Golden Awards

DeletedUser69389

Guest
TBS is zo goed als weggespeeld? Verder zijn er natuurlijk ook nog weinig echte acties geweest en is het in mijn ogen sowieso lastig om nu een 'beste stam' te benoemen.
Niet direct een prestatie, maar goed het is in elk geval iets inderdaad. Plus wat je zegt ja.
 
Reactiescore
702
Beste speler:
Ik weet niet welke accounts ik moet kiezen als echte de beste speler. Er zijn deze wereld echt een paar hele goeie accounts begonnen, En de toekomst zal uitwijzen wie er uiteindelijk de beste was.
Maar als ik moet kiezen welke 3 account na mijn gevoel het meeste gaan laten zien, Dan kom ik op de volgende accounts:

- Savior: In elke lijstje staan ze onderhand wel ergens. En ik denk dat iedereen wel weet dat dat volkomen terecht is. Als één van de weinig teams die tegenwoordig niet bakken met PP er door heen ramt, Maar toch mee kunnen komen. Dat geeft wel aan dat er op dat account de juiste keuzes moeten worden gemaakt. En we weten allemaal dat als je Savior zegt dat dat gelijk staat aan farmen. Dus daar ga ik geeneens meer iets over zeggen.
+ Als je kijkt naar de spelers op dit account..... Volgens mij is het wel duidelijk dat ik veel van ze verwacht.


- schedel: Ik moet zeggen dat ik totaal niks af weet van dit team. Misschien is het daarom nog wel knapper dat ze in dit lijstje staan. Nu staan ze er puur in op basis van hun reputatie en wat mijn gevoel zegt over dit team.
Ze hebben het in het begin heel zwaar gehad maar daarom staan ze niet in mijn lijstje. De reden dat ze nog leven in volgens mij omdat ze veel hulp hebben gehad en er veel pp tegen aan hebben moeten smijten om nog mee te komen. Ook in team schedel deze wereld geen ster in farmen en roven vergeleken met hun rang. Dit zijn eigenlijk punten die bij de slechte speler horen te staan, Maar ondanks alles verwacht ik dat in een latere stadium dat team schedel echt moeilijk te verslaan gaat zijn.

- Cabbage Guy69: Hier had ik kunnen kiezen uit 3 accounts. Cabbage guy, Collationem, Patatus Snipus. Waarom heb ik dan voor Cabbage Guy69 gekozen?
Die reden is best simpel. Ik verwacht dat het team van Cabbage Guy langer actief blijft dan het team van Colla en Patatus, Maar let op wat ik zeg. Ik zeg het team.
Ik heb team Colla op w59 mogen mee maken (en mischien ga ik nu helemaal mis zitten, dan hoor ik het graag) en daar was het toch meer Roald die al het werkt deed in het latere stadium van de wereld. Volgens mij zitten er nu wel meer spelers op dat op w59, Dus misschien gaan ze me daarin positief verrassen.
Dit zelfde geld ook voor Patatus snipus. Hoe hard ze ook in het begin gingen (mede door extreem veel PP wat ze zelf ook toegeven).
Ook hier verwacht ik dat later het account wordt gedragen door een individu dan door een team. Waar het bij colla door roald gaat zijn, Daar is het bij patatus Laurens.
En nogmaals ik kan helemaal mis zitten maar dit zegt mijn gevoel.

Slechtste speler:
Buildawall: Gingen in het begin erg hard, Maar staan nu als een tijdje stil en zijn ondertussen al door vele ingehaald. Het zal een kwestie van tijd zijn voordat het helemaal over is voor dit account. Ik geef ze geen kans om er nog wat van te maken in iedergeval.

Meestbelovende speler voor de toekomst:
HoneyBooBoo: Dit zal vooral om het deff gedeelte zijn. Met Ian en Jordy hebben ze in iedergeval 2 mensen die actief blijven en meer dan uitstekend kunnen deffen. Er zitten nog meer spelers op natuurlijk. Maar van de meeste weet ik hun kwaliteit nog niet echt. In ieder geval gaat dit account niet makkelijk weg te spelen zijn.

Grootste ego: Geen idee wie de grootste ego is. Er zijn zoveel ego op tw dat als ik een lijst moeten maken dat je schrikt van de aantal. Zelf kan ik het niet echt begrijpen dat je op een spel een ego kan hebben. Je moet natuurlijk niet over je heen laten lopen laat ik dat voorop stellen. Maar mensen met een echte ego op tw kan ik alleen naar om lachen en vind ik nog zielig ook.

Beste stam: Tja de beste stam... Dat is atm toch Amen, Als je kijkt naar de kwaliteit die daarin zit. Er zijn zeker meerder accounts met zelfs nog meer kwaliteit. Maar de vraag is wat is de beste stam dus vandaar mijn keuze voor amen. Amen is de enigste die al onder vuur heeft gelegen dus die hebben atm ook het meeste laten zien.

Slechtste stam: Haus: Ze staan met 0 punten op de 789e plek. Dus dat is de slechtste stam.. Nee serieus ik kan de slechtste stam nog niet aanwijzen aangezien nog niet elke stam gevormd is. Dit puntje in iets voor laten.

Meestbelovende stam voor de toekomst:
Spread: 2 van de top 3 spelers zitten erin, Met de juiste recruits gaan die nog hoge ogen gooien.

Meest onderschatte stam:
Exitus: Dit is meer omdat wij ermee fronten. Maar ik weet zeker dat het niet makkelijk gaan zijn om met honeyBooBoo hier doorheen te komen.

Beste leider:
Roald. Ik lees nu vele negatief verhalen over hem dat die een grote ego heeft enzovoorst enzovoorste. Maar ik heb roald op w59 mogen meemaken als leider van vix-v, En zijn manier van leiden stond mij wel aan. Hij liet wel iedereen zijn mening geven maar uiteindelijk bepaald de leider. Ik denk dat het zo ook het beste werkt. Mits de leider natuurlijk wel weet waarmee die bezig is. Maar dat weet roald wel

Meest onderschatte speler:
Wow Who. Ik las laatste iemand zeggen Wow Who Flop. Wie dat zij geen idee. Dit forum is zo actief dat ik niet alles lees, en wat ik lees daar lees ik eigenlijk effe snel overheen. Maar Wow Who is toch iemand die niet bang in om actie te ondernemen en alles aangrijpt om te winnen. Dat hun plan uiteindelijk mislukt is is voor hun jammer, Maar mijn respect hebben ze.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met iedereen die niet bij het minste of geringste uit hun slof schieten. Ik heb daar gewoon geen zin in in een stam met allemaal driftkikkers die zich overal te nergens druk om maken. Geef mij maar gewoon mensen die niet teveel praten, geen grote bek en gewoon hun ding doen zoals jordy, Ian, maarten, Inge, En zo kan ik er nog wel wat opnoemen maar dit zijn er 4 die me nu te binnenschieten

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: De driftkikkers dus :). Zoals ik al zij in het begin, ik kan er gewoon echt om lachen als mensen zich weer druk maken om niks. En ik bedoel hier niet mee gewoon een normale discussie maar echt druk maken om niks. Dat gezeur heb ik geen zin in om een spelletje die ik voor mijn plezier speel.

Ik wil graag nog meedelen dat:
Mb'en werelds is. Je hebt nog wel het gevoel dat je meedoet. door lekker mee aan te vallen, Af en toe wekkertje is ook leuk. Maar ik krijg niet de lasten door straks elke moment van de dag op mijn hoede te zijn en elke dag die aanvallen mag verwerken.... Nee ik vind het wel prima zo :)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
58
Beste stam: Tja de beste stam... Dat is atm toch Amen, Als je kijkt naar de kwaliteit die daarin zit. Er zijn zeker meerder accounts met zelfs nog meer kwaliteit. Maar de vraag is wat is de beste stam dus vandaar mijn keuze voor amen. Amen is de enigste die al onder vuur heeft gelegen dus die hebben atm ook het meeste laten zien.

Kijk is naar de nummer 1 in odd....
 
Reactiescore
207
Beste speler:
Ik weet niet welke accounts ik moet kiezen als echte de beste speler. Er zijn deze wereld echt een paar hele goeie accounts begonnen, En de toekomst zal uitwijzen wie er uiteindelijk de beste was.
Maar als ik moet kiezen welke 3 account na mijn gevoel het meeste gaan laten zien, Dan kom ik op de volgende accounts:

- Savior: In elke lijstje staan ze onderhand wel ergens. En ik denk dat iedereen wel weet dat dat volkomen terecht is. Als één van de weinig teams die tegenwoordig niet bakken met PP er door heen ramt, Maar toch mee kunnen komen. Dat geeft wel aan dat er op dat account de juiste keuzes moeten worden gemaakt. En we weten allemaal dat als je Savior zegt dat dat gelijk staat aan farmen. Dus daar ga ik geeneens meer iets over zeggen.
+ Als je kijkt naar de spelers op dit account..... Volgens mij is het wel duidelijk dat ik veel van ze verwacht.


- schedel: Ik moet zeggen dat ik totaal niks af weet van dit team. Misschien is het daarom nog wel knapper dat ze in dit lijstje staan. Nu staan ze er puur in op basis van hun reputatie en wat mijn gevoel zegt over dit team.
Ze hebben het in het begin heel zwaar gehad maar daarom staan ze niet in mijn lijstje. De reden dat ze nog leven in volgens mij omdat ze veel hulp hebben gehad en er veel pp tegen aan hebben moeten smijten om nog mee te komen. Ook in team schedel deze wereld geen ster in farmen en roven vergeleken met hun rang. Dit zijn eigenlijk punten die bij de slechte speler horen te staan, Maar ondanks alles verwacht ik dat in een latere stadium dat team schedel echt moeilijk te verslaan gaat zijn.

- Cabbage Guy69: Hier had ik kunnen kiezen uit 3 accounts. Cabbage guy, Collationem, Patatus Snipus. Waarom heb ik dan voor Cabbage Guy69 gekozen?
Die reden is best simpel. Ik verwacht dat het team van Cabbage Guy langer actief blijft dan het team van Colla en Patatus, Maar let op wat ik zeg. Ik zeg het team.
Ik heb team Colla op w59 mogen mee maken (en mischien ga ik nu helemaal mis zitten, dan hoor ik het graag) en daar was het toch meer Roald die al het werkt deed in het latere stadium van de wereld. Volgens mij zitten er nu wel meer spelers op dat op w59, Dus misschien gaan ze me daarin positief verrassen.
Dit zelfde geld ook voor Patatus snipus. Hoe hard ze ook in het begin gingen (mede door extreem veel PP wat ze zelf ook toegeven).
Ook hier verwacht ik dat later het account wordt gedragen door een individu dan door een team. Waar het bij colla door roald gaat zijn, Daar is het bij patatus Laurens.
En nogmaals ik kan helemaal mis zitten maar dit zegt mijn gevoel.

Slechtste speler:
Buildawall: Gingen in het begin erg hard, Maar staan nu als een tijdje stil en zijn ondertussen al door vele ingehaald. Het zal een kwestie van tijd zijn voordat het helemaal over is voor dit account. Ik geef ze geen kans om er nog wat van te maken in iedergeval.

Meestbelovende speler voor de toekomst:
HoneyBooBoo: Dit zal vooral om het deff gedeelte zijn. Met Ian en Jordy hebben ze in iedergeval 2 mensen die actief blijven en meer dan uitstekend kunnen deffen. Er zitten nog meer spelers op natuurlijk. Maar van de meeste weet ik hun kwaliteit nog niet echt. In ieder geval gaat dit account niet makkelijk weg te spelen zijn.

Grootste ego: Geen idee wie de grootste ego is. Er zijn zoveel ego op tw dat als ik een lijst moeten maken dat je schrikt van de aantal. Zelf kan ik het niet echt begrijpen dat je op een spel een ego kan hebben. Je moet natuurlijk niet over je heen laten lopen laat ik dat voorop stellen. Maar mensen met een echte ego op tw kan ik alleen naar om lachen en vind ik nog zielig ook.

Beste stam: Tja de beste stam... Dat is atm toch Amen, Als je kijkt naar de kwaliteit die daarin zit. Er zijn zeker meerder accounts met zelfs nog meer kwaliteit. Maar de vraag is wat is de beste stam dus vandaar mijn keuze voor amen. Amen is de enigste die al onder vuur heeft gelegen dus die hebben atm ook het meeste laten zien.

Slechtste stam: Haus: Ze staan met 0 punten op de 789e plek. Dus dat is de slechtste stam.. Nee serieus ik kan de slechtste stam nog niet aanwijzen aangezien nog niet elke stam gevormd is. Dit puntje in iets voor laten.

Meestbelovende stam voor de toekomst:
Spread: 2 van de top 3 spelers zitten erin, Met de juiste recruits gaan die nog hoge ogen gooien.

Meest onderschatte stam:
Exitus: Dit is meer omdat wij ermee fronten. Maar ik weet zeker dat het niet makkelijk gaan zijn om met honeyBooBoo hier doorheen te komen.

Beste leider:
Roald. Ik lees nu vele negatief verhalen over hem dat die een grote ego heeft enzovoorst enzovoorste. Maar ik heb roald op w59 mogen meemaken als leider van vix-v, En zijn manier van leiden stond mij wel aan. Hij liet wel iedereen zijn mening geven maar uiteindelijk bepaald de leider. Ik denk dat het zo ook het beste werkt. Mits de leider natuurlijk wel weet waarmee die bezig is. Maar dat weet roald wel

Meest onderschatte speler:
Wow Who. Ik las laatste iemand zeggen Wow Who Flop. Wie dat zij geen idee. Dit forum is zo actief dat ik niet alles lees, en wat ik lees daar lees ik eigenlijk effe snel overheen. Maar Wow Who is toch iemand die niet bang in om actief te ondernemen en alles aangrijpt om te winnen. Dat hun plan uiteindelijk mislukt is is voor hun jammer, Maar mijn respect hebben ze.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met iedereen die niet bij het minste of geringste uit hun slof schieten. Ik heb daar gewoon geen zin in in een stam met allemaal driftkikkers die zich overal te nergens druk om maken. Geef mij maar gewoon mensen die niet teveel praten, geen grote bek en gewoon hun ding doen zoals jordy, Ian, maarten, Inge, En zo kan ik er nog wel wat opnoemen maar dit zijn er 4 die me nu te binnenschieten

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: De driftkikkers dus :). Zoals ik al zij in het begin, ik kan er gewoon echt om lachen als mensen zich weer druk maken om niks. En ik bedoel hier niet mee gewoon een normale discussie maar echt druk maken om niks. Dat gezeur heb ik geen zin in om een spelletje die ik voor mijn plezier speel.

Ik wil graag nog meedelen dat:
Mb'en werelds is. Je hebt nog wel het gevoel dat je meedoet. door lekker mee aan te vallen, Af en toe wekkertje is ook leuk. Maar ik krijg niet de lasten door straks elke moment van de dag op mijn hoede te zijn en elke dag die aanvallen mag verwerken.... Nee ik vind het wel prima zo :)

Als je met beste stam, de stam met de meeste interns bedoeld, dan zit je zeker goed met je lijstje.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Als je met beste stam, de stam met de meeste interns bedoeld, dan zit je zeker goed met je lijstje.

Jullie zijn inderdaad de beste ik moet het toegeven :(
 
Reactiescore
166
Ik roep een hoop, maar zeg weinig concreets.. Heb je je eigen post gelezen haha? Ik ben me ervan bewust dat GA-lijstjes altijd subjectief zullen zijn. Echter, met de juiste onderbouwingen en een zo objectief mogelijke kijk op het geheel zal deze subjectiviteit eerder neigen naar intersubjectiviteit. Hier proef ik echter helemaal niks van in jouw lijstje. Zelfs zonder te weten dat je op Valar speelt had ik na de eerste paar benoemingen kunnen raden dat je in Rots speelt. Ik zal je een paar voorbeelden geven:

- Je benoeming voor beste stam is Rots. De enige onderbouwing die je hiervoor geeft is dat het boosten etc wel meevalt. Ik benoemde het eerder al grappend, maar hoe kun je zoiets zeggen als je eigen account een ander account probeerde te kopen met PP? Martijn gaf laatst ook ergens aan dat Rots op bepaalde vlakken de beste stam was. Ik vroeg vervolgens wat Rots zoal had bereikt, maar daar heb ik nooit antwoord op gekregen. Dus bij deze stel ik jou dezelfde vraag.
- Dan je benoeming voor beste leider. Eerst zeg je dat het daar nog te vroeg voor is. Vervolgens geef je de nominatie wel aan de toekomstige leiding van een stam die nog niet eens gevormd is... Hoe dan? :confused2:
- Amen is voor jou de meest overschatte stam met als argument dat het een kwestie van kwantiteit over kwaliteit is. Hier ben je me echt volledig kwijtgeraakt. Amen heeft juist het tegenovergestelde aangetoond en dit is zelfs toegegeven door de tegenstander. Hoe kom jij er dan bij dat dit niet zo zou zijn? Ik moet naar het antwoord hierop gissen omdat een fatsoenlijke onderbouwing ontbreekt. Of was een salty opmerking omdat je W67 en W68 hebt verloren dankzij spelers uit de premade?
- Je benoeming voor meest overschatte- en onderschatte speler. De onderbouwing hiervoor ontbreekt gewoon volledig dus hier kan ik niet eens iets zinnigs op zeggen.
- Als laatste de meest belovende stam voor de toekomst: Rots & Spread. Ook hier ontbreekt enige vorm van onderbouwing.

Wees niet bang om ook kritisch naar je eigen stam te kijken. Bewaar het in elkaars hol kruipen maar voor de toekomstige Rots/Spread stamchat.


Ik heb de tijd en energie niet eens om ellendig lange post(s) te maken, te lezen en/of de drang daar moeite in te gaan steken... voor wat? je gelijk te krijgen in een perspectief die vorm is gegeven aan interpretatie en eigen waarnemingen? Dat alles maakt het juist subjectief een GA lijst is dan ook naar mijn mening niets meer dan dat ... een mening? Daar mag je wat van vinden, jezelf het persoonlijk aantrekken of over in discussie gaan!

Maar voor mij was het gewoon niets meer dan wat slap leesvoer over mijn gedachte(s) en als daar niet genoeg diepgang in zit of onderbouwing, dan zoals vele hier al aangeven succes met het maken van je eigen GA lijstje.

Bij deze dus ook een uitzondering, ik die een langere post ga maken dan normaal. Reken er ook niet op dat ik in discussie ga over mijn eigen mening en/of beeldvorming die ik gecreëerd heb over de afgelopen dagen.. als je dat wilt kom je maar ff video bellen scheelt me een hoop tikken en/of lezen!

(1) Om even in te haken dit deel is me nog steeds niet duidelijk;

"Maar je aantijgingen slaan kant noch wal en vraag me eigenlijk af wat de achterliggende doel nou is van je bericht en waar je op uit bent? wat zijn je beweegredenen voor dit bericht? Do tell ... ik hang aan je lip!"

Je begint over het feit dat account Valar vermeend een account wou kopen met PP? Hiermee weerleg je wat precies? Of wat waren je intenties en/of beweegredenen voor zulke aantijgingen?

Feiten blijven dat zoiets niet is gebeurd, in tegenstelling tot het boosten.. iets wat wel feitelijk gebeurd en niet zo heel bescheiden ook. Ieder zijn eigen speelstyle natuurlijk, maar krijg nogal het idee dat ze wat moeten compenseren :eek:

(2) Het is ook zeker te vroeg om nu zulke uitspraken te doen! Maar als ik kijk naar wat er zit en wat het verleden hen heeft gebracht zie ik de toekomst zonnig in en heb ik daar meer vertrouwen in als wat ik zie gebeuren aan de andere kant.

(3) Kwantiteit over kwaliteit .... je kan lullen als brugman maar in de huidige formatie van Amen zijn er 2 spelers die echte klappen hebben gehad, hoe zou dat zijn opgevangen ... met eigen deff? of zijn het de slaafjes eromheen? Ik kwalificeer het niet als "prestatie" sterker nog ik ben van mening dat als er geen boost(s) accounts lagen en/of zoveel "hulpjes" het anders had gelopen voor sommige accounts. ( eigen waarneming, niet gelijk buthurt zijn )

Owh en wederom een persoonlijke opmerking richting account Valar, heb zeker geen hoge pet van de speelstyle van spelers uit W67.
Op Cees na en Benji ( als is dat ook een pippo ) Zou er ook maar niet te trots over zijn hoe die wereld is uitgelopen.
W68 Heb ik een perma ban gekregen voor het kopen van account. ( Its a joke, al had ik wel een perm ban voor scrip gebruik )

Dus wederom de vraag, wat probeer je met de opmerking te weerleggen? wat zijn je beweegredenen en waar ben je op uit? het gaat om een Ga lijstje.

Laatste twee ga ik niet eens op reageren. Wat ik nu wel ga doen is de post afsluiten met een persoonlijke "bash" richting jou als persoon, dit gezien je 2-0 voorstaat .. slecht in verliezen.

Gevoelsmatig ben je hier voor de "Cloud" ergens heb ik het idee dat je een jongen bent met een klein hartje & wellicht gepest.. Iemand die eigenlijk gewoon wat liefde te kort komt en een dikke knuffel nodig heeft! De wil en drang om naar discussies te zoeken met een relatief dominante houding? Dus eigenlijk zoek je een doorgaande soort "strijd" Waarom is dit? Ervaring leert dat als dominantie nodig is voor een strijd het voortkomt uit een stuk onzekerheid? Voor wat compenseer je? of ben je eigenlijk helemaal niet zo en profileer jij je hier zo om je zelf groter te maken dan dat je bent en er wat voldoening uit te kunnen halen?

Vele vragen, vele waarnemingen, helaas is de zin om te tikken op! Zoek een andere hobby, ga naar buiten, heb sex ( wel veilig je moet je niet voor planten ) doe iets en ga eens leven ipv de keyboardwarrior uit te hangen op een AF.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Wel lief zijn jij hè... :eek: Ik heb deze wereld minder interns gehad dan dat ik sommige mensen interessant vond op dit forum :(

Lief?

Ik zeg net dat jullie de beste zijn :sad: :sad:
 
Reactiescore
702
Reactiescore
1.367
Beste speler: Patatus Snipus is voor mij de beste speler, met een aantal gappies die er op zitten heb ik meerdere werelden gespeeld en iedere keer zijn t toppers.
Slechtste speler: Lastige keuze maar ik ga voor DorpMafketels1, omdat deze kak lid was op W67, door zijn klote acties en hypocriet spel op W70 en zijn falende acties op W73.
Meestbelovende speler voor de toekomst: Ik ga mn stamgenootje Hesseuch202 benoemen. Direct in het begin, met 1/2/3 dorpen al, hebben we samen tegen dorpsmafketels en zijn maatjes gespeeld die gestacked werden door NF (toen minstens een top 10 stam). Inmiddels heeft die de top 50 bereikt en groeit die gestaag door.
Grootste ego: Roald
Beste stam
: Ik ga hier 2 stammen benoemen. Ten eerste mijn eigen, 3tm. Omdat we mensen hebben die in het begin onzelfzuchtig hebben geholpen om NF spelers in onze rim te slopen. Terwijl ze def kregen van Pigzor en Dorpsmafketels, terwijl deze al vele malen groter waren dan onze gehele stam.
Uiteindelijk hebben er een hoop mensen een of meerdere clears doodgelopen, terwijl er ongeveer 2-3 dorpen per lid was...

Amen, hoewel ik een aantal spelers totaal niet uit kan staan en van bepaalde spelers veel beter verwachtte is Amen toch de beste atm.
Tegenover pit zie ik veel meer bekende namen, die naar mijn mening beter gepresteerd hebben.
POV, stelt in mijn ogen niet veel voor, ken er niemand van
Rots bestaat slechts uit 5 accounts, dus ook geen kans hebber voor winst
Spread, zelfde verhaal als rots. Te weinig serieuze spelers erin

Slechtste stam: NF. Wat doe je met je kop als je toestaat dat leden een NAP hebben met vijanden. En wat doe je als je je stamgenoten niet helpt tijdens aanvallen...
Meestbelovende stam voor de toekomst: Tring, volgens mij veelal vriendjes van amen, maar goede spelers zijn t wel. Als ze tegengas gaan geven aan Amen en de tijd krijgen gaan ze het Amen moeilijk maken. Mask en Exitus beide hebben een hele mooie rim liggen (vooral exitus) en liggen beide tegen interessante stammen aan (rots + N1 en Spread + pit). Daar gaat nog een hoop actie komen verwacht ik zo :)

Meest onderschatte stam: Denk niet dat er stammen onderschat worden
Meest overschatte stam: Denk niet dat er stammen overschat worden
Beste leider: Ik heb nog geen uitzonderlijke acties gezien van leiders
Slechtste leider: Ik heb nog geen uitzonderlijke acties gezien van leiders
Favoriete leider: Ik heb t niet zo op leiding
Meest overschatte speler: NIETTEDOEN. Opscheppen over PP gebruik, maar staan niet eens top 3!
Meest onderschatte speler: Wow Who. Blijkbaar vinden "mensen" hem noob terwijl die er mede voor gezorgd heeft dat bepaalde stammen alle remmen los hebben gegooid.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Beetje mensen van vorige werelden. Patatus, Absurd, Tad, marky-mark.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Tim - Red sky, door wereld 63. Meeste (ex)-Kak leden, ben daar geen uitleg voor nodig :)
Mooiste spelers naam: Jon Targaryen. Ik wacht nog altijd op season 7...
Mooiste stam naam: Ordinem Creaturae, Spread the love, HornPub, Exitus Acta Probat, Nisi Optimum (W57 stamnaam)
Het tofste topic: Spotprenten. Hands down
Het domste topic: Time battles, kan het niet uitstaan dat dat topic er iedere keer voor zorgt dat ik ongelezen topics heb.
Favoriete forumposter: Joachim
Minst favoriete forumposter: .MortuaMemoria.
Denkt dat die zeer goede propaganda voert, maar eigenlijk kan die nu net niets behalve op de man spelen, waarmee die ieder argument wat die had direct onderuit haalt.
Mooiste profielplaatje speler: Er zijn een hoop goede plaatjes:
1588539071031.png1588539215340.png1588539224546.png1588539230709.png 1588539093432.png1588539101850.png1588539199587.png1588539203583.png
maar deze is toch nog altijd het beste
1588538921708.png
Mooiste profielplaatje stam: 1588539289028.png Simpelweg mooi
Mooiste actie van de wereld: Roald die deze wereld gemaakt heeft met zn uitdaging
Voor wie heb je nu echt respect: Tis eerder voor wie niet...
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Klootzakjes die me uitdagen of stamgenootjes die me nodig zijn
Grootste Blunder: Weer TW gaan spelen door Roald en zn uitdaging, en dan naast savior komen te liggen...
 
Bovenaan