[Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

Reactiescore
3.586
Ik heb net de BM stemmen geteld. Westkip is de BM, dus dat betekend dat als Sule zijn lynch telling en mijn BM telling klopt Meister de lynch is.


"die ene nieuwe". Schaam je.

Nieuw als in een nieuw gezicht voor mij net zoals jij dat bent. Had al meegekregen doorheen dit potje hij een hele goeie speler was vroeger.
 
Reactiescore
534
BM

Joker -> Matterloti
Meister -> Cnegers
Dash -> Rukurt
Speeder -> Rukurt
Glen -> Rukurt
Kip -> Glen
AB -> Candiu
Lyon -> Antrax
Antrax -> Matterloti
mike ->Matterloti
Cnegers -> Calamus
Sule -> Vvharen
Fam -> Time
Laila -> westkip
Jostiband -> Westkip
Vvharen -> Westkip
Robin -> Matterloti
Dash -> Westkip
Glen -> Time
Candiu -> Matterloti
Self-made -> Time
Calamus -> Antrax
Rukurt -> Kip
Matterloti -> Rukurt
Sule -> Matterloti
Time -> Rukurt
Self-made -> Westkip

Matterloti - 6
Westkip - 6
Rukurt - 3
 
Reactiescore
534
Ik heb net de BM stemmen geteld. Westkip is de BM, dus dat betekend dat als Sule zijn lynch telling en mijn BM telling klopt Meister de lynch is.




Nieuw als in een nieuw gezicht voor mij net zoals jij dat bent. Had al meegekregen doorheen dit potje hij een hele goeie speler was vroeger.

We waren gelijk aan het tellen. Ik had direct erbij gezet wie op wie stemt. Heb hem alsnog maar gepost aangezien het misschien nog van toepassing kan komen. Ik kom overigens wel op 6 - 6 uit tussen Matterloti en Westkip.
 
Reactiescore
447
Dus ik lig er uit
 
Reactiescore
3.586
Ik kwam op 5 bij Materlotti, maar moet de spelleiding maar uitmaken dan. Zowel Materlotti als Westkip gingen op Meister dus maakt niet uit in de uiteindelijke lynchstemming dan.
 
Reactiescore
1.804
.... Of we al een groepsleider in gedachten hadden? De vraag van Model Walter spookte de rest van de dag na in mijn hoofd. Ik had immers het gevoel dat ik niemand kon vertrouwen? 's Avonds zaten we allemaal rond het kampvuur. Na een lang debat waren we het eens: de groepsleider moest een sterk figuur zijn. iemand met autoriteit, discipline, en bij voorkeur blond haar en blauwe ogen.

Iedereen keek om zich heen. De keuze was uiteindelijk snel gemaakt: er zat maar 1 blondje in de groep.


Rukurt -> Westkip
Speedje -> Rukurt
Westfrontkip -> Hlenn
JokersBrain -> Materlotti
The self-made men -> Time -> Westkip
CI rip -> Anthraxxol
Anthraxxis -> materlotti
Dash à Rukurt -> Westkip
Riprobin -> materlotti
Famdecibert -> Time
schoenenwinkel vvharen -> westkip
Meister -> chmegers
Hlenn à Rukurt -> Time
Sule Silmad à schoenwinkel -> Materlotti
.TimeforplanBietje -> Rukurt
Altijd bezig -> Candiu
Laila -> Westkip
miccie rip
Miketijger -> materlotti
Materlotti -> rukurt
Candiu ->materlotti
Lyonn ->anthraxxol
chmegers -> calamus incendium
Materlotti werd BM
 
Reactiescore
1.804
ohja voor vorige post nog deze post:

Nonkel jostiband valt dood hij was bietje
 
Reactiescore
999
Mooi zo! Ik zal jullie niet teleurstellen en vanaf morgen ben ik er weer heel actief bij.
 
Reactiescore
421
Ik heb net de BM stemmen geteld. Westkip is de BM, dus dat betekend dat als Sule zijn lynch telling en mijn BM telling klopt Meister de lynch is.




Nieuw als in een nieuw gezicht voor mij net zoals jij dat bent. Had al meegekregen doorheen dit potje hij een hele goeie speler was vroeger.
Ik ben rukurt
 
Reactiescore
1.804
En oh liefste dagboek. De avond was nog niet voorbij. De geweerschoten hadden ons immers serieus van onze melk gebracht. Onze blonde halfgod besloot dat we het zekere voor het onzekere zouden nemen. Iedereen die zich nog maar verdacht gedroeg, werd zonder pardon de trein op gezet. Gedaan met spelen dus! Gelukkig kreeg iedereen wel een stem in deze beslissing.
rukurt -> Sule
Speedje -> Meister
Westfrontkip -> Meister
JokersBrain à AB -> Meister
The self-made men -> Meister
CI rip -> Sule
Anthraxxis -> Chmegers
Dash -> Lyonn
Riprobin -> Time
Famdecibert -> AB
schoenenwinkel vvharen -> Sule
Meister -> Sule
Hlenn -> jokersbrain
Sule Silmad -> Meister
.TimeforplanBietje -> Lyonn
Altijd bezig -> Sule Silmad
Laila -> Lyonn
miccie rip
Miketijger -> sule
Materlotti -> Meister
Candiu -> Lyonn
Lyonn -> AB
chmegers

Ze raakten er niet uit. Meister of Sule Silmad zou naar huis moeten. En wel vandaag nog. Materlotti nam zijn verantwoordelijkheid: 'Als groepsleider ben ik meer waard dan jullie en bovendien hebben mijn ouders me altijd geleerd dat welstellende mensen meer invloed hebben in belangrijke beslissingen? Dus sorry Meister maar ga terug naar je pauperhuis tot nooit meer?'.

Model Walter was niet overtuigd. Zo'n mooie Duitse naam? Die man kon toch onmogelijk een verrader zijn? Zijn verbazing was groot.


Meister was de welp
 
Reactiescore
3.586
Haha lekker. Jammer genoeg geen wolf en dus kunnen we van niemand een bewezen goedje maken omdat ook de wolven niet wisten dat hij welp was. Maar toch een goed begin alvast.
 
Reactiescore
1.014
Haha lekker. Jammer genoeg geen wolf en dus kunnen we van niemand een bewezen goedje maken omdat ook de wolven niet wisten dat hij welp was. Maar toch een goed begin alvast.

Dat is zeker een gelukstreffer:D
Maar wat je zegt, geen info.
morgen weer een nieuwe dag

@simeco geen lunch? Of volgt alles apart?
 
Reactiescore
534
Mooi en jammer tegelijkertijd. Komen op deze manier helaas niet veel verder, maar wel een welpje van de trein gemikkerd.
 
Reactiescore
999
Zeker een gelukstreffer maar toch mooi dat we hem al direct ontmaskerd hebben. Beetje sneu voor hem dat hij in zijn eerste potje een leuke rol krijgt en er dan direct uitgeflikkerd wordt haha.
 
Reactiescore
1.804
Lunch dag 1

De nacht viel over het bos. Alle kampgangers zochten hun veldbed op. Maar er waren een paar die de slaap niet konden vatten. Het waren zowaar de wolven!! Ze waren boos omdat hun Duitse vriend Meister naar huis gestuurd werd. Ik hoorde ze roepen tot in mijn tent!! Oh dagboek wat was ik bang toen ik dit hoorde? Gelukkig was ik eigenlijk per ongeluk niet in mijn tent beland, wel in die van Model Walter. Ik voelde me dus meer dan veilig in zijn stevige armen.

De verrekte wolfjes besloten iemand uit bed te sleuren als wraak. Ze liepen voorbij de tent van Calamus RIP en Miccie RIP. Die delen immers een tent. Ze hoorden daar rare kreunende geluiden dus wandelden door. Tot ze bij de tent van laila kwamen. Ze gooiden een mortiergranaat in haar tent en liepen snel weg.

Een luide knal. En dan niets meer.
Laila was ziener
De oorlog was nu echt begonnen!!
 
Reactiescore
3.586
Mmm, een gelukstreffer voor de wolven ook? Waren ook inactiefjes die nog eerst lunch konden zijn!
 
Reactiescore
1.804
ziezo de beginposts zijn aangepast slaapzacht allen!
 
Bovenaan