dat hij er zeker van is en later op de dag met argumentatie komt, die kan dan toch net zo goed alleen de naam posten? Zijn post van eerder vandaag heeft denk ik aan, ik ben er, ik denk mee, ik stem vanavond, ik leg het later uit. Dus in zijn kort maar krachtige posts( zoals die het zelf omschrijft) verwacht ik dan wel een richting/naam speler. Anders is het alleen maar een korte post.

dus @JokersBrain ik verwacht wel zeker argumentatie.
Dus die posts hierboven verdienen ook zeker nog wat aandacht.
 

DeletedUser17472

Guest
Wat een doodse boel hier.

Ik ben makkelijke lynch. Daar zitten zeker slechtjes tussen, of van de ene groep, of van de andere groep. Moet ik nu echt gaan claimen. Daar heb ik nog weinig trek is. Veel te risicovol.
 
Reactiescore
1.707
Wat een doodse boel hier.

Ik ben makkelijke lynch. Daar zitten zeker slechtjes tussen, of van de ene groep, of van de andere groep. Moet ik nu echt gaan claimen. Daar heb ik nog weinig trek is. Veel te risicovol.
fam. heb jij deze post ergens op je pc opgeslagen want je post hem elke wvw ronde wel?
 
Reactiescore
1.577
Goed, er is nog niet veel om op voort te bouwen. Miketijger en Famdecibel zijn op dit moment de twee voornaamste lynchtargets en dat zijn niet toevallig makkelijke doelwitten. Het geeft aan dat er weinig elementen zijn om mee te werken.

Ik geloof niet dat miketijger een wolf is. Beetje onhandig wel, maar dat is wel vaker het geval. Ik zie niets ongewoons aan zijn spel. Famdecibel hetzelfde.

Mij valt voorlopig vooral Bappos op. Toegegeven, de man is een tijdje weg geweest en was nooit een groots WvW-speler (har har), maar het is een beetje makkelijk om iemand te lynchen op basis van een BM-stem - zelfs voor Bappos. Fam geeft er na indringen een verklaring voor die volledig past in de famlogica, maar alsnog houdt Bappos halsstarrig vast aan zijn vroege stem.
 
Reactiescore
534
Banhammer

Tomato Pastasaus was dit keer aan de beurt. Het TW Team heeft haar verbannen tot 23:00.
 
Reactiescore
1.503
Goed, er is nog niet veel om op voort te bouwen. Miketijger en Famdecibel zijn op dit moment de twee voornaamste lynchtargets en dat zijn niet toevallig makkelijke doelwitten. Het geeft aan dat er weinig elementen zijn om mee te werken.

Ik geloof niet dat miketijger een wolf is. Beetje onhandig wel, maar dat is wel vaker het geval. Ik zie niets ongewoons aan zijn spel. Famdecibel hetzelfde.

Mij valt voorlopig vooral Bappos op. Toegegeven, de man is een tijdje weg geweest en was nooit een groots WvW-speler (har har), maar het is een beetje makkelijk om iemand te lynchen op basis van een BM-stem - zelfs voor Bappos. Fam geeft er na indringen een verklaring voor die volledig past in de famlogica, maar alsnog houdt Bappos halsstarrig vast aan zijn vroege stem.

Uitdaging was nodig om haar uit haar schulp te krijgen.
Voorlopig nog geen stem gewijzigd, maar dit betekent niet dat het niet nog kan komen?
 

DeletedUser17472

Guest
Lynchstem op Famdecibel blijft bij deze staan tot de DL. Het lijkt me dat het modteam er geen problemen mee heeft om Fam eruit te werken. That narrows it down, voor de twijfelaars onder ons.
Dus jij zit bij het modteam. Goed om te weten.
 

DeletedUser17472

Guest
Lynchstem op Famdecibel blijft bij deze staan tot de DL. Het lijkt me dat het modteam er geen problemen mee heeft om Fam eruit te werken
Aangezien jij op mij stemt, heb je er geen problemen mee mij uit te werken, behoor je tot het modteam. En daar wordt dit over geschreven:
TW Team (3e team, ook slecht)
Duckje: De oppergod van het TW Team. Wanneer Duckje overlijd dan valt het gehele TW Team. Duckje speelt anoniem wel eens een potje TW en zal daarom bij alle zieneracties gezien worden als random speler, dus burger.

The Minion: Kan als forum-mod in iedereen zijn inbox kijken om diegene zijn identiteit te zien. Dit mag hij niet te vaak doen, want als Duckje erachter komt word het bonje. Dit moet ´s nachts en mag maximaal 3 keer in het spel, 1 keer per nacht.

Famdecibel: De moeder van het TW Team. Ondanks dat Famdecibel een erg lieve vrouw is, geeft het haar stiekem een goed gevoel om mensen te bannen. Famdecibel mag elke dag iemand een tijdelijke ban geven. Die persoon mag vanaf de spelleiding dit bekend maakt in het topic niet meer praten. Dit zal ongeveer 1 tot 2 uur voor de deadline zijn.
 
Reactiescore
3.586
Dus jij zit bij het modteam. Goed om te weten.

Nonkel spreekt niet over zichzelf dat zijn lynch stem op jouw blijft staan tot de DL. Er is een actie van de slechtjes uit het kamp van de modjes geactiveerd op Tomato. Waardoor hij niet meer mag posten tot de DL, het enige nut daarvan is zodat hij zijn lynchstem op jouw (Fam) niet meer kan veranderen. Waardoor we afleiden dat zowel Fam als Tomato wellicht niet in het kamp van modjes zitten. Wat in het voordeel van jezelf spreekt want dit zou moeten betekenen je oftewel in het andere kamp slechtjes zit en dat is dan al maar 1/3 (soort van) dat je slechtje bent, de kans op andere is daardoor aanzienlijk groter. Hij nam het dus voor je op :)
 
Bovenaan