Top/flop spelers

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.790
Maar samenvatting van wereld:

- Premade word opgericht
- Iedereen kraakt premade af als overpowered
- Premade recruteert verder door omstandigheden
- Rest bashed weer op premade
- Ondertussen doen de bashers het zelf even erg mits niet erger
- Rest wereld de klos

Treffend ja. Ik vind het meer dan terecht dat men boos is op de overduidelijke hypocrisie en ik begrijp vanuit Spread totaal niet waarom de leden niet in het gareel zijn gehouden wat betreft het beschuldigen van een partij, wetende dat je eigen partij het in het kwadraat gaat doen. As we speak is de kwantiteit van Spread + Semper paratus al véél omvangrijker dan Imago en mb stam Swift. En dan heb ik de mb's, hulpjes en slaven van Spread/Semper nog niet meegenomen - maar op het eerste gezicht zijn het er minimaal evenveel (al dan niet meer) dan Imago er heeft wat maakt dat kamp spread al gauw 10 tot 15% groter is - op dit moment.

1590326319664.png

Maargoed de rekruut uit Exitus is laagwaardig, maar de actie die Spread hoopte te maken aan de andere kant van de map met een veel omvangrijkere stam is nog tien keer zo triest. Het is sowieso overduidelijk dat Spread met vrijwel elke stam contact heeft en ze maar hoopt op te jutten tegen Imago en helemaal niet vies is van het doorrekruteren van Exitus en waarom ze dat doen is mij volstrekt niet duidelijk. Waar is de aanleiding? Welk gevaar liep Spread/Rots/Semper nou eigenlijk?

Welke visie heeft Spread überhaupt? Eén doel: 'de premade' wegspelen ten koste van alles en iedereen? Hoge farmrecords, harde pp abuse en overal lijntjes uitleggen voor diplomatiek, rekruten en opjutten? Je kunt zeggen wat je wilt maar het is wel erg makkelijk om een stam te blamen omwille van gedeeltelijk niet nagekomen idealen als je zelf per definitie niet staat voor fair play.
 
Reactiescore
614
Treffend ja. Ik vind het meer dan terecht dat men boos is op de overduidelijke hypocrisie en ik begrijp vanuit Spread totaal niet waarom de leden niet in het gareel zijn gehouden wat betreft het beschuldigen van een partij, wetende dat je eigen partij het in het kwadraat gaat doen. As we speak is de kwantiteit van Spread + Semper paratus al véél omvangrijker dan Imago en mb stam Swift. En dan heb ik de mb's, hulpjes en slaven van Spread/Semper nog niet meegenomen - maar op het eerste gezicht zijn het er minimaal evenveel (al dan niet meer) dan Imago er heeft.

Bekijk bijlage 20748

Maargoed de rekruut uit Exitus is laagwaardig, maar de actie die Spread hoopte te maken aan de andere kant van de map met een veel omvangrijkere stam is nog tien keer zo triest. Het is sowieso overduidelijk dat Spread met vrijwel elke stam contact heeft en ze maar hoopt op te jutten tegen Imago en helemaal niet vies is van het doorrekruteren van Exitus en waarom ze dat doen is mij volstrekt niet duidelijk. Waar is de aanleiding? Welk gevaar liep Spread/Rots/Semper nou eigenlijk?

Welke visie heeft Spread überhaupt? Eén doel: 'de premade' wegspelen ten koste van alles en iedereen? Hoge farmrecords, harde pp abuse en overal lijntjes uitleggen voor diplomatiek, rekruten en opjutten? Je kunt zeggen wat je wilt maar het is wel erg makkelijk om een stam te blamen omwille van gedeeltelijk niet nagekomen idealen als je zelf per definitie niet staat voor fair play.

Wat wil je nu schetsen met je tabel behalve dat de spelers van spread simpelweg een veel betere start hebben gehad? Dat zijn verdiensten van Spread en dat zij met aanzienlijk minder leden nu al meer punten hebben, dat zal je vast niet lekker zitten met nog plekken vrij, dat begrijp ik. Maar dat maakt niet dat er niet gerecruit mag worden. Of mag dat volgens jou niet omdat een ledenaantal kleiner dan dat van imago nu al meer punten heeft?

Vervolgens spreek je over hoge farmrecords als iets negatiefs? Haal je pp gebruik aan? Want het pp gebruik in imago is natuurlijk minimaal. Net zo minimaal als jullie het klein en bescheiden zouden houden op voorhand. Daarom staan ook zij hoog ieder event, nog niet te spreken over het aantal interns, fusies en het massaal edelen van barbs.

Terugkomend op het ‘gevaar’ zoals jij het definieert. Als je kijkt naar de toekomst is het irreëel om het op te nemen tegen 12 leden (en wat er nog bijhoort) als je zelf maar 8/9 leden zou hebben.
Zoals ik eerder al aangaf word je vanzelf ingehaald qua groei en zijn je phalanxen suboptimaal. Dat moet ook jij kunnen inzien. Ik snap dat je het nu gooit op gevaar, maar ook jij weet dat een recruit is voor het toekomstige gevaar niet voor het huidige gevaar :)

Dit was je kans om te komen met sterke p&p, maar het hier gooien op dingen die er totaal niet toedoen is dat niet.

Ps: als je een voorbeeld zoekt van dingen die er nog bijhoren. Wat dacht je van een random speler die aan mijn front ineens in swift wordt gestopt zodat hij os kan ontvangen. Doe nu niet alsof je zelf een heilig boontje bent hè :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser81766

Guest
Lijkt erop dat de bijlen begraven zijn na al het hakken, hoeveel lijken worden er mee genomen?
 
Reactiescore
1.226
Lijkt erop dat de bijlen begraven zijn na al het hakken, hoeveel lijken worden er mee genomen?

Ik heb nog geen fatsoenlijke reactie gekregen vanuit Spread over het feit dat wij op 14 mei al te horen gekregen hebben dat er een vervangende recruit gedaan is voor GbtL maar deze recruit zolang nog wel in Exitus laat zitten.

Behalve dan dat @Valar Morghulis. zijn excuses aanbiedt. Wat hem siert! Ik weet alleen niet waar hij dan precies zijn excuses voor maakt.
 
Reactiescore
1.145
Ik heb me er zelf niet mee bezig gehouden maar wat ik mee gekregen heb is GbtL binnen halen gestopt omdat hier een aantal niet mee akkoord gingen zeker na de rel op af toen om het pp omkopen ect.
Waarna er gezegd is dat er een vervanger was.
Dit hield gewoon in dat er pijlen op ander plan gericht werden en niet zozeer dat er al iets rond was met een andere speler.

Het account Red kwam tegen de verwachting in namelijk wel van de grond in jullie rim.

Toen Red een aantal dagen later door de nodige omstandigheden als nog mislukte is er verder gekeken naar een alternatief.
 
Reactiescore
1.226
k heb me er zelf niet mee bezig gehouden maar wat ik mee gekregen heb is GbtL binnen halen gestopt omdat hier een aantal niet mee akkoord gingen zeker na de rel op af toen om het pp omkopen ect.

Dit is correct. Echter was dit van toepassing op de 1e recruit poging van GbtL. Tijdens de 1e recruit poging is nooit gesproken over een vervanger richting ons.

Wel tijdens de 2e recruit poging. Daar is duidelijk bij het afwijzen van GbtL richting Spread, verkondigt dat er al een vervanger gevonden was.
 
Reactiescore
2.386
Mensen draaien er een beetje omheen maar Exitus mag zich terecht genaaid voelen, de manier waarop ze zich uiten valt nog wel mee.. gross deel van de AF community zou al een column hebben geschreven van 3 pagina(s) lang over hoe kut het wel niet is en hoe erg genaaid ze zijn.

Van mij uit in ieder geval mijn excuses naar de Exitus leden over hoe het is gelopen! Want het is natuurlijk ook wel een klap in hun gezicht.
Hoe kunnen mensen hier nu een like op geven? Iets doen en dan zeggen 'oja sorry, was niet de bedoeling' werkt niet in mijn ogen.

En nu in het algemeen;
Nog los van het feit dat dit allemaal door Imago zou zijn (volgens Spread - waar ik dus geen begrip voor heb), is dit gewoon een lelijke manier van spelen. Zeker als deze recruit al 10 dagen eerder zou vastgelegd zijn. Je laat een account zitten in een stam dat jullie maar zien als een tussenstop, een stam die niet zal meedoen voor de wereldwinst. Maar het is en blijft momenteel wel een van je eerste tegenstanders. Waar haal je het lef je zelfgenoemde 'vervangende recruit' (amai ik zou nooit zo genoemd willen worden, hij was 3de (!) keus) in die stam te laten zitten en het ze zo nog moeilijker te maken?

Jullie kritiek op de premade was terecht; wij hebben alles behalve de gemaakte beloftes nagekomen. Maar ergens non-stop op bashen om het dan zelf te doen... Je zou er triestig van worden.
 
Reactiescore
2.386
Pretty sure Dat dat niet het geval is. Althans de spelers werden gisteren pas in de stamchat gezet.
Als men op 14 mei kan aangeven dat er al een 'vervangende recruit' is, dan kan die 14 of 15 mei ook wel team Spread joinen - en dus Exitus verlaten. Geen nood om rond de pot te draaien of wat dan ook. Dit is een fout en valt niet recht te praten, je kunt dit zien als een vorm van spionage wat in mijn ogen enorm laag is. Ook gewoon de toestand waarin je Exitus achterlaat (gewoon praktisch cluster in 2) is schrijnend en een gewone 'Sorry' zoals Valar Morghulis is hier zeker niet genoeg.
 
Reactiescore
1.468
Als men op 14 mei kan aangeven dat er al een 'vervangende recruit' is, dan kan die 14 of 15 mei ook wel team Spread joinen - en dus Exitus verlaten. Geen nood om rond de pot te draaien of wat dan ook. Dit is een fout en valt niet recht te praten, je kunt dit zien als een vorm van spionage wat in mijn ogen enorm laag is. Ook gewoon de toestand waarin je Exitus achterlaat (gewoon praktisch cluster in 2) is schrijnend en een gewone 'Sorry' zoals Valar Morghulis is hier zeker niet genoeg.
Dat is dan zeker niet bij alle leden bekend geweest, ik hoorde pas in de afgelopen week van een mogelijk nieuwe rekruut vanuit exitus en dat was pas last minute rond gisteren.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.284
Dat is dan zeker niet bij alle leden bekend geweest, ik hoorde pas in de afgelopen week van een mogelijk nieuwe rekruut vanuit exitus en dat was pas last minute rond gisteren.

Dat niet alle leden op de hoogte zijn van de acties van de leiding geloof ik overigens direct.
 

DeletedUser79704

Guest
Hoe kunnen mensen hier nu een like op geven? Iets doen en dan zeggen 'oja sorry, was niet de bedoeling' werkt niet in mijn ogen.

denk dat valar niet veel meer kan doen dan zich excuseren toch? het is de enigste die er blijkbaar de fout inziet.
 
Reactiescore
2.386
denk dat valar niet veel meer kan doen dan zich excuseren toch? het is de enigste die er blijkbaar de fout inziet.
Sure, meer kunnen ze nu niet meer doen. Maar ze mogen van mij nog wel een tijdje in het zand bijten, zoals ze ons lieten doen toen hun punt al lang was duidelijk gemaakt en er meermaals vanuit ons kamp excuses was aangeboden of toelichtingen was verschaft. De enige toelichting die ik hier al heb gelezen vanuit Spread klonk een beetje zo: 'Ja maar Imago heeft ook veel gerecruit dus wij mogen dat ook' en 'Exitus is totaal niet belangrijk in het wereldbeeld want we spelen ze toch wel weg'.
 
Reactiescore
1.468
Mensen draaien er een beetje omheen maar Exitus mag zich terecht genaaid voelen, de manier waarop ze zich uiten valt nog wel mee.. gross deel van de AF community zou al een column hebben geschreven van 3 pagina(s) lang over hoe kut het wel niet is en hoe erg genaaid ze zijn.

Van mij uit in ieder geval mijn excuses naar de Exitus leden over hoe het is gelopen! Want het is natuurlijk ook wel een klap in hun gezicht.
Wat komisch weer dat deze excuses uitgerekend van jou moeten komen.
Een persoon die ethisch spelen natuurlijk zo hoog in het vaandel heeft staan :x
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.284
Sure, meer kunnen ze nu niet meer doen. Maar ze mogen van mij nog wel een tijdje in het zand bijten, zoals ze ons lieten doen toen hun punt al lang was duidelijk gemaakt en er meermaals vanuit ons kamp excuses was aangeboden of toelichtingen was verschaft. De enige toelichting die ik hier al heb gelezen vanuit Spread klonk een beetje zo: 'Ja maar Imago heeft ook veel gerecruit dus wij mogen dat ook' en 'Exitus is totaal niet belangrijk in het wereldbeeld want we spelen ze toch wel weg'.

Oorverdovende stilte van mensen die een week geleden nog om antwoorden zaten te schreeuwen is tekenend.

De enige die er wat van durven te zeggen hadden er persoonlijk niets mee te maken of wisten er later van af?
 
Reactiescore
1.226
Dat is dan zeker niet bij alle leden bekend geweest, ik hoorde pas in de afgelopen week van een mogelijk nieuwe rekruut vanuit exitus en dat was pas last minute rond gisteren.

Dat het niet bij de leden bekend is wil natuurlijk niet zeggen dat het niet zo is.

Ik vraag me wel af wat de leden er van vinden nu dit wel bekend is. Steunen ze dit, of nemen ze er afstand van?
 
Reactiescore
2.386
Oorverdovende stilte van mensen die een week geleden nog om antwoorden zaten te schreeuwen is tekenend.

De enige die er wat van durven te zeggen hadden er persoonlijk niets mee te maken of wisten er later van af?
Ja stel je voor dat je opstaat voor je fouten en ze accepteert lmao, zo werkt dat toch niet Noha???????
 
Reactiescore
1.468
Dat het niet bij de leden bekend is wil natuurlijk niet zeggen dat het niet zo is.

Ik vraag me wel af wat de leden er van vinden nu dit wel bekend is. Steunen ze dit, of nemen ze er afstand van?
Je snapt zelf wel dat ik me daar niet verder over uit ga laten. Of ik het er mee eens ben of niet, het is gebeurd en we moeten er nu maar het beste van maken. Je mag best weten dat in Spread alle beslissingen worden gemaakt uiteindelijk door de leiding, niet door de leden.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.284
Je snapt zelf wel dat ik me daar niet verder over uit ga laten. Of ik het er mee eens ben of niet, het is gebeurd en we moeten er nu maar het beste van maken. Je mag best weten dat in Spread alle beslissingen worden gemaakt uiteindelijk door de leiding, niet door de leden.

Nee dat snap ik eigenlijk niet. Waarom laat je je daar niet over uit?
 
Bovenaan