[Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

Reactiescore
534
Als meister een wolf was geweest, had ik hier misschien iets achter gezocht, maar aangezien het een welp was (dus als het goed is niet bekend bij de slechtjes), vermoed ik dat het argument wel klopt en dit dus niks over miketijger zegt

Dan nog heeft ze gelijk. In plaats van moeite doen om een wolf te zoeken en vangen kiest miketijger voor de simpele weg om op iemand te stemmen zodat zijn vriend erin blijft.
 
Reactiescore
1.014
Dan nog heeft ze gelijk. In plaats van moeite doen om een wolf te zoeken en vangen kiest miketijger voor de simpele weg om op iemand te stemmen zodat zijn vriend erin blijft.
Klopt, dat was precies de reden :)
 
Reactiescore
3.586
Nouja, als Miketijger niet echt een idee had en alle argumentatie maar mager vond en moet kiezen dan zou ik zijn plaats ook kiezen voor de persoon die hij kent en voor de eerste keer meedeed er in te houden. Het is moreel moeilijk om dan tegen hem in te gaan. Mits voor alle duidelijkheid hij vond dat de argumentatie van beide niet zo goed was.
 

Deleted User - 487970061

Guest
Precies mijn gedachte joker. Laten we eerlijk zijn, op dag 1 is geen enkele lynch goed onderbouwd. Dat kan bijna niet.

Vraagje aan @simeco en @nonkel jos : wat doet dat slapen met de kampleider nou, die regel is me niet duidelijk.
 
Reactiescore
1.804
Precies mijn gedachte joker. Laten we eerlijk zijn, op dag 1 is geen enkele lynch goed onderbouwd. Dat kan bijna niet.

Vraagje aan @simeco en @nonkel jos : wat doet dat slapen met de kampleider nou, die regel is me niet duidelijk.
Deadline Lynch met een uurtje verlaten.
Kan enkel tussen 21u30 en 22u worden ingeroepen. Niet door de persoon die op dat moment de meeste lynchstemmen achter zich heeft.
 

Deleted User - 487970061

Guest
Ah duidelijk, zit er een limiet aan het aantal keer dat dit mag?
 
Reactiescore
1.279
Nouja, als Miketijger niet echt een idee had en alle argumentatie maar mager vond en moet kiezen dan zou ik zijn plaats ook kiezen voor de persoon die hij kent en voor de eerste keer meedeed er in te houden. Het is moreel moeilijk om dan tegen hem in te gaan. Mits voor alle duidelijkheid hij vond dat de argumentatie van beide niet zo goed was.
Precies mijn gedachte joker. Laten we eerlijk zijn, op dag 1 is geen enkele lynch goed onderbouwd. Dat kan bijna niet.

Vraagje aan @simeco en @nonkel jos : wat doet dat slapen met de kampleider nou, die regel is me niet duidelijk.

Leuk een tweetje tussen de wolven hier?
Graag Mike zichzelf laten verdedigen, voorlopig laat hij het afweten en dat vind ik hoogst verdacht.
 
Reactiescore
1.804
Aankondiging

Liefste dagboek,

We werden vandaag om 5u 's ochtends gewekt door een hels lawaai in het kamp. 'AUFMACHEN!!!', hoorde ik. Ik sprong uit mn bed en ging kijken aan de ingang van de tent. Maar daar was niemand te bespeuren. Ik keek naar de andere tenten en zag dat er een politiecombi geparkeerd stond naast de tent van Calamus en Miccie. De politie riep zo luid dat ik ze tot aan mijn tent hoorde zeggen:

"Calamus, wat jij met deze dode hond hebt gedaan is walgelijk, verwerpelijk en bovendien strafbaar. We nemen je mee!"

Op het moment dat ze Calamus in de boeien wilden slaan kwam Materlotti tussenbeide. "Goeiemorgen heren, ik ben de blonde superieure groepsleider van dit zootje ongeregeld. Jullie mogen Calamus niet meenemen. Hier, 500.000 Duitse mark die ik van mijn ouders heb meegekregen op kamp. Dit is ongetwijfeld genoeg om hem hier te houden?"

De agenten staken het geld snel weg en lieten Calamus los. "Goed, maar dan nemen we deze dode hond mee. Voor euh.... research." Ze laadden Miccie op. "Hier, dit stukje afval krijgen jullie in de plaats." Uit de combi kwam een raar oud mannetje. Hij opende zijn mond: Hallo ik ben @Yube en kom @Miccie vervangen, ganz toll!
 
Reactiescore
1.014
bosbietje
 
Reactiescore
3.586
Leuk een tweetje tussen de wolven hier?
Graag Mike zichzelf laten verdedigen, voorlopig laat hij het afweten en dat vind ik hoogst verdacht.

Ja, reddingsactie voor Mike, je hebt zonet 3 wolven gevangen. Knap werk!

Zoals zo vaak geef ik mijn kijk op een situatie. Het staat Mike vrij om er zelf nog op te reageren.

Vind het wel weer stilletjes vandaag. Het is dat ik op werk zit en beperkt in research tijd zit maar deze avond vlieg ik er weer in! Hopelijk gaat Glenn dat niet weer heel verdacht vinden??

Waar zit onze Glenn eigenlijk. Eerst op Candiu gaan, niemand volgt en dan maar mij eruit pikken met als uitleg 'zijn BM theorie maar niemand volgt en dan springt hij maar op een andere (AB)'

Zijn uitleg is exact wat hijzelf deed. Iets wat ik als wolf ook regelmatig doe, een goedje pakken op iets wat je zelf als wolf ook aan het doen bent.

Je neemt in eerste instantie weinig risico om op mij te gaan. Omdat ik een verdachte speelwijze heb door heel aanwezig te zijn. Je zet uit het niets een lynch stem op mezelf, ik reageer er vervolgens 2x op en krijg nog altijd geen reactie. We hebben je die avond niet meer gezien. Waarom niet doorgedrukt op mij? Was je niet zeker dat ik een slechtje ben, schrik om teveel aandacht te krijgen? In ieder geval erg wolfs gedrag, lynch plaatsten en je niet meer laten zien. Typisch wolfjes die subtiel op de achtergrond willen vertoeven. Echt gezogd naar slechtjes heb je in ieder geval niet gedaan iets wat wel wel gewoon zijn van je ipv deze oppervlakkige houding. Je kwam ook vrij agressief over iets wat ik niet merkte in het vorige potje toen je goedje was.

Beetje op Candiu zitten voor iets banaal waar je veel posts aan geweid hebt (risicoloze activiteit vertonen) dan maar een makkelijke lynch op Joker zetten zonder nog te reageren verder in de avond of op mijn reacties. Heb je hoger zitten dan dat.

Wat vinden @materlotti en @Westkip hier o.a van?
 

DeletedUser40402

Guest
Ik zit momenteel ook gewoon op het werk dus geen tijd om uitgebreid hierop te reageren (#postvanophettoilet). Ik vond die hele stemming gisterenavond op niets slaan (omdat persoon A dom post ga ik ook dom posten en er op stemmen). Tjah, ben je niets mee. Dan probeer ik maar wat, heeft wat weinig zin om op een nietszeggende speler te gaan als je dat doet, dus ga ik op 1 van de meest aanwezige personen in de pot. Helaas zonder effect. Wil daarom niet zeggen dat ik je absoluut niet verdacht vind maar ook niet uitermate verdacht. Vanavond meer uitgebreide reacties op voorbije uren.
 
Reactiescore
421
Ik ben een beetje zoekende, kan niet zeggen dat zaken me sinds de lynch écht in het oog springen. Vind de afwezigheid van glenn niet zo verdacht gezien de toch relatief beperkte tijd die verstreken is in combinatie met het werkend leven.
 
Bovenaan