Top of -Flopspelers

Reactiescore
1.242
Hahahaha grappig
Stoer doen op de AF en niet eens een deftig aanval kunnen versturen met heel jullie stam

Gelukkig dat f5 wel kan aanvallen anders waren jullie nog jaren bezig met jullie zielige troepen dump bende stabbers

Succes ga eens zien wat jullie gaan doen want jullie zijn next
Best wel grappig om het woord stabber uit jou mond te horen, floppert.
1594375038492.png
1594375457439.png
 
Reactiescore
5
En wat heb ik jou misdaan grapjas?
Als Dawn jou aanviel was dat hun plan, heb daar niks mee te maken.

Jij moest maar volgens de regels spelen en geen ban ontvangen.
Ik heb niks te maken met jullie dus hou mij hier buiten.

Stam ill ging toen in fusie met Blub en Dawn zou nadien onze BG worden dat is al.

Tegenover TWD hahaha zij laten hun leden mee deffen en na de aanvallen meteen een kick en intern edelen.
Al verschillende keren gezien en gehoord.
Verder sluiten ze een NAP en krijg al meteen de eerste nacht aanvallen binnen top hoor.

Iedereen weet ook ondertussen dat jij TWD gewoon gebruikt en nadien rustig naar F5 zal vertrekken. Dus zwijg maar over stabben.

Kijk TW is maar een spel en ik neem het niet zo serieus aan zoals sommige anderen. Hou mij voortaan buiten jullie gesprekjes.
 
Reactiescore
1.242
En wat heb ik jou misdaan grapjas?
Als Dawn jou aanviel was dat hun plan, heb daar niks mee te maken.

Jij moest maar volgens de regels spelen en geen ban ontvangen.
Ik heb niks te maken met jullie dus hou mij hier buiten.

Stam ill ging toen in fusie met Blub en Dawn zou nadien onze BG worden dat is al.

Tegenover TWD hahaha zij laten hun leden mee deffen en na de aanvallen meteen een kick en intern edelen.
Al verschillende keren gezien en gehoord.
Verder sluiten ze een NAP en krijg al meteen de eerste nacht aanvallen binnen top hoor.

Iedereen weet ook ondertussen dat jij TWD gewoon gebruikt en nadien rustig naar F5 zal vertrekken. Dus zwijg maar over stabben.

Kijk TW is maar een spel en ik neem het niet zo serieus aan zoals sommige anderen. Hou mij voortaan buiten jullie gesprekjes.
Leuke theorie, bedankt en tot ziens misschien op een volgende wereld meer succes.
 
Reactiescore
1.242
Ik zie hier nog niks bewezen? Dat andere stammen/spelers interesse hebben in ons als recruit en al rekening willen houden met ons om opties open te houden kan ik begrijpen maar je zal nergens een solli zien van ons of pogingen in een andere stam te gaan. Wij zijn gelukkig bij de drinkers en zien wel hoe de wereld evolueert.
 
Reactiescore
1.380
Ik zie hier nog niks bewezen? Dat andere stammen/spelers interesse hebben in ons als recruit en al rekening willen houden met ons om opties open te houden kan ik begrijpen maar je zal nergens een solli zien van ons of pogingen in een andere stam te gaan. Wij zijn gelukkig bij de drinkers en zien wel hoe de wereld evolueert.

Dus wat moet ik nu met de solli van jullie doen dan nu?
 

Deleted User - 487710895

Guest
Dus je ontkent dat F5 nu al hun lijnen heeft moeten aanpassen door een samenwerking met jullie? (jullie = NT & PiS)
 
Reactiescore
1.242
Dus je ontkent dat F5 nu al hun lijnen heeft moeten aanpassen door een samenwerking met jullie? (jullie = NT & PiS)
Wat F5 met hun lijnen doet heb ik geen idee van ik heb allesinds van geen edellijnen een kaartje gezien ik edel gewoon waar ik zin in heb.

Dus wat moet ik nu met de solli van jullie doen dan nu?
Filmpje van maken
 

Deleted User - 487710895

Guest
Je weet zelfs meer dan de F5 leden, verdacht tuntuntutntun
Kan er weinig aan doen, mensen mogen jullie niet en zenden mij deze informatie. Ik wist het eerst niet zeker, maar zet alsnog een berichtje als bluf op he AF. paar minuten later krijg ik een mailtje van F5 over hoe ik aan deze info ben gekomen. Hoezo zou F5 mij pmen met de vraag of we spies hebben wanneer ik zou lopen raaskallen?
 
Reactiescore
1.478
Kan er weinig aan doen, mensen mogen jullie niet en zenden mij deze informatie. Ik wist het eerst niet zeker, maar zet alsnog een berichtje als bluf op he AF. paar minuten later krijg ik een mailtje van F5 over hoe ik aan deze info ben gekomen. Hoezo zou F5 mij pmen met de vraag of we spies hebben wanneer ik zou lopen raaskallen?
Omdat f5 leden dat toch ook niet zeker weten, en dat willen controleren. Zegt dus niks.
 

Deleted User - 487710895

Guest
Omdat f5 leden dat toch ook niet zeker weten, en dat willen controleren. Zegt dus niks.
Maar ik heb vandaag nog andere leuke screens erbij gekregen over deze situatie, dus ben er zelf behoorlijk zeker ervan :)
Speler van wie ik ze heb gekregen heeft alleen nog niet verder gereageert, en ga ze niet zonder zijn toestemming hier posten.
 
Reactiescore
71
Kan er weinig aan doen, mensen mogen jullie niet en zenden mij deze informatie. Ik wist het eerst niet zeker, maar zet alsnog een berichtje als bluf op he AF. paar minuten later krijg ik een mailtje van F5 over hoe ik aan deze info ben gekomen. Hoezo zou F5 mij pmen met de vraag of we spies hebben wanneer ik zou lopen raaskallen?

Wacht je maakt een fout, mensen mogen JOU niet.

Iedereen over een kam scheren ben je blijkbaar wel goed in, toch nog iets

Ik blijf jou als verdachte aanwijzen, heb je wel eens vaker gedaan hoorde ik.
 

Deleted User - 487710895

Guest
Wacht je maakt een fout, mensen mogen JOU niet.

Iedereen over een kam scheren ben je blijkbaar wel goed in, toch nog iets

Ik blijf jou als verdachte aanwijzen, heb je wel eens vaker gedaan hoorde ik.
Verdachte van? Zal me verder een worst wezen of mensen op een virueel forum mij niet mogen. Het enige wat me iets zou uitmaken is of me stamgenoten me zouden mogen, en zelf als dat niet zo is zou het niet het eind van de wereld zijn....
 
Reactiescore
71
Verdachte van? Zal me verder een worst wezen of mensen op een virueel forum mij niet mogen. Het enige wat me iets zou uitmaken is of me stamgenoten me zouden mogen, en zelf als dat niet zo is zou het niet het eind van de wereld zijn....

Waarom doe je dan wel zo neerbuigend naar F5 en scheer je iedereen over 1 kam?

Beetje hypocriet, jij mag het wel doen naar ons toe, maar naar jou mag het niet? Als je kritiek kan uitdelen, moet je t ook kunnen ontvangen en niet met een antwoord zoals "het boeit me niet komen"

Fijne avond
 

Deleted User - 487710895

Guest
Waarom doe je dan wel zo neerbuigend naar F5 en scheer je iedereen over 1 kam?

Beetje hypocriet, jij mag het wel doen naar ons toe, maar naar jou mag het niet? Als je kritiek kan uitdelen, moet je t ook kunnen ontvangen en niet met een antwoord zoals "het boeit me niet komen"

Fijne avond
Ik zeg niet dat je geen kritiek naar me mag hebben, ik zeg alleen dat het me niets doet als iedereen me zou haten. Maar beantwoord je me vraag nog...? waarvan ben ik verdachte?
 
Reactiescore
71
Ik zeg niet dat je geen kritiek naar me mag hebben, ik zeg alleen dat het me niets doet als iedereen me zou haten. Maar beantwoord je me vraag nog...? waarvan ben ik verdachte?

Zolang jij mijn vragen ontwijkt , doe ik dat ook

antwoorden is niet nuttig, antwoord is al genoemd in t forum
 

Deleted User - 487710895

Guest
Zolang jij mijn vragen ontwijkt , doe ik dat ook

antwoorden is niet nuttig, antwoord is al genoemd in t forum
Wat is je vraag...? waarom ik zo neerbuigend doe tegen F5? omdat ze mijn vijand zijn en ik ze keer op keer mijn BGs zie rekruteren.
 
Reactiescore
71
Wat is je vraag...? waarom ik zo neerbuigend doe tegen F5? omdat ze mijn vijand zijn en ik ze keer op keer mijn BGs zie rekruteren.


Keer op keer rekuteren , even kijken we hebben 2 mensen aangenomen, robbo en AOD

Dus van de tientallen aanmeldingen laten we zeggen hebben we 5-10 % aangenomen.

https://gyazo.com/7e2c0f4d0c50adc70b1a4f902ba7560a Method dit, afgelopen week 6 ja 6 leden gerekuteerd. En tegen ons word gezegd dat we de wereld kapot rekuteren? Beetje hypocriet dit.

Bovendien heeft F5 maar 48 stammen verandering, en method doe dat maar x 3.

Volgens mij probeert Method een overhand te rekuteren om het ons lastig te maken en steeds nieuwe spelertjes om te praten. Dus volgens mij is F5 niet vies bezig maar Method

Goedemorgen
 
Bovenaan