[Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

Deleted User - 487848581

Guest
Alles kan Jannick dat weet je ook, en daar doelde ik niet echt. Ik beaam niet dat Time hierdoor goed is.

Maar ik snap voor nu ook nog niet de redenatie van stemmen op Time.
Loop gezellig mee Arlena.
Vanavond 1e wolf dood, morgen met wat geluk de 2e.
Komt helemaal goed.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Hm Hm. Bedankt, maar ik vind dit eigenlijk ook een beetje magertjes en uit de context getrokken.

geen idee waar vvh is maar puga gaf aan pas vanavond te posten.


Bovendien @.TimeforplanB ik herhaal mijn vraag wie zijn al jouw topverdachten?


Wie verdenk jij? En met welke argumenten?
 
Reactiescore
1.804
Wie verdenk jij? En met welke argumenten?
Ik denk nog steeds aan Time. Speelde gisteren op de achtergrond (al had hij daar een geldig excuus voor), maar ook vandaag komt hij eigenlijk niet met verdenkingen. Zit wel wat in het defensief maar dat houdt hem normaal niet tegen. De post die hij gisterenavond na deadline deed vond ik niet zo opvallend, maar ik zie van zijn kant zeer weinig argumentatie komen op andere mensen. Oorspronkelijk vond ik dat van jou ook, maar vandaag trek je dat beeld wel wat recht heb ik de indruk. Voorlopig even van mijn lijstje.

Daarnaast heb ik nog iemand op mijn radar omwille van een paar rare posts maar ik ga die persoon nog niet bij naam noemen om diens gedrag niet te beïnvloeden.
 
Reactiescore
1.000
Famdecibel verdedigt Time wel heel erg. Hier kunnen verschillende redenen voor zijn:

- Fam is een wolfje en verdedigt haar medewolfje
- Fam is een wolfje en weet dat Time een goedje is dus verdedigt ze hem zodat als Time toch een goedje is, ze dit kan inroepen als "alibi"
- Fam en Time zijn geliefde
- (minst waarschijnlijke optie) Fam is een goedje en vindt oprecht dat Time heel weinig raars doet dus besluit ze maar om hem te blijven verdedigen
 
Reactiescore
1.279
Als je dan terug leest zie je dat ik niet last minute op je gegaan bent. Waar haal je dat dan uit? Je benoemd materlotti, en niet capri of mij en ik was benieuwd waarom je hem benoemde. Ik had snel terug gelezen, en dat was toen het eerste wat me opviel, jou stem op Royal had ik niet gezien, maar alsnog switchte je best veel vind ik.
Vooral dat meeschapen zit ik mee dwars.

Jou stem was onderbouwd met ik vind het lastig met een oog. Last minute kwamen er een aantal bij.

Voor je stem heb je niet echt veel gezegd over vvh.
Als je dat bedoelt, dus nee dat vind ik persoonlijk niet echt het vuur aan de schenen leggen .

Nee die vergeet ik niet en het ging me niet zo zeer over vvh, het ging me eigenlijk om zo snel meeliep.
Met argumenten. Materlotti zat op een spoor met zaken die mij ook al opvielen op dat moment.
 

Deleted User - 487848581

Guest
@altijd bezig waarom gister je stem van Niels naar Dash gezet? Ben oprecht benieuwd waarom je voor Dash was gegaan ipv ieder ander in het veld.
 
Reactiescore
1.804
hierbij alvast mijn stem op Time want kans bestaat dat ik niet actief online meer ga komen voor DL
 
Reactiescore
1.279
@Tigor93 wie zijn jou verdachtwn naast ondergetekende? Vroeg het je net ook al maar je leest heel selectief mijn posts door...
 
Reactiescore
2.196
Ik denk nog steeds aan Time. Speelde gisteren op de achtergrond (al had hij daar een geldig excuus voor), maar ook vandaag komt hij eigenlijk niet met verdenkingen. Zit wel wat in het defensief maar dat houdt hem normaal niet tegen. De post die hij gisterenavond na deadline deed vond ik niet zo opvallend, maar ik zie van zijn kant zeer weinig argumentatie komen op andere mensen. Oorspronkelijk vond ik dat van jou ook, maar vandaag trek je dat beeld wel wat recht heb ik de indruk. Voorlopig even van mijn lijstje.

Daarnaast heb ik nog iemand op mijn radar omwille van een paar rare posts maar ik ga die persoon nog niet bij naam noemen om diens gedrag niet te beïnvloeden.

Alles wat ik zeg word genegeerd of verdraaid dusja.
 
Reactiescore
1.804
Alles wat ik zeg word genegeerd of verdraaid dusja.
Ik heb jou tweemaal een vraag gesteld die je ook compleet negeert.
Bovendien heb ik al jouw posts bekeken en ik zag daar heel weinig eigen inbreng en onderbouwde beschuldigingen.
 
Reactiescore
2.196
Ik heb jou tweemaal een vraag gesteld die je ook compleet negeert.
Bovendien heb ik al jouw posts bekeken en ik zag daar heel weinig eigen inbreng en onderbouwde beschuldigingen.

Waarom zou ik inbreng tonen als ik toch zeker wof ben? Kijk naar royalist zijn posts dan weet je dat het toch geen nut heeft want het word toch wel beantwoord met "je bent wof". Heb trouwens wel antwoord gegeven op je, niet zo uitgebreid maar wel antwoord.
 
Reactiescore
1.804
Waarom zou ik inbreng tonen als ik toch zeker wof ben?
:confused2: :confused2: :confused2: :confused2:
ik denk dat je zelf wel weet dat dit een belachelijk argument is?
Kijk naar royalist zijn posts dan weet je dat het toch geen nut heeft want het word toch wel beantwoord met "je bent wof".
Ik ben niet royalist?
Heb trouwens wel antwoord gegeven op je, niet zo uitgebreid maar wel antwoord.
Verlicht me gerust en quote de post waar je antwoord op mijn twee laatste vragen.[/QUOTE][/QUOTE]
 

Deleted User - 487848581

Guest
Waarom zou ik inbreng tonen als ik toch zeker wof ben? Kijk naar royalist zijn posts dan weet je dat het toch geen nut heeft want het word toch wel beantwoord met "je bent wof". Heb trouwens wel antwoord gegeven op je, niet zo uitgebreid maar wel antwoord.
Als je iets met inhoud zou geven, zou ik er ook serieus op kunnen reageren.
Doe je niet, want je weet dat je potje voorbij is en dat je als wolf gevangen bent.
 
Bovenaan