Het grote name change topic

Welke naam gaat het worden?

  • Scheermesje

  • Un Amour de Poche

  • Cassius

  • Punthoofd

  • Redington

  • Atticus


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Reactiescore
999
Materlotti wou gewoon simeco na-apen en koos daarom ook voor een kikker als ava.

lol blond was mijn forum account geregistreerd in 2007 en die AVA had ik al sinds toen, ik was dus duidelijk de eerste die een kikker had ok ventje?!!

materlotti was trouwens mijn aller eerste TW account, nog voor blond. blond had ik gekregen van een dude in mijn klas omdat ik zelf geëdeld was op materlotti wereld 1 zo'n 13 jaar terug.

goeie maand geleden kwam ik terug op het forum en zag ik dat blond verwijderd was, en kon ik enkel nog dit account terugvinden aangezien het gelinked is aan mijn eigen emailadres (en blond niet)

verder komt de naam materlotti van Materazzi en Ancelotti, voetbalnaamke
 
Reactiescore
757
lol blond was mijn forum account geregistreerd in 2007 en die AVA had ik al sinds toen, ik was dus duidelijk de eerste die een kikker had ok ventje?!!

materlotti was trouwens mijn aller eerste TW account, nog voor blond. blond had ik gekregen van een dude in mijn klas omdat ik zelf geëdeld was op materlotti wereld 1 zo'n 13 jaar terug.

goeie maand geleden kwam ik terug op het forum en zag ik dat blond verwijderd was, en kon ik enkel nog dit account terugvinden aangezien het gelinked is aan mijn eigen emailadres (en blond niet)

verder komt de naam materlotti van Materazzi en Ancelotti, voetbalnaamke
Materazzi, de held van het Italiaanse voetbal!
 
Reactiescore
1.279
blond en materlotti is dezelfde persoon. en die kikkers stammen beide van voor 2010 als ik het nog goed weet.
 
Reactiescore
999
blond en materlotti is dezelfde persoon. en die kikkers stammen beide van voor 2010 als ik het nog goed weet.

geen idee wanneer ik de ava gekozen heb maar het forum acc was in elk geval van juli 2007 dat weet ik nog

verder speelde materazzi bij inter ;)
 
Reactiescore
1.537
blond had ook al die gekke kikker als ava

np x hoe gaat je wiskunde?
best wel oke, probleem zit hem erin dat ik het snap tot aan een bepaald niveau wat waarschijnlijk het niveau wordt van het tentamen. nog 6 dagen doorknallen, moet goedkomen.
 
Bovenaan