Praattopic

Deleted User - 487973071

Guest
Waarom probeer je dan hopeloos onze aandacht te trekken door ons nazis en homohaters etc te noemen? Ik kan je zeggen tis treurig om te zien?
Je moet dan geen aas uitzetten en later zeggen dat het niet serieus was. Want dan ben jij door dat bericht te verdedigen degene die hopeloos opzoek is naar mijn aandacht
 
Reactiescore
1.804
Je moet dan geen aas uitzetten en later zeggen dat het niet serieus was. Want dan ben jij door dat bericht te verdedigen degene die hopeloos opzoek is naar mijn aandacht
Waar verdedig ik welk bericht? Kijk met dit soort posts maak je jezelf dus belachelijk.
 
Reactiescore
1.804
Het bericht waar het allemaal mee begon, je kunt zelf toch wel een beetje nadenken mag ik hopen?

Oooooooh-weeeeeee laten we dat maar niet doen.
Nogmaals: waar verdedig ik dat bericht? Jouw lastercampagne en koppigheid begint een beetje uit de hand te lopen. Kom met bewijzen in plaats van woorden?
 

Deleted User - 487973071

Guest
Dacht ik ook ja.
Mond gesnoerd tot ziens!
Goedenavond, jij behoorde ook tot de elite clique die zich uitspraak tegen mijn verontwaardiging omtrent het gebruik van het woord dat ik niet nog eens ga herhalen dus doe nu niet alsof je neus bloed.

Maar waar wil je het vandaag over hebben?
 

Deleted User - 487973071

Guest
Je vroeg waar je het vandaag over wilt hebben. Nu geef ik iets aan wat ik wil weten.
Oké, maar ik houd dat allang niet meer bij want mijn species leeft theoretisch gezien voor eeuwig, tenzij we Krombopulos Michael tegen het lijf lopen.
Btw, ik zie er nog zo jong uit op mijn avatar omdat ik een plumbus gebruik. Een echter aanrader voor als je een stralende huid wil hebben ;)
 

Deleted User - 487971361

Guest
Ja zie je, prima als je een naam aanneemt van een karakter maar je dan ook voordoen als dat karakter, terwijl je zelf een volwassen vent ben, is uitermate zielig. Stop met dat kinderachtige gedoe en wellicht zul je eerder serieus genomen worden.
 
Reactiescore
1.804
Goedenavond, jij behoorde ook tot de elite clique die zich uitspraak tegen mijn verontwaardiging omtrent het gebruik van het woord dat ik niet nog eens ga herhalen dus doe nu niet alsof je neus bloed.

Maar waar wil je het vandaag over hebben?
Laatste kans: waar verdedig ik dat bericht? niet zo’n moeilijke vraag toch?

Oké, maar ik houd dat allang niet meer bij want mijn species leeft theoretisch gezien voor eeuwig, tenzij we Krombopulos Michael tegen het lijf lopen.
Btw, ik zie er nog zo jong uit op mijn avatar omdat ik een plumbus gebruik. Een echter aanrader voor als je een stralende huid wil hebben ;)
:redface: :redface: :redface:
 

Deleted User - 487971361

Guest
Oké, maar ik houd dat allang niet meer bij want mijn species leeft theoretisch gezien voor eeuwig, tenzij we Krombopulos Michael tegen het lijf lopen.
Btw, ik zie er nog zo jong uit op mijn avatar omdat ik een plumbus gebruik. Een echter aanrader voor als je een stralende huid wil hebben ;)
En daarnaast kun je een plumbus niet voor je huid gebruiken.
 

Deleted User - 487971361

Guest
Oké, maar ik houd dat allang niet meer bij want mijn species leeft theoretisch gezien voor eeuwig, tenzij we Krombopulos Michael tegen het lijf lopen.
Btw, ik zie er nog zo jong uit op mijn avatar omdat ik een plumbus gebruik. Een echter aanrader voor als je een stralende huid wil hebben ;)
En
Krombopulos Michael is dood
 
Bovenaan