[Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

Reactiescore
1.577
Opmerkingen


  1. De spelleider telt nooit verkeerd, bende hysterische mietjes. Ik eis van iedereen excuses of er volgen represailles.
  2. Op vraag van een aantal spelers een aantal verduidelijkingen (die ook opgenomen zijn in de instellingen):
  • Als je drie keer als eerste 'Bosbietje' post op de intussen geijkte tijdstippen, krijg je een extra lynchstem. Die mag je zelf inzetten wanneer je maar wil (in een PM aan spelleiding), maar je kan er slechts één tegelijk inzetten. Als je de extra lynchstem hebt bemachtigd, krijg je geen Bosbietjespunten meer bij tot je de lynchstem hebt ingezet.
  • De Slechte Slechtje of witte weerwolf kan/mag ook een slechtje lunchen op oneven nachten.

Opsporingsbericht

Model Walter stormde alle tenten één voor één binnen. Chmegers? Wie heeft die donkere man gezien?

Speeder. wees naar de tent van Candiu. 'Volgens mij zit die daar', aldus de W74-speler. Walter ging kijken, maar kwam er enkel Anthraxxol tegen.

Hopelijk komt @chmegers morgen terug tevoorschijn of hij zou zowaar aan inactiviteit kunnen dreigen te sterven?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.577
Aha, zie ik inderdaad. Kunnen spelleiders niet gewoon eens tot een consensus komen en beslissen wat ze met die infectiewolf komen. Verwarrend dit telkens.

Kan jij gewoon de instellingen accepteren zoals ze zijn en verder je klep houden? Dit is geen Tribal Wars, elk potje is anders.
 
Reactiescore
534
Iets zit me er niet helemaal pluis aan westkip. Stuurt ons nu ook al 2 dagen de verkeerde kant op. Ik ga morgen kijken of ik hier meer iets concreets over kan terugvinden.

In mindere mate valt ook Glenn me op.

Direct proberen ze weer iemand neer te zetten in de hoop dat de rest als makke lammetjes volgt.
 

Deleted User - 487920325

Guest
Ik zet mijn stem voor nu weer op Famdecibel. Reageert erg gepikeerd en blijft vasthouden aan haar stem op AB terwijl dit geen enkel nut heeft.
 
Reactiescore
1.014
Ik zet mijn stem voor nu weer op Famdecibel. Reageert erg gepikeerd en blijft vasthouden aan haar stem op AB terwijl dit geen enkel nut heeft.
Of ze probeert ons wat duidelijk te maken. Hinten en claimen mag niet namelijk.

morgen maar eens kijken of AB reageert ..of in eerste instantie online komt.
 
Reactiescore
976
Iets zit me er niet helemaal pluis aan westkip. Stuurt ons nu ook al 2 dagen de verkeerde kant op. Ik ga morgen kijken of ik hier meer iets concreets over kan terugvinden.

In mindere mate valt ook Glenn me op.

Direct proberen ze weer iemand neer te zetten in de hoop dat de rest als makke lammetjes volgt.

Mag ik er op wijzen dat ik eigenlijk Rukurt niet naar voor heb geschoven? Ik stond op Mike, maar wou mij relevant in de lynchstemming mengen. Geen achtergrondstemmen en alle kaarten op tafel leggen, zouden meer spelers moeten doen. Eerst werd het dan Lyonn, toen ik zag dat Mike op Lyonn stemde werd het Rukurt. Beetje makkelijk om mij als de schuldige van een goedjesdood aan te wijzen, terwijl ik gewoon logisch redeneerde en daarnaar handelde.

Ik blijf erbij, Mike moeten we hebben.

EDIT: @Sule Silmad wat denk jij van die uitspraken van Mike? Ik tel al 3x dat hij zich uitspreekt alsof hij een wolf is.
 
Reactiescore
3.584
Ik zet mijn stem voor nu weer op Famdecibel. Reageert erg gepikeerd en blijft vasthouden aan haar stem op AB terwijl dit geen enkel nut heeft.

Dat is Fam haar speelstijl, je kan er vaak de logica niet van inzien. Of zoals Candiu het zegt. Zou echt je pijlen op andere spelers richten.
 
Reactiescore
999
Godver zeg één avondje barbecueën en er liggen een stuk of 4 goedjes eruit? Dat ik ernaast zat met rukurt kan gebeuren, wat mij meer zorgen baart is dat er zoveel mensen mij blindelings volgden. Dit zal ik morgen overdag toch eens volledig moeten uitpluizen. Ik vind het bovendien op dit moment ook wel veel te makkelijk om op miketijger te gaan. Geen idee waarom mensen zo gemakkelijk westkieken aan het volgen zijn.

Mijn verdachten momenteel zijn westkip, famdecibel en misschien was rukurt toch op het goede spoor met Anthraxxol. Zal het morgen eens verder uitspitten.
 
Reactiescore
3.584
Waarom zou Rukurt op het goede spoor hebben gezeten omdat hij de lynch was? En waarom Fam, vind ik wel een heel makkelijke lynch optie.
 
Reactiescore
999
Waarom zou Rukurt op het goede spoor hebben gezeten omdat hij de lynch was? En waarom Fam, vind ik wel een heel makkelijke lynch optie.

Ja het is een makkelijke lynch optie, maar sta ik erom bekend om makkelijke lynch opties eruit te pikken? Ik denk het niet.
Vooral omdat zoals eerder aangegeven rukurt een gewiekste speler is en op dit moment is hij dus een bewezen goedje. Ik vind het in die situatie zeker interessant om eens te gaan uitspitten of hij het misschien toch bij het rechte eind had. Ik heb een gok genomen met rukurt en dat is helaas slecht afgelopen. Op deze manier weten we echter wel dat rukurt met goede bedoelingen handelde aangezien hij bewezen goedje is. Dat weten we van alle spelers die nog leven niet.
 
Reactiescore
3.584
Ja het is een makkelijke lynch optie, maar sta ik erom bekend om makkelijke lynch opties eruit te pikken? Ik denk het niet.
Vooral omdat zoals eerder aangegeven rukurt een gewiekste speler is en op dit moment is hij dus een bewezen goedje. Ik vind het in die situatie zeker interessant om eens te gaan uitspitten of hij het misschien toch bij het rechte eind had. Ik heb een gok genomen met rukurt en dat is helaas slecht afgelopen. Op deze manier weten we echter wel dat rukurt met goede bedoelingen handelde aangezien hij bewezen goedje is. Dat weten we van alle spelers die nog leven niet.

Geef je argumentatie voor Fam en Westkip dan maar eens. Jouw verdachten.
 
Reactiescore
1.697
Het is weer ouderwets wvw. Bewezen wolvervanger anthraxxol wordt stelselmatig genegeerd en krijgt nu de schuld van rukurt in de schoenen geschoven.
 
Reactiescore
1.697
Ja het is een makkelijke lynch optie, maar sta ik erom bekend om makkelijke lynch opties eruit te pikken? Ik denk het niet.
Vooral omdat zoals eerder aangegeven rukurt een gewiekste speler is en op dit moment is hij dus een bewezen goedje. Ik vind het in die situatie zeker interessant om eens te gaan uitspitten of hij het misschien toch bij het rechte eind had. Ik heb een gok genomen met rukurt en dat is helaas slecht afgelopen. Op deze manier weten we echter wel dat rukurt met goede bedoelingen handelde aangezien hij bewezen goedje is. Dat weten we van alle spelers die nog leven niet.

Ik ben het met je eens. Hij noemde duidelijk jou als persoon waar zijn gevoel slecht bij is. Dus gaan we jou lynchen? Je bent er weer als de kippen bij om voorzetjes te geven. Je blaat veel maar neemt geen verantwoordelijkheid
 

DeletedUser17472

Guest
Het is weer ouderwets wvw. Bewezen wolvervanger anthraxxol wordt stelselmatig genegeerd en krijgt nu de schuld van rukurt in de schoenen geschoven.
Zielepiet <3

Godver zeg één avondje barbecueën en er liggen een stuk of 4 goedjes eruit
Jij speelt totaal anders dan dat ik van je gewoon ben. Het enige dat je doet is je verexcuseren voor feestjes. Je bent dit potje niet aanheft zoeken.

Materlotti
 
Bovenaan