Top/flop stammen

Reactiescore
169
Je hebt een samenwerken met Leone, Flashback en Pavo. Maar niet met Veeg. Ben ik nou gek?
Ondertussen is Flash al overgestapt naar de andere stam waar jullie zogezegd "niet mee samenwerken" maar je werkt dus samen met 3/4 van een stam en dan zeg je dat je niet met die stam samenwerkt. Daar gaat toch echt iets mis lmao

Wij mochten dat in ieder geval niet, dus misschien selectief samenwerken op basis van groeilijnen gok ik zo.
 

Deleted User - 487954235

Guest
Je hebt een samenwerken met Leone, Flashback en Pavo. Maar niet met Veeg. Ben ik nou gek?
Ondertussen is Flash al overgestapt naar de andere stam waar jullie zogezegd "niet mee samenwerken" maar je werkt dus samen met 3/4 van een stam en dan zeg je dat je niet met die stam samenwerkt. Daar gaat toch echt iets mis lmao
Opticiens zijn gewoon weer open hoor. Beter lezen gozert.
 
Reactiescore
981
Je hebt een samenwerken met Leone, Flashback en Pavo. Maar niet met Veeg. Ben ik nou gek?
Ondertussen is Flash al overgestapt naar de andere stam waar jullie zogezegd "niet mee samenwerken" maar je werkt dus samen met 3/4 van een stam en dan zeg je dat je niet met die stam samenwerkt. Daar gaat toch echt iets mis lmao

Slechts een uiterst zeer beperkt gedeelte van Veeg heeft een uitweg gekregen/onderhandeld om verder te spelen met samenwerking met Divine. Volg alle ontwikkelingen aan het front niet in detail, maar de kans bestaat dat enkele spelers van Veeg stopte en zich beschikbaar stelde aan die oud stamgenoten. Lijkt me nu niet echt een schokkende ontwikkeling bij een gevallen stam?

Daarentegen zal het overgrote gedeelte van Veeg gewoon teleurgesteld zijn in de situatie en gedwongen niet verder kunnen spelen in de huidige situatie en daarbij ook niet bij Divine gerekend kunnen worden.

3/4de lijkt me zwaar overdreven trouwens, tot dusver werden ook vooral loze argumenten gegeven als bijvoorbeeld Corona bij ons zou toebehoren. Als aangegeven door de bespeler is dat niet correct.

Quote overigens is een post waarin staat dat we geen samenwerking hebben met Panda.
 
Reactiescore
93
De 4 leden van veeg die nog spelen zijn Flash, Pavo, Leone en Thomas. Al de rest is gestopt/op delete gegaan omdat er afspraken waren gemaakd met Panda waar hun niet mee zouden mogen gaan. Van de 4 leden werken er 3 samen met Divine, en nog wil je niet toegeven dat je samenwerkt met veeg.
 
Reactiescore
981
De 4 leden van veeg die nog spelen zijn Flash, Pavo, Leone en Thomas. Al de rest is gestopt/op delete gegaan omdat er afspraken waren gemaakd met Panda waar hun niet mee zouden mogen gaan. Van de 4 leden werken er 3 samen met Divine, en nog wil je niet toegeven dat je samenwerkt met veeg.

Mochten we samenwerken met Veeg, was de rest niet gestopt of op delete gegaan.

Laat ze lekker in hun eigen wereldje man, het heeft geen zin :confused:

Oh charme, als je met een hoop beschuldigingen komt die niet kloppen op je vingers wordt getikt, leven die posters opeens in hun eigen wereldje? Zou je sieren als je toegaf dat grotendeels van je posten op niks sloegen, of wil je de Coron4 Camel discussie nog verder voeren?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser82656

Guest
De 4 leden van veeg die nog spelen zijn Flash, Pavo, Leone en Thomas. Al de rest is gestopt/op delete gegaan omdat er afspraken waren gemaakd met Panda waar hun niet mee zouden mogen gaan. Van de 4 leden werken er 3 samen met Divine, en nog wil je niet toegeven dat je samenwerkt met veeg.

Veeg bestaat überhaupt al niet meer. Als je kijkt naar Veeg als stam, neem dan ook spelers als materlotti, san holo en Camel mee. Hoef je geen rekenwonder voor te zijn om dan al tot meer dan 4 te komen.
 
Reactiescore
981
Reactiescore
981
Howlinvandaag om 23:35

@Jente | Jentele

"Ondertussen is Flash al overgestapt naar de andere stam waar jullie zogezegd "niet mee samenwerken" "

welke post hebben we dat beweerd?

Jente | Jentelevandaag om 23:36

Er werd in een post beweerd dat jullie met niemand samenwerkten

Howlinvandaag om 23:36

stuur is

Jente | Jentelevandaag om 23:37


Als je denkt dat ik moeite ga doen om dat terug te zoeken heb je het fout

Howlinvandaag om 23:37


wat niet bestaat

kan je lastig terugvinden

Jente | Jentelevandaag om 23:37
Het boeit me ook eigenlijk niet, Panda=Veeg=Divine

Tot dusver het intieme gesprek. Beseffend dat één van de eerste posten die Divine naar buiten bracht dit omvatte.

Het is inderdaad open deuren intrappen als wat je post totaal het verkeerde insinueert. Een samenwerkende actie of samenwerking wil niet zeggen dat er een fusie komt of dat elke stam überhaupt per direct onder één noemer gezet kan worden. We zijn met Divine een stuk later gestart ondanks de extreem hoge snelheid, hebben desondanks de start alsnog overleeft en beginnen ons sinds kort iets meer te mengen in de top. Echter als kleine stam, met tevens een lager ledenaantal, is het onvermijdelijk voor ons om diplomatische banden op te zetten met andere stammen. Lijkt me nochtans logisch, aldus snap ik de hele frustratie niet naar Divine toe.

Het jezelf wijsmaken dat bepaalde uitspraken gedaan zijn, het vervolgens niet kunnen bewijzen en met de laffe reactie komen dat je er geen zin in hebt. Als je geen zin hebt iets te bewijzen, reageer dan niet. ;)
 
Reactiescore
12
Mochten we samenwerken met Veeg, was de rest niet gestopt of op delete gegaan.



Oh charme, als je met een hoop beschuldigingen komt die niet kloppen op je vingers wordt getikt, leven die posters opeens in hun eigen wereldje? Zou je sieren als je toegaf dat grotendeels van je posten op niks sloegen, of wil je de Coron4 Camel discussie nog verder voeren?
Jullie leven idd in jullie eigen bubbel en verdraaien alles zodat het jullie beter uitkomt. Samenwerken met de leden van Veeg, maar niet met Veeg zelf is 1 van de betere die ik al gehoord heb die ga ik onthouden.
En over de coronakameel ga ik toch niks kunnen bewijzen dus ik snap wel dat je die discussie wilt blijven doorvoeren. Ook al is het voor iedereen heel duidelijk wat daar gaande is :)
 
Reactiescore
981
Jullie leven idd in jullie eigen bubbel en verdraaien alles zodat het jullie beter uitkomt. Samenwerken met de leden van Veeg, maar niet met Veeg zelf is 1 van de betere die ik al gehoord heb die ga ik onthouden.
En over de coronakameel ga ik toch niks kunnen bewijzen dus ik snap wel dat je die discussie wilt blijven doorvoeren. Ook al is het voor iedereen heel duidelijk wat daar gaande is :)

We hebben inderdaad gekozen met enkele Veeg leden samenwerking aan te gaan in plaats van met heel veeg dat als doden stond op geschreven. Dit is nooit ontkend. Ik snap oprecht niet wat daar vreemd aan is. Niet elke situatie met die stam voldeed aan onze eisen, aldus dat eerdere aanbiedingen en gesprekken met Veeg werden afgewezen.

Er valt niks te bewijzen, De situatie is zoals die hier op het AF is neergezet. Dat jij iets anders gelooft, leef je ironische genoeg in je eigen bubbel. ;)
 

Deleted User - 487954235

Guest
En over de coronakameel ga ik toch niks kunnen bewijzen dus ik snap wel dat je die discussie wilt blijven doorvoeren. Ook al is het voor iedereen heel duidelijk wat daar gaande is :)
Indd, dat tussen divine en kameel geen samenwerking is:)
 
Reactiescore
417
Had voor ons een hoop gescheeld ja. Al hoewel ik zo mijn bedenkingen zou hebben bij een samenwerking gezien de gelopen gesprekken over skype :p
Anyway, wat tifm zegt klopt. Ons account stond 2 dagen op del, hebben het eraf gehaald om def te sturen naar een stamgenoot en daarna weer op del gegooid. Mits je nog meer informatie wilt hebben kan je mij altijd persoonlijk contacten om de inkijk vanuit Coron4 te bekijken.

Waar ik Howlin wel gelijk ik moet geven (al hoewel ik vluchtig het forum door heb genomen) is dat men heel snel conclusies trekt gebaseerd op een hele hoop aannames waarvan de helft niet eens dicht tegen de waarheid aan zit.

Verder wens ik mijn stamgenoten Thomas, il leo, pavo en flash al het beste op de wereld, moge zij ver komen. Helaas is ons vloerkleed schoon geveegd.
 
Bovenaan