W73: Challenge Guaranteed, or Not?

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Spreek dan eerst Justin maar eens aan op het random de wereld in slingeren van talloze skypelogjes zonder datum en gedeeltelijk incompleet.Wat is er precies mis met de post van Vitalise, de screens spreken boekdelen. Het is zo klaar als een klontje (en dat was het al) dat Naad/Nelis/Man0 prima redenen hebben om een wrok jegens Wow Who te koesteren. Wow who koesterde zelf ook een wrok jegens hen, sprak zelfs van ''we moeten ze nog even de stam uit zien te lozen''. Komaan, wat voor leider ben je dan als je dat over je eigen leden zegt. Welk recht heb je dan nog precies om de leden te veroordelen dat ze hun dorpen liever naar de vijand zien gaan dan naar hun stamleider 'die oh zo veel nachtinspanningen heeft verricht voor ze'.

Daarbij in het algemeen; Waarom praat men ineens weer over een stab? Daar is totaal geen sprake van nu. Ik snap echt niet waarom mensen die stempel overal maar zitten op te stampen.
Als deze spelers Wow Who zo’n slechte leider hadden gevonden, waarom zaten ze dan nog in zijn stam?

Je hebt dorpen van spelers van een vijandige stam geinternd, terwijl deze spelers nog in deze stam zaten. Hiermee heb je die stam gecf’ed, wellicht met goedkeuring van stabbers die hun stam naaide. Had je dat willen voorkomen, waarom liet je deze spelers dan niet eerst leaven voor je ze ging edelen?

Op deze manier heb je Wow Who de mogelijkheid om zich preventief te verzetten ontnomen, want hij heeft geen enkele kans gehad om dit te zien aankomen. Het zijn immers stamgenoten van hem geweest op het moment van cf’en, die kon hij niet eens aanvallen.

Waarom mensen van stabben praten? Omdat stamleden dorpen afgeven aan de vijand om hun toenmalige stam in een benarde positie te brengen? Jij hebt van deze stab geprofiteerd. Toch niet heel gek dat men dan van een stab praat?
 
Reactiescore
2.303
Als deze spelers Wow Who zo’n slechte leider hadden gevonden, waarom zaten ze dan nog in zijn stam?

Je hebt dorpen van spelers van een vijandige stam geinternd, terwijl deze spelers nog in deze stam zaten. Hiermee heb je die stam gecf’ed, wellicht met goedkeuring van stabbers die hun stam naaide. Had je dat willen voorkomen, waarom liet je deze spelers dan niet eerst leaven voor je ze ging edelen?

Op deze manier heb je Wow Who de mogelijkheid om zich preventief te verzetten ontnomen, want hij heeft geen enkele kans gehad om dit te zien aankomen. Het zijn immers stamgenoten van hem geweest op het moment van cf’en, die kon hij niet eens aanvallen.

Waarom mensen van stabben praten? Omdat stamleden dorpen afgeven aan de vijand om hun toenmalige stam in een benarde positie te brengen? Jij hebt van deze stab geprofiteerd. Toch niet heel gek dat men dan van een stab praat?


Waarom loosde Who wow hen dan niet eerder als hij het er toch over had?
Klopt wij hebben van de situatie geprofiteerd. Zou iedereen doen.

TAD internde ook dorpen van de vijandelijke stam. Zijn we nu weer kief kief?
Nogmaals dit is geen CF, snap niet dat jullie dit niet inzien.

Waarom kickte who wow hen dan niet voor hun acties maar liet hij hen in de stam?
Waarom had hij zich niet aan zijn woord gehouden toen hij chemistry kickte?
 
Reactiescore
735
Zou iedereen doen.
Dit is echt zo'n gigantische onzin, ik geloof gewoon niet dat je het zelf gelooft :p
Zeker niet op deze manier.

Wat we allemaal ook van de werkwijze van Tad vinden, zij kregen nog voor ze überhaupt begonnen aan de "fusie" een tegenaanval van de betreffende stam, simpelweg om het feit dat zij het wel transparant hebben proberen aan te pakken en niet achter de rug wouden gaan van de belanghebbenden.
Daarnaast heeft TAD zich 2357893452347 pagina's lang moeten verdedigen, waar jullie, op Roald na, überhaupt niet de moeite nemen om enigszins inhoudelijk te reageren, is het jullie dan zo naar de kop gestegen dat je daar ook je hand voor omdraait.

Jullie bepalen nu even voor deze gehele groep van Wow Who dat het klaar is met hun motivatie en dat ze kunnen stoppen met 73, dat je dat zelf niet kan inzien vind ik echt heel teleurstellend.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.788
Had je dat willen voorkomen, waarom liet je deze spelers dan niet eerst leaven voor je ze ging edelen?

Ah dit hele gedoe gaat dus inmiddels niet meer over cf's, niet meer over het krijgen van dorpen, niet meer over de discussie of het wel of niet terecht was om Wow Who te verafschuwen, maar over het feit dat deze spelers nog net in de stam zaten op het moment dat de eerste overname plaatsvond.

Mijn vraag aan jou; wat boeit het nou uiteindelijk? Welk verschil maakt dit nou echt? Als we ze vriendelijk verzocht hadden twee minuten voor de overname te verlaten was er dus niets aan de hand geweest? Suggereren dat Wow Who er niets aan kon doen is gewoon onzin, het dorp is vannacht gescout en stond gewoon leeg talloze uren. Wow Who vroeg Nelis om te recappen, maar Nelis ging dit - vanzelfsprekend - niet doen.

Waarom mensen van stabben praten? Omdat stamleden dorpen afgeven aan de vijand om hun toenmalige stam in een benarde positie te brengen? Jij hebt van deze stab geprofiteerd. Toch niet heel gek dat men dan van een stab praat?

Goed maar wie heeft er dan precies gestabd? De gene die de leden toch al wilde 'lozen' maar nog even moest kijken hoe hij dat ging doen of de gene die dachten; prima we geven onze dorpen weg. Of ze nou stamloos waren, in Kaboom zaten of op delete waren gegaan, het had voor de uiteindelijke resultaten zeer weinig verschil gemaakt.

Jullie bepalen nu even voor deze gehele groep van Wow Who dat het klaar is met hun motivatie en dat ze kunnen stoppen met 73, dat je dat zelf niet kan inzien vind ik echt heel teleurstellend.

Pardon? Wow Who heeft zelf tot tweemaal toe gezegd dat ze op delete gingen. Dat is niet iets wat wij invullen noch bepalen. Kijk de screens even terug wil je.
 
Reactiescore
766
Daar gaat Roald zijn opleiding. Well done boys!
 
Reactiescore
2.303
Dit is echt zo'n gigantische onzin, ik geloof gewoon niet dat je het zelf gelooft :p
Zeker niet op deze manier.
Wat we allemaal ook van de werkwijze van Tad vinden, zij kregen nog voor ze überhaupt begonnen aan de "fusie" een tegenaanval van de betreffende stam, simpelweg om het feit dat zij het wel transparant hebben proberen aan te pakken en niet achter de rug om te gaan van de belanghebbenden.
Jullie bepalen nu even voor deze gehele groep van Wow Who dat het klaar is met hun motivatie en dat ze kunnen stoppen met 73, dat je dat zelf niet kan inzien vind ik echt heel teleurstellend.

Geloof ik zeker wel.
Wow kregen zij een tegenaanval? Sick.

Wij liggen al sinds de start onder vuur door whowow die iedereen aanspreekt?
Boeit mij dus helemaal geen ene hol hoe het met hem gaat. Kusjes.
 
Reactiescore
180
Geloof ik zeker wel.
Wow kregen zij een tegenaanval? Sick.

Wij liggen al sinds de start onder vuur door whowow die iedereen aanspreekt?
Boeit mij dus helemaal geen ene hol hoe het met hem gaat. Kusjes.

spectrum der uitdagingen?
 
Reactiescore
735
Ah dit hele gedoe gaat dus inmiddels niet meer over cf's, niet meer over het krijgen van dorpen, niet meer over de discussie of het wel of niet terecht was om Wow Who te verafschuwen, maar over het feit dat deze spelers nog net in de stam zaten op het moment dat de eerste overname plaatsvond.

Mijn vraag aan jou; wat boeit het nou uiteindelijk? Welk verschil maakt dit nou echt? Als we ze vriendelijk verzocht hadden twee minuten voor de overname te verlaten was er dus niets aan de hand geweest? Suggereren dat Wow Who er niets aan kon doen is gewoon onzin, het dorp is vannacht gescout en stond gewoon leeg talloze uren. Wow Who vroeg Nelis om te recappen, maar Nelis ging dit - vanzelfsprekend - niet doen.



Goed maar wie heeft er dan precies gestabd? De gene die de leden toch al wilde 'lozen' maar nog even moest kijken hoe hij dat ging doen of de gene die dachten; prima we geven onze dorpen weg. Of ze nou stamloos waren, in Kaboom zaten of op delete waren gegaan, het had voor de uiteindelijke resultaten zeer weinig verschil gemaakt.



Pardon? Wow Who heeft zelf tot tweemaal toe gezegd dat ze op delete gingen. Dat is niet iets wat wij invullen noch bepalen. Kijk de screens even terug wil je.
Door jullie aanpak bepaal je dat wel degelijk ja, als grote kwalitatieve en inmiddels kwantitatieve overmacht dergelijke praktijken nodig hebben om hen weg te spelen. Of had jij omgekeerd nog zoveel motivatie gehad als die grote partij dit bij jou uit zou halen, terwijl je überhaupt al wist dat je het niet zou gaan winnen, maar het simpelweg nog zo lang mogelijk wou rekken om een leuke strijd te leveren.
Denkenie;)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ah dit hele gedoe gaat dus inmiddels niet meer over cf's, niet meer over het krijgen van dorpen, niet meer over de discussie of het wel of niet terecht was om Wow Who te verafschuwen, maar over het feit dat deze spelers nog net in de stam zaten op het moment dat de eerste overname plaatsvond.

Mijn vraag aan jou; wat boeit het nou uiteindelijk? Welk verschil maakt dit nou echt? Als we ze vriendelijk verzocht hadden twee minuten voor de overname te verlaten was er dus niets aan de hand geweest? Suggereren dat Wow Who er niets aan kon doen is gewoon onzin, het dorp is vannacht gescout en stond gewoon leeg talloze uren. Wow Who vroeg Nelis om te recappen, maar Nelis ging dit - vanzelfsprekend - niet doen.



Goed maar wie heeft er dan precies gestabd? De gene die de leden toch al wilde 'lozen' maar nog even moest kijken hoe hij dat ging doen of de gene die dachten; prima we geven onze dorpen weg. Of ze nou stamloos waren, in Kaboom zaten of op delete waren gegaan, het had voor de uiteindelijke resultaten zeer weinig verschil gemaakt.

Wat het uiteindelijk boeit is dat jouw manier van handelen (ook in deze situatie weer) haaks staat met het beeld wat je met jouw woorden/intenties in het begin voor deze wereld geschetst hebt. Fair-play zou zijn als je desbetreffende spelers uit de stam had laten gaan en gesupport had het fatsoenlijk af te handelen. Een andere optie die je had kunnen kiezen is om Wow Who te melden dat zijn leden zich aangeboden hebben. Daar staat wat Wow Who zelfs gedaan heeft compleet los van, want ik heb jou toch hoger zitten dan Wow Who.

Deze mogelijkheden heb je echter achterwege gelaten om te kunnen profiteren van de stab van Naad & Co. Dat zijn acties die je verwacht van beginnende spelers, spelers met lage morele waarde of jongens die ten kosten van alles willen winnen (zoals ik en wellicht jijzelf vroeger ook was?). Ik, en met mij wellicht vele anderen, hadden niet verwacht dat je ging profiteren van stabs, terwijl je vooraf aan de wereld aangaf morele waarden hoog in het vaandel te hebben en voor een mooie wereld te willen zorgen.

Voor het eindresultaat in deze situatie is de invloed wellicht nihil, maar het is tekenend voor hoe weinig er waar gemaakt gaat worden van de beloftes voorafgaand aan deze wereld. Dat is zonde en teleurstellend, maar wellicht zit het er voor jou gewoon niet in om de speler/leider te zijn die je op deze wereld had willen zijn.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.788
Door jullie aanpak bepaal je dat wel degelijk ja, als grote kwalitatieve en inmiddels kwantitatieve overmacht dergelijke praktijken nodig hebben om hen weg te spelen. Of had jij omgekeerd nog zoveel motivatie gehad als die grote partij dit bij jou uit zou halen, terwijl je überhaupt al wist dat je het niet zou gaan winnen, maar het simpelweg nog zo lang mogelijk wou rekken om een leuke strijd te leveren.
Denkenie;)

Fabian jij mist echt even een paar zaken. Die delete aankondiging van twee personen van Wow Who was VOORDAT er überhaupt een dorp was overgenomen van Naad/Man0war. Wow who was nog lang niet op de hoogte hiervan. Dus leg nog eens uit hoe wij dat hebben bepaald met onze aanpak die nog niet eens had plaatsgevonden?

Echt waar wat een zever dit. Ik vind het prima dat veel posters als een stel bloedhonden ieder druppeltje aangrijpen om maar 'krachtige oneliners' te gooien. Is het je al opgevallen dat Wow who nog geen enkele echt inhoudelijke post ter verdediging heeft gemaakt waarbij hij wat zaken tackelt? Nee, het is gewoon zoals het altijd gaat; beschuldigingen gooien en de tegenargumenten lekker wegwuiven. Het beste wat Wow Who tot dusver kon inbrengen is een pm wisseling waaruit blijkt dat Nelis zich had laten meeslepen en zich nu 'vlug bedenkt' nadat hij bij ons een 180 graden andere impressie wist te wekken met zijn woorden en aanbod om voor Amen te gaan spelen. Wat zegt dat alleen al?

@Kyuka weet je waar ik gewoon echt zin in krijg. Om hier gewoon keihard een statement te maken dat jullie al onze idealen, fair play, elke goede intentie ooit gewoon lekker in jullie reet mogen steken. Dat jullie het maar gewoon uitzoeken onderling en dat we voortaan gewoon 'ons eigen spel' spelen en dat we zelf gewoon inschatten wat wel en niet door de beugel kan.

Wij zitten er bovenop, wij hebben alle randinformatie in zaken die ons aan gaan, waarom zouden we ons ook wat aantrekken van wat mensen 'aan de zijlijn' die zich baseren om propaganda van Justinstabs ervan vinden. We zijn een enorme collectie ervaren en bewezen spelers, de grootste collectie op dit moment, elke wereld ooit op .nl is gespeeld en nagenoeg elke is ook gewonnen door speler(s) uit de premade. Die startidealen zullen mij dus onderhand een worst wezen. Het maakt geen fluit uit welke statements we maken, men staart zich toch blind op geuitte doelen. Talloze bewezen spelers binnen de premade hebben een uitspraak gedaan over 'wat te doen' en hun meningen staan hoger in het vaandel dan die van het publiek hier.

Zie dit hele wereld 73 forum als één groot onderzoek. Vooraf stelde we wat doelen en een hypothese waarin we ons streven naar een fijne wereld kenbaar maakten. Echter bleek, zoals zo vaak, dat de doelen onhaalbaar waren en de hypothese niet kloppend. De conclusie van het hele onderzoek zou zijn: Je had beter überhaupt geen doelen of hypothese kunnen stellen. Je had gewoon lekker sneaky een premade moeten starten, hopeloos overpowered zijn, fucking Martijn, Anton, Christiaan en nog zo een blik halve garen moeten aannemen, starten met 60 accounts, iedereen naaien, lekker stabben, Warres sloopAP abusen om iedereen naar 26 punten te schieten, Jurrien kidnappen voor 200k pp en met onze 120 bespelers de wereldchat domineren met oneliners dat de tegenpartij maar zielepieten zijn en zodra je er op aangesproken worden gewoonweg zeggen: ''Ja euh fair play doen we niet aan, heb ik ook nooit gezegd hè! Dus ben niet hypocriet, gewoon eerlijke stam!''. <<< De les van wereld 73. Chapeau, wat een niveau bereiken we hier tezamen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.226
Dat jullie het maar gewoon uitzoeken onderling en dat we voortaan gewoon 'ons eigen spel' spelen en dat we zelf gewoon inschatten wat wel en niet door de beugel kan.

Dit deden jullie toch al? Zou daar niet speciaal een statement voor gaan schrijven, naar wat ik begrijp kun jij je tijd beter elders besteden.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
@Kyuka weet je waar ik gewoon echt zin in krijg. Om hier gewoon keihard een statement te maken dat jullie al onze idealen, fair play, elke goede intentie ooit gewoon lekker in jullie reet mogen steken. Dat jullie het maar gewoon uitzoeken onderling en dat we voortaan gewoon 'ons eigen spel' spelen en dat we zelf gewoon inschatten wat wel en niet door de beugel kan. Wij zitten er bovenop, wij hebben alle randinformatie in zaken die ons aan gaan, waarom zouden we ons ook wat aantrekken van wat mensen 'aan de zijlijn' ervan vinden. We zijn een enorme collectie ervaren en bewezen spelers, de grootste collectie op dit moment daar ben ik zeker van. Die startidealen zullen mij een worst wezen. Talloze bewezen spelers hebben een uitspraak gedaan over 'wat te doen' en hun meningen staan hoger in het vaandel dan die van het publiek hier. Maargoed, ik zal wel een boeman zijn als ik dit zeg hè.

Neehoor, dit zou in ieder geval voor mij een hoop hypocrisie en vraagtekens wegnemen. Dan kan eenieder zijn verwachtingen daarop instellen en ernaar handelen, want de idealistische wereld vol fair-play lijkt niet meer tot de doelen te behoren.

Daarbij is het natuurlijk ook makkelijk om de mening van mensen die aan jouw kant staan boven die van het publiek te stellen, want die zullen nauwelijks in jouw nadeel uitvallen.
 
Reactiescore
180
Fabian jij mist echt even een paar zaken. Die delete aankondiging van twee personen van Wow Who was VOORDAT er überhaupt een dorp was overgenomen van Naad/Man0war. Wow who was nog lang niet op de hoogte hiervan. Dus leg nog eens uit hoe wij dat hebben bepaald met onze aanpak die nog niet eens had plaatsgevonden?

Aangezien er vanuit het account Wow who niets van argumentatie kom zal ik maar kort repliceren.
Ikzelf (1 van 2 toenmalige hoofdspelers) heb gezegd dat het account op delete (wist toen niet dat justin heel veel steun ging krijgen vanuit stam om verder te gaan, waarmee ik hem enorm veel succes wens) ging omstreeks 15u (skype chat confirmed) op 12/05/2020.

intern.JPG

hierbij eindigt mijn inhoudelijke post alsook enige beschuldigingen die gegooid worden.
 
Reactiescore
735
Fabian jij mist echt even een paar zaken. Die delete aankondiging van twee personen van Wow Who was VOORDAT er überhaupt een dorp was overgenomen van Naad/Man0war. Wow who was nog lang niet op de hoogte hiervan. Dus leg nog eens uit hoe wij dat hebben bepaald met onze aanpak die nog niet eens had plaatsgevonden?

Echt waar wat een zever dit. Ik vind het prima dat veel posters als een stel bloedhonden ieder druppeltje aangrijpen om maar 'krachtige oneliners' te gooien. Is het je al opgevallen dat Wow who nog geen enkele echt inhoudelijke post ter verdediging heeft gemaakt waarbij hij wat zaken tackelt? Nee, het is gewoon zoals het altijd gaat; beschuldigingen gooien en de tegenargumenten lekker wegwuiven. Het beste wat Wow Who tot dusver kon inbrengen is een pm wisseling waaruit blijkt dat Nelis zich had laten meeslepen en zich nu 'vlug bedenkt' nadat hij bij ons een 180 graden andere impressie wist te wekken met zijn woorden en aanbod om voor Amen te gaan spelen. Wat zegt dat alleen al?

@Kyuka weet je waar ik gewoon echt zin in krijg. Om hier gewoon keihard een statement te maken dat jullie al onze idealen, fair play, elke goede intentie ooit gewoon lekker in jullie reet mogen steken. Dat jullie het maar gewoon uitzoeken onderling en dat we voortaan gewoon 'ons eigen spel' spelen en dat we zelf gewoon inschatten wat wel en niet door de beugel kan. Wij zitten er bovenop, wij hebben alle randinformatie in zaken die ons aan gaan, waarom zouden we ons ook wat aantrekken van wat mensen 'aan de zijlijn' ervan vinden. We zijn een enorme collectie ervaren en bewezen spelers, de grootste collectie op dit moment daar ben ik zeker van. Die startidealen zullen mij een worst wezen. Talloze bewezen spelers hebben een uitspraak gedaan over 'wat te doen' en hun meningen staan hoger in het vaandel dan die van het publiek hier. Maargoed, ik zal wel een boeman zijn als ik dit zeg hè.
Ik zal ook nooit beweren dat ik van alles op de hoogte ben of dat Wow Who vrijuit gaat in alles wat er tussen jullie is voorgevallen.
Vanuit jullie perspectief snap ik dat er bepaalde gevoelens zijn ontstaan dat dit in de hand werkt en dat je er nog wel een paar keer vaker over na had gedacht als de onderlinge verhoudingen beter waren geweest. Neemt niet weg dat je het nu gewoon op slot gooit, waar er nog degelijk spelers waren die door hadden willen gaan. Naar mijn mening hadden jullie gewoon de verstandigste moeten zijn, met de verwachtingen die er door jullie kamp geschept zijn voorafgaand en tijdens deze wereld.

Je stuk aan Kyuka onderstreept overigens gewoon hoe jullie er vanaf het begin in hebben gestaan, ach het is onze laatste wereld, wij zijn de besten, wie maakt ons wat. Prima, I rest my case, succes d'r met :p
 
Reactiescore
1.049
Fabian jij mist echt even een paar zaken. Die delete aankondiging van twee personen van Wow Who was VOORDAT er überhaupt een dorp was overgenomen van Naad/Man0war. Wow who was nog lang niet op de hoogte hiervan. Dus leg nog eens uit hoe wij dat hebben bepaald met onze aanpak die nog niet eens had plaatsgevonden?

Echt waar wat een zever dit. Ik vind het prima dat veel posters als een stel bloedhonden ieder druppeltje aangrijpen om maar 'krachtige oneliners' te gooien. Is het je al opgevallen dat Wow who nog geen enkele echt inhoudelijke post ter verdediging heeft gemaakt waarbij hij wat zaken tackelt? Nee, het is gewoon zoals het altijd gaat; beschuldigingen gooien en de tegenargumenten lekker wegwuiven. Het beste wat Wow Who tot dusver kon inbrengen is een pm wisseling waaruit blijkt dat Nelis zich had laten meeslepen en zich nu 'vlug bedenkt' nadat hij bij ons een 180 graden andere impressie wist te wekken met zijn woorden en aanbod om voor Amen te gaan spelen. Wat zegt dat alleen al?

@Kyuka weet je waar ik gewoon echt zin in krijg. Om hier gewoon keihard een statement te maken dat jullie al onze idealen, fair play, elke goede intentie ooit gewoon lekker in jullie reet mogen steken. Dat jullie het maar gewoon uitzoeken onderling en dat we voortaan gewoon 'ons eigen spel' spelen en dat we zelf gewoon inschatten wat wel en niet door de beugel kan.

Wij zitten er bovenop, wij hebben alle randinformatie in zaken die ons aan gaan, waarom zouden we ons ook wat aantrekken van wat mensen 'aan de zijlijn' die zich baseren om propaganda van Justinstabs ervan vinden. We zijn een enorme collectie ervaren en bewezen spelers, de grootste collectie op dit moment, elke wereld ooit op .nl is gespeeld en nagenoeg elke is ook gewonnen door speler(s) uit de premade. Die startidealen zullen mij dus onderhand een worst wezen. Het maakt geen fluit uit welke statements we maken, men staart zich toch blind op geuitte doelen. Talloze bewezen spelers binnen de premade hebben een uitspraak gedaan over 'wat te doen' en hun meningen staan hoger in het vaandel dan die van het publiek hier.

Zie dit hele wereld 73 forum als één groot onderzoek. Vooraf stelde we wat doelen en een hypothese waarin we ons streven naar een fijne wereld kenbaar maakten. Echter bleek, zoals zo vaak, dat de doelen onhaalbaar waren en de hypothese niet kloppend. De conclusie van het hele onderzoek zou zijn: Je had beter überhaupt geen doelen of hypothese kunnen stellen. Je had gewoon lekker sneaky een premade moeten starten, hopeloos overpowered zijn, fucking Martijn, Anton, Christiaan en nog zo een blik halve garen moeten aannemen, starten met 60 accounts, iedereen naaien, lekker stabben, Warres sloopAP abusen om iedereen naar 26 punten te schieten, Jurrien kidnappen voor 200k pp en met onze 120 bespelers de wereldchat domineren met oneliners dat de tegenpartij maar zielepieten zijn en zodra je er op aangesproken worden gewoonweg zeggen: ''Ja euh fair play doen we niet aan, heb ik ook nooit gezegd hè! Dus ben niet hypocriet, gewoon eerlijke stam!''. <<< De les van wereld 73. Chapeau, wat een niveau bereiken we hier tezamen.
Je laat je wel intens kennen.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
@Kyuka weet je waar ik gewoon echt zin in krijg. Om hier gewoon keihard een statement te maken dat jullie al onze idealen, fair play, elke goede intentie ooit gewoon lekker in jullie reet mogen steken. Dat jullie het maar gewoon uitzoeken onderling en dat we voortaan gewoon 'ons eigen spel' spelen en dat we zelf gewoon inschatten wat wel en niet door de beugel kan.

Waar is deze geprikkelde reactie voor nodig dan? Dit is gewoon P&P en het lijkt wel alsof je daarvoor bezwijkt, dus zijn doel heeft het blijkbaar wel.

Wij zitten er bovenop, wij hebben alle randinformatie in zaken die ons aan gaan, waarom zouden we ons ook wat aantrekken van wat mensen 'aan de zijlijn' die zich baseren om propaganda van Justinstabs ervan vinden. We zijn een enorme collectie ervaren en bewezen spelers, de grootste collectie op dit moment, elke wereld ooit op .nl is gespeeld en nagenoeg elke is ook gewonnen door speler(s) uit de premade. Die startidealen zullen mij dus onderhand een worst wezen. Het maakt geen fluit uit welke statements we maken, men staart zich toch blind op geuitte doelen. Talloze bewezen spelers binnen de premade hebben een uitspraak gedaan over 'wat te doen' en hun meningen staan hoger in het vaandel dan die van het publiek hier.

Jullie zijn ongetwijfeld een grote collectie ervaren en bewezen spelers. Die is ook aanwezig in de verschillende andere stammen op deze wereld, W73 is dé wereld waar kwaliteit op dit moment te vinden is imo. In beide kampen zitten veel posters met een naam, die gewoon prima P&P mogen voeren. Natuurlijk mogen zij ook jullie acties bekritiseren. Als je het subjectief vindt omdat ze niet alle info zouden bezitten, dan is dat toch de perfecte gelegenheid om het allemaal aan te kaarten? Ik zie vooralsnog geen geldige redenen om deze actie door de vingers te zien. Ik zou zeggen, gebruik die "randinformatie" van jullie eens goed!

Zie dit hele wereld 73 forum als één groot onderzoek. Vooraf stelde we wat doelen en een hypothese waarin we ons streven naar een fijne wereld kenbaar maakten. Echter bleek, zoals zo vaak, dat de doelen onhaalbaar waren en de hypothese niet kloppend. De conclusie van het hele onderzoek zou zijn: Je had beter überhaupt geen doelen of hypothese kunnen stellen. Je had gewoon lekker sneaky een premade moeten starten, hopeloos overpowered zijn, fucking Martijn, Anton, Christiaan en nog zo een blik halve garen moeten aannemen, starten met 60 accounts, iedereen naaien, lekker stabben, Warres sloopAP abusen om iedereen naar 26 punten te schieten, Jurrien kidnappen voor 200k pp en met onze 120 bespelers de wereldchat domineren met oneliners dat de tegenpartij maar zielepieten zijn en zodra je er op aangesproken worden gewoonweg zeggen: ''Ja euh fair play doen we niet aan, heb ik ook nooit gezegd hè! Dus ben niet hypocriet, gewoon eerlijke stam!''. <<< De les van wereld 73. Chapeau, wat een niveau bereiken we hier tezamen.

Gelijk een slachtofferige rol gepakt hier. Je hebt inderdaad heel ambitieuze uitspraken gedaan, en dat heeft gebackfired voor je afgelopen weken. Zo werkt het op het AF ook, je kunt jezelf ook op een iets minder grootste manier opstellen en dat scheelt. Je hebt jezelf ook onder die vergrootglas geschoven. Maar vertel mij waarom de hypothese niet waargemaakt kon worden in dit verhaal? Wat was dan de noodzaak om je hypothese als onmogelijk te achten? Lijkt me vrij frappant om een belofte of streven simpelweg aan de kant te zetten hiervoor. Ik snapte het toen Wow Who een overmacht creëerde, maar in dit geval? Dit is gewoon de makkelijke weg bewandelen.
 
Reactiescore
1.478
Wij zitten er bovenop, wij hebben alle randinformatie in zaken die ons aan gaan, waarom zouden we ons ook wat aantrekken van wat mensen 'aan de zijlijn' die zich baseren om propaganda van Justinstabs ervan vinden. We zijn een enorme collectie ervaren en bewezen spelers, de grootste collectie op dit moment, elke wereld ooit op .nl is gespeeld en nagenoeg elke is ook gewonnen door speler(s) uit de premade. Die startidealen zullen mij dus onderhand een worst wezen. Het maakt geen fluit uit welke statements we maken, men staart zich toch blind op geuitte doelen. Talloze bewezen spelers binnen de premade hebben een uitspraak gedaan over 'wat te doen' en hun meningen staan hoger in het vaandel dan die van het publiek hier.
Ik had oprecht nee gezegd tegen zulke dorpen en zulke spelers, en van een aantal mensen binnen Amen had ik hetzelfde verwacht. De meeste rekruuts van Amen kon ik begrijpen, maar qzdr was onnodig, net als deze dorpen. Edel gewoon bij je front zoals dat hoort. Dan kom je er ook wel door heen, zonder dat er op amen gebashed word.
 
Reactiescore
389
Zoveel mooie woorden overal, maar uiteindelijk is het gewoon ordinair, alles doen om te winnen.
En dat zoveel mogelijk verdraaien op het af, ondanks dat je zelf ook weet dat niemand het geloofd, toch blijven volhouden dat je oh zo ethisch speelt.
 
Bovenaan