[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Reactiescore
182
Mijn oprechte excuses aan @een niet dubieuze naam en de deelnemers van het huidige potje. Ik kon het vandaag niet opbrengen uberhaupt mee te spelen en de afgelopen dagen was ik ook niet actief genoeg om naar behoren bij te dragen. Ik wil benadrukken dat dit niet voortkomt uit een gebrek aan wil maar eerder een verkeerde inschatting van tijd/tijdsmanagement en het gebrek aan een functionerende laptop.

Ik ben me bewust van het feit dat inactiviteit een grote zonde is voor het spel en dit contraproductief werkt voor de overige deelnemers. Ik zal me voorlopig dan ook onthouden van deelname.

Nogmaals excuses en succes nog aan iedereen die meedoet :)
 

Deleted User - 487938569

Guest
Wel ongedierte
Ongedierte ? Volgens mij moet jij eens snel stoppen met die tunnelvisie hebben dat mods enkel slecht zijn. Geloof me nu dat mods 0.0 voordeel hebben in zoon spelletje en mocht je echt denken dat ze false spelen graag even seppe aanspreken in support dan kan hij onderzoeken en de mod uit het team gooien als het blijkt dat die mod op die manier false speelt.

Ik ken fam best wel goed en de meeste andere mods ook. En geen van hun zal hun modrechten misbruiken om voordeel te behalen voor een wvw potje.
 
Reactiescore
1.707
Ongedierte ? Volgens mij moet jij eens snel stoppen met die tunnelvisie hebben dat mods enkel slecht zijn. Geloof me nu dat mods 0.0 voordeel hebben in zoon spelletje en mocht je echt denken dat ze false spelen graag even seppe aanspreken in support dan kan hij onderzoeken en de mod uit het team gooien als het blijkt dat die mod op die manier false speelt.

Ik ken fam best wel goed en de meeste andere mods ook. En geen van hun zal hun modrechten misbruiken om voordeel te behalen voor een wvw potje.

Reageer toch niet zo overdreven. Zou bijna denken dat je er 1 worden wil hihaho WAK
 
Reactiescore
1.736
Ongedierte ? Volgens mij moet jij eens snel stoppen met die tunnelvisie hebben dat mods enkel slecht zijn. Geloof me nu dat mods 0.0 voordeel hebben in zoon spelletje en mocht je echt denken dat ze false spelen graag even seppe aanspreken in support dan kan hij onderzoeken en de mod uit het team gooien als het blijkt dat die mod op die manier false speelt.

Ik ken fam best wel goed en de meeste andere mods ook. En geen van hun zal hun modrechten misbruiken om voordeel te behalen voor een wvw potje.

Niet zo serieus doen.
 

Deleted User - 487938569

Guest
Reageer toch niet zo overdreven. Zou bijna denken dat je er 1 worden wil hihaho WAK
Ik ben mod voor andere game dus missie comleted. En ben tijdje mod geweest voor inno dus weet zeergoed dat dit soort berichten echt vervelend kunnen binnenkomen als mod zijnde. Maar goed ik zal dr niet weer zo hard op ingaan :)
 

Deleted User - 487938569

Guest
Wat is daar triest aan?. Volgens mij is mod zijn juist enorm goed om te doen. Je haalt false spelers er uit en zorgt dat de game zo goed mogelijk draait zodat spelers er ten alle tijden op kunnen en ging spel kunnen spelen. En als ik zie hoe innogames omgaat met de werking van support dan kunnen de meeste spellen echt een hoop leren.
 
Bovenaan