[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Reactiescore
770
JUSTICE FOR NONKEL JOS
 

Deleted User - 2265087

Guest
hot take: jij bent het toxisch figuur en als jij hier niet was hadden wij niet zo "storend" moeten doen. maar goed sinds je IQ negatief cijfer heeft zal die zelfreflectie om dat te beseffen compleet afwezig zijn

Lol, alsof jullie iemand nodig hebben om storend te kunnen doen :joy:
 
Reactiescore
1.804
onzin bietje heeft gelijk
tzijn de VFers die hem altijd opzoeken!!!! :redface: :redface: :redface:
 
Reactiescore
770
Lol, alsof jullie iemand nodig hebben om storend te kunnen doen :joy:

zo spreek je niet tegen de mensen die je opgevoed hebben

door het puberen ben jij duidelijk rebels geworden tegen ons !!!
 
Reactiescore
770
Ja klopt, dat is geregeld, of bedoelde je dat niet?

rechtvaardigheid is iets anders dan naar eigen interpretatie en goeddunken van de feiten handelen.
 
Reactiescore
2.196
kijk daar heb je em weer. iedereen is hier rustig aan het lullen over potjes tot jij met je grote frustratie afkomt om vanuit je ivoren toren iemand op z'n plek te wijzen die eigenlijk gewoon het spelletje meedoet. hetzelfde kon evengoed door jou geschreven worden. en de moderators laten dat taaltje rustig toe terwijl ze mij en nonkel jos voor geen enkele gegronde, serieuze reden banden.

@Jo Han @famdecibel het zou jullie sieren mochten jullie de vriendjespolitiek hier gewoon toegeven hoor. zeg tenminste dat het zo is en dan zullen wij het wel begrijpend afkeuren.

hot take: jij bent het toxisch figuur en als jij hier niet was hadden wij niet zo "storend" moeten doen. maar goed sinds je IQ negatief cijfer heeft zal die zelfreflectie om dat te beseffen compleet afwezig zijn

Geen idee waarom nonkel gebanned was maar jouw ban was gewoon terecht.

onzin bietje heeft gelijk
tzijn de VFers die hem altijd opzoeken!!!! :redface: :redface: :redface:

Nu zoekt ie t zelf op.
 
Reactiescore
770
jouw moeder moest mij alleszins wel hebben ;d
 
Reactiescore
770
Kneiters jullie doen mij veel denken aan het gedrag dat ik vroeger veel zat op de middelbare school :eek:

Nee inderdaad, is een jaar of 7 geleden voor mij, is idd niet zo lang geleden nog :)

en 7 jaar later de conciërge zijn van een stervend bouw-je-vurteel-dorp-uit-en-wachtspelforumpje

waar is het fout gelopen ? :boer::rolleyes2:
 
Reactiescore
1.707
BI was op de middelbare dat irritante pestventje die op de schouder van de concierge werd weggedragen uit de aula en buiten werd neergezet.
De rest van zijn middelbareschool carriere ging hij anoniem door het gebouw van schaamte
 
Bovenaan