Rate de top 20

Reactiescore
94
Ik heb nooit gezegd dat het een lelijke actie is. Dat ga je dus ook niet in mijn mond kunnen stoppen.
Ik zeg wel dat het een gefaalde actie is die aantoont dat Odds een paar zware fouten heeft gemaakt.
Komt dit uit luiheid, en was het dus een bewuste keuze om bepaalde stappen over te slaan?
Of komt het doordat ze bepaalde stappen gewoon niet kennen die de kans op succes had kunnen vergroten?

Vervolgens haal ik ook aan dat zijn vervolg acties even teleurstellend zijn en zijn groei zelfs nog meer benadelen.

Dit toont allemaal aan dat het zijn rang 3 niet verdient ookal denkt hij er anders over.
Dus dat mijn oorspronkelijk vermoeden klopte.
De 1e discussie ging trouwens pas over Odds nadat hij zichzelf op een heel zwakke manier begon te verdedigen.
Oorspronkelijk wou ik enkel weten waarom Odds zo hoog geschat werd en wou ik helemaal geen discussie.
Dat hij dan op de man probeert te spelen en argumenten aanhaalde die not to the point waren (en waar hij nu nog altijd op probeert terug te vallen) kan ik niet aan doen.

In vorige discussie kwam hij met verschillende argumenten die ik toen belachelijk vond, maar waar anderen het mee eens waren.
Goed inzicht, nieuwe co, gemotiveerd, ... Ik vind het dus frappant dat die argumenten ondertussen al volledig onderuit gehaald zijn, maar dat er toch op blijft gesteund worden met het eeuwige geween dat mijn commentaar onterecht is, wat natuurlijk niet klopt.

Er waren heel wat opties om de situatie er anders uit te laten zien en mijn stamgenoot geen kans te geven.
Dat Odds vervolgens nog eens vraagt wat die opties hadden kunnen zijn toont volgens mij aan dat hij wel wil leren maar hier zelf niet voor wilt nadenken.
 
Reactiescore
1.380
Volgens mij praten jullie allemaal langs elkaar. Zoals ik het zie is het als volgt. AAO probeert een speler te edelen en wordt hierbij gesniped. Hij zal hiermee 1 tot 3 edels verloren zijn. Dat is even pijnlijk maar geen ramp. Hij besluit de volgende dag opnieuw een poging te wagen. Waarom hij toen niet weer is gesniped is mij nog niet helemaal duidelijk, clear opgesplitst misschien? In ieder geval, de volgende dag neemt hij het dorpje wel over. Helaas voor hem stuurt een andere speler ook een trein op dit dorpje, met als gevolg dat hij het dorp van AAO pakt. Hierdoor verliest AAO opnieuw een edel. Dat komt zijn groei niet ten goeden.

Ik snap volkomen dat AAO deze situatie niet leuk vindt en het dorp terug wilt. Ik snap ook dat die andere speler dit dorpje niet wil afgeven. Enerzijds heeft hij dit dorpje verdiend, en aan de andere kant zou het echt een malloot zijn indien hij een dorpje gratis aan AAO zou geven. Ik zou als kleine speler AAO ook niet gratis dorpen geven waardoor die nog harder groeit.

Nu komt echter het grappige. AAO start de conversatie met de speler die het dorp van hem afpakt. Hij dreigt met een oorlog en stuurt meteen ramfakes samen met firefox op desbetreffende speler af. Hij zegt tevens in de pm dat hij niet van plan was die kant op te komen, maar dit nu wel zal moeten. Dit is zijn manier om kleine spelers te intimideren. Mijns inziens een lachwekkende poging om het dorp gratis terug te krijgen. Daarnaast denk ik ook dat het bullshit is dat hij, indien hij het dorp terug had gekregen, niet verder die kant op komt edelen. 3 van zijn laatste 5 dorpen heeft AAO in die hoek gepakt.

Mijn beste AAO, hopelijk start je een aanval op en stop je met die inhoudsloze dreigementen. Het is moeilijk een top 20 account nog serieus te nemen na zulke onzin. Zet je woorden IG dan a.u.b. wat kracht bij en laat zien wat je kan. Knal die clears erop, ruim die stam op.

Blijkbaar zijn jullie vrienden.

Zo is het niet helemaal gegaan en heb je het niet allemaal gelezen.

In een notedop:
Wij waren iemand aan het edelen die laatste edel sniped, Niet elke speler sniped of zal tegengas geven aangezien het kansloos is vaak. alleen deze speler wist wat hij deed en heeft netjes een snipe geplaatst en een fake backtime. Prima gedaan en van ons te optimistisch gedacht.

Dus komen wij de andere dag terug met ander tactiek zodat snipen kansloos is.
Dan heel kort erna komt edel van andere persoon wat totaal onlogisch is aangezien het minimale troepen waren.
Dit doe je alleen als je info hebt en dat je weet dat het een recap wordt dus is er gesproken met die persoon.

Dan gaan ze liegen tegen ons wat ze voor het gemak weg laten dus ja doordat kwam er van ons een wat andere reactie wat wij tegen spelers die gewoon netjes en eerlijk blijven niet doen. in het gesprek is een uitkomst gekomen en die was dikke prima. Wat er gaat gebeuren zal vanzelf te zien zijn maar om nu op het forum te komen om iemand in een kwaad daglicht te zetten wat nergens op slaat als je maar de helft van het verhaal verteld of beter dat wat je een ander wil laten weten. Dan ben je gewoon een triest mannetje.

Een totaal onschuldige akkefietje tussen 2 spelers wordt totaal uit heet verband gerukt door een gekrenkte ego van een speler.

JA misschien kwam onze reactie arrogant over maar dat is puur gekomen omdat ze gewoon liegen.
Als ze gewoon eerlijk zijn was dit nooit voorgevallen. Dus hoe jij het ziet klopt niet helemaal.
 
Reactiescore
94
Het feit dat je zegt dat je een discussie verliest/wint getuigt van een gebrek aan communicatievaardigheden. Het is eerste instantie al onmogelijk om een degelijke en inhoudelijke discussie met jou te houden zonder dat je hierbij iemand wil ondermijnen en jezelf superieur wil voelen.

Als iemand argumenten blijft aanhalen die keer op keer ontkracht worden hoe noem je dit dan?

Verder ben jij misschien degene die je superieur wil voelen. Ik heb namelijk geen idee hoe je anders op dit moment aan dit idee komt.
Ik heb nooit ergens gezegd dat ik de beste ben en ik ga dit ook nooit zeggen.

Gelieve dus mij niet te proberen ondermijnen zonder enige inhoud in je posts.
Of voel je je te superieur om met argumenten te komen?
 

Deleted User - 487973263

Guest
Dit toont allemaal aan dat het zijn rang 3 niet verdient ookal denkt hij er anders over.

Hier ben ik het niet helemaal mee eens. AAO weet heel goed dat hij een top 20 speler is en top 3 niet verdiend. Ikzelf dacht eerst ook dat hij zichzelf helemaal top vond, dit is echter niet het geval. AAO is best een vriendelijke/normale speler die ongetwijfeld veel voor zijn stam over heeft. Hij wordt alleen door een paar mensen op het AF overschat waardoor hij nu de wind van voren krijgt.
 

Deleted User - 487924308

Guest
Volgens mij praten jullie allemaal langs elkaar. Zoals ik het zie is het als volgt. AAO probeert een speler te edelen en wordt hierbij gesniped. Hij zal hiermee 1 tot 3 edels verloren zijn. Dat is even pijnlijk maar geen ramp. Hij besluit de volgende dag opnieuw een poging te wagen. Waarom hij toen niet weer is gesniped is mij nog niet helemaal duidelijk, clear opgesplitst misschien? In ieder geval, de volgende dag neemt hij het dorpje wel over. Helaas voor hem stuurt een andere speler ook een trein op dit dorpje, met als gevolg dat hij het dorp van AAO pakt. Hierdoor verliest AAO opnieuw een edel. Dat komt zijn groei niet ten goeden.

Om hier op terug te komen, het was geen treintje na die van AAO die toekwam maar een recap (en nog 3 onbekende aanvallen). Die 3 onbekende aanvallen waren helemaal niet getimed als treintje en via TW stats kunnen we ook terugvinden dat Podrick niet zichzelf geëdeld heeft. Daarom kunnen we dus er vanuit gaan dat dit wel degelijk een recap was met info vanuit de andere speler. Dat is natuurlijk prima en mag ook gewoon maar dan moet je daar niet om liegen in de PM's met AAO. Nu maakt het allemaal vrij weinig uit en is dit eerder een heksenjacht vanuit Weirdness of Talent naar AAO dan nuttige info waaruit we kunnen besluiten dat AAO er niets van kan.

Het puntje van grote fouten vanuit AAO dan, je zal me niet zeggen dat jij bij elke aanval anti-snipes tussen je edels gaat gooien en dergelijke. Ik heb dat uit luiheid en onderschatting van de tegenstander ook al eens "vergeten". Dat zet hij dan bij z'n 2de poging recht dus prima gespeeld toch?
 
Reactiescore
1.380
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. AAO weet heel goed dat hij een top 20 speler is en top 3 niet verdiend. Ikzelf dacht eerst ook dat hij zichzelf helemaal top vond, dit is echter niet het geval. AAO is best een vriendelijke/normale speler die ongetwijfeld veel voor zijn stam over heeft. Hij wordt alleen door een paar mensen op het AF overschat waardoor hij nu de wind van voren krijgt.

Ik heb ook nooit beweerd top 3 te zijn. En wij worden eigenlijk alleen aangevallen door Daan a.k.a. @The Weirdness of Talent. en dan ook serieus na onze afwijzing.

Dat zegt toch al genoeg over Daan
 
Reactiescore
227
Verder misschien even nadenken voor je nog grotere onzin post.

Niet alles draait om jou.
Voorbeeld 1: Ondermijnend gedrag tonen in een discussie. Meteen op de man gaan.

Gelieve je mond te houden als er geen nuttig woord uit komt.

Dat het hoogste niveau dat jij aankan, de praathoek is waar je elkaars kont wil likken of wil spammen over nutteloze zaken die echt puur tijdverdrijf zijn kan ik niets aan doen. maar kom dan niet tegen mij zeuren dat het boven je petje gaat.

Hier een koekje, zoek zelf maar een hoekje
Voorbeeld 2: Ondermijnend gedrag met een sarcastische spot. Klassieker. Ijdel en narcistisch noemen we dat. De broodnodige drang om mensen eruit te halen om jezelf slimmer te voelen. Eerder onzeker en nood aan bevestiging op een forum waar je keyboardwarrior kan spelen.


deze citeer ik om terug te vinden in de toekomst.
Zitten een paar open goals tussen die ik later misschien nog wil gebruiken.
Verder ga ik me buiten deze discussie houden

Dan had je beter direct kunnen zwijgen aangezien je geen enkele nuttige bijdrage gaf aan heel de discussie?

Grappig hoe iedereen die een discussie verliest op dezelfde manier probeert de discussie af te sluiten:
Ik heb geen nuttige info toe te voegen en als deze discussie nog lang doorgaat verlies ik het laatste beetje van mijn naam dat nog positief was.
Oke dan is dit mijn laatste reactie, niet omdat bovenstaande reden maar omdat het off topic gaat natuurlijk.

Voorbeeld 3: Beetje hypocriet hier hé, niet? Eerst zelf de tactiek gebruiken om de discussie af te sluiten maar dan een ander verwijten als hij het doet :)

Ik wil jou niet in een verkeerd daglicht zetten, ik wou hoogstens meer info over jouw account om reeds genoemde redenen.

en op je vraag waarom ik dit op het AF vermeld? Als je hier even over zou nadenken zou zelfs jij dit moeten inzien.
Het heeft niets te maken met samen op het account spelen helaas ;D

Misschien een paar redenen:
1. We hebben onlangs een discussie gehad op het forum waarin ik jouw account overrated noem

Een dakloze landloper die denkt dat hij rijk is en dat aan iedereen verkondigt, blijft een arme dakloze landloper.
Voorbeeld 4: Ook weer tegenstrijdige woorden. Je wilt hem niet in een verkeerd daglicht zetten maar later geef je toe dat je in een discussie pro overrated was? Je zeikt al sinds je 2de comment in deze topic.
Sinds ik al aangegeven heb voer jij discussie enorm op de man dit kan onmogelijk niet gepaard gaan met sneren te geven en hem weldegelijk in een negatief daglicht zetten . Je verklapt hier wel een beetje jezelf. Zorgt voor weinig kredietwaardigheid. Daarbovenop heeft hij je afgewezen als co dus dat je hier een objectieve blijk op hebt? Nee. Ik corrigeer mezelf: Smijt je kredietwaardigheid maar in de vuilbak
Naast de redenen die wij hebben en jou niet gaan vertellen, helpt deze propaganda bij het bevestigen van onze standpunten
Dit bevestigt mijn vorig standpunt. Dit was allemaal met een verborgen agenda om weer eens maar het typische propaganda te benuttigen. Zoveel mogelijk slaan in het rond en sneren geven in de hoop dat iemand hapt

Degelijke discussie voeren staat niet in jouw woordenboek. Daarnaast een disussie voeren met een narcist die denkt al te 'gewonnen' zijn in een discussie? Nee, bedankt. Jouw onwetendheid kan je ergens anders verkondigen. Je bevestigt wederom mijn punten door meteen op de man bij mij te gaan spelen :). Dus jaa, misschien voel ik me wel superieur tegenover iemand met simpele en oppervlakkige communicatie?

Bedankt en daag!
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487971522

Guest
wat denk jezelf die @The Weirdness of Talent. heeft een crush op ons.

Wel jammer dat hij niet het hele verhaal verteld.
Ten eerste wat is er mis om met hem erover te praten?

Wij waren inderdaad een dorp aan het edelen en inderdaad eerste keer werd er een edel gesniped. Dat jullie dit weten bevestigd het vermoeden dus nog meer dat er contact is geweest tussen beide waarvoor dank.

Daarna hebben wij inderdaad opnieuw gestuurd en toen wij het dorpje gepakt hadden kwam er direct een edel van jou stammaatje erachter aan, toeval? lijkt mij niet.
Dus gingen wij in gesprek met hem en daar komt het.
Hij zei dat hij hem gescout had en gezien had welke troepen hij had. Als dat daadwerkelijk het geval was had hij meer troepen bij zijn eerste edel moeten gooien. Veel meer troepen want die zouden gewoon keihard doodgelopen zijn dus dit is ook weer indirect bewijs dat dit besproken is met de persoon van het account wat wij edelden.

Dus wij vonden het niet heel netjes hoe het dorp nu bij je teammaatje gekomen is.
Hier hebben wij over gesproken en daar is wat uitgekomen wat wij prima vonden.

Waarom jij nu met dit onzinnige verhaal weer op het AF moet komen en dan ook nog eens met een half verhaal.
Volgens mij kan je het nog steeds niet verkroppen dat jij niet bij ons mocht spelen. Door dit verhaal van jou bewijst het maar weer dat wij de juiste beslissing genomen hebben.

Krijg je soms een harde ervan om zulke onzinnige verhalen te schrijven?

Jij vindt alles onzin verhalen. Naast het opnemen voor mensen die illegale scripts gebruiken ben je dus ook een speler die gaat dreigen als hij zijn zin niet krijgt. Jij moet wel heel goed zijn. Leer de volgende keer het spelletje en ga niet achteraf huilen bij spelers die wel vooruit kunnen denken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487973263

Guest
Het puntje van grote fouten vanuit AAO dan, je zal me niet zeggen dat jij bij elke aanval anti-snipes tussen je edels gaat gooien en dergelijke. Ik heb dat uit luiheid en onderschatting van de tegenstander ook al eens "vergeten". Dat zet hij dan bij z'n 2de poging recht dus prima gespeeld toch?

Sterker nog, ik maak vrijwel nooit gebruik van anti-snipes in de start. Simpelweg omdat veel beginnende spelers toch niet (kunnen) snipen. Ik neem het AAO ook niet kwalijk dat hij dat niet heeft gedaan. Ik weet niet of ik overkom alsof ik dat wel doe, maar dat was niet mijn bedoeling. Echter, als ik gesniped word op een dorp dat ver buiten mijn cluster ligt denk ik wel 3 x na voordat ik dat weer edel. Opzich was de tweede aanval van AAO goed gezien het niet snipebaar was (gesplit probably en een clear ervoor getimed?), maar hij had misschien beter dat dorp voor nu links kunnen laten liggen. Opzich was het doorzetten voor dat dorp tegen een tegenstander die sniped en backtimed niet de beste keuze. Zeker als je je bedenkt dat je geen os achter je edel kan timen en je zulke lange looptijden hebt. Dat is dan wel een beetje vragen om problemen, vind je niet?
 

Deleted User - 487973263

Guest
Blijkbaar zijn jullie vrienden.

Zo is het niet helemaal gegaan en heb je het niet allemaal gelezen.

In een notedop:
Wij waren iemand aan het edelen die laatste edel sniped, Niet elke speler sniped of zal tegengas geven aangezien het kansloos is vaak. alleen deze speler wist wat hij deed en heeft netjes een snipe geplaatst en een fake backtime. Prima gedaan en van ons te optimistisch gedacht.

Dus komen wij de andere dag terug met ander tactiek zodat snipen kansloos is.
Dan heel kort erna komt edel van andere persoon wat totaal onlogisch is aangezien het minimale troepen waren.
Dit doe je alleen als je info hebt en dat je weet dat het een recap wordt dus is er gesproken met die persoon.

Dan gaan ze liegen tegen ons wat ze voor het gemak weg laten dus ja doordat kwam er van ons een wat andere reactie wat wij tegen spelers die gewoon netjes en eerlijk blijven niet doen. in het gesprek is een uitkomst gekomen en die was dikke prima. Wat er gaat gebeuren zal vanzelf te zien zijn maar om nu op het forum te komen om iemand in een kwaad daglicht te zetten wat nergens op slaat als je maar de helft van het verhaal verteld of beter dat wat je een ander wil laten weten. Dan ben je gewoon een triest mannetje.

Een totaal onschuldige akkefietje tussen 2 spelers wordt totaal uit heet verband gerukt door een gekrenkte ego van een speler.

JA misschien kwam onze reactie arrogant over maar dat is puur gekomen omdat ze gewoon liegen.
Als ze gewoon eerlijk zijn was dit nooit voorgevallen. Dus hoe jij het ziet klopt niet helemaal.

Scherp gezien ja. nog 1 wereld en weirdness en ik kunnen ons 50ste wereld jubileum vieren. Zijn we toch een soort van Abraham en Sarah.

Overigens ben ik prima op de hoogte van de situatie en ik heb zeker alles gelezen. Of Podrick al dan wel of niet liegt, vind ik niet zo interessant. Wat is dat nou voor leugen? Als ik mijn tegenstander edel ga ik ook niet alles aan de grote klok hangen. Of hij stuurt een trein op dat dorp of hij recapt het dorp wat jullie pakken. Gezien er geen diplomatische betrekkingen zijn komt dat naar mijn mening op hetzelfde neer en is er dus weinig aan de hand.

Kwalijker vind ik jullie berichtverkeer met desbetreffende speler. Er zijn toch wel wat - zoals het er nu naar uitziet loze- dreigementen geuit vanuit jullie. Nu is er opzich niks mis mee met oorlogsdreigementen uiten. Als een speler je dwars zit snap ik prima dat je hem een oorlogsverklaring stuurt. Jullie lijken dit echter enkel te doen in de hoop een gratis dorp te verkrijgen, zonder nu daadwerkelijk daad bij woord te voegen.
 

Deleted User - 487924308

Guest
Sterker nog, ik maak vrijwel nooit gebruik van anti-snipes in de start. Simpelweg omdat veel beginnende spelers toch niet (kunnen) snipen. Ik neem het AAO ook niet kwalijk dat hij dat niet heeft gedaan. Ik weet niet of ik overkom alsof ik dat wel doe, maar dat was niet mijn bedoeling.

Mijn 2de puntje was dan ook vooral richting The Weirdness Of Talent gericht :) I agree dat een 2de maal lopen risky was maar van een speler zonder stam en zonder opties (geen snipe meer bv) verwacht je niet al teveel risico meer. Natuurlijk had AAO niet verwacht een recap van een andere speler te krijgen dan.
 
Reactiescore
5.701
Jij vindt alles onzin verhalen. Naast het opnemen voor mensen die illegale scripts gebruiken ben je dus ook een speler die gaat dreigen als hij zijn zin niet krijgt. Jij moet wel heel goed zijn. Leer de volgende keer het spelletje en ga niet achteraf huilen bij spelers die wel vooruit kunnen denken.
Jij bent echt de grootste grap die op dit AF rond loopt, niemand die jou überhaupt serieus neemt. Beter ga je terug je mand in, of moeten nog meer mensen dit tegen je zeggen?
 

Deleted User - 487973263

Guest
Mijn 2de puntje was dan ook vooral richting The Weirdness Of Talent gericht :) I agree dat een 2de maal lopen risky was maar van een speler zonder stam en zonder opties (geen snipe meer bv) verwacht je niet al teveel risico meer. Natuurlijk had AAO niet verwacht een recap van een andere speler te krijgen dan.

Dat AAO fly verlaat is een ding, maar nu pakken jullie ook een dorp van hem. Wat voor spannende dingen staan er te gebeuren? Fusie? Dorpenruil? Intern?
 

Deleted User - 487971522

Guest
Jij bent echt de grootste grap die op dit AF rond loopt, niemand die jou überhaupt serieus neemt. Beter ga je terug je mand in, of moeten nog meer mensen dit tegen je zeggen?

Het groepje is weer volledig! Iedereen die er niet bijhoort mag niks zeggen, jullie zijn echt een grap.
 
Reactiescore
5.701
Het groepje is weer volledig! Iedereen die er niet bijhoort mag niks zeggen, jullie zijn echt een grap.
W73 forum werd jou hetzelfde gezegd en @Ezra the King is een botter, hoort niet bij ons groepje. Wij hebben een streng anti-bot beleid.
 
Bovenaan