[Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

DeletedUser17472

Guest
Fam...

21:57 de eerste die een stem zet op time na de claim van moh.



Vind je dat een wolvenactie? Tis dat ik weet dat je cupido bent, anders had ik gaan twijfelen aan je.
Dat is toch geen garantie dat hij als eerste zijn stem zet. Kan ook misleiding zijn hoor.

Het kan zijn dat ik later nog ga veranderen hoor, maar ik vind echt dat hij niet prettig antwoordt.
 
Reactiescore
3.586
Het is natuurlijk ook nog een optie de wolven wisten dat de lynch zo vlak voor de DL door Moh zijn claim niet meer zou doorgaan. In dat geval is op Time stemmen wel een mooi alibi achteraf. Waarbij ik niet wil zeggen dat alle Time stemmers toen in die situatie wolven zijn.
 
Reactiescore
1.707
Het is natuurlijk ook nog een optie de wolven wisten dat de lynch zo vlak voor de DL door Moh zijn claim niet meer zou doorgaan. In dat geval is op Time stemmen wel een mooi alibi achteraf. Waarbij ik niet wil zeggen dat alle Time stemmers toen in die situatie wolven zijn.
weer van die jannes wijsheid waar geen speld tussen te krijgen is maar waar je ook niks mee opschiet
 
Reactiescore
5
Er was toen nog niks bekend dat een stemming niet door zou gaan, dat is wel een erg groot risico...
 
Reactiescore
293
Klopt, en ik heb ze ook mijn BM stem gegeven. Maar ik heb net nog eens al haar posts teruggelezen en ze doet vaak het volgende:

- vragen stellen aan iedereen: "wie verdenk jij?" , "waarom?" - Constant de aandacht bij de andere leggen en niet bij haarzelf.
- heel vaak off-topic posten om zo lief, vriendelijk, etc te lijken waardoor mensen haar minder snel zullen verdenken. De aandacht van het spel en haarzelf halen.
- zelf heel weinig met argumentatie komen, en als die er al is is ze heel flauw

Bovendien vond ik dan ook die post terug waarin ze time verdedigde. Het is inderdaad niet altijd gebruikelijk dat wolven hun medewolf gaan verdedigen, maar op dat moment zat Time nog niet echt in de gevarenzone EN was Candiu nog bij veel mensen op de goedjeslijst.

EDIT: bovendien was ze in het vorig potje infectiewolf en ik vind haar gedrag heeeeeel erg gelijkaardig aan toen.
Toch maar even de post doorlezen van Candiu eens zien of ik daar iets uit kan halen.
 
Reactiescore
999
Dat is toch geen garantie dat hij als eerste zijn stem zet. Kan ook misleiding zijn hoor.

Het kan zijn dat ik later nog ga veranderen hoor, maar ik vind echt dat hij niet prettig antwoordt.

Ik vind het niet erg als je me niet vertrouwt en raar vindt posten. Wat mij wel stoort is dat je nu gewoon een lynchstem op mij zet uit "gevoel" en omdat ik "niet prettig antwoordt". Dat is nu eenmaal mijn stijl en of ik nu goed of slecht ben, ik ben hier niet om vrienden te maken maar om wolven te ontmaskeren.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik vind het niet erg als je me niet vertrouwt en raar vindt posten. Wat mij wel stoort is dat je nu gewoon een lynchstem op mij zet uit "gevoel" en omdat ik "niet prettig antwoordt". Dat is nu eenmaal mijn stijl en of ik nu goed of slecht ben, ik ben hier niet om vrienden te maken maar om wolven te ontmaskeren.
Jouw stijl van spelen en mijn stijl van lynchen... sorry.
Ik kijk het nog af wat er ingebracht wordt vanavond en of ik naar AB ga of niet.
 
Reactiescore
1.014
Fijn dat sommigen er wel vertrouwen in mij hebben en blijven houden.
Ik probeer ook duidelijke feiten te zoeken en daarbij ook op mijn gevoel af te gaan.
Ik merk alleen wel dat de bijna afgelopen 48 uur het erg rustig is in dit potje. Naast dat een aantal mensen aan anderen vragen wat ze ergens van vinden.

we hebben nog niks aan bepaalde lynche(s) gehad.

er zijn voor zover ik weet geen speciale acties ingezet of “gepubliceerd” voor zover dat kan.

de klaagmuur is ook nog magertjes.

dus volgens mij spelen meer mensen op gevoel, dan dat ze echt al een theorie hebben.
 
Reactiescore
1.014
Kan de lijst gebeurtenissen etc aangepast worden? Of wordt dat na DL van vanavond gedaan? @Kerouac
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
hallo vrienden en vriendinnen.
 
Reactiescore
293
Ik merk alleen wel dat de bijna afgelopen 48 uur het erg rustig is in dit potje. Naast dat een aantal mensen aan anderen vragen wat ze ergens van vinden.
Ik ben het hier mee eens het is mij hier ook veel te rustig. Dus ik ben vooral nog zoekende dit potje.

Al hoor ik op dit moment weinig van Puga en Altijd Bezig
 
Reactiescore
656
Voor mij is het potje toch vandaag voorbij.
Denk niet dat de woffen mij levend gaan houden na de random claim van Time.
Heb mijn verdachten gegeven, dus meer kan ik niet meer doen
 
Reactiescore
1.014
Voor mij is het potje toch vandaag voorbij.
Denk niet dat de woffen mij levend gaan houden na de random claim van Time.
Heb mijn verdachten gegeven, dus meer kan ik niet meer doen
Dat heet vroegtijdig opgeven.
Of er om vragen?

of je uit de lynchschijnwerpers halen. En uiteindelijk niet gelunchd worden ;-)
 
Reactiescore
1.014
Ik ben het hier mee eens het is mij hier ook veel te rustig. Dus ik ben vooral nog zoekende dit potje.

Al hoor ik op dit moment weinig van Puga en Altijd Bezig

klopt!
 
Reactiescore
1.279
Voor mij is het potje toch vandaag voorbij.
Denk niet dat de woffen mij levend gaan houden na de random claim van Time.
Heb mijn verdachten gegeven, dus meer kan ik niet meer doen
Misschien wordt je nog wel gered door de heks. Waardevolle actie aangezien dag 3 infectie is en dan dus geen lunch.
 
Bovenaan