[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Reactiescore
999
Kun je eigenlijk nog zoals vroeger van iemand snel alle reacties in een topic lezen? vroeger kon je dat door op het aantal reacties in een topic te klikken.. nu vind ik het niet direct
 

Deleted User - 487963986

Guest
:redface::redface::redface::redface::redface:



Ja, denk je eindelijk een keertje lekker potje te spelen waarbij je niet zo voorzichtig hoeft te zijn omdat ik ook geen speciale rol heb oid waarop ik zuinig moet zijn. Komt dit weer xD

Join the club van de onschuldige doden :engel::p
 
Reactiescore
1.804
:redface::redface::redface::redface::redface:



Ja, denk je eindelijk een keertje lekker potje te spelen waarbij je niet zo voorzichtig hoeft te zijn omdat ik ook geen speciale rol heb oid waarop ik zuinig moet zijn. Komt dit weer xD
had ik vorig potje ook
rustig jagertje zijn
word ik plots geinfecteerd hahaha
 
Reactiescore
167
Kun je eigenlijk nog zoals vroeger van iemand snel alle reacties in een topic lezen? vroeger kon je dat door op het aantal reacties in een topic te klikken.. nu vind ik het niet direct


Druk op zoeken, laat trefwoorden weg, vul de naam in van de speler en zoek op "in dit topic" dan krijg je alle posts van 1 speler in dat topic ;)
 
Reactiescore
770
wederom een potje verpest door timeforplankneus en boefincarnate


moet er nog een tekening bij gemaakt worden of is de boodschap hier onderhand wel duidelijk geworden?
 

Deleted User - 487963986

Guest
Wat doe je voor werk dan ?

wij doen niet moeilijk toch ?

Ik werk in de voor en na schoolse opvang ;) maar die bubbels ik word er gek van.
Ik zit met een team van 4 voor 1 school. maar die school wilt dan x aantal bubbels hanteren bv 5 voor de kleuters
Ja dat krijg ik niet rond :p
 
Reactiescore
1.015
wederom een potje verpest door timeforplankneus en boefincarnate


moet er nog een tekening bij gemaakt worden of is de boodschap hier onderhand wel duidelijk geworden?

Ik deed niet eens mee jochie. Ik weet dat je een obsessie hebt metTime en mij, maar ga liever je moeder lastigvallen.
 
Reactiescore
1.704
wow lees dit nu pas ik dacht dat mohniels weer een kutpost had gemaakt, maar het was fam :eek:
 
Bovenaan