[Speeltopic] WvW #307 Lockdown

  • Topicstarter Deleted User - 487971361
  • Startdatum
Reactiescore
61
Om nog even een serieuze post te maken, @famdecibel de enige manier waarop @nonkel jos wolf kan zijn is als er een dubbele infectie in zou zitten.
Aangezien onze ziener hem als goedje neer heeft gezet twijfel ik daar niet aan.
@anthraxxol hoort al dood te zijn door te claimen, aangezien dit niet gebeurt en @Yube niet reageert ga ik er vanuit dat hij de laatste wolf is.
Of en dat is wel heel ver gezocht van mij @miketijger is de laatste wolf, maar denk dat het onmogelijk is om bewust zo slecht te spelen.
 
Reactiescore
1.707
onze ziener zat ook op dashba en zat goed fout. volgens mij deed die gekke speeder maar wat.
 

DeletedUser17472

Guest
En nu zwijgen ze allemaal, nu ik thuis ben. Tigor hoor ik ook niet meer.
 
Reactiescore
723
Om nog even een serieuze post te maken, @famdecibel de enige manier waarop @nonkel jos wolf kan zijn is als er een dubbele infectie in zou zitten.
Aangezien onze ziener hem als goedje neer heeft gezet twijfel ik daar niet aan.
@anthraxxol hoort al dood te zijn door te claimen, aangezien dit niet gebeurt en @Yube niet reageert ga ik er vanuit dat hij de laatste wolf is.
Of en dat is wel heel ver gezocht van mij @miketijger is de laatste wolf, maar denk dat het onmogelijk is om bewust zo slecht te spelen.
Ik heb niet zoveel zin om te denken. Kga sws een paar potjes pauze nemen.
Nu ik toch even nadenk zitten fam, anthraxx en AB alle 3 nog in het spel van de robin stemmers op dag 1.
 

DeletedUser17472

Guest
nonkel jos

antraxx

Zoals ik al zei denk ik dat tussen 1 van die twee de wolf zit
 

Deleted User - 487971361

Guest
Deadline

verhaaltjes komen met wat vertraging, moet nog eten.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Sorry jongens.

Kan er niks aan doen, heb een kut dag gehad vandaag met werk.
 
Bovenaan