Statement TAD (of TAB)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.454

Tsja, als we geen NAP hadden in de begin fase met Pigzor, hadden we niks kunnen bereiken op deze wereld. We werden letterlijk omringd door ex INNI leden, die niks liever wouden dan met ons kutten.
 
Reactiescore
766

DeletedUser69389

Guest
Het event liep toch 14 dagen en eindigt vandaag? Dan zou het event 9 april begonnen zijn en volgens mij de dag dat jullie aanvielen. Als het toen nog niet begonnen was was het bijna begonnen, over domme antwoorden gesproken :)

Waar kom jij ineens vandaan? Lijkt wel alsof de accusaties omtrent jullie nieuwe stammetje kloppen op deze manier ;)
Ben ik opeens Roald zijn kont schoon aan het likken? Geen idee wat dit met Roald te maken heeft. Laten we daar ook maar niet over beginnen, met je 180 graden ommezwaai omtrent Roald.

Ik ben niet 180 graden omgedraaid omtrent Roald, want Roald is wat mij betreft nog steeds één van de beste leiders waaronder ik heb mogen dienen. Maar het is gewoonweg zo dat die hier fouten maakt/heeft gemaakt en dan dien je iemand daarop te wijzen. Mooie constatering betreffende die vermeende nieuwe stam, maar niettedoen zegt wel vaker wat. Die lui zijn soms echt #niettedoen. Ook ikzelf heb gewoon gemeld wat ik van deze situatie vond en dat ik ook vond dat er door Tad fouten waren gemaakt. Tevens heb ik vermeld dat ik vond dat men niet met Jelle diende te gaan spelen.

De mensen waarmee ik samen heb gespeeld, dan wel in 1 stam, dan wel op 1 account zullen wel wat anders zeggen. Ik ben namelijk wel iemand die door t vuur gaat voor stammies/medespelers. Gebrand op resultaten zoals je ook kan zien op wereld 70 waar ik schoon begonnen ben zonder contacten op een hele benauwde positie samen met Tidal.

Ik heb meerdere plekken open staan waar ik zo kan beginnen, binnenkort als w70 gelocked wordt, zal ik beginnen op 71/72 en uiteraard op w74. Graag hoor ik van TAD welke windrichting ze gaan kiezen bij 74. Dan zal ik de zelfde windrichting kiezen en het dan eens uitvechten in het spel in plaats van met de pen.
Mooi dat je zegt schoon begonnen te zijn op 70. Het begint eindelijk een beetje te bloeien in je hersenpan.
 
Reactiescore
735
Mooie reactie als je even flink voor lul staat ;)
Sta niet voor lul hoor, wij hadden die items niet de eerste dagen, dat jij random met die items gaat gooien als argument dat een clear zo opnieuw opgebouwd is en dat 2 clears in dat stadium verliezen niks is, is gewoon de grootste onzin. Dat weet je stiekem zelf ook wel
 
Reactiescore
766
Ik ben niet 180 graden omgedraaid omtrent Roald, want Roald is wat mij betreft nog steeds één van de beste leiders waaronder ik heb mogen dienen. Maar het is gewoonweg zo dat die hier fouten maakt/heeft gemaakt en dan dien je iemand daarop te wijzen. Mooie constatering betreffende die vermeende nieuwe stam, maar niettedoen zegt wel vaker wat. Die lui zijn soms echt #niettedoen. Ook ikzelf heb gewoon gemeld wat ik van deze situatie vond en dat ik ook vond dat er door Tad fouten waren gemaakt. Tevens heb ik vermeld dat ik vond dat men niet met Jelle diende te gaan spelen.
Ja leuk voor je, waar bemoei je je dan precies mee? Ik vraag niet om uitleg of wat dan ook.
 
Reactiescore
1.454
Sta niet voor lul hoor, wij hadden die items niet de eerste dagen, dat jij random met die items gaat gooien als argument dat een clear zo opnieuw opgebouwd is en dat 2 clears in dat stadium verliezen niks is, is gewoon de grootste onzin. Dat weet je stiekem zelf ook wel

Weet hij ook wel, maar hij heeft dit onzin argument al gegooid, dus kan nu niet zomaar veranderen van argument zonder totaal gezichtsverlies te lijden:D

Ja leuk voor je, waar bemoei je je dan precies mee? Ik vraag niet om uitleg of wat dan ook.

Die vraag kan je aan iedereen stellen...
Misschien omdat hij een mening heeft en wil dat die geuit wordt? Of ben jij de enige die wat mag zeggen?
 
Reactiescore
766
Sta niet voor lul hoor, wij hadden die items niet de eerste dagen, dat jij random met die items gaat gooien als argument dat een clear zo opnieuw opgebouwd is en dat 2 clears in dat stadium verliezen niks is, is gewoon de grootste onzin. Dat weet je stiekem zelf ook wel
Dat is een beter antwoord, wij hadden die items niet. Niet roepen dat het event nog niet liep? 2 clears in het stadium verliezen is niet niets. Maar doe nou niet net alsof het onoverkomelijk is.
 
Reactiescore
1.367
De mensen waarmee ik samen heb gespeeld, dan wel in 1 stam, dan wel op 1 account zullen wel wat anders zeggen. Ik ben namelijk wel iemand die door t vuur gaat voor stammies/medespelers. Gebrand op resultaten zoals je ook kan zien op wereld 70 waar ik schoon begonnen ben zonder contacten op een hele benauwde positie samen met Tidal.

Ik heb meerdere plekken open staan waar ik zo kan beginnen, binnenkort als w70 gelocked wordt, zal ik beginnen op 71/72 en uiteraard op w74. Graag hoor ik van TAD welke windrichting ze gaan kiezen bij 74. Dan zal ik de zelfde windrichting kiezen en het dan eens uitvechten in het spel in plaats van met de pen.

Deze wereld hebben ze je natuurlijk al ingame verslagen, he
 
Reactiescore
735
Dat is een beter antwoord, wij hadden die items niet. Niet roepen dat het event nog niet liep? 2 clears in het stadium verliezen is niet niets. Maar doe nou niet net alsof het onoverkomelijk is.
Doe ik niet hoor:), kan ze wel lijden, ontkracht alleen dat het weinig voorstelde.
 
Reactiescore
766
18 pagina's. Job well done boys :D
 
Reactiescore
470
Wanneer reageren jullie er nou eens op dat Jelle in zijn account chat stuurt ´´Ik had beloofd niet te doen buiten snipen´´ . Aan wie van jullie heeft die dit beloofd? Uitspraken zoals deze en het niet ondersteunen van Ryker tijdens de 1e massa, het niet ondersteunen van realmen en nadat 1 van zijn
co´s die niks wist van jullie samenwerking met Jelle Realmen wel ondersteunt het terugtrekken van de ondersteuning door Jelle.

Dit alles laat toch zien dat Jelle zijn stam en zijn co´s meerdere keren heeft voorgelogen voor jullie , en erna fuseren jullie er ook nog eens mee. Nu kan je wel zeggen het is Jelle zijn schuld hij komt niet meer op het account maar dan hebben jullie nog steeds 29 vijandige dorpen zo goed als gratis gekregen ( 7 dorpen Ryker , 4 dorpen realmen, 18 dorpen pigzor).
 
Reactiescore
1.367
Wanneer reageren jullie er nou eens op dat Jelle in zijn account chat stuurt ´´Ik had beloofd niet te doen buiten snipen´´ . Aan wie van jullie heeft die dit beloofd? Uitspraken zoals deze en het niet ondersteunen van Ryker tijdens de 1e massa, het niet ondersteunen van realmen en nadat 1 van zijn
co´s die niks wist van jullie samenwerking met Jelle Realmen wel ondersteunt het terugtrekken van de ondersteuning door Jelle.

Dit alles laat toch zien dat Jelle zijn stam en zijn co´s meerdere keren heeft voorgelogen voor jullie , en erna fuseren jullie er ook nog eens mee. Nu kan je wel zeggen het is Jelle zijn schuld hij komt niet meer op het account maar dan hebben jullie nog steeds 29 vijandige dorpen zo goed als gratis gekregen ( 7 dorpen Ryker , 4 dorpen realmen, 18 dorpen pigzor).

11 vijandige dorpen en 18 bevriende dorpen, zoals ik het nu lees.
Al is er voor die 11 ook gevochten, dus...
 
Reactiescore
735
Eigenlijk hebben we heel die stam gratis gekregen, dank Jelle!

Ik ben discussie moe en heb niks gratis gekregen, zoek het uit met TAD, challas!
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Wanneer reageren jullie er nou eens op dat Jelle in zijn account chat stuurt ´´Ik had beloofd niet te doen buiten snipen´´ . Aan wie van jullie heeft die dit beloofd? Uitspraken zoals deze en het niet ondersteunen van Ryker tijdens de 1e massa, het niet ondersteunen van realmen en nadat 1 van zijn
co´s die niks wist van jullie samenwerking met Jelle Realmen wel ondersteunt het terugtrekken van de ondersteuning door Jelle.

Dit alles laat toch zien dat Jelle zijn stam en zijn co´s meerdere keren heeft voorgelogen voor jullie , en erna fuseren jullie er ook nog eens mee. Nu kan je wel zeggen het is Jelle zijn schuld hij komt niet meer op het account maar dan hebben jullie nog steeds 29 vijandige dorpen zo goed als gratis gekregen ( 7 dorpen Ryker , 4 dorpen realmen, 18 dorpen pigzor).

Wij hadden enkel contact met Jelle en hij mocht prima ondersteunen, maar dan was voor ons de NAP klaar. Wat Jelle met zijn stam gecommuniceerd heeft op die momenten weten wij niet. Makkelijk om dat dan op ons te schuiven maar wij staan daar toch niet tussen? Als mijn stamgenoot zo'n nap zou aannemen was ik wss uit de stam gegaan ja. Wij waren op dat moment alleen maar blij met de nap. Wat heeft het uberhaupt met deze hele situatie te maken? Stond compleet los van TAD.
 
Reactiescore
467
Wanneer reageren jullie er nou eens op dat Jelle in zijn account chat stuurt ´´Ik had beloofd niet te doen buiten snipen´´ . Aan wie van jullie heeft die dit beloofd? Uitspraken zoals deze en het niet ondersteunen van Ryker tijdens de 1e massa, het niet ondersteunen van realmen en nadat 1 van zijn
co´s die niks wist van jullie samenwerking met Jelle Realmen wel ondersteunt het terugtrekken van de ondersteuning door Jelle.

Dit alles laat toch zien dat Jelle zijn stam en zijn co´s meerdere keren heeft voorgelogen voor jullie , en erna fuseren jullie er ook nog eens mee. Nu kan je wel zeggen het is Jelle zijn schuld hij komt niet meer op het account maar dan hebben jullie nog steeds 29 vijandige dorpen zo goed als gratis gekregen ( 7 dorpen Ryker , 4 dorpen realmen, 18 dorpen pigzor).

Uitspraken van niet ondersteunen bij Ryker zijn er er nooit geweest. Zijn gewoon snipes geweest en de rest was roven. Daarna waren de spelers al gerund en account dus verloren. En heeft ook geen enkel ander stamlid os gestuurd. Die screen is ook niet uit dezelfde periode dat Ryker aangevallen werd pas bij realman.

Bij realman is der veel OS geweest dat hebben we aangekaart. Met als boodschap dat het sturen van OS voor beide partijen niet winstgevend is omdat de troepen van Realman al dood waren op 1 dorpje na waaruit recaps konden komen. En zouden ze het wel blijven doen dat we geen heil meer zagen in de NAP. Dat het door Jelle zo gebracht word dat er alleen gesniped mag worden hebben wij niet in de hand.

Je bent nu gewoon verkeerde verbanden aan het leggen.

Ik heb de foto even doorgekrast

Ik denk dat het topic inmiddels wel gesloten kan worden met de volgende conclusies en feiten waarmee ik denk de hele situatie af te kunnen ronden:

-TAD voor de makkelijkste weg kiest ookal gaat dit ten koste van andere en heeft geen zin in concurrentie of bedreiging. Ook op het forum zijn zij gesteund door vele directe samenwerkingen die hun steunde op t forum waardoor ze zelf schoon gepraat zouden moeten worden, helaas voor hun was de community het daar niet mee eens en hebben vele "buitenstaanders" die geen verbindingen hebben met TAD of mij hen toch echt met de neus op de feiten gedrukt en is hun topic compleet gebackfired.

-Jelle heeft slecht gecommuniceerd, gelogen,de stam gestabt en waarheden verdraaid naar beide kanten toe.

-Ik heb gelogd op Pigzor om het account leeg te zetten en TAD aan te vallen en dit in het begin ontkent nadat een nauwbetrokken speler bij geadviseerd heeft om niets toe te geven. Achteraf sta ik nogsteeds achter wat ik heb gedaan en wil ik er toch voor uit komen.

-Prope heeft de dorpen snachts van Pigzor overgenomen en vervolgens spijt bekeerd en savonds mij een aanbieding gedaan om als CO te spelen.

Zijn er nog mensen die dit lijstje aan wil vullen of is dit onderwerp nu afgesloten?

Ben het met twee punten van je eens. Dat het onderwerp wel afgesloten kan worden. En dat de communicatie van Jelle aanzienlijk beter kon.

Ik heb nog een paar kleine suggesties verder op je conclusie:

1. Inderdaad we hebben misschien de makkelijkere weg gekozen, waar op zich niets mis mee is. "Schoon" praten hoeven we niet te doen. Enige wat ons verweten kan worden is de houding betreft onderhandelingen. En het vertrouwen in Jelle te hebben. Verder hebben we geprobeerd de waarheid boven tafel te krijgen door een hoop drogredenaties te ontkrachten zoals van bijvoorbeeld van @VTCpro.

2. Jij hebt gestabbed en glas hard gelogen en onwaarheden de wereld in gebracht. En ook smaad op de naam van andere proberen te brengen (b.v Prope) om je eigen misstappen te verbloemen. En probeert er nu weer iemand anders erbij te betrekken waarom je hier voor gekozen hebt.

3. Jelle heeft inderdaad niet op de meeste nette manier gehandeld, of je het hebben van een NAP een stab kan noemen is ter discussie. Je wist hoe de vork in de steel stak betreft de NAP. En je hebt Jelle en jezelf alle opties ontnomen om het anders af te handelen, toen hij de behoefte had aan een fusie, door meteen over te gaan op actie (stab). Verder zijn de persoonlijke bedreigingen echt niet te accepteren en heeft Jelle daar de consequenties voor ondervonden en is ervoor door het stof gegaan.

De mensen waarmee ik samen heb gespeeld, dan wel in 1 stam, dan wel op 1 account zullen wel wat anders zeggen. Ik ben namelijk wel iemand die door t vuur gaat voor stammies/medespelers. Gebrand op resultaten zoals je ook kan zien op wereld 70 waar ik schoon begonnen ben zonder contacten op een hele benauwde positie samen met Tidal.

Ik heb meerdere plekken open staan waar ik zo kan beginnen, binnenkort als w70 gelocked wordt, zal ik beginnen op 71/72 en uiteraard op w74. Graag hoor ik van TAD welke windrichting ze gaan kiezen bij 74. Dan zal ik de zelfde windrichting kiezen en het dan eens uitvechten in het spel in plaats van met de pen.

Je bent zeker schoon begonnen, echter verre van schoon de wereld beëindigd. Voor meer informatie refereer ik graag naar het W70 forum.

Ik geloof graag dat je een speler bent die er vol voor gaat. Het enige wat ik hierbij opmaak is dat je speelt met het motto: 'het doel heiligt de middelen'. Of het nu bedriegen, stabben, het overmatige reporten, of glas hard liegen is maakt je verder niet uit.

Ik zou graag iedereen bedanken voor de input die ze hadden betreft deze discussie. Het zorgt in ieder geval voor een actief forum. @Sule Silmad Slotje erop?
 
Reactiescore
3.457
Wanneer reageren jullie er nou eens op dat Jelle in zijn account chat stuurt ´´Ik had beloofd niet te doen buiten snipen´´ . Aan wie van jullie heeft die dit beloofd? Uitspraken zoals deze en het niet ondersteunen van Ryker tijdens de 1e massa, het niet ondersteunen van realmen en nadat 1 van zijn
co´s die niks wist van jullie samenwerking met Jelle Realmen wel ondersteunt het terugtrekken van de ondersteuning door Jelle.

Dit alles laat toch zien dat Jelle zijn stam en zijn co´s meerdere keren heeft voorgelogen voor jullie , en erna fuseren jullie er ook nog eens mee. Nu kan je wel zeggen het is Jelle zijn schuld hij komt niet meer op het account maar dan hebben jullie nog steeds 29 vijandige dorpen zo goed als gratis gekregen ( 7 dorpen Ryker , 4 dorpen realmen, 18 dorpen pigzor).
Ryker hebben, wij als TAD, niet veel moeite mee gehad nee. Vraag maar even aan Savior verder hoeveel clears ze zijn doodgelopen op Ryker though. Het is ook logisch dat ze de clears van Savior gingen proberen te blokken en niet die van ons, door het feit dat de dorpen die Savior targetede verder van elkaar af lagen, waardoor er minder snipe opties waren. Wij moesten dorpen edelen die vrij compact bij elkaar lagen en hij probeerde dus te snipen. Wat volledige mislukte. Daarnaast, werd meteen de VV afgegeven en stuurde niemand van de hele stam deff. Tsja, dan is het heel makkelijk opedelen wanneer de stam zo slecht samen speelt. Jelle had gezegd geen heil meer te zien in hem OS'en vanwege de situatie van het acc (gerunt en volledig gebroken na 1 wave), maar van de andere heb ik niet gehoord waarom ze niet direct gestuurd hadden. Spelers zoals Rick en Realmen hadden namelijk ook deff dichtbij staan, dorp had als het goed is ook wel wat (weet niet zeker) en prope ook (die kreeg pas later VV volgens mij, dus kon dan ook sturen, maar dit weet ik niet zeker). Al met al, Ryker werd door iedereen in de steek gelaten.
Maat, al onze deff loopt ook altijd op rooftochten. Haast iedere speler die geen druk heeft op dat moment stuurt dat weg, vooral in de nacht. Dus echt een onzin argument dat hij niet al zijn deff op rooftochten zou gestuurd hebben
 
Reactiescore
766
Uitspraken van niet ondersteunen bij Ryker zijn er er nooit geweest. Zijn gewoon snipes geweest en de rest was roven. Daarna waren de spelers al gerund en account dus verloren. En heeft ook geen enkel ander stamlid os gestuurd. Die screen is ook niet uit dezelfde periode dat Ryker aangevallen werd pas bij realman.

Bij realman is der veel OS geweest dat hebben we aangekaart. Met als boodschap dat het sturen van OS voor beide partijen niet winstgevend is omdat de troepen van Realman al dood waren op 1 dorpje na waaruit recaps konden komen. En zouden ze het wel blijven doen dat we geen heil meer zagen in de NAP. Dat het door Jelle zo gebracht word dat er alleen gesniped mag worden hebben wij niet in de hand.
Dus jullie hebben er toch druk op gezet toen Pigzor os stuurde naar Realmen. Een aantal posts hiervoor werd letterlijk gezegd dat dit niet gedaan werd?
Stem de verhalen volgende keer even af met @The Pianist want nu ontkracht je alles waar hij 10 posts over heeft gemaakt?
 
Reactiescore
1.454
Dus jullie hebben er toch druk op gezet toen Pigzor os stuurde naar Realmen. Een aantal posts hiervoor werd letterlijk gezegd dat dit niet gedaan werd?
Stem de verhalen volgende keer even af met @The Pianist want nu ontkracht je alles waar hij 10 posts over heeft gemaakt?

We hebben dat niet zo gezege Dick :p. We hebben gezegd wanneer hij een compleet gebroken account gaat OS’en, zoals realmen op dat punt we eens moesten kijken naar NAP want dat zitten we alleen maar met elkaar te fucken. Daarnaast was dat door 1 iemand gezegd en vervolgens meteen teruggetrokken, omdat niemand van ons account dit uberhaupt wou. @The Alcoholic Dream , moet je het wel goed zeggen he.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan