[Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

Reactiescore
1.804
Opsporingsbericht

Model Walter stormde alle tenten één voor één binnen. Miccie? Wie heeft Miccie gezien?

Rukurt wees naar de tent van CI. 'Volgens mij zit die daar?' Walter ging kijken. Maar het bleek de overleden hond (RIP) te zijn, niet Miccie de forumganger.

Oh nee! @Miccie vermist!
Hopelijk komt hij morgen terug tevoorschijn of hij zou zowaar aan inactiviteit kunnen dreigen te sterven?
 
Reactiescore
1.804
PS: ik heb de niet-vetgedrukte stemmen deze keer uitzonderlijk meegeteld maar graag vanaf nu wel telkens vet stemmen anders zouden we er zowaar over kunnen lezen.
 

Deleted User - 487920325

Guest
Lekker dat welpje eruit, maar we worden er niet veel wijzer van. Erg jammer van de ziener wel
 
Reactiescore
1.014
bosbietje
 
Reactiescore
534
Ik wil toch nog even terugkomen op mijn uitspraken gisteren en de gevolgen daarvan. Ik wil mijn uitspraken toelichten en de reacties van een aantal spelers hierop onder de loep nemen.

Mijn oorspronkelijke bericht:
De schoenen winkel vvhaaren zal in ieder geval geen wolf zijn? Zou niet slim zijn van de spelleiding na aanleiding van vorig potje. Wat mij betreft dus eerste bewezen goedje.
Dit bericht zal wellicht de meeste toelichting nodig hebben. Ik dacht dat het vrij duidelijk en obvious was dat vvhaaren de wolvenlijst gelekt zou hebben vorig potje. Mocht dit daadwerkelijk het geval zijn geweest dan ben ik ervan overtuigd dat de spelleiding hem niet opnieuw wolf had gemaakt. Dat lijkt me een korte en simpele gedachtegang. De meningen kunnen hierover verschillen, maar ik heb vrij weinig begrip voor de mensen die mij om deze reden tot de wolvengroep achten. Ik vind de manier waarop Altijd Bezig van deze mug een olifant probeerde te maken dan ook verdacht. Evenals een aantal mensen die hier te makkelijk in mee gingen.


Mijn BM gaat daarom dus ook op Vvhaaren aangezien hij eerste bewezen goedje is
Over deze post kunnen we kort of lang zijn, maar dit was overduidelijk geen serieuze BM-stemming. Gelukkig hadden de meeste door dat dit niet serieus was.


Net even terug gelezen, wat mij opvalt is Sule zijn redenering over vvhaaren.

Hele slechte redenatie van jou en om hem dan gelijk maar als bewezen neer te zetten gaat te ver

Komt het niet omdat hij niet bij jou in de wolvenchat zit dat je het zo zeker weet?
Vind dit wel heel erg over de top om maar te laten zien dat je probeert goedjes van wolven te onderscheiden Sule Silmad
Zijn eerste bericht op mijn 2 originele berichten. Ik vind dit een ontzettend makkelijke lynchstem die al erg vroeg geplaatst is. Als je op het einde makkelijk stemt de eerste dag kan ik me er in vinden, maar hier lijkt meer achter te zitten. Ik zou graag nogmaals een duidelijke uitleg ontvangen van jou over waarom het precies zo verdacht is wat ik aankaartte over vvhaaren.

Dus het vroeg plaatsen van een stem om te kijken wie en hoe er op gereageerd wordt is door anderen wel toegestaan maar als ik het doe is het gelijk verdacht?
Je geeft later een aantal keer aan dat je de stem vroeg hebt geplaatst om te kijken hoe men ermee omgaat en wat de reacties erop zijn. Ik ben dus zeer benieuwd naar je conclusies die vandaag gaan komen. Ik mag tenminste hopen dat die komen. Of was het gewoon een smoesje?

Sule
Ten eerste vind ik zijn berichten raar en wisselt hij van targets. Ten tweede vind ik zijn bm stem op mij nergens op slaan, een reden die niet bestaat en ik wil geen eens bm worden.
Deze post van Vvhaaren vind ik ook zeer verdacht. Reden één dat ik van target wissel is niet van toepassing. Ik heb voor deze post niet van target gewisseld, zelfs niet van verdachte. Dit heb ik gisteren ook gezegd maar hier geen reactie op gehad. Wat heb je te verbergen? De tweede reden kan ik me in vinden, alleen was dit al een stuk eerder op de dag. Als dit je enige valide reden was voor een stem op mij, had je hem ook eerder kunnen plaatsen. Hiervoor heb je mij geen enkele keer benoemd of op mij gereageerd. Een makkelijke stem uit het niks nadat AB eerst op mij stemde.

Dan ga ik op sule

Meister ken ik niet, altijd bezig enzeker chmegers kunnen nuttige spelers zijn. Sule silmad is vrij nieuw en maakte behoorlijk wat vfouten vorig potje als wolf.

Als ik uit 1 van deze moet kiezen ga ik voor hem. Sorry dat ik nu ff geen tijd heb om goed te lezen sule

Sule silmad
Dikgedrukte lijkt me een terechte reden. Desalniettemin weer een makkelijke stem. Ik hoop dat je de volgende lynchstemmingen iets meer inzet toont in plaats van een belangrijke stem te plaatsen op basis van deze redenen.

Sorry Sule silmad

Ik zou het sneu vinden dat Meister eruit gaat. Ik heb hem aangezet om hier te komen spelen. Verder kan ik Meister bevestigen dat hij tussen TW en studeren switcht omdat ik hem al iets langer ken
Dit kunnen twee dingen zijn. Ofwel je bericht klopt gewoon zoals je het zegt, wat mij het meest logisch lijkt. Ik sluit het ook niet uit dat Meister (perrongeluk) zijn rol aan jou vertelt. Welp is een aparte rol en ik kan me goed voorstellen dat je als nieuweling niet zo goed weet wat je ermee aan moet. Het zou kunnen dat hij jou om tips heeft gevraagd en jij toevallig ook wolf bleek. In dat geval zou het natuurlijk goed uitkomen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser17472

Guest
Misschien tunnel ik wel, maar mijn stem blijft op AB

Ik vond zijn stem echt te makkelijk op sules. Mijn gevoel bij sules is goed, maar ik kan beiden niet uitleggen.

Ik heb wel heerlijk geslapen op dat veldbedje. Mijn slaaptracker zegt dat ik 9,3 uur heb gemaakt :)
 
Reactiescore
757
Dit potje ga ik aan m’n neus voorbij moeten laten gaan jongens en meisjes. Zijn een aantal dingen RL die er tussen gekomen zijn. Bij deze mogen jullie mij dus laten sterven.
 
Reactiescore
1.707
Misschien tunnel ik wel, maar mijn stem blijft op AB

Ik vond zijn stem echt te makkelijk op sules. Mijn gevoel bij sules is goed, maar ik kan beiden niet uitleggen.

Ik heb wel heerlijk geslapen op dat veldbedje. Mijn slaaptracker zegt dat ik 9,3 uur heb gemaakt :)
Volgens mij neem je het op voor je medemot....
 
Reactiescore
1.014
De volgende mensen hebben dan nog niet gestemd, of ik moet het over het hoofd hebben gezien

2. Speedje
5. The self-made men
12. Meister
18. miccie rip
19. miketijger
20. Materlotti
21. Candiu
22. Lyonn
23. chmegers

Even gecheckt, iedereen heeft gestemd behalve Miccie, die zich nu ook dood meldt.

de stem van MikeTijger viel mij daarbij op. Geen reden voor verbetering van het spel en vinden van wolven, maar een stem vanwege het sneu vinden voor Meister (wat zijn rol ook is) als hij er uit moet.
 
Reactiescore
999
Naar mijn mening zijn al die verdachtmakingen richting Sule gisteren veel te kort door de bocht en waren er veel gewoon aan het volgen omdat je op die manier met Sule een vrij gemakkelijk target had. Bovendien heeft hij vorige potje als wolf redelijk wat fouten gemaakt en lijkt het mij sterk dat hij dan om te beginnen in dit potje direct een ironische BM-stem neer gaat planten en opmerkingen maken als "vv haaren is eerste bewezen goedje". Het is zeker niet slim geweest van hem om dit op de eerste dag te gaan doen, maar het maakt hem daarom niet per se een wolf.

Ik volg echter wel dat AB er wel heel gemakkelijk in meeging. Verder vind ik Candiu's argument van miketijger ook wel ergens op slaan, speelt een beetje typisch zoals een wolfje op de eerste dag.
 
Reactiescore
1.279
Zoals gisteren al gezegd zit de post van Lyonn tov laila terwijl ze op dat moment nog niet online was me niet lekker.

random posts van lyonn. wat dacht je makkelijk target?

Ik ben het wel eens met Time.
Ik heb nog even afgewacht op een reactie van lyonn op de post van time.
Maar hij blijft duidelijk op de achtergrond terwijl hij al wel eerder online is geweest.
Volgens mij was hij vorige keer als goedje actiever, voor mij iig voldoende reden om op lyonn te stemmen

Laila stemt vervolgens op lyonn.

op het allerlaatste moment is dit de stand van de lynchstemming:
Time -> Lyon
AB -> Sule Silmad
Fam -> AB
Glenn -> Jokersbrain
Sule Silmad -> AB
Jokersbrain -> AB
Antrax -> Cnegers
Dash -> Lyon
RipRobin -> Time
Laila -> Lyon
Vvhaaren -> Sule Silmad
Weskip -> Meister
Jokersbrain -> Meister
Calamus -> Sule Silmad
Rukurt -> Sule Silmad
Matterloti -> Meister
Candiu -> Lyon
Self-made -> Meister

Sule Silmad - 4
Meister - 4
Lyon - 4
AB - 2
Time - 1
Jokersbrain - 1
Cnegers - 1

Een nek-aan-nek race

kort erna volgen er drie stemmen:

Sorry Sule silmad

Ik zou het sneu vinden dat Meister eruit gaat. Ik heb hem aangezet om hier te komen spelen. Verder kan ik Meister bevestigen dat hij tussen TW en studeren switcht omdat ik hem al iets langer ken
Sule acht ik eerder goedje dan slechtje, vind ‘m van het weinige dat ik tot nu toe heb kunnen lezen anders spelen dan potje waarin ie wolf was. Theorie van Meister als slechtje zie ik meer in zitten Meister . Op dit moment weet ik ‘t gewoon nog even niet zi goed heb weinig kunnen volgen...
Praat hier aub verder over in discussie topic. Want dit heeft allemaal niks met dit topic te maken. Ik gaf een simpele beredenering dat je goedje kon zijn en je weet dit samen met nog een aantal zó om te toveren in dat ik een wolf ben.

AB Meister

De stem van Sule wil ik wel afdoen als lijfsbehoud.
blijven de stemmen van Speeder en Mike over. het voelt beide als een reddingsactie om een van de 2 overlevende te redden.

@Speeder. waarom last minute op meister. waarom niet lyonn of sule?
@miketijger waarom Sule en niet lyonn?
 
Reactiescore
1.707
Ik ben naast cneger nog een wolf op het spoor zal hem zodra ik op pc zit even beredeneren via een citaatje want zo schijnt dat te moeten.
 

Deleted User - 487970061

Guest
de stem van MikeTijger viel mij daarbij op. Geen reden voor verbetering van het spel en vinden van wolven, maar een stem vanwege het sneu vinden voor Meister (wat zijn rol ook is) als hij er uit moet.
Als meister een wolf was geweest, had ik hier misschien iets achter gezocht, maar aangezien het een welp was (dus als het goed is niet bekend bij de slechtjes), vermoed ik dat het argument wel klopt en dit dus niks over miketijger zegt
 
Bovenaan