Top / Flop Spelers

  • Topicstarter Deleted User - 487957162
  • Startdatum
Reactiescore
93
Spelen hier ook nog old-gens? Of wordt deze classic bespeeld door new-gens?
Mijn eerste wereld was wereld 8, heb daar toch wel een goede 328 punten bereikt. Ben ik old-gen genoeg voor je?
 
Reactiescore
2.303
Mijn eerste wereld was wereld 8, heb daar toch wel een goede 328 punten bereikt. Ben ik old-gen genoeg voor je?
Blijft een dikke nuub!
 
Reactiescore
3
Het is zoals Jvds aangeeft. Jij hebt zelf niet gestabd, maar de reden dat ik jullie een stabstam noemde is simpel. Jullie zijn op de hoogte van de stab, jullie keuren hem af maar jullie doen er niets mee. Je blijft gewoon verder spelen met de stabbers in dezelfde stam en hebben ocharme de spelertjes, die jullie eerst nachtelijk geblitzt hebben en heel hun account aan gort geschoten, een plaats bij jullie op het account aangeboden.
Daarom heel simpel: jullie zijn een stabstam want iedereen keurt het gedrag gewoon goed.

Verder heeft Pallie zo net op Discord toegegeven dat hij fout was, dat hij die screen niet had moeten sharen omdat hij inderdaad niet van Retro kwam en dat hij eventueel zelfs zijn bericht wou verwijderen. Knap van hem dat hij kan toegeven als ie een foutje maakt.

Dus beste Final Meltdown. Ik zou als ik jou was gewoon terug onder je steen kruipen in plaats van hier in discussie te blijven gaan. Je maakt jezelf enkel maar onsterfelijk belachelijk want tegenaanval die je probeert te doen raakt kant nog wal en is nergens op gebaseerd. Doei.

Wil hier wel graag even op reageren. Heb me tot nu toe op het AF afzijdig gehouden over deze situatie omdat het verwijt van een stab volledig terecht is en het dan ook geen zin heeft dingen recht te lullen. Het is alleen niet zo zoals jij hier stelt dat iedereen binnen de stam op de hoogte was van de stab en het simpelweg goedkeurde zonder er IG iets mee te doen.

Tot ik er zaterdagavond op het AF over las was ik er totaal niet van op de hoogte dat er nog een stam NAP was, anders had ik zeker geëist dat de aanval niet doorging. Vind het ook erg balen dat Unknown mij gevraagd had enkele clears te doneren zonder hierbij duidelijk te maken dat de stammen NAP nog liep, maargoed.

Na als stam met elkaar gesproken te hebben in de groepsapp heeft Unknown aangegeven dat zij fout zaten, hun excuses zouden maken aan Omega en hen zouden aanbieden om de dorpen terug te geven. Binnen Yes is er ook nooit discussie over geweest of er compensatie aangeboden moest worden, als stam is meteen duidelijk gemaakt dat er bij een dergelijke actie geen andere optie is. Uiteindelijk heeft Unknown Omega als optie gegeven de dorpen te geven, plus extra dorpen voor het dichten van hun cluster en het verlengen van de NAP. In mijn ogen is dit een nette aanbieding, en laat dit ook zien dat de getoonde spijt van Unknown oprecht was en zij niet slechts hun best deden om zo er goed mogelijk onderuit te komen. Echter is het ook logisch dat Omega over deze optie niet heel enthousiast was en liever koos voor de optie om het account Unknown wilde gaan spelen. Al hun troepen waren namelijk gesloopt door die nachtelijke blits, en zelfs wanneer ze die dorpen terug hadden veroverd moet je je edels weer duur heropbouwen. Dit laatste maakt het op deze wereld ook ingewikkelder om compensatie te bieden voor verloren dorpen.

Ik snap dat het voor de buitenwereld beetje dubbel overkomt dat Yes bij deze actie compleet fout zit, en vervolgens beloond wordt met een soort onorthodoxe fusie. Kan me voorstellen dat mensen bijvoorbeeld liever compensatie hadden gezien, en dit was misschien ook eerlijker geweest omdat Yes dan een terechte straf had gehad, maar men kan Omega moeilijk dwingen om voor de dorpen teruggave optie te gaan en hen te verplichten door te spelen op hun eigen accounts. Zij hebben de excuses geaccepteerd, en geven aan dat ze iig blij zijn dat Unknown eerlijk heeft toegegeven dat zij fout zaten.

De gestabte spelers, Alpha Wolf en ik, worden zoals je kon lezen hoofdspelers op Unkown dus kan je er vanuit gaan dat een stab vanuit Yes! erg onwaarschijnlijk is. Voor ons is het zo opgelost. We vinden het erg dapper dat Tom en Alexander hun fout toe hebben gegeven en oprechte excuses hebben gemaakt. Bij de meeste stabs is dit niet het geval.

We willen Retro bedanken voor de steun die ze ons gaven direct na de actie. Wij waarderen dit erg en weten dat als we niet zo geholpen werden de kans dat het in de doofpot kwam aanzienlijk was.

Misschien is het nu ook het moment om lekker verder te gaan met tw en de discussie te laten voor wat het is. Of Retro nu een massa plande of niet doet er opzich niet toe. Ze dachten dat Omega ook een massa plande tegen hun en dat was niet het geval. De tijd zal uitwijzen of ze het nu wel bij het juiste eind hadden of niet.

Vind dit ook wel echt een mooie reactie van Ragnarokie en Alpha Wolf. Zij hebben alle reden om boos te zijn, maar voor hen is het nu opgelost en zij geven aan dat het weer tijd is om verder te gaan met tw. Dat dit bij Retro anders ligt kan ik zeker begrijpen en ik weet zelf ook niet of ik zo’n actie zo makkelijk had vergeven als Ragnarokie en Alpha Wolf. Toch vind ik uitspraken van jullie als ‘Heel simpel: jullie zijn een stabstam want iedereen keurt het gedrag gewoon goed’ en ‘je zou als stamgenoot bij zoiets direct moeten leaven’ een beetje makkelijk. Ten eerste keurt absoluut niet iedereen het gedrag goed, integendeel.

Wat de tweede uitspraak betreft heb ik er zeker over nagedacht de stam te verlaten toen ik over de stab las. Heb deze overweging ook aangekaart bij Unknown, maar zij geven aan dat ze de volledige verantwoordelijk namen en hun best gingen doen het op te lossen met Omega. Verder is het misschien wat egoïstisch, maar het speelde ook wel mee dat het verlaten van de stam op deze wereld in principe een vervroegd doodsvonnis is. De stam verlaten was heel nobel geweest en misschien ook wel het enige echte juiste, maar zonder stam (en op deze wereld dus zonder eventuele os) optrekken tegen Retro is op deze wereld nagenoeg onmogelijk. Op deze manier komt er binnenkort hopelijk nog een mooie strijd aan tussen beide stammen.

Al met al snap ik zeker de negatieve commentaren, de gang van afgelopen weekend was verre van fraai en kan helaas ook nooit helemaal uitgewist worden. Maar dat Final (die hier overdreven hard aangepakt wordt) en de rest van de stam hier worden neergezet alsof zij de stab IG klakkeloos geaccepteerd hebben en het allemaal wel best vonden is in mijn ogen niet helemaal terecht. Ik hoop dat er na deze post iets meer begrip is en dat we het ook langzaam weer een beetje achter ons kunnen laten. Mocht er iets uit verhaal niet duidelijk zijn laat het vooral even weten, dan zal ik er nog even op reageren.
 
Reactiescore
47
Tja ze kunnen er niet tegen dat we niet meteen de stam leaven zonder het eerst te besproken te hebben, getuige de reactie "schaamteloze lafbek" van jvds aan het begin van de discussie, we spreken ze wel weer als ze weggespeeld zijn zoals jvds zelf ook zo mooi zegt.
 
Reactiescore
2.303
Zat idd in divine!
Op w39.
 
Reactiescore
47
Hahaha ik zat al te wachten op zo'n reactie toen ik het op tw stats zag beginnen.
Jammer voor jullie alleen is dat ik geeneens een WW van Unk heb en vanaf .Final niet meer op tw gelogged heb ;p
Vraag maar na aan wie je wilt.

Niet dat ik het erg vind want ik had toch niks kunnen doen vanaf een mobiel

Maar er is geen verzet dus?
 
Reactiescore
2.303
ja massa van 2k deffen op mobiel, noob
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487971522

Guest
Hoe gaat deze wereld nu? Al wat spannends aan de gang? Welke stam heeft momenteel de beste kaarten in de hand?
 
Bovenaan