Top/flop spelers

Reactiescore
1.226
Je snapt zelf wel dat ik me daar niet verder over uit ga laten. Of ik het er mee eens ben of niet, het is gebeurd en we moeten er nu maar het beste van maken. Je mag best weten dat in Spread alle beslissingen worden gemaakt uiteindelijk door de leiding, niet door de leden.

Dat is wel makkelijk he, het is gebeurt dus moeten we het beste er van maken. Als dit in het gevolg de nieuwe standaard gaat worden deze wereld dan wordt het er niet leuker op. Dat je de vuile was niet buiten hangt dat begrijp ik overigens wel ja.
 
Reactiescore
1.468
Dat is wel makkelijk he, het is gebeurt dus moeten we het beste er van maken. Als dit in het gevolg de nieuwe standaard gaat worden deze wereld dan wordt het er niet leuker op. Dat je de vuile was niet buiten hangt dat begrijp ik overigens wel ja.
Je moet even verder lezen.
Als ik het te erg vind worden stop ik en anders moet ik er mee leven.
 

DeletedUser81766

Guest
Uiteindelijk heb je spelers die spelen om te spelen en spelers die zich bezig willen houden met diplomatiek, politiek en het algemeen forum beeld.

Vanuit mijn perspectief kan ik delen dat als je puur tribalwars speelt om te spelen, dan heeft de speler vaak niet de tijd om zich te moeien met alles wat er verder gebeurd.

Eveneens kijk ik het vaak neutraal, evengoed als toen ik regelmatig voor het kamp Amen neutrale posts plaatste en mijn mening er over uit.

Welke actie ook uitgehaald word, men moet zich er bij neerleggen dat het inmiddels bij tribalwars hoort. Er gaat geen wereld voorbij waarbij er iets niet gebeurd wat vanuit het ene perspectief negatief ervaren word en het ander perspectief positief. Dat is vervelend, maar ontkracht mij daar maar.

Ontkrachten door middel van oude koeien uit de sloot halen zal niet veel betekenis met zich mee brengen aangezien we niet in het verleden leven.
 
Reactiescore
1.226
Welke actie ook uitgehaald word, men moet zich er bij neerleggen dat het inmiddels bij tribalwars hoort. Er gaat geen wereld voorbij waarbij er iets niet gebeurd wat vanuit het ene perspectief negatief ervaren word en het ander perspectief positief. Dat is vervelend, maar ontkracht mij daar maar.

Als jij mij kunt vertellen vanuit welk perspectief het positief is om een al gerekruteerde speler nog 10 dagen in zijn oude stam te laten zitten, dan zou dat fijn zijn.
 
Reactiescore
1.145
Gewoon los van deze situatie maar als je een nieuw lid werft in een vijandelijke stam ga je uiteraard eerst een plan uit werken alvorens je het plan gaat uitvoeren.

Hierbij is niet meteen spraken van spionage.

Dat het voor de stam waaruit het lid komt kut is lijkt me duidelijk maar veel meer dan dat is het ook niet.
 

DeletedUser81766

Guest
Als jij mij kunt vertellen vanuit welk perspectief het positief is om een al gerekruteerde speler nog 10 dagen in zijn oude stam te laten zitten, dan zou dat fijn zijn.

Simpel, voor Spread is het positief en voor Exitus negatief. Hiermee bevestig ik niet dat dit gebeurd is gezien ik me totaal geen raad weet van wat er in de leiding of stam als geheel afspeelt. Daar ben ik niet actief genoeg voor.
 
Reactiescore
614
Wanneer zou het voor jou te erg worden? Een recruit in een andere stam laten zitten is dan nog niet te erg voor je?

Wanneer zou jij je afscheiden van je eigen leiding? Als ze dingen proberen te kopen met pp bijvoorbeeld?
Zo kan je iedereen aan de tand gaan voelen natuurlijk en eindstand schiet je er helemaal niks mee op.

Uiteindelijk is het vervelend voor jullie dat je een lid mist. Echter is een overstap naar een andere stam alles behalve een kwalijke zaak, maar gewoon een beslissing die je mag maken. Die aantal dagen kan je over blijven zeuren heen en weer, maar daar ga je simpelweg toch niet uitkomen.
Ik bood het vanmiddag al aan en toen gaf je al aan niet uit te willen gaan van mijn screens omdat het allemaal maar bewerkt kon zijn, makkelijk te maken is en omdat je al iets anders gehoord hebt (wat natuurlijk handig uitkomt dat je zoiets hebt vernomen. laten we eerlijk zijn). Ik kan nu ook zeggen dat we nog 10 spelers uit je stam nemen en dat ik binnenkort Cabbage intern maar dat maakt het nog niet waar (ondanks dat cabbage wel mijn du is).

@Calitri de Sino zijn post haalt overigens iets aan wat zeker nog vaker gaat gebeuren deze wereld. Er gaan beslissingen genomen worden die het ene kamp niet aanstaan en het andere kamp wel. Logisch, want wat voor de ene partij een voordeel oplevert is automatisch 'nadelig' voor de andere partij omdat je tegenstander erop vooruit gaat.

Eindstand gaat de wereld gewoon door en over pakweg 3/4 weken vindt er weer een ander discutabel moment plaats. Neem het voorbeeld wat ik aanhaal in de 1e alinea. Ik denk dat dit iets is wat je ook zou kunnen definiëren als minder fraaie actie echter 3/4 weken later gaat alles gewoon weer door.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser81766

Guest
Wat ik vooral probeer duidelijk te maken is dat jullie het vooral voor jezelf moeilijk maken. Als je een vijandige actie zo ernstig definieert dat je het vervelend vind en je spel plezier weg neemt dan valt er ook wat van te zeggen. Met competitie noem je dat namelijk een slechte verliezer.

Dit geld voor elke partij overigens.
 
Reactiescore
1.226
@Calitri de Sino zijn post haalt overigens iets aan wat zeker nog vaker gaat gebeuren deze wereld. Er gaan beslissingen genomen worden die het ene kamp niet aanstaan en het andere kamp wel. Logisch, want wat voor de ene partij een voordeel oplevert is automatisch 'nadelig' voor de andere partij omdat je tegenstander erop vooruit gaat.

Zeker waar. Zo kun je alles wel kapot analyseren. Iets wat voordelig is voor de een is nadelig voor de ander, zou een uitspraak van Cruiff kunnen zijn

Ik bood het vanmiddag al aan en toen gaf je al aan niet uit te willen gaan van mijn screens omdat het allemaal maar bewerkt kon zijn, makkelijk te maken is en omdat je al iets anders gehoord hebt (wat natuurlijk handig uitkomt laten we eerlijk zijn).

Zo'n screen zou alleen aantonen dat de leden niet goed ingelicht zijn door de leiding. Ik hoef dat niet perse te zien want dat is gaandeweg de dag wel duidelijk geworden.

Of er is op 14 mei gebluft tegen ons, dat er een vervanger was, dat zou ook kunnen natuurlijk. Plottwist?
 
Reactiescore
1.468
Of er is op 14 mei gebluft tegen ons, dat er een vervanger was, dat zou ook kunnen natuurlijk. Plottwist?

Bluf of niet aanwezige kennis bij de leden, 1 van de twee. Maar daar ga je hier niet uit komen want de leden hier hebben sws daar geen kennis van denk ik. Alleen de persoon zelf (kipkalkoentje) en degene waarmee dat contact dan zou zijn geweest zouden dat kunnen bevestigen of ontkrachten.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Dat het niet bij de leden bekend is wil natuurlijk niet zeggen dat het niet zo is.

Ik vraag me wel af wat de leden er van vinden nu dit wel bekend is. Steunen ze dit, of nemen ze er afstand van?

Voorop gesteld dat ik rondom deze specifieke kwestie niet alle in’s and out’s weet, wat volledig komt door eigen inactiviteit, wil ik er best even op reageren.

Rondom een rekruut van een andere stam komt een heleboel kijken en als leider kan dit best frustrerend zijn. Vaak neemt het langer in beslag dan je zou willen, wat voornamelijk komt door de recruit die intern nog zaken af wilt handelen. Wellicht wilde hij bedenktijd, nog overleggen met co’s, het netjes afhandelen met stamgenoten, etc.

Er zijn tientallen oorzaken waardoor zo’n recruit langer kan duren dan hij duurt, maar daarvoor kan je niet per definitie de Spread leiding als schuldige van aanwijzen. Daarvoor missen we gewoon te veel achtergrond informatie.

Een dergelijke situatie kent altijd een profiterende en benadeelde partij welke hun belangen haaks op elkaar staan.


Sure, meer kunnen ze nu niet meer doen. Maar ze mogen van mij nog wel een tijdje in het zand bijten, zoals ze ons lieten doen toen hun punt al lang was duidelijk gemaakt en er meermaals vanuit ons kamp excuses was aangeboden of toelichtingen was verschaft. De enige toelichting die ik hier al heb gelezen vanuit Spread klonk een beetje zo: 'Ja maar Imago heeft ook veel gerecruit dus wij mogen dat ook' en 'Exitus is totaal niet belangrijk in het wereldbeeld want we spelen ze toch wel weg'.

Uiteraard pakken jullie deze kans aan om onrust te creëren achter vijandelijke deuren, had ik zelf waarschijnlijk ook gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.226
degene waarmee dat contact dan zou zijn geweest zouden dat kunnen bevestigen of ontkrachten.

Diegene waar contact mee is geweest heeft dat al bevestigd, ten eerste tijdens het afwijzen van GbtL richting Spread, en ten 2e in een seperaat gesprek waar hij zegt dat KipKalkoentje al rond was voordat GbtL gevraagd werd. En het idee eigenlijk was dat er 2 accounts nog bij zouden komen vanuit Exitus.

Ik ga het hier verder ook bij laten, hele dag al op het AF. Ik denk dat ik de situatie prima heb kunnen schetsen en mensen moeten zelf maar oordelen wat ze er van vinden. De recruit ansich heb ik helemaal beeld bij, de manier waarop deze uitgevoerd is vind ik persoonlijk niet netjes. Ik neem spelers van Spread die nergens van af weten niks kwalijk. Dat de leiding het willens en wetens zo wil doen vind ik persoonlijk wel een kwalijke zaak. Dat KipKalkoentje het zo doet, dat stoort me nog het meest, aangezien ik me ook ingezet heb voor ze.

Geniet nog even van de zondag allemaal :)
 
Bovenaan