Golden Awards

DeletedUser69389

Guest
Dan heb ik bij deze clown nummer zoveel gespot. Wat een grap haha.

Wow Who beste speler? Seriously? Wat hebben jullie bereikt behalve dom clears doodlopen en jezelf naar de top te werken door gerekte stamgenoten te internen? Als dit tegenwoordig tot de top behoort is TW de afgelopen jaren echt veel verder afgetakeld dan ik verwachtte. Mijn god zeg.

Noire meest overschatte speler? Jullie hebben dat account een massa met meer dan 300 incomings, zo'n 10 spelers, edelclears, splittreinen en faketreinen gegeven en het account ligt er nog steeds. En dan noem jij dat account overschat?

Kerouac beste leider? Hij is niet eens leider op deze wereld. Prima dat je in de kont van W69 spelers wil kruipen, maar doe dat dan svp op dat wereldforum.

Chemistry een vieze speler noemen? Dit terwijl jullie zelf enkele dagen geleden nog dorpen hebben verdeeld van een eigen stamgenoot terwijl die daar niet van op de hoogte was, hem vervolgens de stam uit hebben getrapt en diezelfde dag nog hebben geadeld. Hoe durf je iemand anders dan een vieze speler te noemen?
Dat is wel een gore actie dan.... Ow ik ben Justin en ik startte onder de naam Wow Who, omdat Justinwebs een slechte naam had. Maar ik speel niet meer zoals vroeger..... Ook bewijs van?
 
Reactiescore
1.647
Dat is wel een gore actie dan.... Ow ik ben Justin en ik startte onder de naam Wow Who, omdat Justinwebs een slechte naam had. Maar ik speel niet meer zoals vroeger..... Ook bewijs van?

0 bewijs want is niet zo.

Heer Yoshi was MB van Mathieu (degene van lijstje) vanwege verleden ook MB. Ivm vallen leden joint deze stam gewoon nog als MB. Gooit verkeerde aanvallen bij massa en heeft daar enorm pee over in met tientallen sorrys en laat 6 dagen niks van zich horen, waarna Mathieu besluit dat te gevaarlijk is inactieve speler te laten liggen bij front. Daarom heeft hij geedeld toen .
 

DeletedUser69389

Guest
Martijn er is teveel waarvan je niet op de hoogte bent binnen Amen, dat lees ik op meerdere punten terug in je post. Goed dat je vraagt naar verheldering bij het lijstje - dat is je goed recht - maar pas op met resolute uitspraken die je doet. Laten we wel wezen; Amen is een ver van je bed show. Volledig afgezien van wat je zegt over Noire (zeker top account hoor) bijvoorbeeld, betwijfel ik of je weet wie er nou daadwerkelijk spelen en wie niet. Enig idee of er vakantievervanging heeft plaatsgevonden, hoevaak of wie die dan gedaan zouden hebben? Naar wat ik uit je tekst kan opmaken, niet. Laat het bekritiseren van andermans uitspraken naar Amen/Noire maar aan de spelers die er wel veel informatie over hebben. Waarom überhaupt een discussie zoeken met een speler die al zegt dat dit het einde van w73 voor hem is. Ook snap ik niet waarom je het nodig vind om Pepijn hierin te betrekken als voorbeeld - ik zie de gelijkenis totaal niet.
Achja jullie zeggen ook zoveel zaken waar jullie niet van op de hoogte zijn. Ik mag bashen op wie ik wil bashen en dat laat ik mij niet bepalen door eenieder. Ik zet vraagtekens waarbij ik vraagtekens wil zetten. Maar mijn post richting Mathieu beschikt over meer toegevoegde waarde dan deze meuk van jou. Het spreekt voor zich dat ik niet alles weet over hoe het reilt en zeilt bij jullie en dat is maar goed ook voor jullie, want dat was vanzelfsprekend een slecht teken geweest dan. Alleen ik weet in elk geval al wel wie er op Noire spelen en waarop ik dan ook mijn mening kan baseren die ik richting Mathieu verkondigde.

Als je niet begrijpt waarom ik Pepijn als voorbeeld gebruikte dan dien je mijn reactie toch nog eens te lezen, omdat ik het aanhaalde als een voorbeeld van wat Justin beter kon doen dan een nieuw account, een nieuw AF account en een nieuw Skype account aanmaken om zich een tijd als iemand anders voor te doen/zich te verhullen.

Tot slot waarom ik wilde reageren? Omdat ik het een diep trieste argumentatie vond en ik daar graag de dialoog over wil aangaan. Voordat mensen zulke meuk nog gaan geloven.
 
Reactiescore
180
Met zulke lijstjes misschien ook maar beter wanneer je terugkruipt. Het W69 erbij halen uberhaupt al. Maar je komt met beweringen die je niet kunt staven en waar die uitspraken nogal ongeloofwaardig overkomen. Ik kan niet aan de indruk ontkomen dat dit toch een verkapte poging was voor het straatje schoonvegen en likken.

Ik heb het voordeel van vrij tot zeer anoniem door tw te gaan, ik bereik er toch niet veel, maar verheug me toch telkens weer als ik een reactie van jou zie op het AF. Ik heb toch bij het begin aan gegeven dat dit een subjectief, vanuit mijn totaal verkronkelde perspectief bekeken maar wel eerlijk lijstje is, misschien kan je daar nog iets van leren, in plaats van direct als door een zwerm wespen gestekte stier te reageren? :)

Je had gezegd subjectief te zijn, maar je doet er ook geen pogingen toe om dat ietwat achterwege te laten. De stroom modder richting het account Wow Who heeft niet eens zozeer te maken denk ik met het feit dat jullie een alliantie tegen de premade hebben opgetuigd, maar vooral hoe Justin zich gedroeg. Door vaag te doen over het verleden, een nieuw AF (account) aan te maken en ook nog eens met een nieuw Skype account zorgde dit al direct voor een negatieve houding jegens Wow Who. Toen ik aangaf dat ik het verdacht vond, omdat doorgaans dit gedaan wordt door mensen die iets te verbergen hebben. Dit werd bij hoog en laag ontkend. Totdat het even later toch bekend werd dat het hier Justin a.k.a. Justinstabs betrof. Het is dan ook niet raar dat men enorm kritisch was tegenover het account.

Een groot gedeelte van de stroom had voorkomen kunnen worden door transparant handelen en door een duidelijk statement uit te dragen. Dat had voor jullie veel ellende kunnen besparen. Ik denk dat @This Noob Is On Fire een perfect voorbeeld is van iemand die ondanks een extreem domme fout toch een kans van mij en de community kreeg, omdat hij openlijk afstand nam van de daden waar die bij betrokken was en berouw toonde. Daarmee kom je verder dan onder andere aliassen starten, omdat je eigen naam een verrotte reputatie heeft door je daden. Vroeg of laat loop je toch tegen de lamp en het zorgt er alleen maar voor dat dat beetje reputatie wat je misschien hebt opgebouwd direct verloren is.

Om nog maar niet te spreken over het feit dat je jullie jezelf als beste account durft te nomineren. Wat dat betreft is je eigen nominatie bij grootste ego dan wel terecht.... Jullie hebben oke dingen gedaan misschien. Toch waren er ook wel foutjes zoals de verliezen aan Dennis en Klakson. Toch niet iets wat hoort bij een account die bij beste speler genoemd wordt. Dan kan ik mij toch nog wel betere accounts bedenken.... Jullie zijn een degelijk account en niets meer dan dat.

Misschien even beginnen bij het begin. Alvorens W73 startte had ik nog nooit van justin/justinstab/whatever gehoord. Ik had een gesprek met een aangename gast die weet hoe en durft het spel te spelen, fair enough voor mij.

Ik heb eerst pp gefarmd op deze wereld en ben na 14 dagen aangesloten. Mijn eerste gesprek met hem was om open kaart te spelen met de premade, gezien onze ligging en de evolutie van de eerste wereld om te solliciteren voor Amen.

Over transparantie en statement, ik beweer dat sinds mijn start op w1 ik nimmer een stab, hack of zwaar bedrog heb uitgevoerd, spreek mij gerust tegen indien dit niet zo is en je dit ook kan bewijzen. Nogmaals je kent me (gelukkig) niet, dus het volledige account gaan gelijk stellen aan het verleden van één van de spelers vind ik wat kort door de bocht.

Bij mijn eigen nominatie speelt er tenslotte een zekere vorm van ironie mee, weetjewel humor, niet alles even serieus nemen, effe de politiek correct knop afzetten en gewoon een lijstje lezen moet kunnen. Al zou ik niet durven beweren dat Justin niet heel erg hoog staat qua skills, ik voeg er dan maar een vleugje jus aan toe.

Dit vond ik misschien nog wel de meest bijzondere. Ik denk persoonlijk, met mij vele anderen, dat dit account qua skills op zijn minst een top 3 account is binnen Amen en ook op deze wereld zullen er weinig zijn die aan hun skills kunnen tippen. Als ik voor mijzelf mag spreken dan vind ik het bijvoorbeeld spijtig dat ze zich niet hebben ontwikkeld bij hun startlocatie, omdat dat de wereld veel goeds had gedaan. Maar wat bedoel je met deze nominatie? Waarom zijn zij het slechtste account? Puur omdat je niet verwacht dat ze er bovenop komen? Waarom maakt hen dat een slechte speler? Omdat jullie 1 dorp van hen hebben weten te snoepen? Je kunt ze veel noemen, maar niet de slechtste speler en zeker niet met zo'n belabberde redenatie.

Kijk dat je Noire hier dan neerzet valt te billijken. Alleen weeral die uitleg. Als je alleen al even verder keek dan je neus lang is door naar hun accountgeschiedenis te kijken dan weet je al wat ze eventueel kunnen. Je zegt ze niet te kennen, maar je weet wel hun AF accounts denk ik? Dan zou je niet durven te zeggen dat ze het niveau naar beneden zouden halen. Het puntengemiddelde halen ze naar beneden en dat maakt hen misschien overschat, omdat ze het inderdaad moeilijk kunnen hebben. Maar in een 1 vs 1 zouden ze het ieder account bijzonder moeilijk kunnen maken. Zelfs met hun huidige omvang.....

Ik heb nu eenmaal niet met elk account op deze wereld iets voorgehad, nogal moeilijk op paar weken tijd, ik kijk naar wat wij verstuurd hebben, hoe we dit verstuurd hebben ehoe dit verwerkt werd door hen. Nogmaals mijn mening, ik ken hen niet, konden voor mijn part het all-start account van w73 of de voltallige NL community zijn, ik vond hun deff werk niet voldoen aan hoe ik verwacht had dat de finale recruit van de voorlopige topstam dient te deffen .Hierna ze zijn moeten teruggrijpen naar het internen van alweer een goed bevriende stam om toch wat groei te verwezenlijken :).

De reden dat ik misschien tot vervelens toe teruggrijp naar W69 is omdat die wereld net heel veel van de elementen bevat waar W73 naar snakt of op zen minst vanaf de start pretendeerde te zijn. Daar ik niet echt met een leidersfiguur geconfronteerd ben deze wereld kon ik evengoed een korte vermelding naar wie ik oprecht vind een goed leider te zijn en waarmee ik ervaring heb.
 
Reactiescore
180
Dan heb ik bij deze clown nummer zoveel gespot. Wat een grap haha.

Wow Who beste speler? Seriously? Wat hebben jullie bereikt behalve dom clears doodlopen en jezelf naar de top te werken door gerekte stamgenoten te internen? Als dit tegenwoordig tot de top behoort is TW de afgelopen jaren echt veel verder afgetakeld dan ik verwachtte. Mijn god zeg.

Noire meest overschatte speler? Jullie hebben dat account een massa met meer dan 300 incomings, zo'n 10 spelers, edelclears, splittreinen en faketreinen gegeven en het account ligt er nog steeds. En dan noem jij dat account overschat?

Kerouac beste leider? Hij is niet eens leider op deze wereld. Prima dat je in de kont van W69 spelers wil kruipen, maar doe dat dan svp op dat wereldforum.

Chemistry een vieze speler noemen? Dit terwijl jullie zelf enkele dagen geleden nog dorpen hebben verdeeld van een eigen stamgenoot terwijl die daar niet van op de hoogte was, hem vervolgens de stam uit hebben getrapt en diezelfde dag nog hebben geadeld. Hoe durf je iemand anders dan een vieze speler te noemen?


1. Ironie/Sarcasme, iemand moet het toch doen?

2. Ik vond het persoonlijk niet de correcte manier van deffen, mijn ervaring.

3. Geen leider gehad deze wereld dus het was dat of schrappen of nogmaals mezelf nomineren als dictator?

4. Het heer Yoshi verhaal vind ik een ongelooflijk spijtig voorval, hij is gedurende maanden een zeer goeie moraalbreker geweest op w69, per abuis en niet afgesproken tegen gekomen deze wereld, Ik was hier dan ook zeer blij om. Echter na paar goeie weken, heeft hij duidelijk enkele richtlijnen omtrent de veelbesproken massa op Noire niet nageleefd, waardoor het volledige verhaal dreigde op een flop uit te draaien. Geen probleem voor mij, next tim better. Echter heeft hij dan gedurende een meerdaagse periode (ik denk 4-5 dagen, pin me daar niet op vast) geen teken van leven/reactie gegeven. Hij ligt op een voor ons cruciale positie, midden in cluster. één strakke wave op hem en hij zou weggeweest zijn, dus heb ik dan besloten van hem asap op te internen daar hij gewoon niet te bereiken was maar een onmiddelijke bedreiging vormde voor de toekomst van stam en account. Ik vraag me oprecht af hou jij zou handelen.
 
Reactiescore
92
Beste speler:

Het lijkt me wel duidelijk dat wat rest van de community hier verzameld zit op w73, moeilijk dan ook om hier een beste speler te benoemen, zeker daar de beste actieve speler zich op W69 bevindt op het account DUCKTATOR, niets aan te doen mensen, als je het niet met je eigen ogen ziet valt het amper te geloven.

Grootste ego:
Mark (Coruscant, noob weggespeeld met beperkte bijdrage van mezelf)

Haha thx :biggrin:
En je hebt zeker wel een grote bijdrage gehad.


En dan ducktator bij beste speler zetten... ik bedoel, als je meest nolife speler bedoelt, klopt dat wel.

en tis btw best een goeie speler hoor, maar lang niet de beste.
Meest nolife is wel een feit ja.
 
Reactiescore
166
Met zulke lijstjes misschien ook maar beter wanneer je terugkruipt. Het W69 erbij halen uberhaupt al. Maar je komt met beweringen die je niet kunt staven en waar die uitspraken nogal ongeloofwaardig overkomen. Ik kan niet aan de indruk ontkomen dat dit toch een verkapte poging was voor het straatje schoonvegen en likken.

Kijk we kunnen veel over Amen zeggen en ze ook bekritiseren, maar een aantal uitspraken die je over hen of hun leden doet slaat nergens op.


Je had gezegd subjectief te zijn, maar je doet er ook geen pogingen toe om dat ietwat achterwege te laten. De stroom modder richting het account Wow Who heeft niet eens zozeer te maken denk ik met het feit dat jullie een alliantie tegen de premade hebben opgetuigd, maar vooral hoe Justin zich gedroeg. Door vaag te doen over het verleden, een nieuw AF (account) aan te maken en ook nog eens met een nieuw Skype account zorgde dit al direct voor een negatieve houding jegens Wow Who. Toen ik aangaf dat ik het verdacht vond, omdat doorgaans dit gedaan wordt door mensen die iets te verbergen hebben. Dit werd bij hoog en laag ontkend. Totdat het even later toch bekend werd dat het hier Justin a.k.a. Justinstabs betrof. Het is dan ook niet raar dat men enorm kritisch was tegenover het account.

Een groot gedeelte van de stroom had voorkomen kunnen worden door transparant handelen en door een duidelijk statement uit te dragen. Dat had voor jullie veel ellende kunnen besparen. Ik denk dat @This Noob Is On Fire een perfect voorbeeld is van iemand die ondanks een extreem domme fout toch een kans van mij en de community kreeg, omdat hij openlijk afstand nam van de daden waar die bij betrokken was en berouw toonde. Daarmee kom je verder dan onder andere aliassen starten, omdat je eigen naam een verrotte reputatie heeft door je daden. Vroeg of laat loop je toch tegen de lamp en het zorgt er alleen maar voor dat dat beetje reputatie wat je misschien hebt opgebouwd direct verloren is.

Om nog maar niet te spreken over het feit dat je jullie jezelf als beste account durft te nomineren. Wat dat betreft is je eigen nominatie bij grootste ego dan wel terecht.... Jullie hebben oke dingen gedaan misschien. Toch waren er ook wel foutjes zoals de verliezen aan Dennis en Klakson. Toch niet iets wat hoort bij een account die bij beste speler genoemd wordt. Dan kan ik mij toch nog wel betere accounts bedenken.... Jullie zijn een degelijk account en niets meer dan dat.



Dit vond ik misschien nog wel de meest bijzondere. Ik denk persoonlijk, met mij vele anderen, dat dit account qua skills op zijn minst een top 3 account is binnen Amen en ook op deze wereld zullen er weinig zijn die aan hun skills kunnen tippen. Als ik voor mijzelf mag spreken dan vind ik het bijvoorbeeld spijtig dat ze zich niet hebben ontwikkeld bij hun startlocatie, omdat dat de wereld veel goeds had gedaan. Maar wat bedoel je met deze nominatie? Waarom zijn zij het slechtste account? Puur omdat je niet verwacht dat ze er bovenop komen? Waarom maakt hen dat een slechte speler? Omdat jullie 1 dorp van hen hebben weten te snoepen? Je kunt ze veel noemen, maar niet de slechtste speler en zeker niet met zo'n belabberde redenatie.


Dit is alsnog het wereld 73 forum en waar het lijstjes betreft over 73. Absoluut Stan behoort de credits te krijgen voor wereld 69, maar doe dat dan lekker op wereld 69. Of is Stan hier ook leider? Om dan nog maar niet over die pauw te spreken die je alweer in je eigen reet steekt.....



Geef eens duiding over Oilsit. Want juist een uitleg over hoe ze in hun broek plassen maakt het leuk om dit soort lijstjes te lezen.

Kijk dat je Noire hier dan neerzet valt te billijken. Alleen weeral die uitleg. Als je alleen al even verder keek dan je neus lang is door naar hun accountgeschiedenis te kijken dan weet je al wat ze eventueel kunnen. Je zegt ze niet te kennen, maar je weet wel hun AF accounts denk ik? Dan zou je niet durven te zeggen dat ze het niveau naar beneden zouden halen. Het puntengemiddelde halen ze naar beneden en dat maakt hen misschien overschat, omdat ze het inderdaad moeilijk kunnen hebben. Maar in een 1 vs 1 zouden ze het ieder account bijzonder moeilijk kunnen maken. Zelfs met hun huidige omvang.....


Voor de rest veel succes op wereld 69 en toch bedankt voor het aandeel wat je hebt gehad op 73 in het laten groeien van Wow Who en het zorgen voor de uitdaging voor Amen.
Ook voor jou geld... Kap is met die boekverslagen! Je krijgt geen eindcijfer hoor o_O
 
Reactiescore
69
Ik speel op het account TAD en heb niet zoveel contact met Amen dus die zullen niet veel genoemd worden in deze lijst ...

Beste speler:
1) Savior of the north, gaan als een stoomlocomotief dat kan je wel zien aan hun kolen die ze overal vandaan farmen.

2) absurd heeft in eerdere werelden al laten zien een bedreven speler te zijn. In het begin heeft deze speler met zijn stam een geheel continent tegen zich gehad maar begint nu toch langzaam door te drukken. Hierover hebben zij weinig tot niet geklaagd in tegenstelling tot AMEN... Ik verwacht dat deze speler niet de #1 positie zal verkrijgen op deze wereld maar met zijn stam een zeer gewaagde tegenstander of vriend zal zijn. Ik gun hen dan ook zeker een goed en eerlijk gevecht voor de overwinning.

3) Patatus Snipus Dit account kan je vergelijken met savior alleen dan wat minder activiteit (maarja wie niet) en iets meer boost wat helemaal niet erg is. De spelers die hierop zitten kunnen makkelijk omschakelen van ondersteuning naar aanval en dan weer naar verdediging. Ik denk dat dit naast hun extreme groei van dorpen de twee sterkste punten van dit account zijn. Ik hoop dan ook zeker dat dit account hun activiteit hoog kan houden, want als dat het geval is verwacht ik mooi vuurwerk in de westkant van de wereld :).

Slechtste speler:
1) buildawall deze speler groeide aan het begin erg hard maar uiteindelijk was het toch wel een deceptie toen zij essential tegenover zich kregen. Meerdere massa's werden er gegooid met maar een klein aantal dorpen winst. Dit heeft de groei beperkt en ligt hierdoor al een maand stil. Dit heeft zowel voor buildawall als essential kapot gemaakt. Hierbij zeggende dat essential alles zelf heeft gedaan tegen een hele stam creditssssssss. Wel heeft buildawall veel geleerd van deze wereld, wat ze dan ook kunnen meenemen naar eventueel een volgende :)!

Meestbelovende speler voor de toekomst:
1)CABBAGE GUY69 als jij kijkt naar de aantal prestaties wat erop dit account behaald is wordt je er bang van. Als ik een omliggende spelers was zou ik alvast wat vaseline inslaan anders gaat het nogal stroef aan de achterkant als deze speler eraan komt. Ik verwacht dan ook nog veel van dit account.

2)Ho-Lee Foek deze speler heeft niet alleen een sterk leger met soldaten om zich heen verzameld maar kan ook erg goed praten. Dit laatste wordt vaak onderschat door spelers. maar is erg belangrijk binnen TW. Zijn ligging is misschien niet ideaal maar hij heeft denk zo 20 plannen klaarliggen voor de aankomende tijd, dus verwacht ik veel de aankomende tijd van deze speler.

Grootste ego:
NTD, de spelers van NTD is het perfecte voorbeeld van hoe je ego er voor kan zorgen dat je kopje ondergaat. Hopelijk hebben ze hiervan geleerd en kunnen zij zich de aankomende tijd herpakken. beetje extra verzet tegen ons is altijd leuk!

hoe kleiner je ego, hoe meer het je siert wanneer je alles cleared.

Beste stam:
Op het moment zijn er twee echte stammen Pit en Amen, op dit moment verwacht ik dat Amen de betere papieren heeft, op dit moment zijn ze nu zo groot dat niemand in hun continent als een bedreiging gezien kan worden. Op het gebied van verslagen tegenstanders staan ze dan ook mooi op de eerste plek en vind ik dat de oppositie wel minder mag klagen over het aantal interns wat ze doen. Ik hoop dan ook zeker dat we een front krijgen met Amen. Ik verwacht ook dat deze stam zeker voor de wereldoverwinning gaat en iedereen die het lukt hun hier vanaf te houden een schouderklopje verdient. Waar hopelijk nog jaren binnen de TW wereld overgepraat wordt.

PS: wil ik deze stam bedanken voor een mooi initiatief voor deze wereld.

Slechtste stam:
.Mask wanneer je na 1 massa op een dag al meer dan 25 dorpen verliest aan de directe vijand en maar 1 speler in de top 25 staat van ondersteuning in deze fase van het spel. zijn er maar twee conclusies mogelijk: PIT heeft een grandioze massa uitgevoerd of jullie hebben keihard gefaald. ik verwacht een combinatie van deze twee.

Meest onderschatte stam:
Exitus In deze stam zitten een aantal goede spelers die hopelijk de #1 van deze wereld een verzet kunnen bieden. Wanneer dit het geval is gaan we een periode tegemoet met leuke rapporten en aanvallen (dit is toch iets waarvan mijn TW hart harder gaat kloppen). Deze stam gaat het zeker moeilijk krijgen maar ik verwacht met een aantal goede recruits of interns dat ze zich kunnen ingraven voor een lange tijd en zich

Meest overschatte stam:

ik had aan het begin verwacht dat STrike force in combinatie met MASK. het pit wel lastig zou kunnen maken helaas hebben zij mij het tegendeel bewezen. Ik nomineer daarom deze twee stammen voor meest overschatte stam van w73...

Beste leider:
Fabian

Slechtste leider:
Ik heb GEEEN IDEEE. ik zelf waarschijnlijk (trek te snel conclusies en denk vaak vanuit het negatieve bij andere spelers)

Favoriete leider:
Ik ken Fabian pas sinds deze wereld. Hij is misschien soms wat spontaan in zijn woordkeuze en kan af en toe uit zijn slof schieten maar heeft bewezen dat hij strategisch inzicht heeft. Hij heeft ons al meermaals ergens voor gewaarschuwd voor de consequenties wat wij natuurlijk negeerde en wij hem uiteindelijk toch gelijk moesten geven. Naja dat gelijk geven hebben we natuurlijk niet gedaan ;)

Daarnaast gaat hij al jaren mee en wordt hij zeker gevreesd door elke tegenstander.

Meest overschatte speler:
Speedyaction heeft zichzelf overschat denk ik. deze speler dacht wel even pit te kunnen pakken met zijn stamgenoten. Afgelopen dagen heeft wel bewezen dat het tegendeel waar is. Ik hoop dat dit account zich eventueel nog deels kan herpakken en het nog een waardig gevecht kan worden. want dit lijkt een beetje op een varken richting het slachthuis.

Meest onderschatte speler:
Noo-Noo De Stofzuiger activiteit genoeg bij deze spelers, vv dienstje hier en daar wordt meermaals gedaan, ik verwacht dan ook zeker dat dit account een must is om te hebben binnen je stam. Ze hebben daarnaast al een leuke stam opgericht die zich de aankomende tijd zich zal moeten bewijzen om wereldwinst waardig te zijn.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met mijn accountgenoten

Mooiste spelers naam:
The alcoholic dream

Mooiste stam naam:
Behind the Mask!

Mooiste profielplaatje speler:
Forum 2.png

Simpsons voorspellen alles goed en zij voorspellen #1 te worden deze wereld ;)


Mooiste profielplaatje stam:
1589310520281.png

Andere profielplaatjes lijken allemaal zoveel op elkaar. ik heb voor deze gekozen uiteindelijk omdat ik het wel origineel vind

Mooiste acties van de wereld voormij:

1) @Erebos. die de chat leaved omdat TAD bijna plunderaar van de dag pakte ;)
2) Acties van Wow Who op de premade, heeft toch voor wat actie gezorgd en de acties van premade op de antipremade ;P
3) De situatie omtrent ryker en pigzor.

Ik wil graag nog meedelen dat:
1) Innowars een communicatieafdeling op moet richten.
2) Succes iedereen! en laten er mooie rapportjes komen.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Alleen ik weet in elk geval al wel wie er op Noire spelen en waarop ik dan ook mijn mening kan baseren die ik richting Mathieu verkondigde.

Zeer korte reactie; Jij denkt dat te weten maar de namen die je noemde zijn niet actueel meer. Tot zover de validiteit van je mening daarover.
 
Reactiescore
166
Zeer korte reactie; Jij denkt dat te weten maar de namen die je noemde zijn niet actueel meer. Tot zover de validiteit van je mening daarover.
Effe een legitieme vraag..

Master Commander & Forum Personality 2019

Geil je op deze status? Like was dit het toppunt van 2019? geen idee waarom maar ben nieuwsgierig :oops:
 

DeletedUser69389

Guest
Zeer korte reactie; Jij denkt dat te weten maar de namen die je noemde zijn niet actueel meer. Tot zover de validiteit van je mening daarover.
Ik weet het weldegelijk. Ook door een pm gesprek recent.

Ook veelzeggend dat je de rest negeert.
 
Bovenaan