Top/Flop stammen

Reactiescore
3.457
Was dat die speler die een paar weken terug clears voor Colla gooide of ben ik in de war?
 
Reactiescore
290
Tring zou een goeie soapserie kunnen worden denk ik.
Nog nooit zoveel drama, plot twists, onderhuidse samenwerkingen gezien binnen 1 stam.
Eigenlijk ook wel mooie weerspiegeling wat er allemaal al op deze wereld gebeurd is tbh
 

Deleted User - 1959223

Guest
Tring zou een goeie soapserie kunnen worden denk ik.
Nog nooit zoveel drama, plot twists, onderhuidse samenwerkingen gezien binnen 1 stam.
Eigenlijk ook wel mooie weerspiegeling wat er allemaal al op deze wereld gebeurd is tbh

Thohja, wat had je verwacht nadat je wow who aannam? :p
 
Reactiescore
290
Thohja, wat had je verwacht nadat je wow who aannam? :p

Drama was al veel langer bezig dan toen hoor ;)
En daarbij heb ik nooit problemen gehad met wow who. Integendeel, ik kan oprecht zeggen dat ik justin als een van de meest betrouwbare spelers binnen Tring zag na verloop van tijd.
 
Reactiescore
7.944
1591878896913.png
1591878918887.png

Aangezien @Serenity altijd overal bovenop zit als het om Imago gaat en gelijk opheldering wil. Kun je mij vertellen hoe het kan dat een BG van Spread zo'n grote toename in ODD heeft? Van een oude stamgenoot zelfs? Ben hier wel benieuwd naar. En ofc waarom het account plots N1 uit is.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Bekijk bijlage 21205
Bekijk bijlage 21206

Aangezien @Serenity altijd overal bovenop zit als het om Imago gaat en gelijk opheldering wil. Kun je mij vertellen hoe het kan dat een BG van Spread zo'n grote toename in ODD heeft? Van een oude stamgenoot zelfs? Ben hier wel benieuwd naar. En ofc waarom het account plots N1 uit is.
Hahah grapjas die info heb jij al lang ;)

Lag allemaal al netjes bij Colla na de eerste pm vanuit Semper.

Fijne dag nog.
 
Reactiescore
7.944
Ik weet dat Sliaback een MB account was van Semper en die spelers niet geintent wouden worden door Semper. Ik weet ook dat Semper een PM heeft gestuurd dat ze in de weg lagen en geinternt moesten worden plots. ' In ieder geval thanks voor wat je deze wereld voor ons hebt gedaan :)'

Ik weet ook dat die PM op 09.06 is gestuurd en dat de aanvallen liepen op 10.06 vanwege de dorpsovernames. Gewoon stab dus? Want ik weet dat de MB spelers dit niet wouden. Dus vertel, want volgens deze 'grapjas' is dit gewoon een scherp mes in de rug.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Ik weet dat Sliaback een MB account was van Semper en die spelers niet geintent wouden worden door Semper. Ik weet ook dat Semper een PM heeft gestuurd dat ze in de weg lagen en geinternt moesten worden plots. ' In ieder geval thanks voor wat je deze wereld voor ons hebt gedaan :)'

Ik weet ook dat die PM op 09.06 is gestuurd en dat de aanvallen liepen op 10.06 vanwege de dorpsovernames. Gewoon stab dus? Want ik weet dat de MB spelers dit niet wouden. Dus vertel, want volgens deze 'grapjas' is dit gewoon een scherp mes in de rug.
Kijk je weet alles al precies! Waarom dan nog vragen stellen? :rolleyes:

PM werd verstuurd om 1:57. Met de vraag inderdaad of Slabiack internd kon worden. In plaats van aan te geven “nee liever niet speel liever even door”. Werd de pm direct bij Colla gelegd. Simon en Sam beide al over gesproken. Sam had de pm tactischer in kunnen steken en had zelfs nog opties voor Simon aka Slabiack om door te spelen, maar Simon stuurde meteen Colla een pm waardoor die opties natuurlijk vervielen. Beide treffen wat mij betreft blaam. Maar you do you;)
 
Reactiescore
7.944
Oké prima, dan is het dus normaal om zo met je MB spelers om te gaan. Weten we dat ook weer. Good job Semper.

Logisch wel, ze nachten voor jullie doen alles om een goede MB te zijn en dan kom je met zo'n PM aanzetten. Lijkt me logisch dat er dan gelijk geen vertrouwen meer is. Maar nee ipv het te willen fiksen gelijk aanvallen, ondanks dat de opties er zijn. Had je gesierd te wachten. Het is en blijft je mb die je de volgende dag gewoon aanvalt. Well done nogmaals, laat dit een voorbeeld zijn voor iedereen hoe je niet met MB's om moet gaan.
 

Deleted User - 487946196

Guest
Ik denk dat Simon ook bij jouw heeft geklaagd? Ik vind dit echt een onzin situatie voor het AF, maar sinds je erover begint voel ik me genoodzaakt om onszelf te verdedigen. Thanks i guess?

Binnen ons account waren we van mening dat Slabiack totaal niet meer gunstig lag om zijn MB taken uit te voeren. We waren dus van mening dat we hem beter konden internen en dat hij wellicht op vanquisher of ergens anders zou kunnen doorspelen. Ik zou die middag daarover een PM schrijven. Ik was dit echter vergeten en net voor het slapen gaan nog even snel een PM gestuurd, om 1;57.

In de PM, en ik quote, zeg ik "We zouden je graag willen internen in deze dagen. Zou dat kunnen". Ik vraag Simon dus of hij bereidt is om te worden geinternt. In mijn gedachte, zou hier dan of een ja of nee op kunnen worden gereageerd. Ik verwachte het ontstaan van een dialoog waarin later de opties zouden worden besproken, ergens anders doorgaan/ stoppen etc. Echter, besloot simon dit direct naar Collationem door te sturen ipv op mij te reageren.

Ik begrijp dat ik dit beter had kunnen verwoorden, dat klopt. Ik had direct al moeten zeggen dat er ook andere opties waren, en niet moeten aannemen dat ik dit tijdens een dialoog had kunnen toelichten. Heb ik van geleerd. Wat ik wel weet, is dat die andere opties ook niet meer door zouden gaan. Ik hoef geen MB die bij het eerste instinct naar de vijand rent, in plaats van te reageren op mijn PM. Hier is overigens nog steeds niet op gereageerd.

De dag erna begon Simon in een oude stam app van een andere wereld mij uit te maken voor zielige jongen en stabber, waarom? Omdat ik hem vroeg of we hem konden internen. Simon zei op delete te staan en dat we maar moesten opschieten met zijn dorpen te pakken omdat de dorpen anders naar andere spelers in de omgeving zouden gaan. Dus ja, we vallen hem nu aan. Ik heb geen zin in clusterfucks. Zijn account staat blijkbaar ook niet op delete, want hij verdedigt wel.

Kortom, ik had die eerste PM uitgebreider moeten maken, daar heb ik van geleerd. Dat is mijn fout. De fout van Simon is echter dat hij direct aannam dat hij zijn dorpen moest leegzetten, dit is onzin. Ik stelde namelijk gewoon een vraag. Ook is zijn fout dat hij direct naar de vijand rent. Deze situatie leent zich totaal niet voor het AF, maar helaas moet ik hier nu toch een post aan besteden, bedankt.
 
Reactiescore
1.893
Het is natuurlijk van de zotte om te stellen dat Slabiack blaam treft in deze situatie. Het is niet zo dat hij vrijwillig heeft gevraagd om geinternd te worden en vervolgens boos werd toen deze deze optie zowat opgedrongen werd. Want dat is gewoon wat er is gebeurd. Je kan wel leuk zeggen dat het een vraag is geweest, maar de context oogt toch heel anders. Dat kan elke objectieve lezer met een IQ boven de 25 inzien. Dat hij vervolgens Colla contacteert is ook helemaal niet gek. Ik heb immers kort bij hem op Slabiack gespeeld op W70 waar ik hem wat dingen heb aangeleerd en z’n soort van vraagbaken op W73 werd. Totaal begrijpelijk dus dat hij in zo’n situatie bij mij aanklopt wanneer hij wordt genaaid door z’n eigen mensen.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
@Dream Team. Dus als Ik als stamgenoot aan jou vraag, ben je bereid een paar tegels front aan mij tegeven? En je vervolgends naar de enemy gaat met die pm, niet reageert, in een andere chat zegt dat ik ene stabber ben en dat mijn dorpen op delete staan voor Imago, Dan vind je het oprecht niet normaal dat er aanvallen volgen?

Simon had toch ook kunnen zeggen; Hm ik zie nog wel potentie, speel graag even door. Dan was het waarschijnlijk geregeld geweest :'). T is ook niet zo dat Semper heeft gezegd; Zet je dorpen leeg we gaan je internen.
 
Reactiescore
984
Ik vind trouwens dat dit juist iets voor het AF is @Sonemmontis. Je moest je eens voorstellen als Imago zoiets zou doen, dan zou je hier een shitload aan stumpers krijgen en dit nog 100x groter maken dan het momenteel al is. Jullie zitten simpelweg fout, en laten we trouwens heel eerlijk zijn, de beste speler moest koste wat het kost stoppen. Dit kan je zien aan de communicatie naar hem toe en dat herhaal je nogmaals in je AF post: "ergens anders doorgaan/ stoppen etc."

Jullie mogen best door het slijk gehaald worden hoor.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.790
Daarnaast geeft Slabiack aan dat hij niet geinternd wilt worden en vervolgens gaat Semper vrijwel direct in aanval over, een NAPje verlenen voor wat voorbereidingstijd of wat zat er ook niet eens in voor hem. Dit zou doorgaans gewoon als een stab gezien worden en het niet verlenen van een NAP na opzegging van samenwerking - daar werd Imago nogal straf op aangekeken - zelfs toen we 3 weken nap verleenden.

1591881716865.png

Rapportjes gevraagd, en inderdaad, een dag later al raak.

1591881771814.png
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Daarnaast geeft Slabiack aan dat hij niet geinternd wilt worden en vervolgens gaan Semper vrijwel direct in aanval over, een NAPje verlenen voor wat voorbereidingstijd of wat zat er ook niet eens in voor hem.
Dat is net zo goed SlaBiack zijn taak als die van Semper toch? Stiekem naar de vijand rennen zonder te reageren is gewoon stabben. Niet heel raar dat je daar korte metten mee maakt lijkt me.
 
Bovenaan