Statement TAD (of TAB)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
470
Bij realman is der veel OS geweest dat hebben we aangekaart. Met als boodschap dat het sturen van OS voor beide partijen niet winstgevend is omdat de troepen van Realman al dood waren op 1 dorpje na waaruit recaps konden komen. En zouden ze het wel blijven doen dat we geen heil meer zagen in de NAP. Dat het door Jelle zo gebracht word dat er alleen gesniped mag worden hebben wij niet in de hand.

Je bent nu gewoon verkeerde verbanden aan het leggen.

Ik zou graag iedereen bedanken voor de input die ze hadden betreft deze discussie. Het zorgt in ieder geval voor een actief forum. @Sule Silmad Slotje erop?


OS sturen is voor jullie en Jelle niet winstgevend omdat Jelle nu uiteindelijk bij jullie op het account zou komen. Waarom zou een stamgenoot ondersteunen niet winstgevend zijn? Snap jullie wel jullie hebben al meerdere keren aangekaart een zo makkelijk mogelijke start te willen maar een vijand zo beïnvloeden dat hij geen ondersteuning stuurt en uiteindelijk ook nog eens fuseert en zijn stam en Co´s allemaal stabbed dat gaat wel ver hoor.

En nu dat het weer te heet onder jullie voeten wordt een slotje vragen is ook gewoon triest.
 
Reactiescore
766
We hebben dat niet zo gezege Dick :p. We hebben gezegd wanneer hij een compleet gebroken account gaat OS’en, zoals realmen op dat punt we eens moesten kijken naar NAP want dat zitten we alleen maar met elkaar te fucken. Daarnaast was dat door 1 iemand gezegd en vervolgens meteen teruggetrokken, omdat niemand van ons account dit uberhaupt wou. @The Alcoholic Dream , moet je het wel goed zeggen he.
2 spelers zeggen van wel, 1 van niet, geloofwaardig.
 
Reactiescore
1.478
Ik snap nog steeds niet helemaal waarom mensen van TAD Directeur vulkanstrabe een stabber noemen. Zijn account word geïnternd zodat hij op pigzor kan spelen. Hij heeft imo recht en inspraak op het acc op dat moment. Jelle stabt hem door eerst te zeggen dat de nap weg is, en daarna te zeggen dat de fusie tussen Pigzor en TAD (vijandelijk account) vast staat, Rick mag mben volgens Jelle. Dat Rick dan Probe dorpen wil geven en een dump op TAD doet is misschien niet slim of tactisch of aardig, maar wel zijn goed recht. Dat jullie je gestabt voelen omdat Jelle jullie misinformeert is jullie probleem. Dat kun je enkel Jelle kwalijk nemen.
 
Reactiescore
1.454
2 spelers zeggen van wel, 1 van niet, geloofwaardig.

Nee Dick heeft het niet goed verwoord, ik verbeter hem daar in ;)
OS sturen is voor jullie en Jelle niet winstgevend omdat Jelle nu uiteindelijk bij jullie op het account zou komen. Waarom zou een stamgenoot ondersteunen niet winstgevend zijn? Snap jullie wel jullie hebben al meerdere keren aangekaart een zo makkelijk mogelijke start te willen maar een vijand zo beïnvloeden dat hij geen ondersteuning stuurt en uiteindelijk ook nog eens fuseert en zijn stam en Co´s allemaal stabbed dat gaat wel ver hoor.

En nu dat het weer te heet onder jullie voeten wordt een slotje vragen is ook gewoon triest.

Ooh dat slotje hoeft niet te komen hoor als jullie lekker door willen zeuren en zeiken zonder bewijzen. Als jullie daar gelukkig van worden, be my guest.

En waarom het een verlies-verlies-verlies situatie zou zijn is dat realmen geen troepen meer had, wij onze clears gingen verliezen en hij zijn deff en de uitkomst zou niet veranderen. Dat is waar op geduid is. Heb ik ook al ontiechelijk vaak gezegd dus aub, lees eerst een alles voordat je continue vragen herhaalt.
 
Reactiescore
1.454
Ik snap nog steeds niet helemaal waarom mensen van TAD Directeur vulkanstrabe een stabber noemen. Zijn account word geïnternd zodat hij op pigzor kan spelen. Hij heeft imo recht en inspraak op het acc op dat moment. Jelle stabt hem door eerst te zeggen dat de nap weg is, en daarna te zeggen dat de fusie tussen Pigzor en TAD (vijandelijk account) vast staat, Rick mag mben volgens Jelle. Dat Rick dan Probe dorpen wil geven en een dump op TAD doet is misschien niet slim of tactisch of aardig, maar wel zijn goed recht. Dat jullie je gestabt voelen omdat Jelle jullie misinformeert is jullie probleem. Dat kun je enkel Jelle kwalijk nemen.

Omdat letterlijk afspraken tussen accounts genegeerd heeft en tegen de wens van de hoofdspeler in dingen heeft gedaan om mensen te naaien. Wat Jelle heeft gedaan is fout. Dat kunnen we allemaal zien, maar dat maakt de acties van Rick niet minder een stab. Het maakt de reactie begrijpelijk, maar blijft een stab.
 
Reactiescore
735
Logica van de bashers atm: we schreeuwen 2357486345734 door elkaar, 99% is allang beantwoord, maar omdat we zelf het overzicht ook niet meer hebben zeggen we gewoon dat TAD de vragen ontwijkt! We zijn 19 pagina's verder waarin TAD zijn best doet om jullie netjes te woord te staan, als je dat niet ziet moet je echt eerst eens bij jezelf te rade gaan.
 
Reactiescore
470
Nee Dick heeft het niet goed verwoord, ik verbeter hem daar in ;)


Ooh dat slotje hoeft niet te komen hoor als jullie lekker door willen zeuren en zeiken zonder bewijzen. Als jullie daar gelukkig van worden, be my guest.

En waarom het een verlies-verlies-verlies situatie zou zijn is dat realmen geen troepen meer had, wij onze clears gingen verliezen en hij zijn deff en de uitkomst zou niet veranderen. Dat is waar op geduid is. Heb ik ook al ontiechelijk vaak gezegd dus aub, lees eerst een alles voordat je continue vragen herhaalt.

Verlies voor Jullie omdat jullie clears zouden doodlopen dat zeker ja. Verlies voor def van Pigzor dat ook wel ja, maar waarom heeft hij dit als hij een NAP heeft met jullie en zijn stam er niet mee helpt? En was het geen winst geweest voor Realman als Pigzor hem had vol gegooid en jullie erna 2 weken moesten wachten totdat jullie opnieuw langs konden komen?
 
Reactiescore
1.454
Verlies voor Jullie omdat jullie clears zouden doodlopen dat zeker ja. Verlies voor def van Pigzor dat ook wel ja, maar waarom heeft hij dit als hij een NAP heeft met jullie en zijn stam er niet mee helpt? En was het geen winst geweest voor Realman als Pigzor hem had vol gegooid en jullie erna 2 weken moesten wachten totdat jullie opnieuw langs konden komen?

Het punt was dat realmen niet meer te redden viel. Hij had geen troepen meer, wij hadden nog 4 volle clears, iets van 5 3/4 clears en nog een aantal halve. Daarnaast zijn er nog twee mbs die volle clears hebben en meer dan genoeg edels om te blijven smijten. Dit terwijl het account momenteel zelf geen gs meer had om edels te maken, muren bijna overal down waren en volgens mij niet de pp had om dit te blijven uppen. Al met al, een verloren zaak.
 
Reactiescore
1.454
Ik zie ook niet in hoe je deze Directeur nogwat een stabber kan noemen, hoor.

Als je een NAP negeert en een speler aanvalt, is het een stab. Kan je niet omheen. Ik begrijp de frustratie van Rick wel, maar dat neemt niet weg dat het geen stab is ;).
 
Reactiescore
1.454
Ja, hoe kan iemand hier geïnteresseerd komen lezen? Heb net 4 pagina's geskipped en heb niet het gevoel dat ik wat gemist heb.

Heb je ook niet, de afgelopen 4 paginas zijn allemaal vragen die al 10 keer gesteld zijn en beantwoord, maar ze zijn niet capabel genoeg om terug te scrollen blijkbaar XD

Als er op de verpakking van de kaiserbroodjes staat: "6 tot 8 minuten op 220 graden (elektrische oven)". Wat is dan de beste tijd? Een range van 2 minuten maakt nog best een verschil.

Minimaal 6 minuten en is de bovenkant nog niet mooi goudenbruin, moet het iets langer laten zitten ;)
 
Reactiescore
1.478
Omdat letterlijk afspraken tussen accounts genegeerd heeft en tegen de wens van de hoofdspeler in dingen heeft gedaan om mensen te naaien. Wat Jelle heeft gedaan is fout. Dat kunnen we allemaal zien, maar dat maakt de acties van Rick niet minder een stab. Het maakt de reactie begrijpelijk, maar blijft een stab.
pigzor2.pngpigzor1.png
Welke afspraken? Jelle communiceert hier duidelijk met zijn team dat de nap dood is. Daarbij is de wens van de hoofdspeler ook wel duidelijk. Met iedereen vriendjes zijn en fuseren tot de top, waarbij de co's geditched worden. Die wens van de hoofdspeler? Hoe kun je nu zeggen dat het de acties van Rick niet minder een stab maakt? Het maakt het letterlijk en figuurlijk geen stab.
Dankjewel voor deze uitleg, alles is me helder nu!
 
Reactiescore
1.893
Als je een NAP negeert en een speler aanvalt, is het een stab. Kan je niet omheen. Ik begrijp de frustratie van Rick wel, maar dat neemt niet weg dat het geen stab is ;).
Die NAP was al vervallen op moment van internen, anders heb je hem zelf ook verbroken. Volgens Jelle was de NAP daarnaast ook vooraf nog eens verbroken door jullie zelf. En het was zijn eigen account, dus hoe is dat een stab dan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan