[Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

Reactiescore
534
Dan ga ik op sule

Meister ken ik niet, altijd bezig enzeker chmegers kunnen nuttige spelers zijn. Sule silmad is vrij nieuw en maakte behoorlijk wat vfouten vorig potje als wolf.

Als ik uit 1 van deze moet kiezen ga ik voor hem. Sorry dat ik nu ff geen tijd heb om goed te lezen sule

Sule silmad

Begrijpelijke beargumentatie en daar heb ik ook vrij weinig op in te brengen.

Om je toch nog misschien op andere gedachte te brengen:

Jij was er (dacht ik?) ook van op de hoogte dat Vvharen vorig potje waarschijnlijk de wolven heeft gelekt? Ik kwam met het argument dat hij om die reden nu waarschijnlijk geen wolf is, en daarom word ik zelf als wolf gezien. Aan jou dus of je daarin meegaat.
 
Reactiescore
2.196
Sorry van mijn inactiviteit vanaf morgen heb ik pas tijd. Wil even terugkomen op de stemmen van mij. Gewoon zoals ik altijd post op dag 1 niks bijzonders. Beetje inkomen kijken wie erop reageren en zodoende makkelijk een stem uitbrengen. Wat mij opvalt is dat de afgeloop paar keer planb hier niet op in ging en nu opeens wel en afgelopen keren was hij elke keer goedje?!

Mijn stem gaat naar ab voor nu als zelfverdediging

Leuke counter maar toch niet durven te stemmen. Ik trap niet meer in het "morgen ben ik actief" gedoe. Je hebt een hele dag gehad om jezelf uit te leggen en dan kom je met zoiets slaps.

Ohja, zei toch dat het afgedaan werd als makkelijk doel.
 
Reactiescore
2.196
Begrijpelijke beargumentatie en daar heb ik ook vrij weinig op in te brengen.

Om je toch nog misschien op andere gedachte te brengen:

Jij was er (dacht ik?) ook van op de hoogte dat Vvharen vorig potje waarschijnlijk de wolven heeft gelekt? Ik kwam met het argument dat hij om die reden nu waarschijnlijk geen wolf is, en daarom word ik zelf als wolf gezien. Aan jou dus of je daarin meegaat.

Als hij de woffen veraden zou hebben dan mocht hij nu niet meedoen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Begrijpelijke beargumentatie en daar heb ik ook vrij weinig op in te brengen.

Om je toch nog misschien op andere gedachte te brengen:

Jij was er (dacht ik?) ook van op de hoogte dat Vvharen vorig potje waarschijnlijk de wolven heeft gelekt? Ik kwam met het argument dat hij om die reden nu waarschijnlijk geen wolf is, en daarom word ik zelf als wolf gezien. Aan jou dus of je daarin meegaat.
Als hij dat echt gedaan heeft stem ik op hem nu uit principe overigens
 
Reactiescore
723
Voorlopig ga ik op jokersbrain. Overal een ballonnetje opsmijten en iemand verdenken op basis van grotendeels het al dan niet BM willen zijn om dan door te gaan op de volgende als niemand meepakt. Heb er een slecht gevoel over.
Ik vond dit op eerste zicht makkelijk op joker te gaan omdat die een goede wolf is.

Motief: vvhaaren zou het bosbietje nemen (wat maakt dus dat vvhaaren wrs ook wolf is).
Bedoel je de 2de keer Meister?
 
Reactiescore
421
Gezien de stemverdeling (het gaat tussen Sule silmad, altijd bezig en Lyonn als ik me niet vergis) denk ik dat een stem op Sule Silmad het meest kansrijk is (en ook meer vertelt over andere spelers, bijvoorbeeld jokersbrain).
 
Reactiescore
61
Ik probeer natuurlijk alles te lezen, maar zal vast wat over het hoofd zien af en toe. Heb jij natuurlijk nooit?
Ow ik zal ongetwijfeld ook wel eens iets missen, maar over het algemeen niet van spelers die mij aanvallen.

Nog te weinig over gezien om een mening over te hebben. Ken hem niet en heb vorig potje ook niet veel van hem meegemaakt.
Wel vreemd dat hij toen ik het vroeg naast ons de enige was met meer dan een stem, dus er zal iets aan hem zijn wat anderen is opgevallen.
 
Reactiescore
723
Begrijpelijke beargumentatie en daar heb ik ook vrij weinig op in te brengen.

Om je toch nog misschien op andere gedachte te brengen:

Jij was er (dacht ik?) ook van op de hoogte dat Vvharen vorig potje waarschijnlijk de wolven heeft gelekt? Ik kwam met het argument dat hij om die reden nu waarschijnlijk geen wolf is, en daarom word ik zelf als wolf gezien. Aan jou dus of je daarin meegaat.
Je blijft over die lek bezig, maar voor mij kan vvhaaren wel een wolf zijn, want ik heb geen flauw benul van deze lek. Dus je enige verdediging die je hier uitvoert is op lucht en ik vind het zwakjes
 
Reactiescore
534
Time -> Lyon
AB -> Sule Silmad
Fam -> AB
Glenn -> Jokersbrain
Sule Silmad -> AB
Jokersbrain -> AB
Antrax -> Cnegers
Dash -> Lyon
RipRobin -> Time
Laila -> Lyon
Vvhaaren -> Sule Silmad
Weskip -> Meister
Jokersbrain -> Meister
Calamus -> Sule Silmad
Rukurt -> Sule Silmad

Sule Silmad - 4
Lyon - 3
AB - 2
Meister - 2
Time - 1
Jokersbrain - 1
Cnegers - 1
 
Reactiescore
534
Je blijft over die lek bezig, maar voor mij kan vvhaaren wel een wolf zijn, want ik heb geen flauw benul van deze lek. Dus je enige verdediging die je hier uitvoert is op lucht en ik vind het zwakjes

Jullie maken van een mug een olifant. Het enige wat ik opper is dat ik denk dat hij om deze reden goedje is. Dat is een simpele gedachtegang. Om deze reden achten jullie mij wolf? Veel te makkelijk.
 
Reactiescore
534
De volgende mensen hebben dan nog niet gestemd, of ik moet het over het hoofd hebben gezien

2. Speedje
5. The self-made men
12. Meister
18. miccie rip
19. miketijger
20. Materlotti
21. Candiu
22. Lyonn
23. chmegers
 
Reactiescore
3.586
Ik vond dit op eerste zicht makkelijk op joker te gaan omdat die een goede wolf is.


Bedoel je de 2de keer Meister?

Westkip zijn theorie in het kort: Vvhaaren had al een punt van het bietje, Meister kon voor het bietje gaan maar gaf net na de DL om een punt te pakken verschillende uitleggen waarom hij het gemist heeft. Vvhaaren heeft daardoor een 2de punt gepakt (als ik het goed heb). Daarom zegt Westkip, vvhaaren zou het bietje pakken en dus niet Meister. Wat wilt zeggen dat als Meister wolf is, Vvhaaren dat ook is omdat Meister wou dat zijn medewolf Vvhaaren zijn 2de punt wou pakken.

Hij bedoelde dus echt 2x Vvhaaren in zijn zin.

Gezien de stemverdeling (het gaat tussen Sule silmad, altijd bezig en Lyonn als ik me niet vergis) denk ik dat een stem op Sule Silmad het meest kansrijk is (en ook meer vertelt over andere spelers, bijvoorbeeld jokersbrain).

Meister heeft ook 2 stemmen van mij en Westkip. Dus dat is ook nog een optie.
 

Deleted User - 487962322

Guest
Zoals jokerbrain zegt spreekt het ene het ander niet tegen, vind het beetje verdacht dat je mij perse wil pushen @Westkip maar iedereen kan eens missen. Zal nog eens stap voor stap uitleggen wat er gebeurd is: ik wou meedoen voor bosdebieltje voor een extra stem, had men AF open staan en was ondertussen aan het leren/TW/ AF aan het lezen. Ik zie plots dat het 12u is en ga snel naar dit topic, ondertussen zie ik dat er al 3 man mij te snel af was. Ik zach er humor in dat @Westkip zo zelfverzekerd was en zei dat het al binnen was. Dus reageerde ik daar op.

Mijn stem gaat naar Sule silmad omdat ik de redenering wel kan volgen hier
 
Reactiescore
723
Jullie maken van een mug een olifant. Het enige wat ik opper is dat ik denk dat hij om deze reden goedje is. Dat is een simpele gedachtegang. Om deze reden achten jullie mij wolf? Veel te makkelijk.
Ik probeer alleen je stelling dat vvharen daardoor goedje is onderuit te halen.
 

Deleted User - 487920325

Guest
De volgende mensen hebben dan nog niet gestemd, of ik moet het over het hoofd hebben gezien

2. Speedje
5. The self-made men
12. Meister
18. miccie rip
19. miketijger
20. Materlotti
21. Candiu
22. Lyonn
23. chmegers

Klopt, ben net online gekomen weer. Ben nu alles aan het teruglezen en zal mijn stem zo nog zetten.
 

Deleted User - 487962322

Guest
Westkip zijn theorie in het kort: Vvhaaren had al een punt van het bietje, Meister kon voor het bietje gaan maar gaf net na de DL om een punt te pakken verschillende uitleggen waarom hij het gemist heeft. Vvhaaren heeft daardoor een 2de punt gepakt (als ik het goed heb). Daarom zegt Westkip, vvhaaren zou het bietje pakken en dus niet Meister. Wat wilt zeggen dat als Meister wolf is, Vvhaaren dat ook is omdat Meister wou dat zijn medewolf Vvhaaren zijn 2de punt wou pakken.

Hij bedoelde dus echt 2x Vvhaaren in zijn zin.



Meister heeft ook 2 stemmen van mij en Westkip. Dus dat is ook nog een optie.

Dit zijn toch geen verschillende uitleggen?
Het is een verhaal dat aansluit op elkaar zoals je zelf beredeneerd hebt
 
Reactiescore
534
Westkip zijn theorie in het kort: Vvhaaren had al een punt van het bietje, Meister kon voor het bietje gaan maar gaf net na de DL om een punt te pakken verschillende uitleggen waarom hij het gemist heeft. Vvhaaren heeft daardoor een 2de punt gepakt (als ik het goed heb). Daarom zegt Westkip, vvhaaren zou het bietje pakken en dus niet Meister. Wat wilt zeggen dat als Meister wolf is, Vvhaaren dat ook is omdat Meister wou dat zijn medewolf Vvhaaren zijn 2de punt wou pakken.

Dat ze beide op mij stemmen zou deze theorie wel versterken. Ik lig net aan kop en meister zorgt zojuist dat hier nog wat meer afstand tussen komt en dus extra zekerheid voor de wolven dat er een goedje uitgaat.

Mocht ik eruit gaan en burger blijken, dan roep ik iedereen op om deze theorie te volgen.
 
Reactiescore
1.000
Ik vind persoonlijk Westkip zijn argument van Meister wel degelijk. Verder kan ik mij ook vinden in wat Sule zegt over VVhaaren en om eerlijk te zijn ontglipt het mij een waarom Sule zo verdacht is. Daarom ga ik in deze situatie op Meister.
 
Reactiescore
5
Jij was er (dacht ik?) ook van op de hoogte dat Vvharen vorig potje waarschijnlijk de wolven heeft gelekt? Ik kwam met het argument dat hij om die reden nu waarschijnlijk geen wolf is, en daarom word ik zelf als wolf gezien. Aan jou dus of je daarin meegaat.
Is dat serieus het enige wat je kan zeggen over vorig potje?
 
Reactiescore
534
Is dat serieus het enige wat je kan zeggen over vorig potje?

Ik heb al meerdere dingen gezegd over vorig potje? Lees je soms selectief? Wil je de aandacht soms graag op mij vestigen nu het over Meister gaat? Omdat je weet dat een aantal personen nog moet stemmen de komende 7 minuten?
 
Bovenaan