[Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

DeletedUser17472

Guest
AB en Materlotti staan op mijn lijstje.
Bij Dash neig ik meer naar goed
@puga waarom ben je verdwenen?
 
Reactiescore
167
Ik heb zelf nog geen mening kunnen vormen over AB en Dash, die posts ga ik eens teruglezen vandaag.


Ik vind het wel interessant dat Tigor de BM heeft gekregen, zit tot nu toe toch nog niet bepaald lekker in het potje en ik krijg persoonlijk echt het gevoel van slechtje bij haar. De enige redenen dat Capri haar zou kiezen zou kunnen zijn dat ze graag een andere dame aan de macht wilde, of om de goedjes nog even een hint te geven van "kijk hier zit een wolfje". Ik denk dat ik op Tigor ga vandaag, maar ik ga eerst op mn gemakt AB en Dash evalueren.
 
Reactiescore
293
Ik heb zelf nog geen mening kunnen vormen over AB en Dash, die posts ga ik eens teruglezen vandaag.


Ik vind het wel interessant dat Tigor de BM heeft gekregen, zit tot nu toe toch nog niet bepaald lekker in het potje en ik krijg persoonlijk echt het gevoel van slechtje bij haar. De enige redenen dat Capri haar zou kiezen zou kunnen zijn dat ze graag een andere dame aan de macht wilde, of om de goedjes nog even een hint te geven van "kijk hier zit een wolfje". Ik denk dat ik op Tigor ga vandaag, maar ik ga eerst op mn gemakt AB en Dash evalueren.
Hoe denk jij over materlottie?
 
Reactiescore
167
Hoe denk jij over materlottie?

Ik zie materlotti als goed voor nu omdat hij de eerste was die een balletje opgooide over Time op dag 1... dit kan natuurlijk gedaan zijn met het idee dat time verder toch niet in gevaar was, maar voor nu denk ik dat hij goed is.

EDIT: Hij was ook nog eens de eerste die van MOHniels naar time switchte toen MOHniels claimde... als Materlotti wolf is is hij wel keihard voor zijn medewolven en dat kan ik echt niet voorstellen
 
Reactiescore
293
Scherp opgemerkt, dan neig ik voor nu dat materlotti een goedje is.

Ik ga vanavond nog eens de post van Altijd Bezig eens grondig doorlezen. Ik zie dat hij bij meerdere personen op de verdachtenlijst staat. Ik kan het zelf nog niet helemaal plaatsen waarom hij als verdachte word gezien. Al heb ik zijn post ook nog globaal doorgelezen.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ik heb zelf nog geen mening kunnen vormen over AB en Dash, die posts ga ik eens teruglezen vandaag.


Ik vind het wel interessant dat Tigor de BM heeft gekregen, zit tot nu toe toch nog niet bepaald lekker in het potje en ik krijg persoonlijk echt het gevoel van slechtje bij haar. De enige redenen dat Capri haar zou kiezen zou kunnen zijn dat ze graag een andere dame aan de macht wilde, of om de goedjes nog even een hint te geven van "kijk hier zit een wolfje". Ik denk dat ik op Tigor ga vandaag, maar ik ga eerst op mn gemakt AB en Dash evalueren.

Capri gaf bm omdat ze mij dat gunde uit potje 300. Zoals ze ook op mij dtemde voor bm dit potje. Meer zit er echt niet achter.

Maar ik zou het inderdaad op prijs stellen om its dash en ab ff te bekijken voor je op gevoel gaat stemmen.
Ik zit nog niet lekker in het potje klopt maar ik begin er wel weer in te komen. :)
 
Reactiescore
167
Capri gaf bm omdat ze mij dat gunde uit potje 300. Zoals ze ook op mij dtemde voor bm dit potje. Meer zit er echt niet achter.

Maar ik zou het inderdaad op prijs stellen om its dash en ab ff te bekijken voor je op gevoel gaat stemmen.
Ik zit nog niet lekker in het potje klopt maar ik begin er wel weer in te komen. :)

Hmm ja heb even teruggekeken op eerste paginas en ik zie het inderdaad, dan is het niks meer dan dat :)
 
Reactiescore
1.804
Capri gaf bm omdat ze mij dat gunde uit potje 300. Zoals ze ook op mij dtemde voor bm dit potje. Meer zit er echt niet achter.
ik vind het eerlijk gezegd een beetje kort door de bocht om hier vanuit te gaan, wetende dat capri sindsdien toch wel extra info verkregen heeft
 

Deleted User - 487963986

Guest
ik vind het eerlijk gezegd een beetje kort door de bocht om hier vanuit te gaan, wetende dat capri sindsdien toch wel extra info verkregen heeft

Dus jij zou denken dat capri mij dan aanduid als wolf zijnde, kan ook omgekeerd zijn en mij aanduid als goedje zijnde? Maar goed wil jij nog even reageren op mijn vraag? Hoe je denkt over de actieve spelers.
 
Reactiescore
1.804
Dus jij zou denken dat capri mij dan aanduid als wolf zijnde, kan ook omgekeerd zijn en mij aanduid als goedje zijnde? Maar goed wil jij nog even reageren op mijn vraag? Hoe je denkt over de actieve spelers.
Dat is beiden inderdaad een optie.
Mbt de actieve spelers zijn dit mijn indrukken
Eerder goed: dash, materlotti, greengang en royalist, famdecibel
waar ik minder van overtuigd ben: tigor, anthraxxol, AB en jokersbrain

puur gevoel wel voor alle duidelijkheid. Moet nog eens grondig bijlezen om tot concretere conclusies te komen
 
Reactiescore
1.000
Dat is beiden inderdaad een optie.
Mbt de actieve spelers zijn dit mijn indrukken
Eerder goed: dash, materlotti, greengang en royalist, famdecibel
waar ik minder van overtuigd ben: tigor, anthraxxol, AB en jokersbrain

puur gevoel wel voor alle duidelijkheid. Moet nog eens grondig bijlezen om tot concretere conclusies te komen

Ik sluit mij behoorlijk aan bij deze post. GreenGang en Royalist ben ik vrij zeker dat ze goed zijn.

Wat vind je van Candiu?
 
Reactiescore
1.000
Time is een goedje in mijn opzicht, waarom zou hij als wolf voor “verhaal” aangeven dat hij het jammer vind. Dat doe je alleen als je van jezelf zeker bent dat je goedje bent en er van baalt dat je potje over is.

Candiu.
 
Reactiescore
1.279
Dat is beiden inderdaad een optie.
Mbt de actieve spelers zijn dit mijn indrukken
Eerder goed: dash, materlotti, greengang en royalist, famdecibel
waar ik minder van overtuigd ben: tigor, anthraxxol, AB en jokersbrain

puur gevoel wel voor alle duidelijkheid. Moet nog eens grondig bijlezen om tot concretere conclusies te komen

Komt aardig overeen met mijn lijstje. En wat mij betreft is of ab wolf of candiu. Dus die laatste zou ik er nog aan toevoegen
 
Reactiescore
1.804
Candiu zit ik nog wat on the fence. Ik vond ze de eerste dag spelen zoals ze als goedje speelde in het verleden. Daarom dat ik haar ook mijn BM stem gaf.
Die post die je aanhaalt is inderdaad opmerkelijk, maar ik meen mij te herinneren dat ze vorig potje niet echt duidelijk verdachte medewolven ging verdedigen. Misschien moet ik dat ook maar even nader gaan bekijken als ik nog tijd heb deze namiddag.
 
Reactiescore
1.000
Candiu zit ik nog wat on the fence. Ik vond ze de eerste dag spelen zoals ze als goedje speelde in het verleden. Daarom dat ik haar ook mijn BM stem gaf.
Die post die je aanhaalt is inderdaad opmerkelijk, maar ik meen mij te herinneren dat ze vorig potje niet echt duidelijk verdachte medewolven ging verdedigen. Misschien moet ik dat ook maar even nader gaan bekijken als ik nog tijd heb deze namiddag.

Klopt, en ik heb ze ook mijn BM stem gegeven. Maar ik heb net nog eens al haar posts teruggelezen en ze doet vaak het volgende:

- vragen stellen aan iedereen: "wie verdenk jij?" , "waarom?" - Constant de aandacht bij de andere leggen en niet bij haarzelf.
- heel vaak off-topic posten om zo lief, vriendelijk, etc te lijken waardoor mensen haar minder snel zullen verdenken. De aandacht van het spel en haarzelf halen.
- zelf heel weinig met argumentatie komen, en als die er al is is ze heel flauw

Bovendien vond ik dan ook die post terug waarin ze time verdedigde. Het is inderdaad niet altijd gebruikelijk dat wolven hun medewolf gaan verdedigen, maar op dat moment zat Time nog niet echt in de gevarenzone EN was Candiu nog bij veel mensen op de goedjeslijst.

EDIT: bovendien was ze in het vorig potje infectiewolf en ik vind haar gedrag heeeeeel erg gelijkaardig aan toen.
 
Reactiescore
1.707
Vorige potje was ik er niet omdat ik toen wel woord hield niet mee te doen. Dus kan daar niet over oordelen.

Mbt de bm van tigor moeten we verder niks achter zoeken. Capri kennende heeft ze idd gewoon gedaan wat tigor zegt zonder achterliggende gedachtes
 

DeletedUser17472

Guest
Materlotti

Ik vertrouw hem niet. Zijn hele manier van doen zegt mij dat hij wolf is. Ik heb vanmiddag terug gelezen en een onaangenaam gevoel blijft bij hem hangen, meer dan bij AB. Vandaag ga ik dus op mijn gevoel af en ga ik voor Materlotti. Ben er vrij zeker van dat hij wolf is. Mijn gevoel zegt dat namelijk.
 
Reactiescore
5
Fam, was jij niet degene die zei dat ie niet op gevoel zou stemmen omdat er dan teveel mensen dood zoudan gaan?
 
Reactiescore
1.279
Materlotti

Ik vertrouw hem niet. Zijn hele manier van doen zegt mij dat hij wolf is. Ik heb vanmiddag terug gelezen en een onaangenaam gevoel blijft bij hem hangen, meer dan bij AB. Vandaag ga ik dus op mijn gevoel af en ga ik voor Materlotti. Ben er vrij zeker van dat hij wolf is. Mijn gevoel zegt dat namelijk.

Fam...

21:57 de eerste die een stem zet op time na de claim van moh.

Mohniels
Time

Vind je dat een wolvenactie? Tis dat ik weet dat je cupido bent, anders had ik gaan twijfelen aan je.
 
Bovenaan