[Speeltopic] WVW #308 - De Tweede Golf

Reactiescore
1.707
waardeloos? onder mijn leiding is er al 2x geen lunch en 1 wolf dood doordat ik de jager lynchte noem dat maar waardeloos
/
 
Reactiescore
2.386
waardeloos? onder mijn leiding is er al 2x geen lunch en 1 wolf dood doordat ik de jager lynchte noem dat maar waardeloos
/
Ik noem het waardeloos inderdaad
 
Reactiescore
2.386
tja wat kan een bm nog meer doen als zijn bevolking laten uitblinken?
Het voortouw nemen, want niemand blonk uit tot nu toe. Het is enkel geluk die er voor zorgde dat Nonkel eruit is, want voor hetzelfde geld had Joker zijn schot op iemand anders staan. Door jouw doorslaggevende stem, is er al 2x een goedje uit gegaan. Dat besef je blijkbaar niet goed?
 
Reactiescore
2.386
Het kan aan mij liggen, maar wat had @anthraxxol als BM nog meer kunnen doen dan wat er tot heden gedaan is. Volgens mij heeft hij alles gedaan wat moest gebeuren.
Dan ligt het aan jou, we kunnen zeker niet spreken van een geslaagd burgemeesterschap tot nu toe nee.
 
Reactiescore
1.707
kerouac.

loopt beetje de bevolking tegen mij op te zetten hier zit een luchtje aan
 
Reactiescore
1.707
Het voortouw nemen, want niemand blonk uit tot nu toe. Het is enkel geluk die er voor zorgde dat Nonkel eruit is, want voor hetzelfde geld had Joker zijn schot op iemand anders staan. Door jouw doorslaggevende stem, is er al 2x een goedje uit gegaan. Dat besef je blijkbaar niet goed?
ja en de overige 4 joker stemmers hebben zeker geen schuld maar ik wel als beslissende haha grapjas dus
 
Reactiescore
2.386
ja en de overige 4 joker stemmers hebben zeker geen schuld maar ik wel als beslissende haha grapjas dus
Dat zeg ik niet, maar je hebt gewoon nog niks zinnigs gezegd dit potje. Wil je niet omdat je geen zin hebt? Of wil je niet omdat je gewoon slechtje bent?
 
Reactiescore
2.386
kerouac.

loopt beetje de bevolking tegen mij op te zetten hier zit een luchtje aan
Cringe trouwens, toont maar hoe zwak je speelt. Doe eens wat kuteend
 
Reactiescore
2.386
Allemaal goed en wel, maar ga je nog wat doen of niet?
 
Reactiescore
2.386
Het kan niet gekker worden
 
Reactiescore
1.014
Zo, we zijn aangekomen.
Covid test achter de rug (blegh)

Ik ben er weer. Maar kan er geen touw aan vast knopen. Onze BM gedraagt zich vreemd, rondom netwerken/nonkel/etc

Ik blijf bij mijn stem op AB
 
Reactiescore
2.386
Nonkel verdedigde hem opzichtig en nonkel bleek een wolf te zijn.

Daarnaast heb ik verder echt geen idee.
Dat was trouwens op Rukurt mijn post, niet op jou Niels.
Altijd bezig dan maar
 

Deleted User - 487971361

Guest
Weer geen lunch?!

Dan heeft of nonkel ingestuurd en daardoor niet doorgegaan? Of een speciaaltje die zijn/haar best doet? Of alsnog/weer/steeds nog inactieve wolven?
Waarom denk je dat een lunch niet zou doorgaan als nonkel hem heeft ingeleverd?

Juist daarom, hij plaatste op pagina 2 een verdenking en plaatste pas zijn stem toen hij zag dat 2 anderen ook hun stem op Sule zetten. Vind ik verdacht. Sindsdien ook niet zo heel veel bijgedragen buiten wat oneliners. En nu zijn stem snap ik eigenlijk ook helemaal niet? Stemt op mij omdat Nonkel slecht is, I guess? Of het is gewoon een counterstem, geen idee.

Waarom op mij? Enige argumentatie is wel op zijn plaats. Of is het een even goede argumentatie als Buurman Bolderbast van gister?

Zeg mij even waarom mijn post verdacht is. Had aangegeven in de ochtend dat ik hem verdacht vond.

@altijd bezig wie verdenk jij?
@Yube en jij? Want wij hadden gisteren ook een woordwisseling en ik vraag me af hoe je er nu nog over denkt om alle testen in de handen van onze BM te leggen.
Ik heb gisteren aangegeven dat ik vond dat je toestemming aan de BM moest vragen om zelf een test af te leggen. Nu ik de BM zo zie spelen zie ik daar toch van af.
Vind het wel bijzonder dat jij anderen weer de schuld geeft dat die een goedje er uit gestemd heb terwijl jij zelf dag 1 niet gestemd heb en dag 2 compleet afzijdig heb gestemd. Zodat je zelf geen schuld kan krijgen. Eigenlijk precies hetzelfde als nonkel jos gisteren heeft gedaan.

En nu zie ik dat je toch je stem zet op Altijd Bezig terwijl je hem daarvoor eigenlijk nog vrijpleit. Verklaar je stem nader @Kerouac
 

Deleted User - 487971361

Guest
Zo, we zijn aangekomen.
Covid test achter de rug (blegh)

Ik ben er weer. Maar kan er geen touw aan vast knopen. Onze BM gedraagt zich vreemd, rondom netwerken/nonkel/etc

Ik blijf bij mijn stem op AB
Covid test IRL of voor dit potje?
 
Bovenaan