Top/Flop stammen

Deleted User - 487957763

Guest
PP aanbieden was inderdaad niet goed van betreffende speler. Hij heeft het spel een tijd niet gespeelt en vond dit in een split second een alternatief omdat er geen vrij GS sturen is.

Zou graag nog even de "misdaden" willen zien van "stamleden" (meervoud)
Ik vind dat je hier toch wel erg lichtjes mee omgaat voor iemand die PP gebruik inzichtelijk wil maken zodat spelers aan de schandpaal genageld kunnen worden. Dit is gewoon poging tot het kopen van troepen en is toch wel een next level vorm van PP gebruik dan de legale manieren zoals events abusen. Als iemand UT zijn posts zou moeten begrijpen en steunen zou jij het moeten zijn.
 

DeletedUser69389

Guest
Misschien het rijtje winkeldieven dan, je gaf aan bij dit soort personen nog wel vergevingsgezind te zijn toch?

Buiten jouw mening, die er voor ons totaal niet toe doet aangezien je op mij niet overkomt als een fijn persoon om mee samen te werken, scheer je heel Exitus over één kamp. Is ook niet echt fair, wel?
Wanneer Exitus zich niet distantieert van zulk spelbederf wel ja. Dan ben je zelf ook verantwoordelijk voor het in stand houden van zulk spelbedrog.
 
Reactiescore
7.944
Dat rijtje niet, maar wel in het rijtje spelers die niet serieus te nemen vallen en alleszins bij mij in de stam niet welkom zijn.

Denk dat dit voor hun wel insgelijks is. Maak je daar niet druk om.
 

DeletedUser69389

Guest
Tsja je kunt ook heel stoer zeggen dat je 60k PP te besteden hebt, ik weet niet hoeveel connecties, en een onsamenhangend verhaal over alleen PP te willen farmen ophangen.

faf8cf193fafcad2c2e7460cf0ee0533.png

a3d71022161b5e4cb7655635eb6f4d2e.png


PP aanbieden was inderdaad niet goed van betreffende speler. Hij heeft het spel een tijd niet gespeelt en vond dit in een split second een alternatief omdat er geen vrij GS sturen is.

Zou graag nog even de "misdaden" willen zien van "stamleden" (meervoud)
Jij wilde mensen aan de schandpaal hebben voor PP abuse. Doe ik dat is het ook weer niet goed.:(:oops::rolleyes: Omdat het om je eigen stamgenoot gaat? Daarnaast is er een verschil met gefarmde pp events abusen of samenwerkingen willen kopen zoals Guided dit wilde doen. Heeft het excuus van lang niet spelen niets mee te maken. De regels zijn daar duidelijk over.
 
Reactiescore
2.386
Ik vraag me eigenlijk af wat dit in top/flop stammen doet, Martijn praat enkel over 'Guided by the light' maar gaat wel de gehele stam aan de schandpaal nagelen. Het is ook moeilijk om de gehele stam flop te noemen, want GbtL is leider.
 
Reactiescore
1.226
Ik vind dat je hier toch wel erg lichtjes mee omgaat voor iemand die PP gebruik inzichtelijk wil maken zodat spelers aan de schandpaal genageld kunnen worden. Dit is gewoon poging tot het kopen van troepen en is toch wel een next level vorm van PP gebruik dan de legale manieren zoals events abusen. Als iemand UT zijn posts zou moeten begrijpen en steunen zou jij het moeten zijn.

Zoals ik al zeg is het niet goed. Mensen die er wat van vinden kunnen een supportje sturen en die zullen er al dan niet wat mee gaan doen. Maar om nou in game PM's, van andere spelers dan stamgenoten, te gaan plaatsen in het kader van P&P. Vind ik persoonlijk niet sterk.

Om de term misdaden te gaan gebruiken bij een spelletje, in de wetenschap welke rijtjes Martijn opnoemt met misdadigers gaat mij toch een stapje te ver. En neem ik dan ook niet zo serieus.

Als Martijn echt zo het beste voor heeft met dit spel had hij ook betreffende speler persoonlijk kunnen benaderen en om uitleg vragen. Hij probeert te scoren, dat is prima. Zo lang het bij proberen blijft heb ik daar geen probleem mee :)
 

Deleted User - 487957763

Guest
Ik vraag me eigenlijk af wat dit in top/flop stammen doet, Martijn praat enkel over 'Guided by the light' maar gaat wel de gehele stam aan de schandpaal nagelen. Het is ook moeilijk om de gehele stam flop te noemen, want GbtL is leider.
Moeilijk of mogelijk?
 
Reactiescore
2.386
Moeilijk. Door een fout van GbtL is de gehele stam flop? Ik durf te wedden dat het grootste deel van de leden nog niet eens van deze actie kennis heeft.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik vraag me eigenlijk af wat dit in top/flop stammen doet, Martijn praat enkel over 'Guided by the light' maar gaat wel de gehele stam aan de schandpaal nagelen. Het is ook moeilijk om de gehele stam flop te noemen, want GbtL is leider.
Omdat dit niet de enige ban van deze stam is? Ook omdat de stam zich er niet van wilt distansieren en ze het steeds lopen goed te praten. Ze doen het af als een foutje.
 

Deleted User - 487925159

Guest
PP aanbieden was inderdaad niet goed van betreffende speler. Hij heeft het spel een tijd niet gespeelt en vond dit in een split second een alternatief omdat er geen vrij GS sturen is.

Zou graag nog even de "misdaden" willen zien van "stamleden" (meervoud)

Dit is wel een zeer slap excuus hoor, het is niet sinds kort pas verboden ofzo.
 
Reactiescore
2.386
Omdat dit niet de enige ban van deze stam is? Ook omdat de stam zich er niet van wilt distansieren en ze het steeds lopen goed te praten. Ze doen het af als een foutje.
Weet ik niet? Moet ik dat weer gewoon ruiken of uit de lucht vissen ofzo?
Ik zie nog maar weinig reactie van de stam - buiten CostaRica - dus laten we daar ook niet voorbarig over oordelen. Het is ook een fout, een zware fout, en support zal ze er wel voor straffen. Volgens mij probeer je weer wat sensatie te zoeken en te vermenigvuldigen zonder dat er daar veel aanleiding tot is.
 

DeletedUser69389

Guest
Weet ik niet? Moet ik dat weer gewoon ruiken of uit de lucht vissen ofzo?
Ik zie nog maar weinig reactie van de stam - buiten CostaRica - dus laten we daar ook niet voorbarig over oordelen. Het is ook een fout, een zware fout, en support zal ze er wel voor straffen. Volgens mij probeer je weer wat sensatie te zoeken en te vermenigvuldigen zonder dat er daar veel aanleiding tot is.
Het is meer dat ik zulk spel afkeur en het daarom publiekelijk wil maken in plaats van onder de pet houden. Jullie als premade zouden er eigenlijk blij mee moeten zijn. Het kan het gebash op jullie stoppen.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.417
je bent op de hoogte van meerdere bans, wat hebben de andere accounts dan gedaan? en waar zweren ze het niet af? Guided doet er idd wel heel makkelijk over, maar over de rest van de stam is hier voor buitenaf niks over te zeggen bij gebrek aan info
 

Deleted User - 487957763

Guest
Zoals ik al zeg is het niet goed. Mensen die er wat van vinden kunnen een supportje sturen en die zullen er al dan niet wat mee gaan doen. Maar om nou in game PM's, van andere spelers dan stamgenoten, te gaan plaatsen in het kader van P&P. Vind ik persoonlijk niet sterk.

Om de term misdaden te gaan gebruiken bij een spelletje, in de wetenschap welke rijtjes Martijn opnoemt met misdadigers gaat mij toch een stapje te ver. En neem ik dan ook niet zo serieus.

Als Martijn echt zo het beste voor heeft met dit spel had hij ook betreffende speler persoonlijk kunnen benaderen en om uitleg vragen. Hij probeert te scoren, dat is prima. Zo lang het bij proberen blijft heb ik daar geen probleem mee :)
Dat is juist P&P in mijn ogen. Wanneer je te horen krijgt via via gesterkt door bewijs dat jouw tegenstander spelers probeert om te kopen om jou aan te vallen. Dan mag je hier zeker een post over maken. De term misdadigers vind ik zeker misplaatst ben ik het met je eens. Feit blijft dat GBL spelers probeert om te kopen tegen RSAM dat is gewoon een grove fout sinds dag 1 van dit spel al verboden. Je kan het UT dan ook niet kwalijk nemen dat hij je stam leider hier aan de schandpaal komt nagelen.
 
Reactiescore
603
Moeilijk. Door een fout van GbtL is de gehele stam flop? Ik durf te wedden dat het grootste deel van de leden nog niet eens van deze actie kennis heeft.
Top, mooie toevoeging. zijn we niets mee!
Ga ergens anders wat lullen als je er niets vanaf weet..
 
Reactiescore
1.226
Ik ontken helemaal niets Martijn.

Zoals waarschijnlijk de hele wereld al op screenshots gezien heeft is er inderdaad vanuit het account Guided geen verstandige zet gedaan. Die regels zijn nu duidelijk, en achteraf hadden wij daar beter over moeten nadenken.
PP aanbieden was inderdaad niet goed van betreffende speler.

Zou graag nog even de "misdaden" willen zien van "stamleden" (meervoud)
Zoals ik al zeg is het niet goed.

Omdat dit niet de enige ban van deze stam is? Ook omdat de stam zich er niet van wilt distansieren en ze het steeds lopen goed te praten. Ze doen het af als een foutje.

Oke, wie loopt het hier goed te praten? Ik zie het niet namelijk

Dit is wel een zeer slap excuus hoor, het is niet sinds kort pas verboden ofzo.

Het is geen excuus, niet mijn intentie om het als dusdanig aan te voern. Het is het schetsen van de feitelijke feitelijke situatie. Dat het voor de speler eigen verantwoording is om de regels te kennen ben ik het helemaal mee eens.
 
Reactiescore
2.386
Het is meer dat ik zulk spel afkeur en het daarom publiekelijk wil maken in plaats van onder de pet houden. Jullie als premade zouden er eigenlijk blij mee moeten zijn. Het kan het gebash op jullie stoppen.
Laat ons zeggen dat we ondertussen 'immuun' zijn voor al dat gebash. Het was goedkoop, repetitief en had voor ons geen enkele meerwaarde.

Hoe jij van dit verhaal weer een sensatie wilt maken, spreekt mij niet aan. Dit is geen stab waar support niks aan kan doen, dit is het overtreden van regels, waar support dus wel macht heeft. Laat hen het oplossen.

Akkoord, je hebt gelijk dat GbtL een fout maakte. Maar je maakt er weer een sensatie-topic van ipv de feiten op een objectieve manier weer te geven. Dat hindert enorm in de opinievorming van een groot deel van het AF die niet tussen de regeltjes kan lezen.

Top, mooie toevoeging. zijn we niets mee!
Ga ergens anders wat lullen als je er niets vanaf weet..
Doe nu toch eens helemaal rustig? Ik hoor nu enkel van GtbL maar blijkbaar zijn er nog incidenten met Exitus? Sorry dat ik niet alles volg of weet? Geef me de feiten en doe vriendelijk, zo ga ik niet in discussie met je.
 
Reactiescore
83
Wanneer Exitus zich niet distantieert van zulk spelbederf wel ja. Dan ben je zelf ook verantwoordelijk voor het in stand houden van zulk spelbedrog.

Zoals ik al aangaf was het een ondoordachte actie die in een split second bedacht is. Achteraf niet verstandig, dus daar is van geleerd en het zal niet nog eens gebeuren.

Wat zouden jullie willen zien, Exitus opgeheven oid zodat de doorgang makkelijk wordt? Volgens mij komt er al genoeg shitload over ons heen en probeer je ons aan de publieke schandpaal te nagelen.

Volgens mij beslist support over deze casus en hoort het daarbij ook af te zijn.
 
Bovenaan