[Speeltopic] VF-ers tegen Wereldspelers (WvW #311)

DeletedUser17472

Guest
Banhammer

Famdecibel (de rol) was het vanavond weer helemaal zat. Iedereen zit de Discord vol te spammen en het is een keer genoeg. Ze heeft 2 berisping punten uitgedeeld aan @nonkel jos (de speler). Dit betekent dat hij tot 23:00 niet meer mag posten.
Je laat me schrikken

fam had al vroeg stem gezet. waarom op antraxx?
Iedereen weet dat dit een trollstem is om wat er in het laatste serieuse potje is gebeurd.

Famdecibel negeert mij
Waar negeer ik jou?

Ik had het gisteren echt druk op discord. Was wel gezellig, maar ik heb niet eerder tijd gehad om bij te lezen dan nu net. En ook ga ik nu weer boodschappen doen.
 
Reactiescore
999
Ik ben vrij zeker dat nonkel jos slechtje is. Later vandaag volgt meer argumentatie op dit front.
 
Reactiescore
1.498
Hoezo vanwege een onsportieve lunch iemand BM willen maken?
Zijn mensen die al 30 jaar in de gevangenis zitten, maar toch onschuldig blijken te zijn. Betekent niet dat ik die gasten meteen als burgemeester wil zien als ze 0,0 ervaring of kwaliteiten daarvoor hebben.
Je laat me schrikken


Iedereen weet dat dit een trollstem is om wat er in het laatste serieuse potje is gebeurd.


Waar negeer ik jou?

Ik had het gisteren echt druk op discord. Was wel gezellig, maar ik heb niet eerder tijd gehad om bij te lezen dan nu net. En ook ga ik nu weer boodschappen doen.

mvg
 
Reactiescore
1.014
Ik ben vrij zeker dat nonkel jos slechtje is. Later vandaag volgt meer argumentatie op dit front.
Maar als je zeker bent is argumentatie niet nodig toch ? En waarom uitstellen naar later vandaag.

en vanwaar die blauwe stem na de DL?
 
Reactiescore
999
Maar als je zeker bent is argumentatie niet nodig toch ? En waarom uitstellen naar later vandaag.

en vanwaar die blauwe stem na de DL?

Omdat ik een werkmens ben die overdag enkel tijd heeft om kort en krachtige posts te maken en geen stevige argumentatie.

Verder heb ik gisteren pas mijn rol gekregen dus dacht ik dat de deadline voor BM pas vanavond was (wat normaal gezien het geval is) Gisteren was ik heel de dag aan het werk en savonds moest ik tennissen. Ik zie dus ook nu pas dat simeco BM geworden is, iets wat denk ik een goede keuze is.
 
Reactiescore
1.014
Gebeurtenissen
Dag 0 - Vertrek van Ripromy en Meister naar Tribal Hugs (klik)
Dag 0 - Tijdelijke ban Nonkel Jos (klik)
Nacht 0 - Simeco als Forum Vertegenwoordiger / BM gekozen (klik)
Nacht 0 - Klaagmuur (klik)

love it! Jij mag vaker leiden ;) :D
 
Reactiescore
1.014
Omdat ik een werkmens ben die overdag enkel tijd heeft om kort en krachtige posts te maken en geen stevige argumentatie.

Verder heb ik gisteren pas mijn rol gekregen dus dacht ik dat de deadline voor BM pas vanavond was (wat normaal gezien het geval is) Gisteren was ik heel de dag aan het werk en savonds moest ik tennissen. Ik zie dus ook nu pas dat simeco BM geworden is, iets wat denk ik een goede keuze is.
Oke, vooruit.

Maar ik ben wel van mening dat korte en “krachtige” posts alleen werken als je de inhoud van de voorgaande pagina’s weet. Anders is er dus niks krachtigs aan en ben je minder geloofwaardig.

tot vanavond dan maar.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik snap je antwoord niet.
Mijn vraag was waarom je een stem uit medeleven doet in plaats van op kwaliteiten.
Omdat ik geen waarde hecht aan een bm. Voor mij doet die voor de sier meer. Voor die enkele keer dat hij wel zijn stempel kan drukken is het niet de moeite waard. Maar is mijn mening en volgens mij is dat ook niet onbekend. Ik zet normaal uit gewoonte mijn stem op Time en als Castiel meedoet op Castiel. Doen beiden niet mee, dan pak ik een doorgewinterde speler. Nu koos ik voor Jokersbrain.
 
Reactiescore
1.498
Ja ik ben er nogal een tijdje uit geweest, maar voor mij staat Jokersbrain nog bekend als een newbie en niet als doorgewinterde speler, daarin kan wat veranderd zijn afgelopen jaren.
 
Reactiescore
1.277
Ja ik ben er nogal een tijdje uit geweest, maar voor mij staat Jokersbrain nog bekend als een newbie en niet als doorgewinterde speler, daarin kan wat veranderd zijn afgelopen jaren.
hmm blijkt weinig verandering te zijn geweest dan?
 
Reactiescore
3.584
Ja ik ben er nogal een tijdje uit geweest, maar voor mij staat Jokersbrain nog bekend als een newbie en niet als doorgewinterde speler, daarin kan wat veranderd zijn afgelopen jaren.

Ik was destijds 6 jaar geleden ofzo inderdaad echt compleet noob, al speelde ik toen nog actief tw en nam ik niet echt de tijd om dit spel te leren kennen. Atm 10 potje op rij nu en toch veel beter dan destijds. Ervaren zou ik mezelf zeker nog niet noemen, maar draai meestal wel goede potjes en er zit nog wat progressie in.
 
Reactiescore
1.804
Ik was destijds 6 jaar geleden ofzo inderdaad echt compleet noob, al speelde ik toen nog actief tw en nam ik niet echt de tijd om dit spel te leren kennen. Atm 10 potje op rij nu en toch veel beter dan destijds. Ervaren zou ik mezelf zeker nog niet noemen, maar draai meestal wel goede potjes en er zit nog wat progressie in.
niet trollen aub
 
Bovenaan