Top/Flop stammen

Reactiescore
603
Laat ons zeggen dat we ondertussen 'immuun' zijn voor al dat gebash. Het was goedkoop, repetitief en had voor ons geen enkele meerwaarde.

Hoe jij van dit verhaal weer een sensatie wilt maken, spreekt mij niet aan. Dit is geen stab waar support niks aan kan doen, dit is het overtreden van regels, waar support dus wel macht heeft. Laat hen het oplossen.

Akkoord, je hebt gelijk dat GbtL een fout maakte. Maar je maakt er weer een sensatie-topic van ipv de feiten op een objectieve manier weer te geven. Dat hindert enorm in de opinievorming van een groot deel van het AF die niet tussen de regeltjes kan lezen.


Doe nu toch eens helemaal rustig? Ik hoor nu enkel van GtbL maar blijkbaar zijn er nog incidenten met Exitus? Sorry dat ik niet alles volg of weet? Geef me de feiten en doe vriendelijk, zo ga ik niet in discussie met je.
Typ dan ook geen dingen waar je niets vanaf weet.
 
Reactiescore
2.386
Typ dan ook geen dingen waar je niets vanaf weet.
Geef dan de info? Jezus man. Jullie gooien allemaal verwijten dat de volledig stam Exitus de regels zou overtreden zonder enig bewijs? Geef dan het bewijs en dan kan ik misschien een deftige mening vormen? Gewoon wat zeggen zonder bewijs pak ik niet, en daar spreek ik UT over aan. Nogmaals, doe gewoon vriendelijk.

Ik weet onmiddellijk weer waarom ik het AF vermeed de voorbije tijd. Toxisch.
 
Reactiescore
1.226
Dat is juist P&P in mijn ogen. Wanneer je te horen krijgt via via gesterkt door bewijs dat jouw tegenstander spelers probeert om te kopen om jou aan te vallen. Dan mag je hier zeker een post over maken. De term misdadigers vind ik zeker misplaatst ben ik het met je eens. Feit blijft dat GBL spelers probeert om te kopen tegen RSAM dat is gewoon een grove fout sinds dag 1 van dit spel al verboden. Je kan het UT dan ook niet kwalijk nemen dat hij je stam leider hier aan de schandpaal komt nagelen.

Het is P&P, dat klopt. Vind het alleen niet sterk gedaan, had veel meer uit gehaald kunnen worden.

De feitelijke situatie staat los van wat je hierboven als eventueel verweer suggereert? iets wat het spelers gedrag zou verklaren? o,O weird play brhu

Eventueel verweer? Verklaar je nader. Waar zie je dat ik mij ergens tegen verweer. Sterker nog, ik zeg juist dat het niet goed is.
 

DeletedUser69389

Guest
Zoals ik al aangaf was het een ondoordachte actie die in een split second bedacht is. Achteraf niet verstandig, dus daar is van geleerd en het zal niet nog eens gebeuren.

Wat zouden jullie willen zien, Exitus opgeheven oid zodat de doorgang makkelijk wordt? Volgens mij komt er al genoeg shitload over ons heen en probeer je ons aan de publieke schandpaal te nagelen.

Volgens mij beslist support over deze casus en hoort het daarbij ook af te zijn.
Je stamgenoot pleitte voor het invoeren van functie dat pp uitgaven getoond konden worden. Ik denk dat @CostaRica nu geen voorstander meer ervan is. Omdat je dan dit soort gezeik krijgt dat mensen publiekelijk aan de schandpaal worden genageld.
 
Reactiescore
603
Geef dan de info? Jezus man. Jullie gooien allemaal verwijten dat de volledig stam Exitus de regels zou overtreden zonder enig bewijs? Geef dan het bewijs en dan kan ik misschien een deftige mening vormen? Gewoon wat zeggen zonder bewijs pak ik niet, en daar spreek ik UT over aan. Nogmaals, doe gewoon vriendelijk.

Ik weet onmiddellijk weer waarom ik het AF vermeed de voorbije tijd. Toxisch.
Hahaha, ik ook ^^
maaruh, sommige info moet je gewoon niet op heel het platform hier gaan rondhangen, dan krijg je bullshit zoals nu aan de gang is :p
maybe eens privé ergens gaan horen.

& ik heb maybe wat te heftig gereageerd, maar het is altijd wat als er een ban valt.. iedereen smijt met 1000 verwijten en onjuiste bewijzen.
Sorry my friend! <3
 

DeletedUser82586

Guest
Zoals ik al aangaf was het een ondoordachte actie die in een split second bedacht is. Achteraf niet verstandig, dus daar is van geleerd en het zal niet nog eens gebeuren.

Wat zouden jullie willen zien, Exitus opgeheven oid zodat de doorgang makkelijk wordt? Volgens mij komt er al genoeg shitload over ons heen en probeer je ons aan de publieke schandpaal te nagelen.

Volgens mij beslist support over deze casus en hoort het daarbij ook af te zijn.
Support zal hier vast wel straffen, maar dat neemt niet weg dat je als stamleiding een bepaalde verantwoordelijkheid draagt voor je spelers. Ik weet dat in andere stammen dit soort zaken kunnen leiden tot een kick of iig een heel stevig gesprek.
Dit is jullie kans om aan te geven dat jullie dit als stam serieus nemen, en wat doen jullie? Eerst relativeren.
Damage control pur sang.
Iedereen net een gevoel voor goed en swldht snapt dat dit moreel niet acceptabel is, net als bijvoorbeeld stabben.
Kom met een uitleg van jullie kant, volledige excuses en maak duidelijk dat je de speler er op hebt aangesproken en dat het absoluut nooit meer zal gebeuren in de toekomst. Dat is toch wel het minste.
 
Reactiescore
2.386
Hahaha, ik ook ^^
maaruh, sommige info moet je gewoon niet op heel het platform hier gaan rondhangen, dan krijg je bullshit zoals nu aan de gang is :p
maybe eens privé ergens gaan horen.
Jij bent deel van het probleem. Als jij weg gaat, kan ik misschien blijven ja. Enige wat nu privé zou moeten gebeuren is een excuus van jou richting mij. Aanvallen op de man is het laagste wat er kan gebeuren en jij slaagde er in om dat na 1 post al te behalen in deze discussie. Proficiat.

E; en nu hoor ik nog dat je binnen Exitus zelf speelt. Wat is dit
 

Deleted User - 487925159

Guest
Het is P&P, dat klopt. Vind het alleen niet sterk gedaan, had veel meer uit gehaald kunnen

Het is wel martijn he, niet te hoge verwachtingen hebben. Maar de screens zeggen verder wel genoeg, is gewoon een hele domme actie van Guided wat 100% een ban verdiend.
Ik ben er ook van overtuigd dat de spelers echt wel wisten dat het illegaal was maar gewoon hoopte niet gepakt te worden.
 
Reactiescore
603
Het is wel martijn he, niet te hoge verwachtingen hebben. Maar de screens zeggen verder wel genoeg, is gewoon een hele domme actie van Guided wat 100% een ban verdiend.
Ik ben er ook van overtuigd dat de spelers echt wel wisten dat het illegaal was maar gewoon hoopte niet gepakt te worden.
Als je 2 seconden nadenkt zou iedereen moeten weten dat dit opzich niet kan, er zijn dan mensen die wel het risico willen nemen..
gebeurt wel dagelijks zulke dingen.
 

DeletedUser69389

Guest
Het is wel martijn he, niet te hoge verwachtingen hebben. Maar de screens zeggen verder wel genoeg, is gewoon een hele domme actie van Guided wat 100% een ban verdiend.
Ik ben er ook van overtuigd dat de spelers echt wel wisten dat het illegaal was maar gewoon hoopte niet gepakt te worden.
Vooral met SC Beast als voormalig moderator in hun stam.
 
Reactiescore
166
Het is P&P, dat klopt. Vind het alleen niet sterk gedaan, had veel meer uit gehaald kunnen worden.



Eventueel verweer? Verklaar je nader. Waar zie je dat ik mij ergens tegen verweer. Sterker nog, ik zeg juist dat het niet goed is.
Je reageert op aantijgingen doodmiddel van het posten van screenshots, hoe anders dan te interpreteren als een verweer.. als of daarmee het doel is rechtvaardigt en een vorm van begrip zou moeten oproepen?

Kortom de door jou geposte screenshots zijn geen meerwaarde maar losse flodders waarmee je schiet :O
 

Deleted User - 487957763

Guest
Als je 2 seconden nadenkt zou iedereen moeten weten dat dit opzich niet kan, er zijn dan mensen die wel het risico willen nemen..
gebeurt wel dagelijks zulke dingen.
Je probeert het dus te relativeren en goed te praten? Dus doordat dit dagelijks gebeurt moet het niet besproken worden, omdat mensen het risico willen nemen? Wat probeer je te bereiken met deze post?
 

DeletedUser82550

Guest
Ben ik de enige die, mocht ik het spel niet lang gespeeld hebben, niet direct in de regels van TW zie staan wat er juist fout is aan die actie GbtL? Ik wil zeker niet ontkennen dat het een fout is, een straf is idd meer dan terecht en zal er (misschien) wel nog komen.

Maar als je de regel leest: "Het is niet toegestaan om accounts, delen van accounts of externe diensten die gerelateerd zijn aan accounts te kopen, verkopen of aan te bieden in ruil voor Premium Punten of andere voordelen. De enige uitzondering zijn gameplay-elementen of functies die direct deel uitmaken van het spel en die zijn ontworpen om te interageren met de economie in het spel."

Een clear vragen aan iemand in ruil voor PP lijkt mij hierbij dan toch niet op het aanbieden/kopen/verkopen van een account? Of lees ik verkeerd?
 
Reactiescore
1.226
Je reageert op aantijgingen doodmiddel van het posten van screenshots, hoe anders dan te interpreteren als een verweer.. als of daarmee het doel is rechtvaardigt en een vorm van begrip zou moeten oproepen?

Kortom de door jou geposte screenshots zijn geen meerwaarde maar losse flodders waarmee je schiet :O

Ik denk dat je niet goed gekeken hebt, want de screenshots staan helemaal niet in relatie tot de tekst. Dus ik vraag me af van waaruit je de conclusie trekt dat de screenshots het doel rechtvaardigen of begrip moeten oproepen?
 
Reactiescore
603
Je probeert het dus te relativeren en goed te praten? Dus doordat dit dagelijks gebeurt moet het niet besproken worden, omdat mensen het risico willen nemen? Wat probeer je te bereiken met deze post?
Goed praten? wat valt er goed te praten? ik zeg dat als je (iedereen die tw speelt) 2sec nadenkt dat je weet dat dit niet mag of niet thuis hoort in dit spel.
Ik bevoordeel hier niets of niemand.
Het is dus ieder zijn verantwoordelijkheid. Wat ik wil bereiken? zeggen wat ik daarnet heb gezegd, en jij? :)
 
Reactiescore
83
Support zal hier vast wel straffen, maar dat neemt niet weg dat je als stamleiding een bepaalde verantwoordelijkheid draagt voor je spelers. Ik weet dat in andere stammen dit soort zaken kunnen leiden tot een kick of iig een heel stevig gesprek.
Dit is jullie kans om aan te geven dat jullie dit als stam serieus nemen, en wat doen jullie? Eerst relativeren.
Damage control pur sang.
Iedereen net een gevoel voor goed en swldht snapt dat dit moreel niet acceptabel is, net als bijvoorbeeld stabben.
Kom met een uitleg van jullie kant, volledige excuses en maak duidelijk dat je de speler er op hebt aangesproken en dat het absoluut nooit meer zal gebeuren in de toekomst. Dat is toch wel het minste.

Volgens mij wordt er hierboven genoeg uitleg gegeven en ik ga niet nog een keer op m’n knieën voor alle moraalridders hier.

Wat er binnen Exitus besproken wordt gaat het AF ook niet zo veel aan denk ik, gesprekken zijn er wel geweest. Hierboven staat een excuus en uitleg. Heb het boetekleed aangetrokken en ik zal het hier ook bij laten. Een wijze les voor de toekomst.
 
Bovenaan