Top/Flop stammen

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Voor mij zit er nog steeds een verschil tussen het draaien van VV's om accounts te redden/een kans op leven te geven of het daadwerkelijk plaatsen van spelers om bepaalde gebieden onder je invloedssfeer te houden. Wij hadden inderdaad spelers kunnen zetten op Babe Magnet of Bouwman, maar hebben dat niet gedaan omdat dat voor ons te ver gaat. Dat voor jou, als leider van Spread, het verschil zoek is is inderdaad duidelijk. Anders had je wat Melvin heeft gedaan nooit toegestaan en daar (meer dan terecht) een stokje voor gestoken. Zoals verwacht zullen we het daar niet over eens worden.

Inderdaad, je geeft hem een kans op leven en daarmee recruiteer je hem min of meer. Als het erom zal draaien, zal het account keuzes maken die Spread het opdraagt, precies het punt dat ik bedoel. Daarom deden wij het niet, en doen jullie het wel. Misschien is het voor jou "normaal", maar voor mij niet. Dat is wat ik probeer te zeggen.


Maar jullie hebben Bouwman en Babe Magnet ook een kans op leven gegeven? Dus in jouw perceptie hebben jullie Bouwman en Babe gerekruteerd?
 

Deleted User - 487957763

Guest
Ik vraag me af wat hier mee bedoelt wordt, want volgens de eigenaar heeft het account nooit op delete gestaan.
Wat denk je dat er bedoeld wordt dat er niemand meer op speelde en het account dus normaliter op del/grijs zou gaan. Ware het niet dat er vv gedraaid werd.

Voor mij zit er nog steeds een verschil tussen het draaien van VV's om accounts te redden/een kans op leven te geven of het daadwerkelijk plaatsen van spelers om bepaalde gebieden onder je invloedssfeer te houden. Wij hadden inderdaad spelers kunnen zetten op Babe Magnet of Bouwman, maar hebben dat niet gedaan omdat dat voor ons te ver gaat. Dat voor jou, als leider van Spread, het verschil zoek is is inderdaad duidelijk. Anders had je wat Melvin heeft gedaan nooit toegestaan en daar (meer dan terecht) een stokje voor gestoken. Zoals verwacht zullen we het daar niet over eens worden.
Mag je vinden inderdaad gaan we het niet over eens worden. Ten tijde van de Exitus interns van Imago heb ik Melvin een vrijbrief gegeven om te doen wat die maar wil in die rim. Dat hij een solo spelende speler helpt met een extra mannetje vind ik meer dan prima. Perma VV of een solo speler ondersteuning bieden door een vriend te plaatsen vind ik inderdaad niet moraal ver van elkaar af liggen. Het is niet dat Melvin een AF post voor Barnie heeft gemaakt met "Barnies Zoektocht" of dat hij zelf Barnie benaderde met "Hey zal ik wat extra spelers op je account knallen?".
 
Reactiescore
972
Maar jullie hebben Bouwman en Babe Magnet ook een kans op leven gegeven? Dus in jouw perceptie hebben jullie Bouwman en Babe gerekruteerd?

Oh, dus voor jou is een al dan niet tijdelijke VV hetzelfde als het plaatsen van spelers op een account?

Wat denk je dat er bedoeld wordt dat er niemand meer op speelde en het account dus normaliter op del/grijs zou gaan. Ware het niet dat er vv gedraaid werd.


Mag je vinden inderdaad gaan we het niet over eens worden. Ten tijde van de Exitus interns van Imago heb ik Melvin een vrijbrief gegeven om te doen wat die maar wil in die rim. Dat hij een solo spelende speler helpt met een extra mannetje vind ik meer dan prima. Perma VV of een solo speler ondersteuning bieden door een vriend te plaatsen vind ik inderdaad niet moraal ver van elkaar af liggen. Het is niet dat Melvin een AF post voor Barnie heeft gemaakt met "Barnies Zoektocht" of dat hij zelf Barnie benaderde met "Hey zal ik wat extra spelers op je account knallen?".

Wij hebben geen "perma-VV's" in die zin. Dus zie daar het verschil.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Oh, dus voor jou is een al dan niet tijdelijke VV hetzelfde als het plaatsen van spelers op een account?



Wij hebben geen "perma-VV's" in die zin. Dus zie daar het verschil.

Een tijdelijke speler, wat Luc aangegeven heeft te zijn, op een account plaatsen is inderdaad ongeveer hetzelfde als een vv draaien ja ;). Alleen heeft in deze situatie de originele speler van Barnie er ook nog plezier in.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Oh, dus voor jou is een al dan niet tijdelijke VV hetzelfde als het plaatsen van spelers op een account?



Wij hebben geen "perma-VV's" in die zin. Dus zie daar het verschil.
Alsof die spelers van Babe of Bouwman ooit nog terugkeren. Zodra ik een 1C rondje derover heen gooi staat die vv gewoon weer bij Imago.

Ga het hier verder afsluiten, want worden het toch niet over eens. Gewoon een verschil van inzichten. De neutrale bühne zal er het zijne over vinden en dat is prima.
 
Reactiescore
972
Een tijdelijke speler, wat Luc aangegeven heeft te zijn, op een account plaatsen is inderdaad ongeveer hetzelfde als een vv draaien ja ;). Alleen heeft in deze situatie de originele speler van Barnie er ook nog plezier in.

Oh, is het nu ineens tijdelijk? Wat toevallig.

Alsof die spelers van Babe of Bouwman ooit nog terugkeren. Zodra ik een 1C rondje derover heen gooi staat die vv gewoon weer bij Imago.

Ga het hier verder afsluiten, want worden het toch niet over eens. Gewoon een verschil van inzichten. De neutrale bühne zal er het zijne over vinden en dat is prima.

Het is wel een stuk beter zo, nu We Like Hot Chicks er niet is!
 
Reactiescore
1.585
Inderdaad, je geeft hem een kans op leven en daarmee recruiteer je hem min of meer. Als het erom zal draaien, zal het account keuzes maken die Spread het opdraagt, precies het punt dat ik bedoel. Daarom deden wij het niet, en doen jullie het wel. Misschien is het voor jou "normaal", maar voor mij niet. Dat is wat ik probeer te zeggen.

Kans op leven.. net of het account kansloos is vs VANS..Daarnaast doneerde imago gister 100 clears op Barnie, deze aanval is samen met VANS gepland dus idk in hoeverre het geen mb’s zijn maar samenwerken doe je zeker.
 

Deleted User - 487936070

Guest
Nee? Het account Definition of Insanity is/was zelfs van die speler van Smashingone (@Global Knowledge)?

Dit is niet waar. Via PM pas ook al gezegd dus geen idee waarom je dit nu toch hier als de waarheid probeert te verkondigen.
Ik zie dat je in de skype wereldchat nog meer onjuiste informatie aan het verkondigen bent over DoI. Ik denk dat je hier beter mee kan stoppen en zie graag je excuses verschijnen.

DoI is nooit met de intentie gestart om ook maar iets met Imago te maken te hebben. Ze zijn zelfs vijand geweest van Imago in een slecht lopende stam. Ze willen zelfs geen onderdeel uitmaken (als spelers) van Imago, maar om met de leuke spelers waar zij mee gestart zijn door te gaan, wilden ze uiteindelijk toch een samenwerkingsverband aangaan. Geloof het of niet (misschien wil iemand van VANS dit bevestigen), maar die intentie is er vanaf de start nooit geweest, noch hebben wij die spelers er later geplaatst om VANS in onze "invloedssfeer" te krijgen. Echt een totaal ander verhaal dan wat jij hebt gedaan met AIE dus!

Klopt, wij zijn als VANS gestart om in de corona-tijd met een groepje oude bekenden rustig aan tw te spelen. Aanbiedingen om te spelen bij Imago accounts zijn afgewezen zowel voor als tijdens deze wereld. Uiteindelijk met Imago een afspraak gemaakt waarbij wij met plezier tw kunnen blijven spelen met onze groep. We zijn geen Imago MB's en er speelt geen enkele oud-imago speler in onze stam.

Het is bijzonder dat AIE beweert dat er CFs bij hen worden geplaatst aangezien er geen barbarendorpen in hun cluster zijn geedeld. Dat Barnie vervolgens via een andere stam (SKB) momenteel zelf discutabele dorpen laat edelen is erg jammer. Ik had van Spread toch een wat hoger niveau verwacht zoals het leuke defwerk de afgelopen week.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Oh, is het nu ineens tijdelijk? Wat toevallig.

Lees anders de pm die jullie in de start-post van deze discussie verwerkte nog eens door? Jonathan heeft het zelfs dikgedrukt gemaakt voor je...

Barnie pm.png
 
Reactiescore
972
Kans op leven.. net of het account kansloos is vs VANS..Daarnaast doneerde imago gister 100 clears op Barnie, deze aanval is samen met VANS gepland dus idk in hoeverre het geen mb’s zijn maar samenwerken doe je zeker.

Dat zeg ik toch ook al meerdere keren, dat er samenwerkingsverbanden zijn tussen VANS en Imago? Lees even mijn posts opnieuw, want ik ontken die nergens. Echter is de naam MB gewoon niet op zijn plaats :wink:

Lees anders de pm die jullie in de start-post van deze discussie verwerkte nog eens door? Jonathan heeft het zelfs dikgedrukt gemaakt voor je...

Bekijk bijlage 22044

Dus jullie volgende intern is nu al geplanned :biggrin:
 
Reactiescore
1.893
Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden. Ik speel nog niet zo lang op het account "Barnie" maar ben er geplaatst om de eigenaar te ondersteunen omdat het kwantiteitsverschil te groot is. Wat er voorgaand op/met dit account is gebeurd heb ik geen kennis van, je haalt overname stats erbij van 6-5-2020, zo kan ik het ook wel. Ik had oprecht goede bedoelingen om misschien eens te beginnen wat afspraken te maken en om te kijken wat er mogelijk is om CF situaties in de toekomst te voorkomen. Discussie is nooit verkeerd en ik merkte dat niemand hierin de rol op zich nam dus wilde ik informeren hoe Imago hier naar kijkt.

Dat jij dan als een kleine baby naar het forum rent om te doen of je leuk bent getuigd wel dat je gewoon een gigantische stumpert bent. Ik bedoel, wat wil je nu bereiken dan? was dan gewoon de discussie aangegaan en had mij verteld hoe de vork in de steel steekt zodat ik ook op de hoogte was en misschien iets meer begrip had voor de situatie. Als ik had geweten dat er in het verleden al CF discussies over o.a. het account waar ik toevallig speel zijn geweest had ik je nooit/anders benaderd. En om dan ook eens even lollig te doen over een spellingfoutje, kom op jongen, jij zat vroeger zeker vaak voorin de klas? weinig vrienden, konten kruipertje van de docent.. iedereen kent ze wel. Naar persoon. Ik ken je verder niet "Jonathan" maar je hoeft jezelf niet te profileren alsof je het allemaal beter weten en je het iedereen wel eens even uit zal leggen.

Een ding heb je in ieder geval voor mekaar gekregen en dat is mij motiveren om met de volle 100% voor deze wereld te gaan om ettertjes zoals jij op de plaats te zetten. Job well done om te laten zien dat de leidersfunctie niks voor jou is.
Ik heb besloten dat dit soort posts m’n tijd niet meer waard zijn. Als je dus graag een reactie wilt: giet het in een nieuw jasje, formuleer het normaal en adresseer me opnieuw.

Dat het een onderdeel is van PP betekent niet dat het een onderdeel van PP moet blijven, ik noemde het alleen maar omdat ik letterlijk zojuist gelezen heb dat men het vervelend vindt dat het zo toxic is. Jij hebt dit ook nog expliciet gezegd in de wereldchat toen we praatte over een mogelijk oorlogstopic tussen de grote stammen, jammer dat je hier dan niet aan bijdraagt.
Klopt inderdaad en daar sta ik nog steeds achter. Moet overigens wel wederzijds zijn, wat niet het geval was en tevens de reden dat ik uit de wereldchat ben gestapt. Daarnaast zit er gewoon een verschil in een goed geplaatste sneer en op de man spelen. Ik doe het eerste, het tweede vind ik (in veel gevallen) toxic. Als iemand een goed geplaatste sneer van niveau jegens Imago zou schrijven zou ik deze waarschijnlijk ook kunnen waarderen.

Dan kan er niet makkelijk gescoord worden dmv onwaarheden. Deze post van Jonathan is ook gewoon om Imago in de underdogpositie te plaatsen.
Roepen kan iedereen, ontkracht het maar aub.

Beste Jonathan,

Ik heb je vaak als goede P&P'er gezien en je eveneens benoemd in mijn AF lijstje, maar je poging om Luc van Barnie hier zwart te maken slaat natuurlijk nergens op. Dit is gewoon regelrechte onzin verkopen, maar in tegenstelling tot andere zal ik je ook precies laten zien waarom dit het geval is ;).

Bekijk bijlage 22039

Hier de twee dorpen van Barnie die jij hier als CF probeert te bombarderen. Recent overgenomen uiteraard, maar liefst 37 dagen geleden. Pure cf's in het Imago cluster, gepakt op barbarendorpen. Hoe durft Barnie wel in jullie cluster te edelen. Ik bedoel, het lag er al stevig en al:

Bekijk bijlage 22040

Ofnee.. Toch niet? Zoals je kan zijn alle 8 dorpen van Too Long voor deze barbs gepakt NADAT Barnie die barbs gepakt heeft. Hoe heeft Barnie kunnen cf'en als Too Long daar nog niet eens lag? Niet right? Sterker nog, het cluster van zijn toenmalige stam -AIE- lag er op het moment van overname gewoon. Er is in deze kwestie helemaal geen spraken van cf'en, want op moment van overname lag er geen enkel dorp van Too Long.

Het meest schrijende van deze kwestie is nog dat Too Long deze dorpen niet eens met moeite gepakt heeft, nee sterker nog.. Hij heeft ze gewoon geinternd:

Bekijk bijlage 22041

Als jullie een stam tegen mij aan internen en 5 mb's in mijn lijn leggen kan je verwachten dat ik actie onderneem, bij deze dus gebeurd.

PS: De volgende keer als je iemand onderuit wilt halen, kijk dan even naar de feiten ipv door je Imago bril.
Dit zijn de posts waarop ik had gehoopt. Inhoudelijk gewoon prima verwoord dus bedankt daarvoor Melvin. Ik ga er vanavond op reageren als ik bij m’n laptop kan, anders krijg je hier zometeen afbeeldingen van 50cm bij 80cm in je beeld. :biggrin:

Ik durf er wel 5.000 pp onder te verwedden dat er op deze post minstens 5 inhoudsloze reacties van Spreaders komen. Dat ligt niet aan mijn exceptionele inschattingsvermogen, maar meer omdat het in de lijn der verwachting ligt. (We gaan zien of ik gelijk ga krijgen!).
Ik baal er oprecht van dat ik gelijk heb gekregen.
 
Reactiescore
967
Ik baal er oprecht van dat ik gelijk heb gekregen.

Je ziet dat er aan beide kanten dit soort bs wordt gezegd, je kan er ook gewoon geen aandacht aanbesteden zodat het ophoudt. Helaas lok je de reacties volledig zelf uit met je openingspost, dus volgens mij baal je er totaal niet van maar was dit precies hetgeen wat je wilde.
 
Reactiescore
2.508
Hoe is even heel snel normaal hier, 6 meldingen in 10min.

Disclaim ik heb niet naar de inhoud van de meldingen gekeken
 
Reactiescore
972
Je ziet dat er aan beide kanten dit soort bs wordt gezegd, je kan er ook gewoon geen aandacht aanbesteden zodat het ophoudt. Helaas lok je de reacties volledig zelf uit met je openingspost, dus volgens mij baal je er totaal niet van maar was dit precies hetgeen wat je wilde.

Ik zie niet zozeer hoe er vanuit Imago zo wordt gepost? Zoals Jona al zegt, zit er een verschil tussen een goed geplaatste sneer en "toxic" gedrag. Opmerkingen zoals Wouter die maakt naar mij (dat mijn naam een die is van een gehandicapte hond), staat totaal niet in vergelijking met de gekscherende en grappig bedoelde opmerkingen die Jona maakte, of vind jij van wel?
 
Reactiescore
967
Ik zie niet zozeer hoe er vanuit Imago zo wordt gepost? Zoals Jona al zegt, zit er een verschil tussen een goed geplaatste sneer en "toxic" gedrag. Opmerkingen zoals Wouter die maakt naar mij (dat mijn naam een die is van een gehandicapte hond), staat totaal niet in vergelijking met de gekscherende en grappig bedoelde opmerkingen die Jona maakte, of vind jij van wel?

Wie is deze yerpel dan?
 
Reactiescore
1.893
Je ziet dat er aan beide kanten dit soort bs wordt gezegd, je kan er ook gewoon geen aandacht aanbesteden zodat het ophoudt. Helaas lok je de reacties volledig zelf uit met je openingspost, dus volgens mij baal je er totaal niet van maar was dit precies hetgeen wat je wilde.
Als je er geen onderscheid in wilt/kunt maken, heeft een reactie hierop vanuit mij geen zin. Verder heeft Maks je hierboven al een voorbeeldje gegeven. Het verschil is dat Imago zich niet tot dit niveau verlaagd en Yerpel is geen Imago speler.

@The Minion is het mogelijk dat de spam wordt verwijderd?
 
Bovenaan