W73: Challenge Guaranteed, or Not?

Reactiescore
255
Pfoe, wat een gedoe allemaal weer zeg.

In plaats van enkele posters allemaal apart te quoten, ga ik hier gewoon een opsomming neerzetten van hoe ik/wij de dingen zien en de daarbij behorende be-argumentatie/bewijs.

- Allereerst: De dorpen die Collationem van Naad gepakt hebben zijn absoluut geen clusterfucks. Er wordt hier beweerd van wel.. vreemd. Ik vraag me dan oprecht af voor wie/welk account het CF's zijn? Naad geeft z'n dorpen aan Amen af, Nelis heeft aangegeven in PM's naar Roald voor Amen te willen spelen als mb o.i.d. om een eindstrijd mee te maken (Zie screen @Roald97) en verder liggen er daar geen (ex-)Boom!! leden, op Wow Who na. Maar die dorpen liggen niet in Wow Who's cluster, sterker nog, nog redelijk ver van hem af. Dus oprecht: hoe zijn het CF's en voor welk account?

In before mensen af komen met: Het zijn CF's tegen Wow Who gezien die toch dichter liggen en een voordeel geven. Aha, dan zou Wow Who dit als eerste gedaan hebben, aangezien zijn Jump clustertje tegen Noire wel degelijk dichterbij ligt dan de dorpen die Colla van Naad gepakt heeft. Hebben wij daar ooit een punt van gemaakt? Nein.



- Ten tweede: Vind de gedachten en redenatie van Naad, Man0War en Nelis om Amen de dorpen te gunnen i.p.v. hun eigen (ex-)stam eigenlijk totaal niet raar. Wow Who heeft tegen andere buren in de buurt meerdere malen zijn mond voorbij gepraat, en o.a. gezegd graag af te willen van bovenstaande accounts. Niet zo vreemd als ook bovenstaande accounts deze mededelingen te lezen krijgen dat er onenigheid ontstaat.

Screens als bewijs:
Wow Who wilt af van accs 1.jpg

Wow Who wilt af van accs 2.jpg

Wow Who wilt af van accs 3.jpg

Screens spreken verder voor zich neem ik aan.


- Ten derde: Ja, wij als account Noire zijn inderdaad gestabt door Chemistry en in mindere mate de andere ex-Ape leden. Verschil daarin nu is wel dat de andere ex-ape leden hier spijt van hebben en het op deze manier willen oplossen door schoon schip te maken. Wat toch wel getuigd van enige respect alsnog. Zie hier nog wat screens die hierop duiden:
Toezegging naad dorpen aan ons voor schoonschip.png

2e toezegging naad.png
Zoals te zien is in de screens, toont Naad duidelijk aan spijt te hebben van de acties die in het verleden gebeurd zijn en mede door deze actie schoon schip te willen maken. Wat ik juist als een positief iets ervaar. Zelfde geldt overigens voor Man0War, ook dit is hier te zien:
Manowar eerste pm.jpg

manowar tweede pm.jpg
Als wij als stam deze dorpen in de schoot geworpen krijgen van spelers die willen stoppen en geheel klaar zijn met hun oude stam & leider, waarom zullen we die dan vervolgens niet pakken?

- Als laatste nog een kleine toevoeging: wel frappant dat ook het account Wow Who hier zoveel commentaar heeft maar in deze bovenstaande screens wel duidelijk blijkt dat bepaalde streken uit het verleden nog altijd niet verleerd zijn. Ook apart dat er via skype/AF altijd medeleven getoond is betreffende stab, maar achteraf wij moeten horen dat ook jullie in dat complot zaten. (Zie screens PM met Naad, staat dit allemaal in vermeld.)

wow who slang.jpg
 
Reactiescore
2.303
Amai dus je aanvaard geen dorpen van de personen die je stabden?
 
Reactiescore
255
Excuses,ik wist niet dat stabs na twee weken zijn vergeten binnen Amen.
Misschien even m'n recente post lezen waarin ik bepaalde situaties bespreek Mevrouw.
 
Reactiescore
1.647
Pfoe, wat een gedoe allemaal weer zeg.

In plaats van enkele posters allemaal apart te quoten, ga ik hier gewoon een opsomming neerzetten van hoe ik/wij de dingen zien en de daarbij behorende be-argumentatie/bewijs.

- Allereerst: De dorpen die Collationem van Naad gepakt hebben zijn absoluut geen clusterfucks. Er wordt hier beweerd van wel.. vreemd. Ik vraag me dan oprecht af voor wie/welk account het CF's zijn? Naad geeft z'n dorpen aan Amen af, Nelis heeft aangegeven in PM's naar Roald voor Amen te willen spelen als mb o.i.d. om een eindstrijd mee te maken (Zie screen @Roald97) en verder liggen er daar geen (ex-)Boom!! leden, op Wow Who na. Maar die dorpen liggen niet in Wow Who's cluster, sterker nog, nog redelijk ver van hem af. Dus oprecht: hoe zijn het CF's en voor welk account?

In before mensen af komen met: Het zijn CF's tegen Wow Who gezien die toch dichter liggen en een voordeel geven. Aha, dan zou Wow Who dit als eerste gedaan hebben, aangezien zijn Jump clustertje tegen Noire wel degelijk dichterbij ligt dan de dorpen die Colla van Naad gepakt heeft. Hebben wij daar ooit een punt van gemaakt? Nein.



- Ten tweede: Vind de gedachten en redenatie van Naad, Man0War en Nelis om Amen de dorpen te gunnen i.p.v. hun eigen (ex-)stam eigenlijk totaal niet raar. Wow Who heeft tegen andere buren in de buurt meerdere malen zijn mond voorbij gepraat, en o.a. gezegd graag af te willen van bovenstaande accounts. Niet zo vreemd als ook bovenstaande accounts deze mededelingen te lezen krijgen dat er onenigheid ontstaat.

Screens als bewijs:

Screens spreken verder voor zich neem ik aan.


- Ten derde: Ja, wij als account Noire zijn inderdaad gestabt door Chemistry en in mindere mate de andere ex-Ape leden. Verschil daarin nu is wel dat de andere ex-ape leden hier spijt van hebben en het op deze manier willen oplossen door schoon schip te maken. Wat toch wel getuigd van enige respect alsnog. Zie hier nog wat screens die hierop duiden: Zoals te zien is in de screens, toont Naad duidelijk aan spijt te hebben van de acties die in het verleden gebeurd zijn en mede door deze actie schoon schip te willen maken. Wat ik juist als een positief iets ervaar. Zelfde geldt overigens voor Man0War, ook dit is hier te zien: Als wij als stam deze dorpen in de schoot geworpen krijgen van spelers die willen stoppen en geheel klaar zijn met hun oude stam & leider, waarom zullen we die dan vervolgens niet pakken?

- Als laatste nog een kleine toevoeging: wel frappant dat ook het account Wow Who hier zoveel commentaar heeft maar in deze bovenstaande screens wel duidelijk blijkt dat bepaalde streken uit het verleden nog altijd niet verleerd zijn. Ook apart dat er via skype/AF altijd medeleven getoond is betreffende stab, maar achteraf wij moeten horen dat ook jullie in dat complot zaten. (Zie screens PM met Naad, staat dit allemaal in vermeld.)

Bekijk bijlage 20503

Zal straks eens met screens komen van de woorden van Naad. Want baseren op woorden van stabbers die vaag zegt: Wow who is ook niet zo'n zuivere' zonder enig bewijs zegt genoeg. Ook al meermaals in discussie gezegd dat keken hoe met hen moesten afhandelen want misschien moet je eens datums checken voor het iets post en zo eens de chronologie tonen ipv dit blinde gepost met eigenlijk 0 bewijs.
 
Reactiescore
2.444
Ik hoopte gisteravond oprecht dat er een fout gemaakt was en er niet doelbewust gebruik was gemaakt van een stab om twee gratis dorpen te externen in het cluster van de vijand. Ik denk dat vanuit welk kamp je deze actie ook bekijkt, je bij jezelf tot de conclusie kunt komen dat het geen nette actie is. Een actie die inspeelt op een stab van de vijand, een actie die naast behoorlijk vies is, ook compleet onnodig is en dat is wellicht nog wel het vervelendste puntje. Wow Who en aanhang zijn tot nu toe gewoon prachtig weggespeeld, Amen had na een erg moeilijke start eindelijk de overhand tegen de overmacht. Wow Who zou na verloop van tijd weggespeeld worden en dan wordt er toch besloten om zo'n actie te doen.

Dat is voor mij toch wel het vervelendste puntje, er wordt compleet onnodig gebruik gemaakt van een stab om voordeel te behalen. Er wordt doelbewust afgestapt van vooraf bepaalde normen en waarden voor het hanteren van een mooie wereld en dat vind ik persoonlijk erg jammer. Ik hoop echt dat de actie ongedaan wordt en er excuses aangeboden worden, al is het maar voor de voortzetting van een mooie wereld.
 
Reactiescore
180
Pfoe, wat een gedoe allemaal weer zeg.

Ben vrij ontgoocheld over de manier waarop de feiten en data hier door elkaar gehaald worden ten einde een mooi verhaaltje te schrijven om een aantal zaken te gaan verantwoorden.

Hoop dat er een statement komt vanuit de leiding van Amen met beweegredenen alsook met de correcte chronologische volgorde waaruit mensen die er niet kort op zitten zich kunnen baseren op feiten, niet op losse fragmenten van enkele uren na vies spel.
 
Reactiescore
2.303
Zal straks eens met screens komen van de woorden van Naad. Want baseren op woorden van stabbers die vaag zegt: Wow who is ook niet zo'n zuivere' zonder enig bewijs zegt genoeg. Ook al meermaals in discussie gezegd dat keken hoe met hen moesten afhandelen want misschien moet je eens datums checken voor het iets post en zo eens de chronologie tonen ipv dit blinde gepost met eigenlijk 0 bewijs.

Maar Justin, doet heel de community dat dan niet als ze luisteren naar wat jij post?
Of komt de naam justinstabs van nergens?
 
Reactiescore
1.647
Maar Justin, doet heel de community dat dan niet als ze luisteren naar wat jij post?
Of komt de naam justinstabs van nergens?

Misschien keer hele AF lezen ;) Al keer eerder hier over begonnen en haarfijn uitgelegd van een situatie 24 werelden geleden. Of zijn feiten op volgorde volgens jouw geen meerwaarde in deze discussie? Zou dan meer over jouw zeggen want lijkt makkelijk onderwerp zo proberen te switchen.
 
Reactiescore
2.303
Misschien keer hele AF lezen ;) Al keer eerder hier over begonnen en haarfijn uitgelegd van een situatie 24 werelden geleden. Of zijn feiten op volgorde volgens jouw geen meerwaarde in deze discussie? Zou dan meer over jouw zeggen want lijkt makkelijk onderwerp zo proberen te switchen.

Oh ik probeer helemaal niet van onderwerp te versmijten.
Maar volgens de manier van denken mogen we niet luisteren naar een stabber?

Ben wel blij dat je 24 werelden later genoeg kunnen berouwen hebt om nu weer een aangename speler te zijn! Al spreken je acties in deze pm weer boekdelen he. Nuja een vos verliest zijn haren maar niet zijn streken zeker.

Een screen plaatsen van een stabber? denk niet dat veel mensen daar waarde aan hechten

Grappig, zou ik ook zeggen als ik uitgelult was.
 
Reactiescore
1.647
Oh ik probeer helemaal niet van onderwerp te versmijten.
Maar volgens de manier van denken mogen we niet luisteren naar een stabber?

Ben wel blij dat je 24 werelden later genoeg kunnen berouwen hebt om nu weer een aangename speler te zijn! Al spreken je acties in deze pm weer boekdelen he. Nuja een vos verliest zijn haren maar niet zijn streken zeker.



Grappig, zou ik ook zeggen als ik uitgelult was.

Benieuwd k er welke PM? Misschien zoals zeg eens je chronologie kennen voor je uit je nek kletst. Al meermaals gezegd dat keken hoe we van hen af konden komen na stab van hen. Of zit jij zo graag met stabbers in de stam?
 
Reactiescore
3.457
Grappig, zou ik ook zeggen als ik uitgelult was.
Was ff vergeten dat jullie klakkeloos alles aannemen,kata war van Martijn en nu het woord geloven van iemand die 2 keer de fout is ingegaan.
 
Reactiescore
2.303
Benieuwd k er welke PM? Misschien zoals zeg eens je chronologie kennen voor je uit je nek kletst. Al meermaals gezegd dat keken hoe we van hen af konden komen na stab van hen. Of zit jij zo graag met stabbers in de stam?

Versta er geen kloten van.

Was ff vergeten dat jullie klakkeloos alles aannemen,kata war van Martijn en nu het woord geloven van iemand die 2 keer de fout is ingegaan.

Raar dat 3 spelers hetzelfde zeggen.

Martijn stoefte ooit eens met een kata war. Kreeg toen katas van een hele stam op men kloten.
 
Reactiescore
2.303
Moeten we dagelijks dezelfde oude koeien uit de gracht blijven halen? verwacht meer van je

Uhu, is dat hier niet ook het geval dan bij alles wat gezegd wordt door ons?
Verwacht meer van je.
 
Bovenaan