Rate de top 20

Reactiescore
1.380
Goed om nog een keer te reageren op @Dark Impunity en zijn heksenjacht vriendje @The Weirdness of Talent.
Ik ben natuurlijk niet zo goed in P&P dan andere maar zal me best doen om alles helder te krijgen.

Wij waren dus een persoon zonder stam zonder meer dorpen aan het slopen en edelen.

Als eerste hebben wij een keer geen anti snipes gegooid omdat er deze wereld tot nu toe niemand de moeite nam om het te doen dus dachten wij deze keer het simpel te houden.
Dit is dus niet gebeurd en hij heeft netjes een snipe gezet en een fake backtime geplaatst wat ook prima gedaan was dus compliment voor die speler.

Dus wij moesten nog een keer edelen en dat hebben we gedaan met splitten en antisnipes wat dus ook gelukt is.

Nu komt het volgende:
Wij krijgen 4 aanvallen er in een korte tijd erop van meneer @Podrick Payne . Ze wouden dit als een treintje laten lijken maar dat was het totaal niet maar kom ik zo op terug.

tijden van de overnames van beide spelers:
tijden overnames.png

Hier kan je zien dat er niet veel tijd tussen zit, wat mogelijk zou kunnen zijn (wel uiterst dubieus met de rest wat uitgelegd wordt).

Hier het rapportje waarmee hij ons edelde:
recap berichtje.png

Hij verteld ons in een pm dat hij hem gescout had en zag dat ie niet veel troepen had.
Dit klopt maar meer dan genoeg troepen om dit met gemak tegen te houden.

Nu zou je kunnen zeggen als deze speler dodged en sniped dat je bij de eerste edel niet veel troepen hoeft te zetten. Dan als hij toch zou blocken ga je hier dus de mist in en verlies je veel te veel troepen dus zou je met 60 lc al voldoende troepen kunnen sturen dan dit rapportje laat zien.
Daarbij als jullie wisten dat wij gensiped zijn is dus een teken dat je contact had met hem nog voor overname van ons.

Wij konden die andere 3 aanvallen natuurlijk niet meer zien omdat na de eerste edel het dorp al overgenomen was maar nu komt het mooie


zogenaamd 3 edels kwijt.png

Hier overnames van podrick
overnames podrick.png

Als je zogenaamd een treintje had gestuurd had je jezelf geedeld en zou dat hier te zien zijn.
Wederom ben je hier keihard aan het liegen.

Dan gaan wij verhaal halen bij je en ja in eerste instantie wat feller omdat ik eenmaal soms uit emotie spreek maar later er normaal over gesproken heb en jullie blijven leugens vertellen.
nogmaals zogenaamd 3 edels kwijt.png


Nu is mijn theorie en volgens mij zit ik er niet ver naast dat @Podrick Payne met @The Weirdness of Talent. gesproken heeft en dat die persoon dit plan gesmeed heeft om ons zogenaamd in een kwaad daglicht te zetten en ons af te serveren als noobs.

Maar wat kan je doen aan een recap wat afgesproken is en je info van die persoon krijgt die geedeld is.

1. Slim geprobeerd om paar minuten later met je edel aan te komen dat je weet dat ondersteuning toch bij lange na niet optijd kan komen en zo de schijn op kan houden dat je van niks weet.
2. Ook leuke poging om zogenaamd een treintje te sturen terwijl het maar 1 edel was en de rest gewoon fakes zijn en die 4 aanvallen ook nog eens belaberd getimed waren.

@The Weirdness of Talent. zoals meer mensen al aangegeven hebben val je gewoon keihard door de mand.

Enige waar je mij kan verwijten is dat ik in begin wat fel gereageerd heb in de mededeling maar dit puur een reactie uit emotie is zeker omdat ik ervoor prima gesprek met @Podrick Payne gehad hebt en dit totaal niet verwacht had.
 

Bijlagen

  • zogenaamd 3 edels kwijt.png
    zogenaamd 3 edels kwijt.png
    14,1 KB · Weergaven: 5
  • nogmaals zogenaamd 3 edels kwijt.png
    nogmaals zogenaamd 3 edels kwijt.png
    15,3 KB · Weergaven: 5
  • zogenaamd 3 edels kwijt.png
    zogenaamd 3 edels kwijt.png
    14,1 KB · Weergaven: 5
Reactiescore
1.277
Wat een gelul weer hier. je bent een edel kwijt. pech gehad had je maar meer def moeten meesturen. of hij er nu 1-2 of 3 edels kwijt is. het schijnt het spel te zijn dat je dorpen verovert van spelers. niet zo janken dus.
 
Reactiescore
999
wat een jankbal die Against All Odds. Als je een dorp wilt edelen op 10 uur afstand weet je toch gewoon dat de kans heel groot is dat je het een uurtje later weer kwijt bent. In plaats van met oorlog te dreigen, stuur gewoon je troepen er direct naartoe in plaats van weer naar een gratis dorpje te vissen?
 

Deleted User - 2242487

Guest
Good vibes
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2020-08-17 om 14.51.11.png
    Schermafbeelding 2020-08-17 om 14.51.11.png
    25,5 KB · Weergaven: 30
Reactiescore
363
Wat een gelul weer hier. je bent een edel kwijt. pech gehad had je maar meer def moeten meesturen. of hij er nu 1-2 of 3 edels kwijt is. het schijnt het spel te zijn dat je dorpen verovert van spelers. niet zo janken dus.
Het is irritant inderdaad. Maar in essentie is samenwerken om te recappen toch gewoon een goede tactiek geweest. Valt voor hun perfect uit voor aao minder.
 
Reactiescore
1.380
@materlotti @ItsDash jullie slaan hier de plank ff totaal mis. Lees eerst ff het hele verhaal en de heksenjacht van @The Weirdness of Talent. en @Dark Impunity.

Dat wij dat dorpje kwijt raken is jammer maar pech maar het gaat erom dat die 2 gasten wat proberen te bewerkstelligen wat totaal niet waar is.
Dat dorpje wat wij edelde was van iemand met nul banden en solo speelde zonder stam. Dat hij dan naar een ander gaat en zegt dat ie geedeld word is dikke prima zou ik ook doen om die andere te misgunnen.

Ik laat hier alleen zien dat dit vooropgezet is om ons zogenaamd zwart te maken en als jullie dat niet zien is dat jullie probleem maar dan wil je gewoon iets zeggen om iets te zeggen.

Dat wij het dorp niet hebben boeit ons allang niet meer is gewoon pech gehad.

@hunt you down wat jij zegt klopt helemaal maar waarom ik die laatste post maak was niet omdat wij het dorp kwijt zijn maar om duidelijk te maken dat die twee gasten uit hun nek lullen en maar een doel hebben hier op het AF
 
Reactiescore
999
@materlotti @ItsDash jullie slaan hier de plank ff totaal mis. Lees eerst ff het hele verhaal en de heksenjacht van @The Weirdness of Talent. en @Dark Impunity.

Dat wij dat dorpje kwijt raken is jammer maar pech maar het gaat erom dat die 2 gasten wat proberen te bewerkstelligen wat totaal niet waar is.
Dat dorpje wat wij edelde was van iemand met nul banden en solo speelde zonder stam. Dat hij dan naar een ander gaat en zegt dat ie geedeld word is dikke prima zou ik ook doen om die andere te misgunnen.

Ik laat hier alleen zien dat dit vooropgezet is om ons zogenaamd zwart te maken en als jullie dat niet zien is dat jullie probleem maar dan wil je gewoon iets zeggen om iets te zeggen.

Dat wij het dorp niet hebben boeit ons allang niet meer is gewoon pech gehad.

@hunt you down wat jij zegt klopt helemaal maar waarom ik die laatste post maak was niet omdat wij het dorp kwijt zijn maar om duidelijk te maken dat die twee gasten uit hun nek lullen en maar een doel hebben hier op het AF

het is inderdaad een feit dat onze vriend weirdness of talent hier gewoon aandacht loopt te zoeken door jou zwart te maken

los daarvan vind ik het betreurenswaardig dat je eerst een PM conversatie hebt gevoerd waarbij je geprobeerd hebt om het dorp gratis te verkrijgen, maar goed, het siert je dat je dit nu al achter jou gelaten hebt en ik hoop dat je in de toekomst aandachtzoeker weirdness of talent een lesje kunt leren
 

Deleted User - 487973263

Guest
Ik weet niet waarom mijn naam nu opeens betrokken wordt bij deze 'heksenjacht', maar ik vind dit wel erg goedkoop scoren. Nu doe je net alsof het mijn persoonlijke missie is om jou met de grond gelijk te maken terwijl dit alleszins het geval is. Of nouja, ik wil je best wegspelen maar wat je verder allemaal uitspookt interesseert mij niet zo heel veel.

Ik gaf op basis van het lijstje waarin je mijns inziens overschat werd aan dat je geen top 3 speler bent en meer ook niet. Ik ben je nu ook op geen enkele manier aan het aanvallen om het feit dat je een dorp verliest. Dat hoort bij het spel en kan iedereen overkomen. Ik vind het persoonlijk niet slim dat je 24 uur later hetzelfde dorp weer probeert te edelen maar als ik heel eerlijk ben had ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan. Het is een leuk dorpje gezien het aantal punten en je verwacht er uiteraard niet al te veel weerstand meer op.

Waar ik mij momenteel aan irriteer is dat jij de speler die je dorpje afpakte ig bedreigd met een oorlog als hij het dorp niet terug geeft. Vervolgens stuur je een paar fakes op hem en verder doe je niks. Een typisch gevalletje van blaffende honden bijten niet. Ikzelf vind het gewoon erg komisch dat een 'topspeler' een speler met nog geen 20 k punten op zo'n zielige manier een dorpje afhandig probeert te maken, en vervolgens niet de aanval in lijkt te durven zetten.
 
Reactiescore
227
het is inderdaad een feit dat onze vriend weirdness of talent hier gewoon aandacht loopt te zoeken door jou zwart te maken

los daarvan vind ik het betreurenswaardig dat je eerst een PM conversatie hebt gevoerd waarbij je geprobeerd hebt om het dorp gratis te verkrijgen, maar goed, het siert je dat je dit nu al achter jou gelaten hebt en ik hoop dat je in de toekomst aandachtzoeker weirdness of talent een lesje kunt leren
Pas maar op of ik leer jou eens lesje
jankbaljarne beats droeftoeter
 
Reactiescore
1.277
@materlotti @ItsDash jullie slaan hier de plank ff totaal mis. Lees eerst ff het hele verhaal en de heksenjacht van @The Weirdness of Talent. en @Dark Impunity.

Dat wij dat dorpje kwijt raken is jammer maar pech maar het gaat erom dat die 2 gasten wat proberen te bewerkstelligen wat totaal niet waar is.
Dat dorpje wat wij edelde was van iemand met nul banden en solo speelde zonder stam. Dat hij dan naar een ander gaat en zegt dat ie geedeld word is dikke prima zou ik ook doen om die andere te misgunnen.

Ik laat hier alleen zien dat dit vooropgezet is om ons zogenaamd zwart te maken en als jullie dat niet zien is dat jullie probleem maar dan wil je gewoon iets zeggen om iets te zeggen.

Dat wij het dorp niet hebben boeit ons allang niet meer is gewoon pech gehad.

@hunt you down wat jij zegt klopt helemaal maar waarom ik die laatste post maak was niet omdat wij het dorp kwijt zijn maar om duidelijk te maken dat die twee gasten uit hun nek lullen en maar een doel hebben hier op het AF

Citeer me even waar ik de plank missla? je zegt onderstreept dat je het zelf ook zou doen.
dus doorgaan en niet meer janken. dat je jezelf vervolgens verdedigd hier gaat over de manier waarop je het dorpje terug wil krijgen. en daar ga ik niet op in.
maar volgens mij id at grotendeels P&P van beide kanten.
 
Reactiescore
94
Als je zogenaamd een treintje had gestuurd had je jezelf geedeld en zou dat hier te zien zijn.
Wederom ben je hier keihard aan het liegen.
Het is natuurlijk zo dat Podrick VEEL MEER troepen zou gestuurd hebben bij zijn andere edels.
De Simulator zegt nochtans dat die 500ZC die hij had mee gestuurd eventuele volgende edels wel had kunnen blocken.
Podrick weet welke info hij heeft gekregen en kan dit doorgeven hoe hij wilt. Hij zegt dat het toeval was dus geloof ik het.
Verder maakt het niet uit toch? Zelfs al heeft hij info gekregen nadat een speler zijn dorp niet aan jou gunde, dat verandert NIETS aan de zaak want zoals je zelf zegt had je dit misschien ook gedaan. En als je zelf op dit idee kon komen, dan had je deze reactie toch op z'n minst kunnen verwachten?

Jij bent hier natuurlijk weer kei hard feiten aan het opsommen die geen grond hebben :D

@materlotti @ItsDash jullie slaan hier de plank ff totaal mis. Lees eerst ff het hele verhaal en de heksenjacht van @The Weirdness of Talent. en @Dark Impunity.

Dat wij dat dorpje kwijt raken is jammer maar pech maar het gaat erom dat die 2 gasten wat proberen te bewerkstelligen wat totaal niet waar is.
Dat dorpje wat wij edelde was van iemand met nul banden en solo speelde zonder stam. Dat hij dan naar een ander gaat en zegt dat ie geedeld word is dikke prima zou ik ook doen om die andere te misgunnen.

Ik laat hier alleen zien dat dit vooropgezet is om ons zogenaamd zwart te maken en als jullie dat niet zien is dat jullie probleem maar dan wil je gewoon iets zeggen om iets te zeggen.

Dat wij het dorp niet hebben boeit ons allang niet meer is gewoon pech gehad.

@hunt you down wat jij zegt klopt helemaal maar waarom ik die laatste post maak was niet omdat wij het dorp kwijt zijn maar om duidelijk te maken dat die twee gasten uit hun nek lullen en maar een doel hebben hier op het AF
Natuurlijk is dit bedoelt om jullie zwart te maken. Maar geef ons dan niet keer op keer een nieuwe reden om je zwart te maken?
Jij praat groot en doet alsof het een hele onterechte heksenjacht is die is ontstaan enkel door het feit dat ik ben afgewezen voor jullie account. Uiteraard nadat bleek dat de argumenten die ik aanhaalde terecht waren.
Deze afwijzing is volgens jullie de hoofdreden die jullie keer op keer blijven herhalen alsof het uiteindelijk waarheid zou worden mits genoeg herhaling.
Iedereen die vervolgens mijn mening deelt is een vriendje dat mee doet met de heksenjacht of slaat de bal totaal mis met een verwijzing naar mijn commentaar op jullie account. Of ze nu op andere vlak het niet met me eens zijn maakt niet uit. Als je 1 mening hetzelfde hebt als mij dan ben je een Odds hater... Grappig hoor, en dan ben je verbaasd als ik vind dat je een enorm ego hebt omdat alles rond jou moet blijven draaien.
Maar juist die mentaliteit zorgt ervoor dat ik jou blijf aanhalen, gewoon omdat het grappig is naast het feit dat jij een gemakkelijk target bent omdat je keer op keer op iets negatiefs kan betrapt worden.

Dit is een forum voor propaganda, niet iedereen steekt dus veren in andermans kont.
En ik ben van mening dat jullie goede naam onterecht is dus ik zorg ervoor dat jullie goede naam terecht komt waar het volgens mij hoort.
 
Reactiescore
1.647
Ben ik de enige die denkt bij het zien van dit:

index.php


Wat een bullshit? Sinds wanneer raak je goudmunten kwijt als je dorpen edelt :eek:
 

Deleted User - 487973263

Guest
Dit is een forum voor propaganda, niet iedereen steekt dus veren in andermans kont.
En ik ben van mening dat jullie goede naam onterecht is dus ik zorg ervoor dat jullie goede naam terecht komt waar het volgens mij hoort.
Ik geloof dat iedereen je weer haat man, zelfde P&P als altijd. Jammer dat ik die pp niet heb gekregen zoals ik zei in dat lijstje, dan had je mij nu echt rijk gemaakt :p. Heb ik toendertijd goed gezien. Klikkie
 
Reactiescore
5.693
Ik geloof dat iedereen je weer haat man, zelfde P&P als altijd. Jammer dat ik die pp niet heb gekregen zoals ik zei in dat lijstje, dan had je mij nu echt rijk gemaakt :p. Heb ik toendertijd goed gezien. Klikkie
Jij bent Niki ?
 
Reactiescore
94
Ik heb nog steeds recht op de helft van de PP!
Wie weet ga ik dan ook wel abusen en wordt ik nog wel eens gevaarlijk :p

Trouwens momenteel heb ik (nog) geen fanboys in denial. Misschien Odds die blijft reageren en mij triggeren om met hem te sollen en hem op de grond te zetten. Maar dat is wel echt te gemakkelijk dus volgens mij doet hij het omdat hij met mij wil blijven converseren :x

Verder zijn het vooral neutrale meningen, soms pro soms contra en een heel aantal die Odds niet interessant genoeg vinden om over hem te discussiëren.
Maar aangezien ik mijn plezier hier toch wel uit haal blijf ik vrolijk lachen :D
 
Bovenaan