[Speeltopic] Wvw #302: Het gemaskerde bal

DeletedUser82968

Guest
Ik had niet op gerekend nog te overleven dus niet meer ingepland. Mijn bijdrages zullen pas voor vanavond zijn gasten.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Mohniels

Time

Waarom Time?

Goed punt, maar denk niet dat het veel uit gaat maken voor mij.
MOHniels ItsDash

Waarom Dash?

voorlopig dan ff mohniels->time maar kheb godsamme geen idee

Waarom Time?

Inderdaad een prima oplossing.

Dit gaat misschien een hele vervelende reden zijn om te stemmen, maar ik denk dat Time4planB wel een wolf is. Waarom?

Hij wist eigenlijk zo goed als zeker dat hij dood zou gaan (hij had meeste stemmen), vind dit duidelijk heel vervelend, MAAR geeft niet aan dat hij een goedje is, enkel dat hij de REDEN van zijn lynch heel kut vind. Dit wijst er voor mij op dat we "per ongeluk"/om een rare reden goed zaten.
We hebben nog bijna 24 uur voor de volgende DL dus ik ga natuurlijk kijken wat er morgen gebeurd maar ik denk dat ik hier toch wel een mooi vangstje doe.

Time is behoorlijk anti claimen, nu is het ook nog eens een non-claim potje, dus ik kan me best goed voorstellen dat hij de post op zo'n manier verwoord ondanks z'n rol tbh.

Laten we eerst afwachten of Time wolf is voor iedereen credits opneemt om een goedje te lynchen.

Je zegt het echt heel erg alsof je nu al weet dat je een goedje gaat lynchen met Time. Met name het tweede deel, 'iedereen credits opneemt voor het lynchen van een goedje'.

Zou @Capricorno ook een slechtje kunnen zijn? Zij was daarstraks namelijk zeer snel in het weerleggen van mijn vraagtekens bij Candiu

Ik blijf erbij dat ik Candiu totaal niet vind spelen zoals vorig potje, dus vandaar dat ik het zei.

Time en Candiu hoeven niet beiden slechtje te zijn. Mocht Time goedje zijn kan het nog perfect zo zijn dat Candiu als 1 vd weinige wel zeker weet dat hij goedje is en het daarom voor hem opneemt.

CI die alvast eventjes aanzet voor de lynch van dag 3 voor als Time vanavond wordt gelyncht en goedje blijkt.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.416
In alles nog wat vergeten gisteravond:

Klaagmuur:
Verder ben ik van mening dat capri vernietigd moet worden.
 
Reactiescore
1.707
Nonkel jos. Erg op de achtergrond heeft nog geen post gemaakt. Als hij goedje was had ie allang eruit gelegen.
Zeer goed mogelijk dat hij dreigt de wolven te verklappen als ze hem vervangen?
 
Reactiescore
3.586
Je zegt het echt heel erg alsof je nu al weet dat je een goedje gaat lynchen met Time. Met name het tweede deel, 'iedereen credits opneemt voor het lynchen van een goedje'.

Als ik zou denken dat Time een goedje zou zijn zou ik niet op hem stemmen. Mijn punt was eerder dat 3 man de credits wou nemen voor het vangen van Time terwijl je nooit echt zeker kan zijn en ze dus beter afwachten of hij effectief slechte is anders sla je een mal figuur.
 
Reactiescore
1.707
Dit potje is voor mij een dejavu naar voorgaande potjes. Ik vang alle wolven. Jullie stemmen op goedjes en uit wanhoop daarna bewezen goedje mij eruit.
 
Reactiescore
1.804
Ik kom er straks op terug ik wil nog even bijlezen. Heb vandaag ook iets meer tijd, en terug beetje meer zicht :p

Wil vooral eens kijken wat er gebeurde vlak voor de deadline want dat stuk heb ik gemist door aan de telefoon te hangen.
ik ben benieuwd
Ik had niet op gerekend nog te overleven dus niet meer ingepland. Mijn bijdrages zullen pas voor vanavond zijn gasten.
ik ben benieuwd
Omdat ik het gevoel dat hij minder aanwezig speelde gisteren dan gewoonlijk. Iets dat ik hoogst verdacht vind.
 

DeletedUser17472

Guest
Uhm, als je het dan toch over credits heb, ik was de eerste die op Time ging hoor meneerke
Moet je trots op zijn. Maar je vertelde gisteren zelf dat je gewoon was om snel een stem te zetten. In mijn ogen is dat zo snel zeker een onnadenkende stem. Waarom Time?

@Candiu Jouw posts beginnen anders ook wel 'verdacht' te lijken. Dat zie ik nu eenmal wel als nieuweling.
Waarom vind je de posts van Candiu verdacht? Ze speelt niet anders dan twee potjes geleden of het potje daarvoor.

Zou @Capricorno ook een slechtje kunnen zijn? Zij was daarstraks namelijk zeer snel in het weerleggen van mijn vraagtekens bij Candiu
Iedereen kan slechtje zijn. Ik vertrouw nooit iemand.

@famdecibel vergeet je hier niet op te antwoorden? bvd
Gewoon je eerste post. Je vraagt toch niet in je eerste post of iemand wolf is. Ik vind dat een agressieve benadering. Zeker naar mij toe. Je weet wel hoe ik ben en dat soort vragen moet je dus niet aan mij stellen want dan krijg je eerlijk antwoord. Ik sterf liever als wolf dan dat ik lieg.

Voor mij is het iig duidelijk.
Time is 100% wolf, Calamus Incendium ben ik nog steeds niet heel zeker van + Candiu doet ook rare dingen.
Hoe kun je nu 100% zeker zijn van Time? Heb je hem gezien op de één of andere manier?

Jij bent 100 procent debiel.
Gaan we weer. Blijf toch eens lief. Dan zal ik lief blijven voor jou dit potje. Al zit je daar niet op te wachten denk ik.

Antraxxol
Gezien zijn speelwijze gisteren was het niet antraxxol. Hij leek wel of er een ander logt op zijn account. Aangezien ik daar niet van uit ga, is hij dus wolf.

Ik geef Puga iets meer credits na wat er gisteren gebeurde. Waar zijn alle AB stemmers gebleven?
 
Reactiescore
1.804
Gewoon je eerste post. Je vraagt toch niet in je eerste post of iemand wolf is. Ik vind dat een agressieve benadering.
Een vraag stellen is toch niet agressief?
Zeker naar mij toe. Je weet wel hoe ik ben en dat soort vragen moet je dus niet aan mij stellen want dan krijg je eerlijk antwoord. Ik sterf liever als wolf dan dat ik lieg.
Daarom net dat ik de vraag stel? En ik kan daaruit besluiten dat de kans groot is dat jij goed bent.
Dat noemen we rationele gevolgtrekking fam, moet jij ook eens proberen :wink: :wink:
 
Reactiescore
1.707
Ik lees nergens in deze topic terug dat andere dat ook vinden. Heb jij je hier versproken?
 
Reactiescore
2.196
Naja, ik zie het voordeel niet van schreeuwen dat je hoedje bent. Alsof een wof gaat zeggen dat hij slechtje is.

Verdachte atm:

Royalist: van mij als bm naar hij is 100 procent wof maar er geen argumenten voor geven. Lekker makkelijk om zo zijn stem kwijt te kunnen zonder zelf in de schijnwerpers te hoeven staan.

Jokerbrain: durft amper op me te stemmen. Lijkt erop dat hij weet dat ik hoedje ben en daarom zo'n halve stem uitbrengt.
 
Reactiescore
1.707
Maar jullie zijn dus allemaal akkoord met het feit dat nonkel jos mee doet ondanks een ban tot morgen. Dit is gewoon spelbederf en tegen de forumregels. Toch @Duckje @Ramoth @Jo Han
 

DeletedUser17472

Guest
Ik lees nergens in deze topic terug dat andere dat ook vinden. Heb jij je hier versproken?
Ik ken geen voornamen, maar Capri reageert hier op mijn post en ik ben ervan uitgegaan dat jij Stefan bent omdat jij de enige bent waarvan ik aangeef dat je raar speelt.
Overigens heeft Fam hier wel een punt met Stefan, hij noemt eindelijk eens een verdachte die daadwerkelijk raar speelt, is niet meer voorgekomen sinds we herstart zijn met spelen.

negeer de rest maar :rolleyes2: :rolleyes2:
Dit moet je uitleggen, want ik heb jou niet genegeerd zover ik weet.

Maar jullie zijn dus allemaal akkoord met het feit dat nonkel jos mee doet ondanks een ban tot morgen. Dit is gewoon spelbederf en tegen de forumregels. Toch @Duckje @Ramoth @Jo Han
Dit is ook weer zo'n rare reactie. Waarom roep je de hulp in van de Duckje? Die moeit zich echt niet met wvw hoor. Daarnaast is Ramoth al jaren geen communitymanager meer.

Echt ik zie geen spoken, ik zie een antraxx wolf.
 
Bovenaan