[Speeltopic] WVW #308 - De Tweede Golf

Reactiescore
2.386
Ja euh het stond 2-2 dus dan kies ik wel, voor mezelf buit AB. Niet dat ik hem zodanig verdacht vind maar goed.
 
Reactiescore
1.014
Oh sorry. IRL inderdaad. Niet over nagedacht.
 
Reactiescore
1.279
@Kerouac zou jij een test willen aanvragen. Ik ben er vrij zeker van dat buuman bolderbast patient zero is door zijn rare stem gisteren eerst op jou en daarna op altijd bezig. als het klopt dan ben jij besmet. En kunnen we denk ik nog het hele virus indammen.
 
Reactiescore
2.386
I mean, sure. Ben je zeker?
 

Deleted User - 487970061

Guest
@Kerouac zou jij een test willen aanvragen. Ik ben er vrij zeker van dat buuman bolderbast patient zero is door zijn rare stem gisteren eerst op jou en daarna op altijd bezig. als het klopt dan ben jij besmet. En kunnen we denk ik nog het hele virus indammen.
Waarom zouden we dat doen als hij al een van de lynch doelwitten is? Eerst maar afwachten of hij gelyncht wordt, dan kan hij vlak na de deadline aanvragen. Wordt hij wel gelyncht, weten we of hij besmet was zonder test te verliezen
 
Reactiescore
2.386
Wil minstens van nog 1 iemand anders horen dat het goed is
 
Reactiescore
2.386
Waarom zouden we dat doen als hij al een van de lynch doelwitten is? Eerst maar afwachten of hij gelyncht wordt, dan kan hij vlak na de deadline aanvragen. Wordt hij wel gelyncht, weten we of hij besmet was zonder test te verliezen
Ga ik mee akkoord
 

Deleted User - 487938569

Guest
@Kerouac zou jij een test willen aanvragen. Ik ben er vrij zeker van dat buuman bolderbast patient zero is door zijn rare stem gisteren eerst op jou en daarna op altijd bezig. als het klopt dan ben jij besmet. En kunnen we denk ik nog het hele virus indammen.
Ik heb die stem op hem gezet omdat ik het nogal raar vind dat er in eens geen lunch is plaats gevonden. Ik zocht daarom te veel achter zijn reden dat hij voor school bezig was en daarna ging sporten. En doordat hij niet stemde geen lunch was afgenomen. De meeste scholieren zijn namelijk al vrij, dus is het dan zo gek om te denken dat het ook een "smoes" kan zijn om er onder uit te komen? Maar hij heeft zijn situatie zeer duidelijk uitgelegd en daarom heb ik mijn stem gewijzigd. Als hij zich niet had verdedigd door met bijvullende info te geven had ik mijn stem zeker laten staan.

Ik heb daarna op AB gestemd omdat hij de meest voor de hand liggende was dat hij een mogelijke wolf kan zijn. En tegen jokerBrain had ik totaal geen vermoedens en dat is dan gisteren ook bevestigd dat hij geen wolf is.

Dus een test lijkt me vrij verspilling, maar ik kan het op zich wel begrijpen waarom je dit zou willen doen. Al zou ik net als @Riprobin even de nacht afwachten omdat je op dit moment lynch doelwit bent. En op die manier verspil je een test voor niks, dat is zonde.
 
Reactiescore
1.279
Waarom zouden we dat doen als hij al een van de lynch doelwitten is? Eerst maar afwachten of hij gelyncht wordt, dan kan hij vlak na de deadline aanvragen. Wordt hij wel gelyncht, weten we of hij besmet was zonder test te verliezen
Als we het virus indammen hebben we daarna een bewezen goedje.
 
Reactiescore
1.279
Waarom zouden we dat doen als hij al een van de lynch doelwitten is? Eerst maar afwachten of hij gelyncht wordt, dan kan hij vlak na de deadline aanvragen. Wordt hij wel gelyncht, weten we of hij besmet was zonder test te verliezen
Heb er de tijd niet voor nu om terug te gaan qua besmettingen, maar als ik mis zit heeft de enige andere mogelijkheid weer een extra dag van besmettingen.
 
Reactiescore
1.279
Ik denk eigenlijk dat Kerouac Patiënt Zero is. Dus als hij genezen wordt zegt het niks over Buurman Bolderbast.

Dan is het toch ook goed dat we kerouac laten testen. Daarna testen we dan Bolderbast. Heeft die het niet weten we dat kerouac zero is. Heb het redelijk uitgedacht door mogelijkheden weg te strepen en naast die 2 is de enige die overblijft volgens mij candiu. Maar die is het denk ik niet
 

Deleted User - 487970061

Guest
Hoe blijven er zo weinig mensen over? Praktisch iedereen kan het nog zijn op dit moment toch?
 
Reactiescore
1.279
Nee vielen er gelijk al 7 weg door dag 1. Das een hoop.
 

Deleted User - 487970061

Guest
Nee vielen er gelijk al 7 weg door dag 1. Das een hoop.
Eh nee? Alleen mensen die hun eerste stem op dag 1 op joker, nonkel of simeco hadden kunnen het niet zijn. Thats it. Dat waren er niet veel
 
Bovenaan