Top/Flop stammen

Reactiescore
1.454
Bedankt voor deze oprechte vraag. Ik ben ook zeker not amused. Het botst inderdaad met mijn morele waarden, ik zou zelf zoiets ook nooit aanbieden. Ik ben daarom ook een voorvechter voor minder/geen PP abuse. Ik ga de vuile was niet buiten hangen maar ik heb mijn ongenoegen al geuit intern. Daarbij heb ik me ook gewoon heel erg vergist door deze wereld weer te starten. Ik had niet in de gaten dat de PP zo'n vlucht genomen had met TW.

Maar dan de vervolg vraag: Wat is volgens jouw (puur persoonlijk) de gepaste maatregel die de stam moet treffen? En stel deze maatregel wordt niet getroffen, wat ga jij dan doen?
 
Reactiescore
1.226
Maar dan de vervolg vraag: Wat is volgens jouw (puur persoonlijk) de gepaste maatregel die de stam moet treffen? En stel deze maatregel wordt niet getroffen, wat ga jij dan doen?

Ik begrijp heel goed dat jij een uitspraak van mij wilt uitlokken. Maar nogmaals, ik ga de vuile was niet buiten hangen. Dit is iets wat wij binnen de stam bespreken.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik begrijp heel goed dat jij een uitspraak van mij wilt uitlokken. Maar nogmaals, ik ga de vuile was niet buiten hangen. Dit is iets wat wij binnen de stam bespreken.
Je begrijpt dat dat ook een beetje indruist tegen jij vertelde over menselijk publiekelijk aan de schandpaal nagelen of het tonen van het pp gebruik van een acc? Wanneer het een eigen stamlid betreft dient in 1x binnen de stam besproken te worden?
 
Reactiescore
1.454
Ik begrijp heel goed dat jij een uitspraak van mij wilt uitlokken. Maar nogmaals, ik ga de vuile was niet buiten hangen. Dit is iets wat wij binnen de stam bespreken.

Niet de bedoeling om verder een reactie uit te lokken en waardeer dat je het intern houdt. Ben gewoon benieuwd, vooral omdat je zo anti PP gebruik bent ;)
 
Reactiescore
1.226
Je begrijpt dat dat ook een beetje indruist tegen jij vertelde over menselijk publiekelijk aan de schandpaal nagelen of het tonen van het pp gebruik van een acc? Wanneer het een eigen stamlid betreft dient in 1x binnen de stam besproken te worden?

Oh nee hoor, het staat jullie vrij om mensen, die een fout begaan, aan de schandpaal te nagelen.

Daarbij is mijn mening dat jij ongefundeerd dingen uit zijn verband aan het trekken bent. Hetgeen ik poog te bereiken d.m.v de PP zichtbaar in het profiel, is om de discussie zuiverder te krijgen.

Het hele schandpaal idee is afkomstig van Duckje en zijn team. Je kunt dus wel leuk zeggen "jij vertelde over menselijk publiekelijk aan de schandpaal nagelen"maar dat is nooit een idee van mij geweest. Enkel om geen ongefundeerde schandpaal acties te krijgen maar een aantoonbaar feit te kunnen weerleggen.

@The Pianist vraagt naar mijn persoonlijke opvattingen, ik bepaal zelf of ik die hier al dan niet op het AF plaats of niet, ik vind het netter om mijn ongenoegen in de stam te houden. Zo zou ik dat bij een ander ook respecteren. Of word ik nu aan de schandpaal genageld?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69389

Guest
Oh nee hoor, het staat jullie vrij om mensen, die een fout begaan, aan de schandpaal te nagelen.

Daarbij is mijn mening dat jij ongefundeerd dingen uit zijn verband aan het trekken bent. Hetgeen ik poog te bereiken d.m.v de PP zichtbaar in het profiel, is om de discussie zuiverder te krijgen.

Het hele schandpaal idee is afkomstig van Duckje en zijn team. Je kunt dus wel leuk zeggen "jij vertelde over menselijk publiekelijk aan de schandpaal nagelen"maar dat is nooit een idee van mij geweest. Enkel om geen ongefundeerde schandpaal acties te krijgen maar een aantoonbaar feit te kunnen weerleggen.

@The Pianist vraagt naar mijn persoonlijke opvattingen, ik bepaal zelf of ik die hier al dan niet op het AF plaats of niet, ik vind het netter om mijn ongenoegen in de stam te houden. Zo zou ik dat bij een ander ook respecteren. Of word ik nu aan de schandpaal genageld?
Verschil van inzicht over ungefundeerd denk ik. Maargoed het was een idee van Duckje ja en die jij wilde uitbouwen.
 
Reactiescore
2.386
Reactiescore
2.386
Shit jullie hebben me door
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
Is pp beloven voor dit soort acties niet tegen de regels?
Not sure tho
 
Reactiescore
17
Wanneer Exitus zich niet distantieert van zulk spelbederf wel ja. Dan ben je zelf ook verantwoordelijk voor het in stand houden van zulk spelbedrog.

Ik wou eerst niet reageren, maar man wat heb jij alle respect die ik had voor je verloren. Je weet totaal niets van de situatie en dan ga je heel onze stam aan de schande paal gaan hangen, wat is er toch mis met jou ? Guided is een eerlijke en vriendelijke speler, en had totaal geen idee dat dit niet mocht gedaan worden. Ikzelf wist niet eens dat zoiets niet mocht. Het is niet omdat jij alle regels van TW vanbuiten kent dat iedereen dit doet. Vindt je reacties ook allemaal maar zeer laag je en je probeert gewoon "commotie" te maken.
 
Bovenaan