[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser17472

Guest
wacht noem jij het nu terecht dat calamus mij een achterlijke kankerdebiel noemt?
had toch wel iets meer fatsoen verwacht van een moderator.... dit neem ik op met duckje

Ho stop... waarom verdraai jij nu mijn woorden. Ik reageer op het feit dat CL gebannen is en dat dat terecht is. Echt... dat weet je donders goed.
@famdecibel waarom negeer je ons?
wb nonkel. Ik negeer jullie niet.
 
Reactiescore
1.015
Kijk nog eens; hinten =/= claimen. Als jullie allemaal zo idioot willen doen en alle hints gaan geloven, is het spel inderdaad niet meer leuk. Meer en meer mensen vragen om een restart/uitschrijving. Zeggen jullie het maar want deze manier van spelen is oprecht zonde voor de moeite van @maretan
Ga jullie maar allemaal schamen voor jullie kinderachtig gedrag.

Duidelijk hinten is hetzelfde als claimen in non-claim. Je hebt het recht om iedereen die hint te laten doodvallen en dat zou terecht zijn. Het is inderdaad zonde voor het werk dat jullie erin steken en zegt veel over de spelers. De meesten willen gewoon zo lang mogelijk leven ipv WvW’en, maar dan blijf je beter weg.
 
Reactiescore
2.386
Denk dat het te wijten is aan te weinig ervaring voor de meesten van hen. Maar het blijft zonde. Niet claimen is toch zo moeilijk niet??
 

DeletedUser17472

Guest
Duidelijk hinten is hetzelfde als claimen in non-claim. Je hebt het recht om iedereen die hint te laten doodvallen en dat zou terecht zijn. Het is inderdaad zonde voor het werk dat jullie erin steken en zegt veel over de spelers. De meesten willen gewoon zo lang mogelijk leven ipv WvW’en, maar dan blijf je beter weg.
Er is een verschil tussen hinten en duidelijk hinten. Als het grotendeel het niet eens ziet, dan kun je dat geen duidelijk hinten noemen lijkt me. Degenen die het in grote letters schreeuwend neerzetten zijn net zo goed fout, want die brengen het dan onder de aandacht. Dat is zowel bij Royal als bij mij gebeurd. Zo kunnen er nog heel veel uitgesloten worden.
Er zijn er zelfs nu nog die het niet door hebben gehad.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Wel claimen, maar met welpen/wolpen en of welpen die op willekeurige dag opgroeien vind ik daarom gewoon echt de meest chille instelling. Geen gedoe over claimen en het maakt cliamen of enkel hinten er naar extra spannend.

En glenn is een hommeltje die hem graag in de poep heeft.
 
Reactiescore
1.532
Voordat ik me inschrijf voor een toekomstig potje en daar geen 40 pagina’s gespendeerd hoeven te worden aan claimen, een paar vragen.

In hoeverre is iets claimen? Is ‘ik ben absoluut een goedje’ claimen, nee toch?

Is ‘Speler X is een goedje op basis van mijn gevoel’ claimen? Nee toch?

Is ‘Speler Y is een wolf’ claimen? Nee toch?

Is ‘Ik ben ziener en Speler Z is een goedje’ claimen? Ja toch?
 
Reactiescore
999
Ik vind het een goed potje en de spelleiders doen het uitstekend, maar ik vind gewoon dat de regels duidelijker moeten zijn.

Als je een potje doet waar claimen (of duidelijk hinten) is toegelaten moet je zorgen dat er heel weinig speciale rollen zijn. Anders claimt iedereen iets en tel je alles op en is het gepasseerd.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Reactiescore
999
Ik vind het heel duidelijk cupido hinten als er een koppel doodgaat en je zegt dat het spel voor jezelf niet veel zin meer heeft en dat je nu een ander doel moet zoeken. Ik vind het ook heel duidelijk hinten als je zegt "dubbel zuur" als er een koppel sterft. Sorry famdecibel maar je hebt het potje echt grotendeels verpest met je "subtiele hint".
 
Reactiescore
2.386
Het enige wat je mag zeggen is: 'ik behoor tot het goede kamp' of 'ik behoor tot het slechte kamp'. Een kleine hint af en toe kan, zolang er niet in koeien van letters (@.Royalist. ) te lezen valt wat er is.
 
Reactiescore
656
Het enige wat je mag zeggen is: 'ik behoor tot het goede kamp' of 'ik behoor tot het slechte kamp'. Een kleine hint af en toe kan, zolang er niet in koeien van letters (@.Royalist. ) te lezen valt wat er is.
Of ik iets met hoofdletters of normale letter type maakt niet uit.
De boodschap is hetzelfde.
 

DeletedUser40402

Guest
Als je als ziener in een non claim ronde zo moet spelen kan je er natuurlijk niet zo heel veel van.
 
Reactiescore
2.386
Duidelijk. Je post dus enkel je hint met het zicht op je gelijk halen, omdat het je anders niet ging lukken. Ik had je beter ingeschat.
 
Reactiescore
656
Duidelijk. Je post dus enkel je hint met het zicht op je gelijk halen, omdat het je anders niet ging lukken. Ik had je beter ingeschat.
Zeker, zeker.
Als potjes gewoon een x normaal verlopen ipv dat er elke ronde iets gebeurt.
Als ik al 3x heb gevraagd om dood te vallen door wat er was gebeurt, en dat mag niet. Dan weet ik niet wat ik moet gaan doen.

Want ik vind het eerlijk gezegd toch wel diep triest dat er elke ronde iets gebeurt waardoor er mensen moeten doodvallen of er iets anders raars gebeurt.
Of het dit potje is met Niels & Time of WvW 300 met Stalov & Big Bear maakt niet uit.
 
Reactiescore
1.577
Laat ik het zo subtiel en vriendelijk mogelijk zeggen:

Famdecibel moet wellicht gewoon niet meer proberen. Elk rondje opnieuw levert zij nul bijdrage, raakt ze ver omdat wolven haar graag in leven laten en kraamt ze gigantische onzin uit. En dan achteraf de obligatoire "Ik zat er toch niet zover naast". EVERY FUCKING TIME.

Je kan er geen knijt van. Geen erg, maar sla af en toe eens een potje over om gewoon mee te lezen en te leren. En dan hebben de betere spelers ook eens een potje op niveau?
 
Bovenaan